NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه للناس اللي تابعت منشور قعده مع نفسي

ناس كتير استغربت العدد اللي قولت عليه من عدد الأشخاص لو عدد العلاقات اللي عملتها
الموضوع بدء وانا عندي ١٥ سنه وبسبب شخص اتحرش بيا لحد وموصلت معاه للمارسه وبعيد سالب هارد ليه وبقيت مكان مراته هوه ارمل وبعد ما عدت فترة طويلة على العلاقه مابينا سابني كنت خلاص اتعودت عليه وعلى وضعي كسالب عانيت كتير وتعبت كتير على ملقيت حد يحل محله وطبعا اخترت غلط تقريبا فضحني عند شباب كتير وكتر خيره مفضحنيش قدامد الناس كلها كانت الشله بتاعته وبقيت كل مره مع واحد مترحمتش غير لما نقلنا من البلد مدينه جديده ومدرسه جديده طبعا كنت مرعوب من اني اعمل نفس الغلطه تاني واخد القرار اني اصبر الكلام كان قبل تقريبا سنه وشويه على الجيش ودخلت الجيش طبعا مش محتاج اوصف على المعاناة والتعب النفسي اللي كنت فيه لان الجيش عباره عن تجمع للفحول بعد الجيش دخلت في عالم الفيس بوك ومدورتش كتير لقيت صفحات تعارف للمثلين كتير فكرت اني اتعرف على ناس من برا المحافظه وللأسف لبست اشتغالات كتير وقررت اني اخليني في نف المحافظة بس مش نفس المدينه وفي مده قصيره قدرت اتعرف على اكتر من واحد واخترت الشخص المناسب بالنسبالي الشخص المناسب كان كبير في السن حجم زبه يكون صغير قلت اخدها بالتدريج وفعلا حددت المعاد وروحت وتقريبا اتفتحت تاني من اول وجديد كانت ديما في مشكله في المكان بدات اتعرف على غيره متوسط مرات العلاقه مع الشخص والوحد كانت بتوصل مع ناس لمره وناس لمرتين و تلاته و٤ وفي لشهور وفي اللي وصلت معاه العلاقه لسنتين بمتوسط ٣ مرات في الأسبوع وكنت ديما بوافق على الشخص بعد ما اشوف صوره لزبه عشان اشوف لو الحجم مناسب اتنقلت بالتدريج من حجم للتاني لحد بجد مش مبالفه قابلت اللي هوه حلم لسوالب كتير الزب الاسود الكبير بس الزب الاسود الكبير افتكر انا طولت عليكو خالص

• عجبني
التفاعلات: Sahar cross dresser و Toommc
رحلة كفاااح😍

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
ياا ريتني كنت في رحلتك ديه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه و Jordn
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نقطة
هو انا بردو بتاع نقط
حتة او شوية
هي كانت استعارة بس النقطة بتجيب نقط والنقط بتجيب شويه🙈

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Eross
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه و Eross
برغم اني عشت متعه كبيره الا ان انا عشت ايام وحشه كتير
اهااا طبعا فاهم و عارف
كل رحلة زي مافيها الحلو فيها الوحش
بس احنا بادينا ننسي الوحش و نفتكر الحلو بس

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
لا يا روشدي لااااا
خلينا في ال 69 الاول😌
اااااووووه خلوة الاستعارات دي
و انا موااافق 😈

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%