NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اية الحاجة اللى بتدور عليها فالفيلم السكس بجانب النيك يعني بتحب يكون ازاي: عنف/ رومانسي/ مختلط/ شذوذ /شيميل/ اقدام /سحاق كدة
بحب اتفرج علي قصه السوالب والشميل تكون قصه وحياه بعيد عن السكس

• حبيته
التفاعلات: ponomonoo
هو معلش لازم طرقهه اللحم تبقي عنف..!لا يبقي انت واخد خلفيه غير الأنا وخداها

وهو لو كلنا بنحب نوع واحد مكنتش الانواع التانيه كلت عيش
هو العنف غير السادي علشان تفرقي لانك لو عارفه مكنتيش فهمتي قصدي كدا العنف هو مش اني افشخ اللى قدامي بس بيبقى في سرعة فالدخول و الطلوع ف بتعمل صوت من السرعة او اللى واخدها عبدة ف بيضرب بالزقة و اكيد مش دة قصدي
و اكيد كلنا مختلفين عن بعض فكل حاجة حتى صوابعك مش زي بعضها

• عجبني
التفاعلات: jjojja
أنا بدخل اتفرج ع فيديو عشان صوت الوجع وطرقعه اللحم بس مش عشان البيعملو🙂😅😅
بتفهمى ده المتعه كلها انا الاصوات لوحدها كفايه

اية الحاجة اللى بتدور عليها فالفيلم السكس بجانب النيك يعني بتحب يكون ازاي: عنف/ رومانسي/ مختلط/ شذوذ /شيميل/ اقدام /سحاق كدة
بحب السحاق والاقدام

• عجبني
التفاعلات: Boxing player
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: منيوك ديوث
أنا للأسف عندي مصيبة لما بتفرج
بطيح على فيلم يشدني وعاوز أنزل عليه
لكن بيكون الفلم عبارة عن مقطع صغير وبكون مش عارف أسماء الممثلين والممثلات 💔

أنا للأسف عندي مصيبة لما بتفرج
بطيح على فيلم يشدني وعاوز أنزل عليه
لكن بيكون الفلم عبارة عن مقطع صغير وبكون مش عارف أسماء الممثلين والممثلات 💔
خش فالموقع اختار المدة من الاعدادات

الرومنسيه لانى بحس ان الجنس بدون رومنسيه ميفرقش عن الحيوانات فى حاجه المشاعر هيا اللى بتميزنا

الرومنسيه لانى بحس ان الجنس بدون رومنسيه ميفرقش عن الحيوانات فى حاجه المشاعر هيا اللى بتميزنا
علفكرا كلامك غلط لان اصلا الحيوانا مش بيتعافوا على بعض اولا بالعكس تاني حاجة العنف دة متعة لبعض الناس او معظم الناس تالت حاجة متفق أن الرومانسية حلوة لكن مفيش حاجة اسمها العنف للحيوانات دا انت اللى اخترعتها

علفكرا كلامك غلط لان اصلا الحيوانا مش بيتعافوا على بعض اولا بالعكس تاني حاجة العنف دة متعة لبعض الناس او معظم الناس تالت حاجة متفق أن الرومانسية حلوة لكن مفيش حاجة اسمها العنف للحيوانات دا انت اللى اخترعتها
اختلف معاك العنف ميول ومتعه لبعض الاشخاص لكن مش من المشاعر احنا كبشر بنعمل الجنس لسبيين الاول اعمار الارض من الذريه والتانى زياده الموده والحب بين الطرفين بعد كده بدات تظهر ميول اكتر للمتعه وبعد كده الميول انحرفت بزياده فى عصرنا ده لكن الاساس هو الاصل مهما حصل جنس بدون رومنسيه اشباع مؤقت اما لما بيكون فيه رومنسيه وحب بيبقى متعه مش بتتوصف وبتبقى مش مؤقته

اختلف معاك العنف ميول ومتعه لبعض الاشخاص لكن مش من المشاعر احنا كبشر بنعمل الجنس لسبيين الاول اعمار الارض من الذريه والتانى زياده الموده والحب بين الطرفين بعد كده بدات تظهر ميول اكتر للمتعه وبعد كده الميول انحرفت بزياده فى عصرنا ده لكن الاساس هو الاصل مهما حصل جنس بدون رومنسيه اشباع مؤقت اما لما بيكون فيه رومنسيه وحب بيبقى متعه مش بتتوصف وبتبقى مش مؤقته
انت عارف الفرق بينهم
كلامك يقول انك فاهم العنف غلط

انت عارف الفرق بينهم
كلامك يقول انك فاهم العنف غلط
عارف ولسه مختلف معاك بس تحياتى كل واحد بيبقى ليه وجهه نظر خاصه بيه وكل الاراء تحترم

عنف ممزوج برومانسي

• حبيته
التفاعلات: مدام رشا
عارف ولسه مختلف معاك بس تحياتى كل واحد بيبقى ليه وجهه نظر خاصه بيه وكل الاراء تحترم
لو كل الاراء تحترم مكنتش انت قولت ان العنف حيوانات

جودة الصوت ويكون عربي والجسم المظبوط والشتيمة من الطرفين وعنف مستحب

• عجبني
لو كل الاراء تحترم مكنتش انت قولت ان العنف حيوانات
ارجع لكل تعليق ليا وهاتلى جمله انى قلت ان العنف حيوانات مش حتلاقى

مبحبش افلام البورن الإحترافية .. مبتفرجش عليها ..

بحب الافلام ال hand made 😀 أو التصوير المنزلي ، بحسها أكثر صدقا وواقعية علي الرغم من إني من أشد الناس غضبا من الناس اللي بتخون الأمانة وتصور واحدة بعد إستدراجها للجنس وتفضحها ، لكن ده ميمنعش أن النوعية دى من الأفلام بتثيرني لمصداقيتها .

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%