NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كان في حاجه اتكلمت فيها اني ساعات كنت بحس اني عايز اجبر الطرف الي معايا وسط العلاقه علي حاجات ممكن مايكونش حابيبها فا معظم التعليات كانت بتقولي انه لازم تبعد عن الحوار دا عشان ماتأذيش البنت الي معاك و دا اسمه ساديه و شويه هيودوني لدكتور بس مش كل شخص ليه حاجات معينه بيحبها مادتم مأذاش الطرف الي معاه
و فكر معايا كده انا ولد 189cm بتاعي من 19ل21 cm بنزل الجيم قربت اني ابنش 100kg انت متخيل حد زايي ممكن اتغاشم شويه حتي انا بسيبهم يكسبوني شويه في المصارعه الي بتحصل وسط العلاقه (ملحوظه انا بحب اوي ان البنت تحاول تتغاشم شويه ) عشان الناس الي كانت بتتكلم معايا اني مريض دا توضيح بس فا نرجع لموضوع الساديه حد حس قبل كده بنت او ولد انه عايز يأذي الطرف الي معاه وسط العلاقه

• عجبني
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الليدى دجاجه، Lovely feet و Adelhany
كان في حاجه اتكلمت فيها اني ساعات كنت بحس اني عايز اجبر الطرف الي معايا وسط العلاقه علي حاجات ممكن مايكونش حابيبها فا معظم التعليات كانت بتقولي انه لازم تبعد عن الحوار دا عشان ماتأذيش البنت الي معاك و دا اسمه ساديه و شويه هيودوني لدكتور بس مش كل شخص ليه حاجات معينه بيحبها مادتم مأذاش الطرف الي معاه
و فكر معايا كده انا ولد 189cm بتاعي من 19ل21 cm بنزل الجيم قربت اني ابنش 100kg انت متخيل حد زايي ممكن اتغاشم شويه حتي انا بسيبهم يكسبوني شويه في المصارعه الي بتحصل وسط العلاقه (ملحوظه انا بحب اوي ان البنت تحاول تتغاشم شويه ) عشان الناس الي كانت بتتكلم معايا اني مريض دا توضيح بس فا نرجع لموضوع الساديه حد حس قبل كده بنت او ولد انه عايز يأذي الطرف الي معاه وسط العلاقه
هي كلمه اجبار نفسها كارثه بتقول ايه
و بعدين اذيه انت بتعلي بي ليفل ليه

• عجبني
التفاعلات: Adelhany
هي كلمه اجبار نفسها كارثه بتقول ايه
و بعدين اذيه انت بتعلي بي ليفل ليه
انا ما اجبرتش حد علي حاجه انا بقول انه ساعات بيجي الشعور دا عشان الفرق في الحجم بس بسيطر عليه في الاخر

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
هي طبعا متوصلش ل أذيه هو ممكن مع الاندماج يبقي ف شوية عنف ترزيع شد شعر ضرب ع الطيز وطبعا برضو لو الطرف التاني متقبل ده ومستنتع بيه لانها علاقة ممتعه للطرفين مش طرف ع حساب الطرف التاني يتأذي خالص

• عجبني
التفاعلات: the1255
هي طبعا متوصلش ل أذيه هو ممكن مع الاندماج يبقي ف شوية عنف ترزيع شد شعر ضرب ع الطيز وطبعا برضو لو الطرف التاني متقبل ده ومستنتع بيه لانها علاقة ممتعه للطرفين مش طرف ع حساب الطرف التاني يتأذي خالص
بالظبط دي وجهه نظري

• عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
بعتلك خاص

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: Mero love و the1255
بص في عنف بيبقه مقبول والي هو زي ما قال @الأستاذ المنحرف حاجة بسيطة وممكن تبدأ على خفيف علشان تشوف الطرف التاني متقبل المبدأ ولا لأ وبعد كده تزود وحده وحده لحد ماتوصل للعنف المقبول مش السادية

• عجبني
التفاعلات: the1255
بص في عنف بيبقه مقبول والي هو زي ما قال @الأستاذ المنحرف حاجة بسيطة وممكن تبدأ على خفيف علشان تشوف الطرف التاني متقبل المبدأ ولا لأ وبعد كده تزود وحده وحده لحد ماتوصل للعنف المقبول مش السادية
انا مش مع الساديه خالص ولا بحبها عمري ومعرفش ايه المتعه اللي بيحس بيها وهو بييعذذب حد تاني وايه المتعه اللي بيحسها الطرف التاني من تعذيبه دي علاقة متعه ولازم تكون متبادله مش من طرف واحد انا بحب شوية عنف تدريجي وطبعا بموافقة الطرف التاني ومش مجرد موافقه لا لازم يكون هو كمان مستمتع مش مجرد انه يرضيني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مبطل بقالي كتير عشان كده و ساعه ما الشعور دا كان بيجيلي ماكنت اعرف يعني ايه ساديه و الكلمه دي كبيره استحاله اقول اني كده

انا مش مع الساديه خالص ولا بحبها عمري ومعرفش ايه المتعه اللي بيحس بيها وهو بييعذذب حد تاني وايه المتعه اللي بيحسها الطرف التاني من تعذيبه دي علاقة متعه ولازم تكون متبادله مش من طرف واحد انا بحب شوية عنف تدريجي وطبعا بموافقة الطرف التاني ومش مجرد موافقه لا لازم يكون هو كمان مستمتع مش مجرد انه يرضيني
الساديه بيحبوا التعذيب مش شويه عنف في العلاقه

الساديه بيحبوا التعذيب مش شويه عنف في العلاقه
فاهم بس مش عارف ايه المتعه انك تعمل كدا وخصوصا ف العلاقه الحميمه ده مرض اكيد

• أتفق
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
انت واعى انت بتقول ايه
انت لو كنت عايش برا كنت اتفشخت
انت عارف ان الممثل جوناثان ميجورز اتسجن ومستقبلو فى التمثيل ضاع لمجرد انو اتغاشم شويه على حبيبتو فى السرير

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الصقر_الجارح و الأستاذ المنحرف
انت واعى انت بتقول ايه
انت عارف ان الممثل جوناثان ميجورز اتسجن ومستقبلو فى التمثيل ضاع لمجرد انو اتغاشم شويه على حبيبتو فى السرير
لو فهمت قصده من الكلام فى فرق بين الساديه الهوا بيتكلم عليها والغشم لان فى نوع اصلا من الستات وخصوصا الكبيره بتحب تحس ان جسمها مش ملكها

لو فهمت قصده من الكلام فى فرق بين الساديه الهوا بيتكلم عليها والغشم لان فى نوع اصلا من الستات وخصوصا الكبيره بتحب تحس ان جسمها مش ملكها
ماهو بيتكلم انو احيانا مش بيعرف يتحكم فى نفسو ودا ممكن يسبب كارثه ليه وللى معاه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصقر_الجارح، Adelhany و الأستاذ المنحرف
انت واعى انت بتقول ايه
اولا هي كانت بتتبلي عليه و في صور من كاميرات المراقبه و هو الي بيهرب منها ثانيا لازم اي علاقه جنيسيه يبا فيها شويه عنف من الطرفين و علي حسب الي البتقوليه و انك خبره اكيد عارفه الكلام دا

• عجبني
التفاعلات: Adelhany و الليدى دجاجه
ماهو بيتكلم انو احيانا مش بيعرف يتحكم فى نفسو ودا ممكن يسبب كارثه ليه وللى معاه
انا دايما بسيطر علي نفسي عشان انا عارف ايه الي ممكن يحصل و معملتش كدا

• عجبني
التفاعلات: Adelhany و الليدى دجاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%