NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه الراجل أنانى ومش بيحب غير نفسه؟

Nona Ahmed

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
web.facebook.com
توجه جنسي
انجذب للذكور
مساء الخير ده اول موضوع ليا واتمنى النقاش يكون باسلوب راقى
ليه الراجل بيحب يعمل كل حاجه فى الجنس ويجرب كل الاوضاع
ليه بيحب يبقى كل يوم مع واحده
ليه بيحب ينام مع 2ستات فى وقت واحد
ليه بيحب يبقى هو وصاحبه على واحده او يشاركوها مع بعض
وفى نفس الوقت الست لو فكرت بس فى كدا تبقى شرموطه
ليه ميبقاش ليا نفس اجرب زى الراجل وانام مع 2رجاله واجرب حاجاات جديده ومختلفه ومجنونه
هى الست مش زى الراجل؟
ولا فى الحاجات دى الراجل يعمل اللى هو عاوزه انما الست اخرها راجل واحد بس تفضل لازقه له طول العمر؟
ومش من حقها تفكر فى متعتها زى ماالراجل بيفكر
منتظره آرائكم

1647182915985

1647182955433

1647182975093

1647182990645

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: The General1, Range Rover, Maxxx_PlayerxXx و 4 آخرين
حقك

• عجبني
التفاعلات: The General1
انت هنا بالاخص ع المنتدي فيه رجالة كتير اهم حاجة عندهم متعة الست اللي معاه
والراجل مبيجبش غير نفسه دي غريبة اوي الإنسان بطبعه اناني الست برضو بتحب نفسها كلنا كدا اصلا

• عجبني
يا ست الكل بصى انا راجل بمارس الجنس مع اتنين لو الناس عرفه هيقولوا علي راجل زبالة و ازاى مراته راضية و عايشة معاه دى تلاقيها مستمتعة بكده

نفس المسبات تتقال للراجل

و عارفة لو جوز الست بيعمل حجات زى ديه ممكن يرضى لمراته و ممكن ميرضاش لاختلاف مخاوف و طباع الرجل ال هيجى معاه

والراجل ال مش بيقبل بى هذه المهازل فا بتختلف من راجل لشبه الرجال دول

• عجبني
التفاعلات: The General1، doctor_massage و غريب عن العالم
انا مش اناني ولا حاجة بس الست اللي معايا مش هتحتاج حد تاني معايا هي هتتكيف لحد ما تشبع لان شهوتي عاليه ومش بشبع

• عجبني
الست هيا الي بتقرر تكون تحت الراجل مش فوق
الست الي بطبيعتها متحكم فيها غير متحكمه
الست بطبيعتها تقدر تحب شخص واحد وتخلصله
الست الكائن الرقيق الحنون السكن
لكن لو راجل بينام مع كذا واحده مش هقولك ده كويس اكيد لو اتعرف هتبقي سمعته زفت بين كل الناس مش الست بس الي هتبقي منبوذه والراجل صاحب العلاقات المتعدده منبوذ
بس هيا الطبيعه كده لكن انتي حره يكش تنامي مع ١٠ رجاله دي حريتك وحريه الناس تقول عليكي الي يريحها

• عجبني
ليه ميبقاش ليا نفس اجرب زى الراجل وانام مع 2رجاله واجرب حاجاات جديده ومختلفه ومجنونه
هى الست مش زى الراجل؟
ولا فى الحاجات دى الراجل يعمل اللى هو عاوزه انما الست اخرها راجل واحد بس تفضل لازقه له طول العمر؟
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
احنا في مجتمع شرقي ذكوري ممكن يشتم الراجل علي اي حاجه غلط بيعملها بس بيرجع ينسي ويقولو اهو راجل لكن ست البيت لو خانت جوزها مشكله كبيره بتوصم اولادها وجوزها ونفسها بالعار طول ما هما عيشيين وبيتقال عليها شرموطه للأسف دي حقيقه احنا عايشينها

• عجبني
في فرق بين الانانية و الخيانة، ده مصطلحين مش زي بعض ابدا مع ان الناس بتخلط كنير مبينهم، الشق الاول من سؤالك ده انانية في العلاقة الشق التاني ده الخيانه،، الخيانة مرفوضة تماما في اي مجتمع سواء غربي او شرقي لاكن الانانية في الجنس ده اسمه جلاخه و قلة تقدير

• عجبني
طيب واللي مش معاه واحده يعمل ايه اكيد هيشوف واحده او اكتر ولو لقي واحده ومعاها واحده وامعاها واحد يشركه فيها عادي

• عجبني
بصي يا نونا
مفيش حاجه اسمها حريه مطلقه
انا متجوز بقالي عشرين سنه
عمري ما كنت مع واحده في الفتره دي غير مراتي
كان ممكن اخونها
بس متفق معاها علي الصراحه في كل شي
حتي في التخيل علي السرير بقولها عليه
ااه تخيل
احساسك ايه لو قعدتي مع انسان عشرين سنه
متعتها قبل متعتي
عشان اجي معاها
لازم يكون عندها استعداد
غير كده مش باجي معاها علي السرير
القصص بتاعتي بتقرا ها قبل ما انزها في المنتدي القديم
وساعات بتتهمني بالخيانه من كتر الكتابات بتاعتي
بس بعد كده بتقوم ونعمل احلي واجب
يبقي فين الانانيه
منكرش ان فينا الاناني والطماع
بس مش كلنا

• عجبني
التفاعلات: The General1، غريب عن العالم و abdoooo10
اولا اتمني ان دا فعلا يكون اميل ست وتكون في ست فعلا عندها الجرائة انها تتكلم بحرية ثانية اغلب الرجال مش انانية الانانين دول صنف انا بسميهم كلاب جعانة اللي عايز يكون هوا المتحكم ف كل حاجا ف العلاقة ويريح نفسه منغير ما يفكر ان في انسانة تحت منه عندها شهوا ومحتاجة ترتاح زيه بظبط بس عادي انا مش اناني وفي زيي كتير

• عجبني
Believe me it's better to be a lesbian rather than having a fucking mad man

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: The General1, H3M0, abdoooo10 و شخص آخر
من حق كل انسان يفكر زي ما هوا عايز بش مش من حقه يطبق افكاره دي اذا سمحت الفرصه وحب اوك ولازم تراضي الطرفين
اما ف العلاقه انا بعتبرها علاقة حب مش عللاقة نيك وخلاص ولازم اتكيف وادام هي جابت شهوتها يبقي متكيفه لازم تعرف هي عايزه اي وهي لازم تعرف انت عايز اي وتشوفو اي اللي مناسب للطرفين وايه اللي فيه متعتكم وتطبقو دا
علاقة حب مش علاقه عابره وشرمطه وخلاص

• عجبني
Believe me it's better to be a lesbian rather than having a fucking mad man
Sorry but this is bad advise we not correcting our wrongs with another she ask for a thing so we mustn,t advise her to give up and be lesbian ok(شاذة)

• عجبني
لا مهو الراجل لما بيعمل الي انتي بتقولي عليه بردو بيطلق عليه لمؤخزه شرموط مهواش حاجه حلوه ولا بيشوف نفسه حاجه حلوه شوية غرور بس بتلهيه عن الواقع بس الاتنين زي بعض

• عجبني
الناس مش زي بعضها و المفروض يبقي في كلام و ياخد راي الست في كل حاجة

• عجبني
مش كل الرجاله بس الواحده المتزوجه مش بتعمل كل حاجه لزوجها عندها مبدأ الحرام والحلال ولا بتقرف عند نص زير زوجها تيجى من طيزها لا حرام تيجى تمص بزها لا مش قوى حجات كتير قوى دى اللى تخلى الراجل يبص بره ويعمل اللى هو عاوزه ممكن

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صباح الخير اولا علي الجميع
واعذروني لو قولت كلام ممكن يزعل ناس منى بس الصراحه مش عارف اسكت
بصي ياستي انا مش هقوليك ان كلنا مش انانين لا في ناس انانيه وممكن يكون متجوز وكل يوم بينام مع واحده شكل
بس في حاجات في الدين ان بتمنع الزنا واخطلاط الانساب وكدا
كنت قرات من فتره مقال ان في باحث بيعمل بحث او دراسه عن الدين وعلاقه الناس بيه وحب الناس ليه وعمل تجارب على ستات مسلمه وستات غير مسلمه المهم عمل البحث و النتيجه انو لاقى في الستات المسلمه على جدار الرحم بصمه لكل واحد فينا سواء متجوز او لا العضو بتاعة ليه بصمه لقى المسلمات عندهم بصمه واحده والغير مسلمات كذا بصمه
هوة الصراحه في كلام كتير عايز اقولو بس مطر اسكت شويه عشان انا عارف ان في ناس هتزعل مني من كلامي بس انا بتاسف ليكو ومش معنى كلامي ان الناس دي كدا وحد يسكت بقى يا جدعان

• عجبني
هى الست مش زى الراجل؟
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
انتي عسل، والجميل في كلامك الصراحة، وشكلك نفسك تجربي مع اثنين بس، دا طموح بسيط واحلام متواضعة، خلي سقف احلامك اعلى مدام بتحلمي، بصراحة انتي جاوبتي على سؤال كنت بفكر فيه، وهو هل البنت زي الراجل، يعني البنت ممكن تكون حابة تنام مع واحد وصاحبه، أو تنام مع ثلاثة في وقت واحد؟ ولا هي عايزة واحد وبس؟ شكرا على سؤالك الي هو جواب بالنسبة ليه

• عجبني
الخلاصه ف مجتمعنا وتقاليدنا هي السبب ف كلامك ده

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%