NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رايق😎🔥

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مين لسا مجربش اي حاجة خالص زيي نفسي اجرب انيك بس مفيش واحدة بترد و مش عارف اعمل ايه تاني بقالي سنة و نص بدور على واحدة اروح ليها عشان ساكن مع اهلي و عندي 22 سنة

• عجبني
التفاعلات: sultan m و bandd
مين لسا مجربش اي حاجة خالص زيي نفسي اجرب انيك بس مفيش واحدة بترد و مش عارف اعمل ايه تاني بقالي سنة و نص بدور على واحدة اروح ليها عشان ساكن مع اهلي و عندي 22 سنة
هييجي وقت بس اصبر +نت مش بتدخل ع واحده ف تنام معاها الا لو بالفلوس وده بضان يعني ونا مجربتوش بس نت بتشوف فصحابك البنات لو حابب تجرب وتتكلمو

يعني سايب الغلا والدولار و الدهب و بتفكر ف بتاعك ي اخي عايز اشتمك بس هاخد تحذير 🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني سايب الغلا والدولار و الدهب و بتفكر ف بتاعك ي اخي عايز اشتمك بس هاخد تحذير 🙂
مطظ فيهم و حد قالك اني انا اللي عاملهم عشان افضل افكر فيهم يعني دي اهتماماتك متفرضهاش على كل البشر لكن كل البشر الطبيعية اللي مش زيك يعني اولوياتها هي الأكل و الشرب و النوم و الجنس

الشراميط كتير يا معلم واقصد بالشرموطة اللي بتاخد مقابل سكس ومش لوحدك انا 20 سنة وزايك لسة مجربتش اي حاجه علي الواقع

الشراميط كتير يا معلم واقصد بالشرموطة اللي بتاخد مقابل سكس ومش لوحدك انا 20 سنة وزايك لسة مجربتش اي حاجه علي الواقع
فين يعني هما مع اني ضد فكرة الجنس بفلوس

• حبيته
التفاعلات: رايق😎🔥
مش جربت و لا لاقى حد من عندى

يا معلم احنا لو منكناش دلوقتي هنتناك بعدين 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%