NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو جرئ خش قول السر اللى خايف اى حد يعرفه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
نفسي اجرب جو حفلات الجماعى الفكره مش راضيه تطلع من دماغى
انا بقالى كتير معملتش جماعي و هايج عليه نيك

• عجبني
التفاعلات: غريب البلاد
ان اللي فتحني هو اخويا الكبير كان غصب عني واغتصبني كانت تجربة سيئة جدا ونزفت كتير

• محزن
التفاعلات: دنچوانalx
بحب اختي اوووي و بهيج فشخ عليها و كل ما بشفها زبري بيقف تلقائيا و برجع اقول مش هينفع لكن مش قادر ابطل اتخيلها و هي بقيت عارفة و ده بقا مهيجني اكتر
انا كمان مثلك احب اختي و بهيج عليها ، و تمكنت من التجسس عليها فالدوش و هي عريانة ، و بجيب عليها عشرة كل يوم

ان اللي فتحني هو اخويا الكبير كان غصب عني واغتصبني كانت تجربة سيئة جدا ونزفت كتير
زعلت عليك اكتر حاجة الواحد يتجرح من اقرب الناس ليه

الناس تشهد لي بالاحترام والأدب ومتزوج ومستوي اجتماعي كبير ووظيفة مرموقة ولكني قمت بعلاقة مع اربع نساء من قبل وعلي فترات متباعدة ،، كمان مارست مع رجلين قبل كدة وكنت أنا الطرف السالب ودا مرتين ،، الحاجات دي مستحيل حد يعرفها عني أو حتي ابوح بيها لاي حد ،، بس دا من دافع التغيير وتغيير الروتين

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
لا مفيش بوس ولا مشاعر مجرد نيك
حابب ابطل جدا وللأسف مش عارف
قصده انبسطت يعني تكيفت وارتحت ولا لا

كل واحد فينا عنده سرفى حياته عامله ازمه ليه ودايما خايف لحد يعرفه
فاللى حابب يفضفض تحت بيه يقوله ويريح نفسه
وانتي بقي سرك اي

عندي أسرار بس مش حابب أعرضها هنا صراحة لأن بيكون في احتكاكات من خولات كتير

كسي علي طول هايج

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
طب
عندي أسرار بس مش حابب أعرضها هنا صراحة لأن بيكون في احتكاكات من خولات كتير
تعالي قوليها خاص

نفسي في أختي بطريقة غبية هي متجوزة وعندها ٢٣ سنة ونفسي اسمعها او اشوفها وهي بتتناك من جوزها

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في مرة وانا صغير نيكت بنت عمي بس من فوق الهدوم
رقدتها علي بطنها ع الارض و فضلت احك زوبري في طيزها
و الغريبة انها كانت مستسلمة و سيباني اعمل فيها اللي انا عاوزه

• عجبني
التفاعلات: غريب البلاد
كل واحد فينا عنده سرفى حياته عامله ازمه ليه ودايما خايف لحد يعرفه
فاللى حابب يفضفض تحت بيه يقوله ويريح نفسه
كنا. محششين انا وصاحبي واتفقنا أننا نروح علي بيت واحد فينا واحنا الاتنين ننيك في مرات اللي حنروح ليه وتأتي ليله تكون عند مرات التاني

في الليله دي روحنا عند صاحبي وكانت ليله فل

وتأتي ليله بعد التحشيش لقيته بيقولي يلا نروح لمراتك قولتله لا انت بتستهبل

واتخانقنا وراح عملي محضر في القسم

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Modymody888 و غريب البلاد
بما اننا احنا الاتنين لوسيفر فأنا هقولك على حاجة بص يرايق العادة دي حاجة طبيعية حصلت وبتحصل للكل حاول اما تحس بشهوة تقوم من مكانك بس وتلهي نفسك بأي حاجة انا حرفيا كنت مدمن عادة سرية كنت بعملها 4 او 5 مرات فاليوم بس بطلتها اني بقيت اما بحس بشهوة اقوم اعمل 10 ضغط او اي تمرين تاني
اكتر شئ عاملى ازمة هوا انى مش قادر ابطل العادة السرية حاولت كتير جدا بس مجرد ما ابطل يومين الشهوة بتغلبنى

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
بعد ماحصلي اكتر من حادثه تحرش واغت.ص.اب وانا صغيره دلوقتي بقيت 23 سنه والتخيلات مش مفارقه دماغي بس الحمد لله استحاله ارد علي حد أو اكلم حد اصلا ندمانه اني فاتحه الموقع دا واني بعمل عاده سريه مش عارفه ابطل بقالي سنين بس عمري ماسيبت نفسي لحد ب ارادتي
مريوم. فيه كذا كتاب بيساعد على التخلص من الموضوع ده وفيه كذا تمرين برضه. جربي كتاب عقدك النفسية سجنك الابدي. وكتاب الهشاشة النفسية واعملي تمارين كتابة اكتبي كل اللي بتفكري فيه بعدين قطعيها

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%