NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Elmohands

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكوا يا شباب عاملين اية
لية انا بهيج اكتر على السحاقيات ؟ هل ده طبيعي و فيه ناس كدة برضوا؟ على الرغم من ان السحاقيات مش بتحب الرجالة دي فيه متعة غريبة بحسها .. هل ده لية سبب؟

• عجبني
التفاعلات: Mr.mimo, ابن المنيا, الــــــعَــــــربــــــى و 2 آخرين
لية انا بهيج اكتر على السحاقيات ؟ هل ده طبيعي و فيه ناس كدة برضوا؟ على الرغم من ان السحاقيات مش بتحب الرجالة دي فيه متعة غريبة بحسها .. هل ده لية سبب؟
حصل
انا نفس القصة
بحب اتفرج علي السحاقيات مش عارف ليه

• عجبني
التفاعلات: Elmohands و الــــــعَــــــربــــــى
بسبب ان انتو كترتو في في الفرجه علي الفيديوهات الطبيعيه ف مبقتش بتهيجكو ف بتتجهو ل حاجه تانيه دلوقتي سحاق بعد ككا شيميل بعد كدا ولاد مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena, Elmohands, الــــــعَــــــربــــــى و 3 آخرين
بسبب ان انتو كترتو في في الفرجه علي الفيديوهات الطبيعيه ف مبقتش بتهيجكو ف بتتجهو ل حاجه تانيه دلوقتي سحاق بعد ككا شيميل بعد كدا ولاد مع بعض
وممكن يصل الامر بيهم انهم يبقوا
ديوثيين وده اسود وانيل

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
انا مهما شفت سكس لازم الوحده تتناك

• عجبني
وممكن يصل الامر بيهم انهم يبقوا
ديوثيين وده اسود وانيل
متضحكش علي نفسك مفيش ديوث و المنتدي مفيهوش كلها بتكون صور من علي النت واحد جاب البوم و بيقول انا ديوث و كل شويه ينزل صورتين منه و خلاص

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق البزاز الحلوة, Adam Afndena, UnIdEnTItY و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و loveyoumissyou
متضحكش علي نفسك مفيش ديوث و المنتدي مفيهوش كلها بتكون صور من علي النت واحد جاب البوم و بيقول انا ديوث و كل شويه ينزل صورتين منه و خلاص
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
طب وده اي الديوث مش انه ينزل صور اهله بس
ده لو اتخيلهم علي صور تانيه يبقي ديوث
انه يهيج ان حد يجيب سيره اهله في الجنس يبقي ديوث

فهمتي!!!!!!!

• عجبني
دا من الكبت ، لو شبعانه او متجوزه ودا عمتا برده لو كل الي هنا اتجوزو طبيعي مش هيبقي في اي نوع من انواع الشذوذ ودا حقيقي جدا

• عجبني
عندك حق هو الفرجه والكبت وان الحلال صعب والنت من اسهل البوابات بضغطه زر واحده تدخلي عالعالم ده الي ملوش نهايه

انا بختلف مع حضرتك
هو الرجاله بتحب تتفرج على الستات بس عمرها ما تتفرج على رجاله زيها
للي بيكمل زي ما قولتي عنده مشاكل نفسيه بجد

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
طب وده اي الديوث مش انه ينزل صور اهله بس
ده لو اتخيلهم علي صور تانيه يبقي ديوث
انه يهيج ان حد يجيب سيره اهله في الجنس يبقي ديوث

فهمتي!!!!!!!
فهماك بس انا اخدت كلامك علي مقصد الصور بس مش التخيل مفيش حد في المنتدي كله بينزل صور اهله

• عجبني
التفاعلات: ميدو الفشيخ و Karim11442
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بختلف مع حضرتك
هو الرجاله بتحب تتفرج على الستات بس عمرها ما تتفرج على رجاله زيها
للي بيكمل زي ما قولتي عنده مشاكل نفسيه بجد
يببا انت مش من الناس الي بتتفرج كتير
ادمان الاباحيه ده مراحل
ممكن انت تكون لسا في اول مرحله

فهماك بس انا اخدت كلامك علي مقصد الصور بس مش التخيل مفيش حد في المنتدي كله بينزل صور اهله
علي فكره بتبقي مجرد شهوه وان التخيل الطبيعي مبقاش بيهيج خالص فبيضطر يشوف ويجدد واغلب الموجودين هنا مش ديوثين ولكن هيجانيين ، والي بيبقي ديوث بجد دا في الاساس بيكون خول وخول كبير كمان ومن زمان

ده شئ طبيعي لانه يخاف
انما المنتدي فيه ديوثيين ايوه فيه
ديوثيين والاغلب بيوصل لمرحله الدياثه دي بسبب كثره مشاهده الافلام الاباحيه فبيحصله اكتفاء من الطبيعي يتنقل لحاجه تانيه ممكن سحاق بعدها شميل بعدها شواذ لحد ميبقي شااذ وديوث

• عجبني
التفاعلات: esraa.2000
علي فكره بتبقي مجرد شهوه وان التخيل الطبيعي مبقاش بيهيج خالص فبيضطر يشوف ويجدد واغلب الموجودين هنا مش ديوثين ولكن هيجانيين ، والي بيبقي ديوث بجد دا في الاساس بيكون خول وخول كبير كمان ومن زمان
منا قولت كدا في اول رد ليا و**** 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ΈĻ-МΆҒΊΆ(آلَمِـآفُيّآ) و Karim11442
يببا انت مش من الناس الي بتتفرج كتير
ادمان الاباحيه ده مراحل
ممكن انت تكون لسا في اول مرحله
انا بتفرج بقالي سنين
و مفيش فتره انقطاع
كده اول مرحله برضه؟ 😂😂

منا قولت كدا في اول رد ليا و**** 😂😂
😂 والحل بقي اننا نلاقي سهوله شويه من البنات في الكلام واننا نمارس مع بعض من غير رخامه 😅

انا بتفرج بقالي سنين
و مفيش فتره انقطاع
كده اول مرحله برضه؟ 😂😂
**** واكبر عليك😂😂😂😂

@esraa.2000 حاله نادره اهي😂

• بيضحكني
التفاعلات: A777
😂 والحل بقي اننا نلاقي سهوله شويه من البنات في الكلام واننا نمارس مع بعض من غير رخامه 😅
دي احلام اليقظه
شوف حد بفلوس

• عجبني
التفاعلات: Karim11442

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%