NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه الراجل أنانى ومش بيحب غير نفسه؟

صباح الخير اولا علي الجميع
واعذروني لو قولت كلام ممكن يزعل ناس منى بس الصراحه مش عارف اسكت
بصي ياستي انا مش هقوليك ان كلنا مش انانين لا في ناس انانيه وممكن يكون متجوز وكل يوم بينام مع واحده شكل
بس في حاجات في الدين ان بتمنع الزنا واخطلاط الانساب وكدا
كنت قرات من فتره مقال ان في باحث بيعمل بحث او دراسه عن الدين وعلاقه الناس بيه وحب الناس ليه وعمل تجارب على ستات مسلمه وستات غير مسلمه المهم عمل البحث و النتيجه انو لاقى في الستات المسلمه على جدار الرحم بصمه لكل واحد فينا سواء متجوز او لا العضو بتاعة ليه بصمه لقى المسلمات عندهم بصمه واحده والغير مسلمات كذا بصمه
هوة الصراحه في كلام كتير عايز اقولو بس مطر اسكت شويه عشان انا عارف ان في ناس هتزعل مني من كلامي بس انا بتاسف ليكو ومش معنى كلامي ان الناس دي كدا وحد يسكت بقى يا جدعان
ممكن تبعتلى خاص ال انت قصدك عليه عشان كلامك مش واضح

بس على حسب فهمى لكلامك ان الست المسل

افضل واحسن من اى ست

وديه طبعا حقيقة مثبتة ولو شكك فى الكثيرين

• عجبني
التفاعلات: The General1
مساء الخير ده اول موضوع ليا واتمنى النقاش يكون باسلوب راقى
ليه الراجل بيحب يعمل كل حاجه فى الجنس ويجرب كل الاوضاع
ليه بيحب يبقى كل يوم مع واحده
ليه بيحب ينام مع 2ستات فى وقت واحد
ليه بيحب يبقى هو وصاحبه على واحده او يشاركوها مع بعض
وفى نفس الوقت الست لو فكرت بس فى كدا تبقى شرموطه
ليه ميبقاش ليا نفس اجرب زى الراجل وانام مع 2رجاله واجرب حاجاات جديده ومختلفه ومجنونه
هى الست مش زى الراجل؟
ولا فى الحاجات دى الراجل يعمل اللى هو عاوزه انما الست اخرها راجل واحد بس تفضل لازقه له طول العمر؟
ومش من حقها تفكر فى متعتها زى ماالراجل بيفكر
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
ب المختصر المفيد كل واحد و علي حسب نفسو يعني انا مقدرش اقول كل الستات
يعني انا مثلا اهم حاجه متعت الست ال معايا
و مش نفسي اجرب مع اتنين
يعني مش كلو

• عجبني
ليه ميبقاش ليا نفس اجرب زى الراجل وانام مع 2رجاله واجرب حاجاات جديده ومختلفه ومجنونه
هى الست مش زى الراجل؟
ولا فى الحاجات دى الراجل يعمل اللى هو عاوزه انما الست اخرها راجل واحد بس تفضل لازقه له طول العمر؟
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
دى حقيقة بس انا شيفها ميزه للستات مش عيب علشان الراجل لو حب واحدة هيحبها اكتر من نفسه

• عجبني
ابدا من ناحيتي بتمنى الست تسيطر عليني وامتعها وانفذ اوامرها اخليها تحس بالسيطرة لو تطلب اي شي انفذه

• عجبني
علي حسب تفكير الراجل و هو متحرر ولا لا بس مش اكتر بكل بساطه

• عجبني
سيدتي كما قلت طرح الموضوع بأسلوب راقي من النادر أن تجدي رجل يمارس الجنس مع اثنين في نفس السرير الا في الافلام والقصص إنما الطبيعي والفطرة هي سكن الرجل للمرأة والسكن هنا بمعني البيت الذي لا اخجل ان افعل اي شئ في علي حريتي وطبيعتي هو مكان راحتي مع احترام المشاركين في إذا قام الرجل بكافة واجبات الحياة الزوجية وبعيدا عن الرتابة والملل سيكون الطرفان بعضهما لبعض بالف انثي والف شكر ولن يفكر أحدهم في غير الاخر

• عجبني
ياجماعه مش حكايه مجتمع وعادات الدين عامل أساسي الراجل ال**** محلله 4 يعني يوم ميتقفش هيكتب عليها ويلم الموضوع ال***** ليه واحده بس إنما فكره ان الست تجرب اكتر من راجل طب لو اتقفشتي مين ينفع يتجوزك غير جوزك وطبعا الناس بتقول جوزها مبيعرفش خلاها تبص بره وحجات من دي بس انا واحد من الناس هكتفي بواحده ومش هدخل عليها حد غيري طبعا

• عجبني
بالعلاقات الي خارج إطار الزواج ما في احساس بالمسؤولية. بقدر الزواج فممكن الشخص الواحد يكون معه اكثر من شريك لانه ما في قيود
ووحده من الأسباب كمان انه المرأة عاطفية اكثر من الرجل وبهمها المشاعر المتبادلة اكثر
شخصيا ما بحب اكون بعلاقة ثلاثية شو ما كان موقعي او اني اكون بعلاقة مع اكثر من وحده

• عجبني
مهو فكره ان الست تتناك من اتنين صعبه برضو

• عجبني
كل واحد ليه خيالات جنسية ممتعة بالنسباله من ضمنها الي بتقوليه ده سواء راجل او ست وف النهاية الاتنين بيندرجوا تحت خانة المحظورات سواء واحد او واحدة والاتنين غلط بس بالنسبة للتفرقة الي بتقوليها ديه ف ده يرجع لمجتمعك الذكوري وعاداته وتقاليده ف الغرب العكس تماما

• عجبني
ياجماعه مش حكايه مجتمع وعادات الدين عامل أساسي الراجل ال** محلله 4 يعني يوم ميتقفش هيكتب عليها ويلم الموضوع ال*** ليه واحده بس إنما فكره ان الست تجرب اكتر من راجل طب لو اتقفشتي مين ينفع يتجوزك غير جوزك وطبعا الناس بتقول جوزها مبيعرفش خلاها تبص بره وحجات من دي بس انا واحد من الناس هكتفي بواحده ومش هدخل عليها حد غيري طبعا
المشكلة ان احنا فاهمينه غلط

بنمشى بيه وقت المصايب ونصدره ليها وننساه بعدين

• عجبني
اللي بطالبي بيه ده اسمه الفكر التحرري
لا الراجل من حقة يجرب كل الستات ولا الست من حقها تجرب كل الرجاله
الا لو اتجوزتي راجل بيطالب بنفس فكرك ساعتها هيبقي اللي من حقة هو نفسه من حقك

• عجبني
بصراحة عنوان مستفز حضرتك كدا بتتكلمى في نطاق الجنس وعلي فكرة مش كل الرجالة كدا ولا كل البنات زيك في ناس بدور علي الاستقرار والامان قبل الجنس لكن اللي حضرتك بتقوليه دا يحصل في الزريبة بعد احترامي لحضرتك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتفرق ف كل واحد و ميوله مش كله زي بعض

• عجبني
هى الست مش زى الراجل؟
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
للاسف بسبب فكر المجتمع المتخلف

• عجبني
ع فكره انا كراجل مش اناني وبعرف اتعامل مع اللي معايا جدا بس للاسف مش كل الصوابع زي بعضها

• عجبني
هى الست مش زى الراجل؟
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
هو الموضوع اصلا سواء الراجل أو الست على حد استفسارك شاذ تماما وخارج الفطرة السليمة

أما بالنسبة ليه الراجل ممكن والست لا فده حتى لو حصل لأن الراجل ممكن يجامع اكتر من ست وممكن يتجوز اكتر من ست

أما الست لو نامت مع اكتر من راجل ده بسبب أمراض وانتشارها وده فى خطورة كبيرة عليها وعلى غيرها

ولو بالنسبة للمتعة أو فى شهوة عالية عند الست فمن حقها شريكها يمتعها ويلبى رغباتها لحد ما تشبع غريزتها بكل أشكال المتعة

• عجبني
علشان الست مش بتفهم حاجه اصلا ولازم راجل يمشيها

• عجبني
علشان الست مش بتفهم حاجه اصلا ولازم راجل يمشيها
مع احترامي ليك انتا لو هتبصلها من نقطه تانيه غير الجنس في بنات وستات تمشي 100راجل بدمغها ومع احترام للجمع في بنات وستات احسن من 10000راجل في رجاله شايله دمغها وحاطه العضو الذكري مكان مخهم مش بيفكرو غير في الجنس وبس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%