NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

arraw

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من التجارب و الحياه وصلت لنتيجه اني برغم اني عندي علاقات و اصحاب كتير لكن دايما بدور علي مواصفات معينه و اول ما دخلت نسوانجي كنت بدور علي حد بمواصفات معينه بس دلوقتي بحس ان المشاركه هنا احسن من التعارف من هنا برده لان ببساطه التعارف من هنا هتبقي كلها محاوله لاثبات احتياج او احساس او مواقف و مش ده المطلوب ليا كشخص .
عشان كده فعلا ممكن انشغل بمواصفات و طريقة حد لكن مش هحاول ابدا اتعرف او ابعت خاص و الكلام ده كده اريح كقيمه شخصيه و لذاتي و دي وجهة نظري لنفسي .

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: sexypump, مصطفى مصطفى, hani1 و 2 آخرين
اكيد..
بس في بعض الأوقات
محتاجه خطوه منك

• عجبني
التفاعلات: arraw
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكل سوف يرحل لا احد سوف يبقي كلها علاقة عبارات في حياتك

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: satisfaction و arraw
من التجارب و الحياه وصلت لنتيجه اني برغم اني عندي علاقات و اصحاب كتير لكن دايما بدور علي مواصفات معينه و اول ما دخلت نسوانجي كنت بدور علي حد بمواصفات معينه بس دلوقتي بحس ان المشاركه هنا احسن من التعارف من هنا برده لان ببساطه التعارف من هنا هتبقي كلها محاوله لاثبات احتياج او احساس او مواقف و مش ده المطلوب ليا كشخص .
عشان كده فعلا ممكن انشغل بمواصفات و طريقة حد لكن مش هحاول ابدا اتعرف او ابعت خاص و الكلام ده كده اريح كقيمه شخصيه و لذاتي و دي وجهة نظري لنفسي .
بصى كلامك صح ومش من الساهل انك تثقى فأى حد لكن هتيجى فوقت وتلقى الشخص المناسب وترتاحيلو نفسيا وتفضفضى بكل الى فنفسك ليه كل واحد فينا هيبق لى شخص هيظهر فحياتو وهيعوضو عن الى فات كلو ويبق مرتاح ولازم هيتغدر بيكى مره واكتر عشان تتعلمى من غلطك وهتتعلمى من الغدر دا انك هتلاقى الشخص الى هتثق فيه بطريقتك بعد ما اتغدر بيكى وبسكدا هيا الحياه كدا هتلقى شخص فمره فى كل حاجه كنتى بتتمنيها وتحياتى 🫡

• عجبني
فعلا أنا في الاول هنا كنت بدور على مواصفات معينة و اسلوب معين ..بس تقريبا هنا ماينفعش تفرض أو تختار مواصفات بعينها ...تقريبا هنا بيتفرض عليك المواصفات

• عجبني
فعلا أنا في الاول هنا كنت بدور على مواصفات معينة و اسلوب معين ..بس تقريبا هنا ماينفعش تفرض أو تختار مواصفات بعينها ...تقريبا هنا بيتفرض عليك المواصفات
انا القصه بالنسبالي الامور تكون كمان سلسه مش نظريات مؤامره و تحاول تثبت حاجه و مجهود لاتجاه غير المطلوب و متهيألي صعب يتوجد هنا و **** اعلم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%