NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Saifan

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مين تقدر تلعب معايا اسأله جريئه خاص واللي ميجاوبش يخسر ويتحكم عليه حكم لازم ينفذوا 💙🔥

مين تقدر تلعب معايا اسأله جريئه خاص واللي ميجاوبش يخسر ويتحكم عليه حكم لازم ينفذوا 💙
لول نرم

• عجبني
التفاعلات: عنتيل يحير
تعالي كدة كدة خربانة

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: Omer ezz و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
موضوع مخالف . يتم نقلة للقسم المناسب
رجاء قرائة قوانين القسم

ليه الستات مبتسامحش ف حته الخيانه دي مش يمكن الست هي اللي قصرت
عشان لما بنحب مش بنشوف راجل تاني غير جوزنا وبس. ولو في تقصير. يبقي طلاق برضا نفوس. ولا انك تدوس عليها ب اوسخ احساس ممكن نتقبلة. وحط نفسك مكاني لو انت زوج مخلص. ومفيش في حياتك غير مراتك ورجعت ولقيتها في حضن غيرك هتعمل اية. هتقول هقتلهم عشان انت راجل. إنما انا ست معملتش حاجة غير اني اموت كل ثانية لبقية حياتي. بسببة

• محزن
التفاعلات: عاشق الطيز 💋
عشان لما بنحب مش بنشوف راجل تاني غير جوزنا وبس. ولو في تقصير. يبقي طلاق برضا نفوس. ولا انك تدوس عليها ب اوسخ احساس ممكن نتقبلة. وحط نفسك مكاني لو انت زوج مخلص. ومفيش في حياتك غير مراتك ورجعت ولقيتها في حضن غيرك هتعمل اية. هتقول هقتلهم عشان انت راجل. إنما انا ست معملتش حاجة غير اني اموت كل ثانية لبقية حياتي. بسببة
اسف جدا لمشاعرك مكنتش فاهم طبيعه الخيانه وحقك جدا طبعا وانا مش مع الخيانه من الطرفين انا ف علاقه خنت مره هي متعتبرش خيانه بس اتكلمت مع واحده تانيه بس بصراحه اتعلمت واتربيت يعني من ساعتها وعمري م هعمل ده ف علاقه تانيه بنغلط عشان نتعلم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%