NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة عرفت حاجه مهمه جدا للسالب علي الفحل

الكلام لا ينطبق علي كل الناس علشان ميجش واحد يقلي انت جربتهم كلهم)---- يا جماعه انا عرفت أن ناس كتير فحل أو واحد طالع ليه حته زياده بين رجليه مش عارفه يعمل فيها ايه يجي يدور علي سالب ينيكه علشان مفيش بنت راضيه بيه ... و البنات من كتر ما هي مش لقيه رجاله انقلبوا شواذ بقيت البنات بدور على بنات و علي فكره اللي مفكر انو هيروح الفيس يلاقي بنت و يتعرف عليها و ينكها دي حاله بسيطه جدا عايز تلاقي بنات بجد انزل الشاعر و اتعرف عليهم لاكن هني مش هتلاقي البنات اخرهم صفحه على الفيس و علي الأنستي و شكرا ميعرفوش حاجه في التكنولوجيا خالص
القصد من كلامي أن الشخص اللي اسمه فحل و كبير في السن أو لسه شباب بيدور علي اي حاجه ينيك فيها مش لاقي ف بيروح للسالب و احني زي العبط بنصدق

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: خضوع العقل, Omar469, enta 7abiby و 8 آخرين
صح الصياد الماهر ينزل الغابة ويصتطاد

المفروض يعني

فعلا في كتير بيقولوا انهم موجب وهما مش مثليين أصلا بس بيبقى مش لاقي معزة ينيكها وعايز أي خرم والسلام

• عجبني
التفاعلات: قلب الأسد 82 و Noris567
فعلا في كتير بيقولوا انهم موجب وهما مش مثليين أصلا بس بيبقى مش لاقي معزة ينيكها وعايز أي خرم والسلام
خلي بالك بقه 🫰🏼❤️

الجلدة تاعباه

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
الكلام لا ينطبق علي كل الناس علشان ميجش واحد يقلي انت جربتهم كلهم)---- يا جماعه انا عرفت أن ناس كتير فحل أو واحد طالع ليه حته زياده بين رجليه مش عارفه يعمل فيها ايه يجي يدور علي سالب ينيكه علشان مفيش بنت راضيه بيه ... و البنات من كتر ما هي مش لقيه رجاله انقلبوا شواذ بقيت البنات بدور على بنات و علي فكره اللي مفكر انو هيروح الفيس يلاقي بنت و يتعرف عليها و ينكها دي حاله بسيطه جدا عايز تلاقي بنات بجد انزل الشاعر و اتعرف عليهم لاكن هني مش هتلاقي البنات اخرهم صفحه على الفيس و علي الأنستي و شكرا ميعرفوش حاجه في التكنولوجيا خالص
القصد من كلامي أن الشخص اللي اسمه فحل و كبير في السن أو لسه شباب بيدور علي اي حاجه ينيك فيها مش لاقي ف بيروح للسالب و احني زي العبط بنصدق
ده حقيقي .. بس انا سالب برضه وبتاعي مدلدل كمان 🥺🥺

انا رأيي انه اللي زبره بيقف اصلا على راجل ده بيبقى شاذ بغض النظر عن انه بيحب الستات ولا لأ
وممكن برضه عشان تعرف اللي النوع اللي انت بتقول عليه ده تقوله يلعبلك في زبك او يمصلك لو مرضيش يلمس زبك يبقى زي مانتا بتقول جاي يضرب عشرة في طيزك وخلاص

• عجبني
التفاعلات: سامي سالب، نوني الخول و Bisexual
لازم ميولة تكون للولاد بس ولا عادي يكون بيحب الاتنين (bisexual)

• حبيته
التفاعلات: Bisexual
طيب ماتيجي اوريك النيك الصح

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: qenawy xx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%