NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه الجواز في سن صغير بقا منتشر اووي الفتره دي

Mido mido2

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ليه الناس بقتت بتتجوز في سن صغير يعني معظم الي بيتجوظو الايام دي تحت ال 22 سنه و الي سنهم 25 و 30 قاعدين مش لاقيين يتجوزو
حد يعرف السبب؟

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock, محمود 333, Mimo130sm و شخص آخر
بس دا الجواز الصحيح

بس دا الجواز الصحيح
صح بس لو هما هيقدرو يشيلو مسئولية بيت
بص كدا الي بيتطلقو قد اي و سنهم كام هتلاقيهم 20 و 18 سنه الي هو انتو اتجوزتو امتا و اتطلقتو امتا
و الناس العاقله الي عندها 25 و 30 قاعدين

هو ليه الناس بقتت بتتجوز في سن صغير يعني معظم الي بيتجوظو الايام دي تحت ال 22 سنه و الي سنهم 25 و 30 قاعدين مش لاقيين يتجوزو
حد يعرف السبب؟
لو عرفت قولي لان انا فعلا ملاحظ كدا و معنديش تفسير

• بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
  • بيضحكني
التفاعلات: Mido mido2
متابع

• عجبني
حد يعرف السبب؟
نصيب و****

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Mimo130sm
يمكن بس نصيب الولاد و البنات الي لسا متموش العشرين كلهم هما الي يتجوزو و الكبار لا
انا كل ما احب وحده تتجوز 😂😂

• بيضحكني
انا كل ما احب وحده تتجوز 😂😂
خلاص اي واحده عاوزه تتجوز تيجي و انت تحبها ف هتتجوز علي طول 😂😂

عن تجربتي الشخصيه بما انا شخص داخل علي ال٣٠ و لسه متجوزتش
الجيل بتاعنا اتهري في التعليم و خدنا ان لازم نتعلم علشان نشتغل كويس و مكنش في دماغنا حتة الحب و المشاعر لان مكنش فيه الانفتاح اللي حصل دلوقتي و كله بيحب في كله كان اخرنا الاستاذ ايهاب توفيق فعمرنا ضاع في التعليم و تحقيق الذات غير دلوقتي الجيل اللي كالع طالع علي تريندات و الانستجرام و قصة حب مين و مين و تحسه جيل اهم حاجه بالنسباله الجنس الاخر مش همه لا تعليم ولا تحقيق حاجه غير انه يلاقي قصة الحب زي اللي بيشوفها علي السوشيال ميديا

عن تجربتي الشخصيه بما انا شخص داخل علي ال٣٠ و لسه متجوزتش
الجيل بتاعنا اتهري في التعليم و خدنا ان لازم نتعلم علشان نشتغل كويس و مكنش في دماغنا حتة الحب و المشاعر لان مكنش فيه الانفتاح اللي حصل دلوقتي و كله بيحب في كله كان اخرنا الاستاذ ايهاب توفيق فعمرنا ضاع في التعليم و تحقيق الذات غير دلوقتي الجيل اللي كالع طالع علي تريندات و الانستجرام و قصة حب مين و مين و تحسه جيل اهم حاجه بالنسباله الجنس الاخر مش همه لا تعليم ولا تحقيق حاجه غير انه يلاقي قصة الحب زي اللي بيشوفها علي السوشيال ميديا
تمام بس ده كدا مش هيعرف يفتح بيت هتلاقيه اتجوز شهر شهرين سنه و مش قادر لا علي مسئوليه ولا علي مصاريف ف ب التالي هيحصل طلاق

تمام بس ده كدا مش هيعرف يفتح بيت هتلاقيه اتجوز شهر شهرين سنه و مش قادر لا علي مسئوليه ولا علي مصاريف ف ب التالي هيحصل طلاق
انت كده دخلتني في موضوع تاني هل بقي هو قادر علي ده و بعيدا عن ماديا لانه اكيد هيكون جاهز ماديا بس الاهم هل هو جاهز عقليا و نفسيا بقي انه يتحمل مسئوليه

• عجبني
انت كده دخلتني في موضوع تاني هل بقي هو قادر علي ده و بعيدا عن ماديا لانه اكيد هيكون جاهز ماديا بس الاهم هل هو جاهز عقليا و نفسيا بقي انه يتحمل مسئوليه
مفيش حد 18 سنه او 20 سنه قادر ماديا
احنا الي شغالين اهوو بنشحت فلوس الخروجاات احنا هنضحك علي بعض
😂😂

مفيش حد 18 سنه او 20 سنه قادر ماديا
احنا الي شغالين اهوو بنشحت فلوس الخروجاات احنا هنضحك علي بعض
😂😂
لا الجيل الجديد اشطر مننا في الحته دي للاسف
انا اهوة متعلم و كلية قمة و و**** ما معايا حتي تمن بصه لواحده 😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا الجيل الجديد اشطر مننا في الحته دي للاسف
انا اهوة متعلم و كلية قمة و و**** ما معايا حتي تمن بصه لواحده 😂😂
انا شغال اهوو و بقولك نفس حالك مرتبي مكفيني ب العافيه امال لما اتجوز و افتح بيت
هما بقا بيجيبو فلوس منين معرفش ممكن اهلهم بيصؤفو عليهم

انا شغال اهوو و بقولك نفس حالك مرتبي مكفيني ب العافيه امال لما اتجوز و افتح بيت
هما بقا بيجيبو فلوس منين معرفش ممكن اهلهم بيصؤفو عليهم
فيه فعلا جزء اهلهم بيصرفوا عليهم بس كمان الشغل دلوقتي بقي متاح حتي للعيال الصغيرة و بفلوس كويسه كمان مقارنة بسنهم طبعا زي ما قولت قبل كده احنا جيل مكانش مادي كان طاموح و طموحنا ودانا في ظاهية اما هما جيل عايز اتجوز علشان كده تلاقيه بيشتغل و يحوش و يشوفله عيله زييه و يلا هوب بقي معاهم طفلين و احنا قاعديين

فيه فعلا جزء اهلهم بيصرفوا عليهم بس كمان الشغل دلوقتي بقي متاح حتي للعيال الصغيرة و بفلوس كويسه كمان مقارنة بسنهم طبعا زي ما قولت قبل كده احنا جيل مكانش مادي كان طاموح و طموحنا ودانا في ظاهية اما هما جيل عايز اتجوز علشان كده تلاقيه بيشتغل و يحوش و يشوفله عيله زييه و يلا هوب بقي معاهم طفلين و احنا قاعديين
طيب عندك مكان اقعد جمبك فيه😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%