NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو جرئ خش قول السر اللى خايف اى حد يعرفه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
باخد أدوية اكتئاب من اول 2019 November و مع ذلك مش عارفة أتعافى
أدوية الاكتءاب بتعالج فقط لو فيه اضطراب كيماوي بالجسم لكن مش بتعالج مسبباته. جربي تغيري البيئة المحيطة او الناس. وركزي ازاي ترفعي الدوبامين طبيعي بدون ادوية

انا هروح بجد اتعالك عند دكتورة نفسية لاكن بحب نظرات ابنى ليا و بحب امسك بكسراتو اللى بيكون جايب فيها شهوتو 😭😭😭
فعلا محتاجة طبيب. انت بتعاني من عقدة اوديب بس النموذج المعاكس. عادة فيه ضغوط كتير حواليكي . فيه برضه كتب وتمارين تساعدك تتخلصي من الموضوع لو الدكتور صعب او مكلف

كنا. محششين انا وصاحبي واتفقنا أننا نروح علي بيت واحد فينا واحنا الاتنين ننيك في مرات اللي حنروح ليه وتأتي ليله تكون عند مرات التاني

في الليله دي روحنا عند صاحبي وكانت ليله فل

وتأتي ليله بعد التحشيش لقيته بيقولي يلا نروح لمراتك قولتله لا انت بتستهبل

واتخانقنا وراح عملي محضر في القسم
مهو انت غدرت بيه والاتفاق اللي بينكم بس قال ايه ف المحضر بقى انك نكت مراته ومرضتش أنه ينيك مراتك

مش قادر ابطل انيك سوالب وبنات وستات كع اني متجوز سعات بحس اني خاين

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: Y0uSèf و الصقر_الجارح
اخويا الكبير هو الى فتحنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نكت بنت عمي 🙂

بعد ماحصلي اكتر من حادثه تحرش واغت.ص.اب وانا صغيره دلوقتي بقيت 23 سنه والتخيلات مش مفارقه دماغي بس الحمد لله استحاله ارد علي حد أو اكلم حد اصلا ندمانه اني فاتحه الموقع دا واني بعمل عاده سريه مش عارفه ابطل بقالي سنين بس عمري ماسيبت نفسي لحد ب ارادتي
أنا 20 ومن زمان برده مش عارف ابطل هنعمل ايه
وميتين اي حد اتحرش بيكي بجد
لاني حصلي كده وأنا صغير وفاهن احساسك

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
كل واحد فينا عنده سرفى حياته عامله ازمه ليه ودايما خايف لحد يعرفه
فاللى حابب يفضفض تحت بيه يقوله ويريح نفسه

مش هقدر اقول​

سري هو اني يتحرش بأخت مراتي بطريقة تبان أنها طبيعية و نفسي فيها مش عارف أخرجها من دماغي لدرجة اني بجيب منشطاط جنسية و احطها في العصير او النسكافيه مثلا و عايز ادوق حلماتها و اشبع من طيازها

انا راجل كبير عندي 50 سنة متزوج بلبس حريمي وعندي زب صناعي بنيك نفسي به وكتير بكون عاوز اتناك من زب حقيقي ويتفق مع موجب وفي لحظة الاتفاق اتراجع مش عارف اعمل اية

انا راجل كبير عندي 50 سنة متزوج بلبس حريمي وعندي زب صناعي بنيك نفسي به وكتير بكون عاوز اتناك من زب حقيقي ويتفق مع موجب وفي لحظة الاتفاق اتراجع مش عارف اعمل اية
وبعد كدة بتقابل حد تانى ولا خلاص كدة مبتقابلشى حد ؟

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي جميل
وبعد كدة بتقابل حد تانى ولا خلاص كدة مبتقابلشى حد ؟
بتفق وحتي موعد المقابلة باعتذار بس بكون هايج جدا وفعلا عاوز اتناك بس في اللحظة اخير بتراجع بخاف اني اكون خول واحتاج اتناك كل شوية

بتفق وحتي موعد المقابلة باعتذار بس بكون هايج جدا وفعلا عاوز اتناك بس في اللحظة اخير بتراجع بخاف اني اكون خول واحتاج اتناك كل شوية
منت فعلا محتاج تتناك كتير وخرمك مولع وختموتى وتخضع تحت دكر وتحس بزبو جوااك
بس لو روحت وقابلت حد من كتر خوفك مش هتتمتع

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل و نسوانجي جميل
منت فعلا محتاج تتناك كتير وخرمك مولع وختموتى وتخضع تحت دكر وتحس بزبو جوااك
بس لو روحت وقابلت حد من كتر خوفك مش هتتمتع
اعمل اية والخوف من اني اكون خول محتاج زب

اعمل اية والخوف من اني اكون خول محتاج زب
منتا كدة كدة فتحت نفسك ومحتاج الزب ومش هتقدر تعيش كويس وترتاح غير لما تتناك وتتمتع بالزب جوة طيزك ويعشرك وتتبسط

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل و نسوانجي جميل
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%