NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لو زوجك طلب منك الجنس الشرجى؟

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو زوجك طلب منك الجنس الشرجى ايه رده فعلك وهل هتوافقى او لا وليه لو هتوافقى ولو لا ليه؟
انت كزوج لو انت عاوز تمارس الجنس الشرجى مع مراتك وموافقتش انت ايه رد فعلك وهتعمل ايه معاها؟
انا جوابى على السؤال الاول: الزوجه لو راضيه وقابله يبق تمام ومش لازم تبق مغصوبه على الفعل دا لازم يبق بموافقتها ورضاها ولكن دا ممكن يخلى الزوج يخونها او يبص بره عشان يمارس الجنس دا وبكدا هتتدايق هيا وهيتفرقو او يطلقو
السؤال التانى: لو موافقتش لنا شخصيا هحاول اقنعها واستدرجها وكل حاجه بتيجى بالاقناع وبالرضا ولكن مستحيل اهددها انى هتجوز وحده تانيه او اخونها عشان ما اغصبهاش انها توافق لازم تبق مهيئه نفسيا قبل جسديا.
شاركو معانا بأجباتكم

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، Ahmed al brans و drsniper666
لو مش موافقة هحاول اقنعها

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
الرفض بيكون عشان حرام متقدرش تجادل كتير ولو اني اتجوزت علي مراتي عشان بعشق ال anal sex

• عجبني
لو زوجك طلب منك الجنس الشرجى ايه رده فعلك وهل هتوافقى او لا وليه لو هتوافقى ولو لا ليه؟
انت كزوج لو انت عاوز تمارس الجنس الشرجى مع مراتك وموافقتش انت ايه رد فعلك وهتعمل ايه معاها؟
انا جوابى على السؤال الاول: الزوجه لو راضيه وقابله يبق تمام ومش لازم تبق مغصوبه على الفعل دا لازم يبق بموافقتها ورضاها ولكن دا ممكن يخلى الزوج يخونها او يبص بره عشان يمارس الجنس دا وبكدا هتتدايق هيا وهيتفرقو او يطلقو
السؤال التانى: لو موافقتش لنا شخصيا هحاول اقنعها واستدرجها وكل حاجه بتيجى بالاقناع وبالرضا ولكن مستحيل اهددها انى هتجوز وحده تانيه او اخونها عشان ما اغصبهاش انها توافق لازم تبق مهيئه نفسيا قبل جسديا.
شاركو معانا بأجباتكم
لازم انيكها لازم بارادتها مش بارادتها لازم تتناك

• عجبني
  • بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: Ahmed al brans، _Xmo7amedX_ و drsniper666
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans, صعيدي راقي, DarkHorse و شخص آخر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans و drsniper666
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans، راجل اصيل و فحل صغير هايج 🥵😈
لو تسمح انا كا زوج هكون راجل مهزق لو طلبت ده من زوجتي لان كده انا شبه بضمر حياتي المتعه حاجه والحياة الجنسية حاجه والبيت حاجه تانيه
وانتي كا زوجة لو جوزك طلب ده الانسب كا عقاب انك تهزقيه وتسيبي البيت ودي وجهة نظري واسف لو تكون معارضه لبعض الناس
انا حياتي طبيعية مع خطبيبتي لك ميولي الجنسي حاجه سريه اكيد مش هعرقها اني بحب البنوتي السوفت او اني بنام مع بنات
والاصح ان اي حاجه شاذه عن الطبيعه عايز اجريه اشوف حد نفس ميولي افض واسف لو طولت

• عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: human n, Ahmed al brans, Manbisexual و 4 آخرين
الرفض بيكون عشان حرام متقدرش تجادل كتير ولو اني اتجوزت علي مراتي عشان بعشق ال anal sex
بلاش الدييييييين

• عجبني
لو تسمح انا كا زوج هكون راجل مهزق لو طلبت ده من زوجتي لان كده انا شبه بضمر حياتي المتعه حاجه والحياة الجنسية حاجه والبيت حاجه تانيه
وانتي كا زوجة لو جوزك طلب ده الانسب كا عقاب انك تهزقيه وتسيبي البيت ودي وجهة نظري واسف لو تكون معارضه لبعض الناس
انا حياتي طبيعية مع خطبيبتي لك ميولي الجنسي حاجه سريه اكيد مش هعرقها اني بحب البنوتي السوفت او اني بنام مع بنات
والاصح ان اي حاجه شاذه عن الطبيعه عايز اجريه اشوف حد نفس ميولي افض واسف لو طولت
لا طبعا لى تهزقو وتسيب البيت وتمشى والزوج يحاول يقنعها

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans و DarkHorse
هوافق

• عجبني
التفاعلات: human n, Ahmed al brans, الــــــعَــــــربــــــى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش احلى من نيك الكس الا لو هيا اللى طلبت نيك الطيز

• عجبني
  • عجبني
بلاش الدييييييين
يسطا انت مش هتتجوز انا اسف يعني مومس انت اكيد هتتجوز واحده محترمه واكيد عارفه ان النيك الخلفي حرام

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: human n، Ahmed al brans و صعيدي راقي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة