NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سفيان سوسو

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
5 يوليو 2023
المشاركات
40
مستوى التفاعل
157
نقاط
392
الجنس
ذكر
الدولة
المغرب
توجه جنسي
انجذب للذكور
اول مرة اكتب قصتي الحقيقية انا سفيان40 سنة ماما سعاد بيضة 1.63سم حلوة بزازها كبار طيزها كبير معندهاش كرش مشيتها من النوع الي تخلي الطيز تروح شمال ويمين ست بيت مش متعلمة شخصيتها قوية ابويا أقصر منها واكبر سنا اختي حنان اكبر مني بسنة واختي هيام اصغر مني بسنتين ابويا وما دائما متخانقنين عمري ما سمعتها بتندهلو باسمو في وهو سكران قالي انت مش ابني ومرة أخرى قالي انا امك شفتها خارجة من بيت جارنا ومتزوقة ومراتو مش موجودة وبعدها بفترة طلبت انها تنزل الي بطنها بحجة مش عاوزة خلفة تاني الحكاية دي انا فاكرها كويس سمعتها بتقول لخالتي انها راحت عند دكتور تنزل بطنها انها مش عاوزة خلفة تاني في يوم تاني كان سكران واتخانقو لانها سافرت مدينة أخرى عندي واحد من قاريبو متعودة تسافر عندهم علشان في صورة هي بحنبو ومراتو وابنها ورا فاكر لما جا قريبة يزورنا بعدها خرجتوا انا اختي وجلست هي وياه يتحدتو روحنا انا واختي نتصنت من ورا الشباك فاكر لما اختي قالي كل ليقالو بابا حقيقي بس انا ماسمعتش حاجة كنت صغير مرة أخرى قالي شوف امك كل صحباتها اما متطلقين اما عمرهم متجوزة فاكروحدة جارتنا صحبتها في يوم اتخنقت هي وجوزها عشان رجعت من برا هي واختي لما فتش شنطتها وجد كيلوطها قالها كنتي بتتناكي برا بس بعدين اتصالحو صحبتها أخرى متحوزة لما كبرت انا شوية شفتها ماشية مع واحد قلتي لماما متروحيش لعندها قالي المشاكل هي لبتخلي الانسان يعمل كدة هي كانت لما لتخرج دائما متزوقة وعملية ريحة ولا بسة جلابية كويسة كانت لها صور وهي لابسة لبس رياضي ضيق اوي هي ومرات جارنا الي قالي ابوي انها راحت عندو يعني هو شاف صورتها وهي كدة مراتو كانت سمرة مرة سمعت ماما بتقول ازاي بيستحمل ريحة عرقها مرة جا عندنا ابن عمو كان حلو اوي فكان بابا يروح لشغل ويسيبها معاها وبتخرج معاه مرة فاكر اتخانقو لان واحد قال ابابا انو شافها مع واحد بابا راح قال لماما اتخانق معاها قالتلو لو انت راجل كنتي قلتلو دا ابن عمي في يوم سمعتها في المطبخ بتقول انا عمري مخنتك بس انا عمري ماشفتي عليها حاجة ماما هي لكانت تروح لسوق هي كانت الي بتتعامل مع العمال لما كنا بنيبني بيتنا في بداية مراهقتي كنت باتخايلها بتتناك كنتي دائما احاول اهرب من الافكار دي في يوم واحنا جالسين وهي فاتحة رجليها كانت لابسة الكيلوط بس تحت الجلابية البيتي شافيتني ببص قامت لبست سروال لما كنا صغار دائما كانت بترقص قدامنا انا واخواتي في يوم شفتها بتتفرج على السكس بعدين لما جربت أجلخ كنتي بسشوفها بالفيزون الابيض طيزها مني النوع الكبيرة ابتديت لما اجلخ اتخايل نفسي بضبطها مع جارنا فتجي تشرحلي الاسباب فاديها علقه وامزق الفيزون وانيكها بزبي الي كنت فاكرو ضخم وانا بعدبها بالنيك واقولها من اليوم مش حتروحي لحد تاني عشان متفضحناش بعدين في يوم انا واختي الصغيرة بتتفرج على قناة أجنبية هما يجيبو اشهار سكسي فسالتها هما البنات بيصرخو ليه قالي هو انا جربت بعدين اخرجت زبي وريتلها قالتلي انت تجننت مرة تانية عملت فيلم النيك راحت الغرفة الاخرى بعد شوية جت وقالت لي انت بتتفرج على ايه اخرجت زبي والبتديت أجلخ قدامها اختي الكبيرة في يوم قامت وريتني كانت لابسة شورت مضيق قالتلي شوف قلتلها كويس بعدين لما تجي تجلس معايا اخرج زبي من فتحة عملتها في السروال ونبقى نتحدت كنتي دائما بجلخ والبس لبسهم وادخل حاجات في طيزي واتخايل اني كنت بتناك واتجسس عليهم في الحمام في يوم شفتي ماما منزل السروال وبتجلخ بعدين عرفت طريق الشراميط كنت دائما بروح وانيك نسيت لما كنتي صغير في واحد اهدني لمكان معزول وأخرج زيرو وابتدا بجلخ لغاية ملبنو خرج لكن ملمسنيش سنين وانا في صراع مع نفسي وانا اتخايل نفسي انتقم منو واقتلو في عملت نفسي نايم واخرجت زبري كان واقف لما جات ماما تقريبا عشر دقائق وهي وقفة بتبص عمري متصاحبتش كنت بس انيك الشراميط بفلوس لما بقا عمري 26سنة اتجوزت بعدين حكمل القصة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%