NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو جرئ خش قول السر اللى خايف اى حد يعرفه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
منتا كدة كدة فتحت نفسك ومحتاج الزب ومش هتقدر تعيش كويس وترتاح غير لما تتناك وتتمتع بالزب جوة طيزك ويعشرك وتتبسط
مشكلة انا راجل محترم وليا مركزي

مشكلة انا راجل محترم وليا مركزي
حبيبى و**** كلنا محترمين ولينا مراكزنا وكل الناس بتحترمنا
بس بردو هنزل وارشق لسانى جوة طيزك والحسها كويس واركبك واعشرك
وانا اطلع برة هرجع لاحترامى وانتا كمان هتكون سيد الناس حتى وانتى طيزك مليانة لبن محدش عارف انك خول وشرموطة متناكة ابدا غير الى بينيكك وبس

والي يدوق بيبطل برضه داانا تعبت من الخياره
زمان الخيارة الى تعبت من نار طيزك يالبوة

الناس تشهد لي بالاحترام والأدب ومتزوج ومستوي اجتماعي كبير ووظيفة مرموقة ولكني قمت بعلاقة مع اربع نساء من قبل وعلي فترات متباعدة ،، كمان مارست مع رجلين قبل كدة وكنت أنا الطرف السالب ودا مرتين ،، الحاجات دي مستحيل حد يعرفها عني أو حتي ابوح بيها لاي حد ،، بس دا من دافع التغيير وتغيير الروتين
بحييك على صراحتك لازم تتكلم وتفضفض عن الى جواك
ولازم كمان تعيش حيتك بالطريقة الى انتا حاببها وتتمتع بيها مش مهم الناس عايزة اية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اتنكت من اتنين من محارمى

• عجبني
التفاعلات: محارم و hani1
السر اللي محدش يعرفوا اني بحب اوي اديث علي مرراتي بالكلام واعرض صورها واتمتع بكلام الناس عن جمالها
ساعات بكون نفسي اوي اشوفها في حضن غيري وساعات بكون انسان سوي ومقبلش اي حاجا من دي تحصل

• عجبني
التفاعلات: hani1
بعد ماحصلي اكتر من حادثه تحرش واغت.ص.اب وانا صغيره دلوقتي بقيت 23 سنه والتخيلات مش مفارقه دماغي بس الحمد لله استحاله ارد علي حد أو اكلم حد اصلا ندمانه اني فاتحه الموقع دا واني بعمل عاده سريه مش عارفه ابطل بقالي سنين بس عمري ماسيبت نفسي لحد ب ارادتي
نفسي اغتصبك بمزاجك

حد جرب محارم فعلا علاقه كامله

• عجبني
التفاعلات: ghaith1, راقى جداااا, Adamz9011 و شخص آخر
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%