NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في عالم خاص

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي لو انت عايش مع اهلك ودايما بيفتعلو معاك المشاكل وتقريبا كل يومين مشكلة معاك وخصوصا لما بنتجمع كلنا مع بعض المشاكل بتزيد ودايما انت الطرف اللي بتتفشخ ويتحط عليك وانت دايما اللي بتتهاجم رغم انك بترضي **** فيهم وبتعاملهم كويس وبتسال عن اخواتك وتودهم هتعمل ايه هنا وايه الحل مع انك بتتجنب المشاكل دي وبتحاول على قد ما تقدر تساعدهم وتقف جنبهم ولكن مبيفتكروش ليك اي حاجة حلوة وتبقى لسه عامل فيهم خير يتردلك في لحظة اهانات وسب وعدم احترام ليك ولما تقربلهم هما بيبعدوك عنهم بسبب انهم مش فاهمينك ودايما مشاكل وقرف وضغط لية ؟ مع ان انت مش مقصر معاهم وبتعاملهم برحمة وود وهما بيستنولك الغلطة ؟ لية الاهل اكتر ناس محبطة وكارهيني بالشكل ده ؟ والمشكلة انهم بيقلبو الطاولة عليك ويعملو نفسهم هما الضحية وانت الشرير في القصة
لية الاهل مبيفهموش ابنهم ودايما بيدخلو معاه في مشاكل رغم انه عايش معاهم من ساعة ما اتولد هل ده تطفيش مثلا من البيت ؟ هل مثلا عدم حب الشخص ده بسبب دايما افتعال مشاكل معاه طول الوقت وعدم تقديرة ودايما التقليل منه ومن شخصيتة ؟
هل الاهل بيحسوا ولا هما مبيحسوش بده وفاكرين انه عادي علشان اخونا او ابننا مثلا نفشخه ونطلع ميتين اهله ونكسر من نفسه دايما ؟

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Mido jam, الصقر_الجارح, فكرى و شخص آخر
حضرتك ساعتها
هفكر في نفسي
ولو معايا فلوس
هاخد مكان ليا وامشي واعيش لحالي ومستقبلي

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و في عالم خاص
حضرتك ساعتها
هفكر في نفسي
ولو معايا فلوس
هاخد مكان ليا وامشي واعيش لحالي ومستقبلي
فكرت في ده كتير جدا
بس يبقي معايا فلوس وهبعدواريح دماغي بجد لاني بجد تعبت

• أتفق
التفاعلات: فكرى
  • عجبني
  • حبيته
حسب طبيعة شغلك لو ليك سكة تسافر تشتغل برة اعملها و ماتفكرش

• عجبني
مفيش حل قدامك غير انك تعيش في شقه لوحدك وتريح نفسك بعيد عنهم . وربنا يعينك لو كان كل كلامك صحيح فصعب جدا الاهل يكونو كده . حتى الغريب ممكن يكون احن منهم للأسف💔

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: فكرى، في عالم خاص و بيكهام الاسمر
دلوقتي لو انت عايش مع اهلك ودايما بيفتعلو معاك المشاكل وتقريبا كل يومين مشكلة معاك وخصوصا لما بنتجمع كلنا مع بعض المشاكل بتزيد ودايما انت الطرف اللي بتتفشخ ويتحط عليك وانت دايما اللي بتتهاجم رغم انك بترضي **** فيهم وبتعاملهم كويس وبتسال عن اخواتك وتودهم هتعمل ايه هنا وايه الحل مع انك بتتجنب المشاكل دي وبتحاول على قد ما تقدر تساعدهم وتقف جنبهم ولكن مبيفتكروش ليك اي حاجة حلوة وتبقى لسه عامل فيهم خير يتردلك في لحظة اهانات وسب وعدم احترام ليك ولما تقربلهم هما بيبعدوك عنهم بسبب انهم مش فاهمينك ودايما مشاكل وقرف وضغط لية ؟ مع ان انت مش مقصر معاهم وبتعاملهم برحمة وود وهما بيستنولك الغلطة ؟ لية الاهل اكتر ناس محبطة وكارهيني بالشكل ده ؟ والمشكلة انهم بيقلبو الطاولة عليك ويعملو نفسهم هما الضحية وانت الشرير في القصة
لية الاهل مبيفهموش ابنهم ودايما بيدخلو معاه في مشاكل رغم انه عايش معاهم من ساعة ما اتولد هل ده تطفيش مثلا من البيت ؟ هل مثلا عدم حب الشخص ده بسبب دايما افتعال مشاكل معاه طول الوقت وعدم تقديرة ودايما التقليل منه ومن شخصيتة ؟
هل الاهل بيحسوا ولا هما مبيحسوش بده وفاكرين انه عادي علشان اخونا او ابننا مثلا نفشخه ونطلع ميتين اهله ونكسر من نفسه دايما ؟
الطبيعي ان الأهل يكونوا بيحبوا أولادهم بدون تفضيل خصوصا الام مابتميزش بين حد من عيالها
بس محتاج إجابة سريعة منك
سنك ووظيفتك ايه ؟

• عجبني
انت الأبن البكري؟

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
بص يا حبيبي
خدها كلمه من واحد عاش حاجات من ده كتير
شوفت فيلم الف مبروك ؟؟؟؟ حاول تبص صح من زاوية تانيه
يمكن تكون رؤيتك دي بالكامل غلط
أهلك مهما كانوا وحشين فهما في الاول وفي الاخر السند الوحيد ليك
فكّر في كلامي كويس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Justme, Any name, فكرى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا حبيبي
فكّر في كلامي كويس
اول واحد يقول كلام كويس

• عجبني
التفاعلات: فكرى و زبر هايج
مفيش حل قدامك غير انك تعيش في شقه لوحدك وتريح نفسك بعيد عنهم . وربنا يعينك لو كان كل كلامك صحيح فصعب جدا الاهل يكونو كده . حتى الغريب ممكن يكون احن منهم للأسف💔
هما مش وحشين للدرجة دي بس بيختلقو مشاكل معايا بدون اي سبب وتقريبا بيمسكولي على الوحدة

• عجبني
الطبيعي ان الأهل يكونوا بيحبوا أولادهم بدون تفضيل خصوصا الام مابتميزش بين حد من عيالها
بس محتاج إجابة سريعة منك
سنك ووظيفتك ايه ؟
مش مهم سني ووظيفتي
انا مقولتش الام بتميز بس في اختلاق مشاكل من اصغر الكلام مع ان الموضوع ميستاهلش اصلا لمجرد حتى تفكر فيه

انت عايش في مكان toxic
الحل انك لا تحاول توضح
و لا تحاول تقرب
و تخللي علاقتك سطحية و قليلة
صباح الخير
مساء الخير
بحبك يا والدي
بحبك يا والدتي
اتمنى انك تكون مرتاح و متهني
و ابعد اول نا تقدر و خللي علاقتك سطحية

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: فكرى، بيكهام الاسمر و في عالم خاص
بص يا حبيبي
فكّر في كلامي كويس
زاوية تانية ازاي انا حاولت كتير اشوفهم بكل الزوايا لكن دايما في هجوم عليا لاقل غلطة بعملها وياريت بعمل غلطات تستاهل كل الضغط ده عليا
هما مش وحشين للدرجة دي بس اختلاق رهيب للمشاكل وعناد واصرار على اني غلط مع اني تقريبا بقعد بعدها اشوف ولاقي نفسي مكنتش غلطان ولا حصل مني حاجة تستاهل كل ده

• عجبني
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: فكرى و بيكهام الاسمر
زاوية تانية ازاي انا حاولت كتير اشوفهم بكل الزوايا لكن دايما في هجوم عليا لاقل غلطة بعملها وياريت بعمل غلطات تستاهل كل الضغط ده عليا
هما مش وحشين للدرجة دي بس اختلاق رهيب للمشاكل وعناد واصرار على اني غلط مع اني تقريبا بقعد بعدها اشوف ولاقي نفسي مكنتش غلطان ولا حصل مني حاجة تستاهل كل ده
بص
و**** فاهمك
طيب سؤال : هل اهلك تجار مخدرات او بلطجيه ؟؟ ( بسال بجد )
هل اخلاقهم كويسه ولا عاديه ولا منحلين ومنفلتين ؟

• عجبني
مش مهم سني ووظيفتي
انا مقولتش الام بتميز بس في اختلاق مشاكل من اصغر الكلام مع ان الموضوع ميستاهلش اصلا لمجرد حتى تفكر فيه
تمام مش مهم بالنسبة لك بس الغرض من سؤالي هو معرفة أن كان ورا المشاكل دي مشكلة مادية بسبب انك المفروض تكون متحمل مسؤلية نفسك ومصاريفك ولا لا بلص أن السن لو لسة مراهقة فغالبا انت هتكون بتستفزهم بطريقة تفكيرك مثلا او تصرفات طبعا أنت مش قصدك تستفزهم بس غالبا ممكن يحصل سوء تفاهم
ثالثا لما تنزل موضوع زي كدة وفضفضة لازم تسمعوني لازم انت كمان تدينا الفرصة نساعدك والا تقول إنه فضفضة فقط مش محتاج حد يساعدني

• عجبني
انت عايش في مكان toxic
الحل انك لا تحاول توضح
و لا تحاول تقرب
و تخللي علاقتك سطحية و قليلة
صباح الخير
مساء الخير
بحبك يا والدي
بحبك يا والدتي
اتمنى انك تكون مرتاح و متهني
و ابعد اول نا تقدر و خللي علاقتك سطحية
انت مش فاهم بيحصل فيا ايه لما اعمل كدة بيتقال عليا اني بكرههم واني بحب نفسي واناني واني اتغيرت وكلام كتير من ده وسبق وعملت كدة وكان بيحصل ده

• عجبني
بص
و**** فاهمك
طيب سؤال : هل اهلك تجار مخدرات او بلطجيه ؟؟ ( بسال بجد )
هل اخلاقهم كويسه ولا عاديه ولا منحلين ومنفلتين ؟
لا كويسين

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%