NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

karom

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا مبادل يعني انيك و انتاك بس اليوم زبي ما عم يقوم صال لعبت فيه كتير و ما يقوم و اتفرجت على سكس و ما يقوم شو اعمل حتى يقوم

انا مبادل يعني انيك و انتاك بس اليوم زبي ما عم يقوم صال لعبت فيه كتير و ما يقوم و اتفرجت على سكس و ما يقوم شو اعمل حتى يقوم
ماهو علشان انت كل يوم تتفرج علي سكس وتلعب في زبك وتنزل لبنك
افصل شوية

بعتلك خاص

نفس الحوار حصل معايا بس انا موجب لقيت حل ؟!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص العضلاتين مينفعش تشتغل مع بعض عضله بتاعك وعضله طيزك اختار تبقي انهي صنف لكن تبقي الاتنين بتبقي هلاك لان عضله طيزك مرتبطه بعضله زبك
فا اقعد فتره مثلا ارتاح وارجع يا تتناك بس يا تنيك بس لكن الاتنين مع بعض انت بتفشخ جسمك وهتبقي حرفيا معندكش القدره هتبقي للنيك فقط

حاجه من الاتنين يا اما محتاج تريح عضله منهم
يا اما انت بقيت سالب ومش بتهيج غير لما تداعب فتحه الشرج جرب تداعب فتحه الشرج لو انتصب قصيبك يبقى انت بقيت سالب وبنسبه كبيره مش هتهبج غير بالطريقه دي ولو داعبت فتحه الشرج ومحصلش انتصاب يبقى محتاج تفصل شويه وتريح العضلتين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%