NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجنس الشرجى

A

Anonymous (0fde)

ضيف
يعنى انا عندى استغراب واستفهامات غير طبيععيه فعقلى انا بس يعنى مش عارف استوعبها ازاى يبق واحد هنا فالمنتدى متجوز وممكن يكون متحرر او لا او ديوث او بيكلم بنات غير مراتو هنا وبتسألو على الجمس الشرجى يرد عليك كانك شتمت حد من اهلو طيب يا محترم انت عملت الاخطر منو وكلمت غير مراتك وعربدت وخاربها هنا وتيجى على سؤال زى دا وتفط 😂🤦‍♂️امر عجيب وبالذات لو ديوث او متحرر برضو يقلك لا وبتاع ومش عارف اي يجدعان انتو متخيلين الفكره مقتنع بأن الى بيعملو صح سواء دياثه او تحرر او غيرو وان الجنس الشرجى غلط طيب ما انت بتديث عليها وجبت ناس مارسو معاها قدامك البس بقى الامراض الى هتيجى لمراتك وتيجى انت هب تلبس معاها ومبروك عليك
واى وحده هنا برضو سواء متجوزه او سحاقيه او مسترس تكلمها على الجنس الشرجى كانك شتمتها تبق متحرره هى وجوزها وخاربينها تبادل وتحرر وعربده مع غيرهم ومقتنعين الى بيعملوه صح وان الجنس الشرجى فكره غلط فغلط طيب انتى كا سحاقيه برضو تقلك غلط فغلط اذا كان السحاق الى بتعمليه دا غير طبيعى
الفكره هنا مش انى بشجع الناس على النوع دا من الجنس لا الفكره ان فى ناس مقتنعا باد دا غلط وان الى بيعملو صح بس دى حريه شخصيه واراء بس فال الفكره نفسها غريبه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Abosahd, عمر الحريرى, فكرى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل واحد حر ف الي هو عاوزه او يحبه
وبعدين لو حد بيعمل حاجه غلط مش معنى كد انه يبقي فاتحها ع البحري

• أتفق
التفاعلات: فكرى
كل واحد حر ف الي هو عاوزه او يحبه
وبعدين لو حد بيعمل حاجه غلط مش معنى كد انه يبقي فاتحها ع البحري
انت فاهمنى انا قصدى انو ممقتنع بالى بيعملو عادى ومكمل فيه تيجى عند النقطه دى وقولك دا غلط فغلط 🙂

• عجبني
انت فاهمنى انا قصدى انو ممقتنع بالى بيعملو عادى ومكمل فيه تيجى عند النقطه دى وقولك دا غلط فغلط 🙂
تمام فهمت يعني مثلا وحدة شغاله ف الدعاره وتيجي تقولك اصل الشرجي حرام 🤣🤣🤣

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى و drsniper666
من اجمل ممارسات الجنس
الجنس الشرجي

• عجبني
التفاعلات: فكرى و hani1
اديك فهمت قصدى يعنى انتى عملتى كل حاجه وحشه فالدنيا وجيتى عند دى ولا
ابليس: انا اعلنت توبتى خلاص الصنف بتاع البشر دا هو الى بيعلمنى مش انا

• عجبني
لكن انا مش بشجع حد على الممارسه هى ارارء شخصيه فا انا مسترغب على الناس الى زى كدا

• عجبني
التفاعلات: فكرى و Moh91
  • عجبني
الجنس الشرجي مش تمارسه مع اي حد لازم يكون بيفهم في الممارسه وياريت لو العضو صغير او وسط مش كبير وياريت لو فيه مزلق حلو بلاش بريقه لانه بيعمل التهابات
ولو انت الى هتمارس بلاش مع واحد او واحده مش نضيفه ولازم تقرب وتشم وتشوف قبل ما تدخل

انا واحد جربت كل حاجه بنصحك مش اي حد يعرف يدخل بتاعه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى، ميم العراقي و alperance
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و 卍 فرعون卍
الجنس الشرجي مش تمارسه مع اي حد لازم يكون بيفهم في الممارسه وياريت لو العضو صغير او وسط مش كبير وياريت لو فيه مزلق حلو بلاش بريقه لانه بيعمل التهابات
ولو انت الى هتمارس بلاش مع واحد او واحده مش نضيفه ولازم تقرب وتشم وتشوف قبل ما تدخل

انا واحد جربت كل حاجه بنصحك مش اي حد يعرف يدخل بتاعه
انا مش بتكلم على الشذوذ بين راجل وراجل لا على الجنس الشرجى بين راجل وامراه واكيد البنات بتحب النضافه اصلا

• عجبني
انا مش بتكلم على الشذوذ بين راجل وراجل لا على الجنس الشرجى بين راجل وامراه واكيد البنات بتحب النضافه اصلا
مش شرط انا اعرف ولاد انضف من بنات وفي بنت متمرسه قرفت حتي الحس ليها
وفي ولد اعرفه من نضافته وانه معرفه جامده من نضافة طيزه بتقرب منها بكل حاجه
الجنس رقم واحد فيه النضافه الى في بنات بتفتقدها للاسف

• أتفق
اسمع مني يا صديق المنموع دايما مرغوب كل من هوة في المنتدي نسواجي اصيل بالمفرض وقد يكون حسب الهوية محتاج اي خرم وخالص مش شرط ست بس لو ست يبقا عملت الواجب
اما عن الديوثة واختلط كل واحد ودماغة وحسب برضوا الهوية فانا وانته وغيرنا مش حنحكم حد انا فاهم قصدك انك تقول ان الديوت خله واخد يركب مراتة ونال منها وفعلا الست الا بتركب من اكتر من راجل علمية وفي الدين معرضة لامرض كتيرا امرض كتيرا فتكة بس زي ما قالتك انا واحد كنت مدمن نيك الطيز بس لما فهمت القصة عرفت انة خطر ولازم ابعد وبصراحة كنت بعمل كدة بعيد عن اهل بيتي لان المنموع مرغوب انما ديوثة بالنسبة لي الراجل الا لا يغور علي اهل البيت خروف وانا حر وهوة حر

• عجبني
التفاعلات: فكرى و drsniper666
يعنى انا عندى استغراب واستفهامات غير طبيععيه فعقلى انا بس يعنى مش عارف استوعبها ازاى يبق واحد هنا فالمنتدى متجوز وممكن يكون متحرر او لا او ديوث او بيكلم بنات غير مراتو هنا وبتسألو على الجمس الشرجى يرد عليك كانك شتمت حد من اهلو طيب يا محترم انت عملت الاخطر منو وكلمت غير مراتك وعربدت وخاربها هنا وتيجى على سؤال زى دا وتفط 😂🤦‍♂️امر عجيب وبالذات لو ديوث او متحرر برضو يقلك لا وبتاع ومش عارف اي يجدعان انتو متخيلين الفكره مقتنع بأن الى بيعملو صح سواء دياثه او تحرر او غيرو وان الجنس الشرجى غلط طيب ما انت بتديث عليها وجبت ناس مارسو معاها قدامك البس بقى الامراض الى هتيجى لمراتك وتيجى انت هب تلبس معاها ومبروك عليك
واى وحده هنا برضو سواء متجوزه او سحاقيه او مسترس تكلمها على الجنس الشرجى كانك شتمتها تبق متحرره هى وجوزها وخاربينها تبادل وتحرر وعربده مع غيرهم ومقتنعين الى بيعملوه صح وان الجنس الشرجى فكره غلط فغلط طيب انتى كا سحاقيه برضو تقلك غلط فغلط اذا كان السحاق الى بتعمليه دا غير طبيعى
الفكره هنا مش انى بشجع الناس على النوع دا من الجنس لا الفكره ان فى ناس مقتنعا باد دا غلط وان الى بيعملو صح بس دى حريه شخصيه واراء بس فال الفكره نفسها غريبه
خلينا نقفل نقطة جدلية مهمة
هنا كله عارف الصح و الغلط

اما بالنسبة للتوجهات في السكس ف دي امزجه بغض النظر عن الي بيعمله الشخص

انا بشوف ان الامانه في النصح واجبه مهما كنا بنعمل من خطايا
فالشخص الصادق بس هو الي حيقولك على الغلط غلط حتى لو هو بيعمله

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و عميد
خلينا نقفل نقطة جدلية مهمة
هنا كله عارف الصح و الغلط

اما بالنسبة للتوجهات في السكس ف دي امزجه بغض النظر عن الي بيعمله الشخص

انا بشوف ان الامانه في النصح واجبه مهما كنا بنعمل من خطايا
فالشخص الصادق بس هو الي حيقولك على الغلط غلط حتى لو هو بيعمله
كلام سليم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فكرى و Life Arch
  • عجبني
زي الي عايش بره خاربها نسوان ويقولك الخمرة حرام علي اساس ان النسوان سنه

• عجبني
حرية يا مان

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و hani1
لأن الإنسان مخلوق رمادي ، مش كل أفعاله بيضاء زي الملائكة ولا كل أفعاله سوداء زي الشياطين ، جامع من مميزات الملاك ومن سقطات الشيطان ، وكل واحد هنا عارف إن اللي بيعمله غلط ويتمني أن يقلع عنه ، مش مطلوب منه لأنه أسير نقص معين إنه يعمل كل الغلط كده يتحول لشيطان . والأشد من كده وارد أكون مدخن مثلاً وأنهى إبني عن التدخين . لأن ببساطة أنا أنسان مخلوق من ضعف .

• حبيته
ا
اسمع مني يا صديق المنموع دايما مرغوب كل من هوة في المنتدي نسواجي اصيل بالمفرض وقد يكون حسب الهوية محتاج اي خرم وخالص مش شرط ست بس لو ست يبقا عملت الواجب
اما عن الديوثة واختلط كل واحد ودماغة وحسب برضوا الهوية فانا وانته وغيرنا مش حنحكم حد انا فاهم قصدك انك تقول ان الديوت خله واخد يركب مراتة ونال منها وفعلا الست الا بتركب من اكتر من راجل علمية وفي الدين معرضة لامرض كتيرا امرض كتيرا فتكة بس زي ما قالتك انا واحد كنت مدمن نيك الطيز بس لما فهمت القصة عرفت انة خطر ولازم ابعد وبصراحة كنت بعمل كدة بعيد عن اهل بيتي لان المنموع مرغوب انما ديوثة بالنسبة لي الراجل الا لا يغور علي اهل البيت خروف وانا حر وهوة حر
انا كنت مدمنه بصراحة لدرجة اني تزوجت علي مراتي ارملة خبرة في نيك الطيز و مدمنه عليه 😂😂😂

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%