NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش طبيعي

• عجبني
التفاعلات: Elmohands
ازيكوا يا شباب عاملين اية
لية انا بهيج اكتر على السحاقيات ؟ هل ده طبيعي و فيه ناس كدة برضوا؟ على الرغم من ان السحاقيات مش بتحب الرجالة دي فيه متعة غريبة بحسها .. هل ده لية سبب؟
لازم تجرب واقعي بالتدريج هاتتاكد من ميولك

لية انا بهيج اكتر على السحاقيات ؟ هل ده طبيعي و فيه ناس كدة برضوا؟ على الرغم من ان السحاقيات مش بتحب الرجالة دي فيه متعة غريبة بحسها .. هل ده لية سبب؟
عشان بتشوف بزاز كتير وبيرضعوا لبعض ولا قى حد ذاته بيهيج البنات حتى

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Elmohands
عشان بتشوف بزاز كتير وبيرضعوا لبعض ولا قى حد ذاته بيهيج البنات حتى
معرفش بيهيج البنات فعلا و لا لأ كل الل اعرفهم بيقرفوا منه بس اه ممكن عشان بنات كتير و كدة ف بهيج

عادى بنات طبيعى تهيج عليهم و على هيجانهم على بعض و عموما الحاجة الغريبة بتكون مثيرة

• عجبني
عادى بنات طبيعى تهيج عليهم و على هيجانهم على بعض و عموما الحاجة الغريبة بتكون مثيرة
ممكن اه بس لما تبقى ضد المثلية اظن الموضوع يبقى غريب

ممكن اه بس لما تبقى ضد المثلية اظن الموضوع يبقى غريب
لا مش غريب انت ضد المثلية ال ف جنسك الذكور و انا زيك بقرف منهم لان العلاقة فعلا فيها فاعل و مفعول اما السحاق .. ملهوش معنى اتنين بخبطو ف بعض و خلاص و ف الاخر الاتنين بالنسبة لنا ستات

• عجبني
لا مش غريب انت ضد المثلية ال ف جنسك الذكور و انا زيك بقرف منهم لان العلاقة فعلا فيها فاعل و مفعول اما السحاق .. ملهوش معنى اتنين بخبطو ف بعض و خلاص و ف الاخر الاتنين بالنسبة لنا ستات
فعلا اه .. بس ده ميمنعش ان دي ازدواجية ف الارآء 😂

انا عاوز بس مشهد خالد يوسف و الاتنين بيمصوله مع بعض 💕😍

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: zlabya
لانه نوع من المتع الشاذة زي مثلا الممارسة مع الحيوانات وغيرها هي إباحية وخلاص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
فعلا اه .. بس ده ميمنعش ان دي ازدواجية ف الارآء 😂
ههههههههه انت بتتكلم على الفعل نفسه فاكيد كل المثلية مكروهة لكن انا بتكلم عينك شايفة ايه و بتقبله و لا لأ... و يا صديقى من عاش بالحكمة مات بغيرها 😉😉😉

• عجبني
لانه نوع من المتع الشاذة زي مثلا الممارسة مع الحيوانات وغيرها هي إباحية وخلاص
لا بس كل ده مرفوض بالنسبالي ما عدا السحاق فاهم؟

ههههههههه انت بتتكلم على الفعل نفسه فاكيد كل المثلية مكروهة لكن انا بتكلم عينك شايفة ايه و بتقبله و لا لأ... و يا صديقى من عاش بالحكمة مات بغيرها 😉😉😉
نمتع نفسنا و خلاص بقى و نفكنا م الفلسفة 😂

• عجبني
التفاعلات: ezzatabolil
نمتع نفسنا و خلاص بقى و نفكنا م الفلسفة 😂
هى بصراحة السحاق دول كل واحدة فيهم عايزة جوز قلام و تجيبها تحتك يمكن تفوق .. ههههههههههه

• بيضحكني
لا
هى بصراحة السحاق دول كل واحدة فيهم عايزة جوز قلام و تجيبها تحتك يمكن تفوق .. ههههههههههه
اظن محتاجين تمسك الاتنين سوا توريهم الزب احساسه عامل ازاي😂

• بيضحكني
التفاعلات: ezzatabolil

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%