NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لماذا لا نواجه الحقيقه

Mostafa Hunt

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا في المنتدى من فترة طويلة و لاحظت ان الستات و البنات في الغالب بيتجنبوا الكلام مع الرجاله او المشاركه في اي موض عات او اسأله بيتم كرحها و دي حاجه انا مستغربها جدا.. حضرتك عضوة في منتدى جنسي يعني اللي بيدخلك هنا شهوتك و متعتك لكن قبلهم المفروض انك تهتمي بثقافتك الجنسية و تعرفي حقيقة ميولك و شخصيتك عشان تقدري تواجهيها و تستمتعي بيعا لاقصى حد يبقى ليه اغلب الاناث مش بتتفاعل مع الموضوعات و بتقول رأيها؟
هل ده ناتج عن..
١.. خوفها من اكتشاف شخصيتها؟
٢.. ضعف شخصيتها و عدم قدرتها على المواجهه؟
٣.. بتدخلوا المنتدى عشان تقرائوا قصص و تتفرجوا على صور و افلام و بس؟

برجاء الافادة و الرد 🌹

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
انا في المنتدى من فترة طويلة و لاحظت ان الستات و البنات في الغالب بيتجنبوا الكلام مع الرجاله او المشاركه في اي موض عات او اسأله بيتم كرحها و دي حاجه انا مستغربها جدا.. حضرتك عضوة في منتدى جنسي يعني اللي بيدخلك هنا شهوتك و متعتك لكن قبلهم المفروض انك تهتمي بثقافتك الجنسية و تعرفي حقيقة ميولك و شخصيتك عشان تقدري تواجهيها و تستمتعي بيعا لاقصى حد يبقى ليه اغلب الاناث مش بتتفاعل مع الموضوعات و بتقول رأيها؟
هل ده ناتج عن..

برجاء الافادة و الرد 🌹
من رايي اسلوب الراجل نفسه ف التعامل مش بيعجبهم ده رايي وانا لاحظت ان فيه ستات بتحط كومنت ف منشور 5 يردو عليها غير صاحب البوست 😅😅

• عجبني
التفاعلات: Mostafa Hunt
من رايي اسلوب الراجل نفسه ف التعامل مش بيعجبهم ده رايي وانا لاحظت ان فيه ستات بتحط كومنت ف منشور 5 يردو عليها غير صاحب البوست 😅😅
عندك حق بيزهقوها في عيشيتها.. لكن ناصيحتي لاي انثى ماتخليش اي شي يوقفك عن ابدأ رأبك او معرفة نفسك بشكل صحيح

هل ده ناتج عن..

برجاء الافادة و الرد 🌹
لما بنتعامل مع الولاد من اول كلمتين بيبعتوا على الخاص كأنك تعرفيهم من سنين وبيقى فاكر انك سهله رخيصه عشان داخله منتدى سكسي

• عجبني
مفيش فايدة من مواجهة الحقيقة ولا طاقة لكده

لما بنتعامل مع الولاد من اول كلمتين بيبعتوا على الخاص كأنك تعرفيهم من سنين وبيقى فاكر انك سهله رخيصه عشان داخله منتدى سكسي
مترديش علي الخاص او اقفلي اكونتك

مش حابه اقفله لانى داخله ادردش اصلا مع ناس عادى مش ناس همجيه وحاجه مفيش كده
مترديش علي الخاص او اقفلي اكونتك

للاسف ان كتير من الرجال كل اللي بيفكروا فيه الجنس دون التفكير في الشخصية اللي بيتكلموا معاها ولا بيهتموا ان يكون في صداقه حقيقية بينهم.. و مش هتجمل و اقول اني مابعتش خاص.. لا طبعا بعت لكن مابيكنش نيتي جنس فقط ولكن فعلا محتاج صداقه حقيقية نتكلم و نفضفض بمشاكلنا و همومنا

• عجبني
التفاعلات: Rana Ramzy
مين الى وصلك الفكره دى
انا شايفه انت كتير من العضوات بيتفاعلو عادى مع الاعضاء طالما التفاعل فى العام وفى حدود المسموح
وفيه اعضاء كتير هنا فى منتهى الرقى والزوق
وانا عن نفسى شايفه المكان هنا امن جدا وبتفاعل وارد على الجميع والى بيتعدى حدودو بعرفو حدودو كويس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥, E.mo7awailed و شخص آخر
مين الى وصلك الفكره دى
انا شايفه انت كتير من العضوات بيتفاعلو عادى مع الاعضاء طالما التفاعل فى العام وفى حدود المسموح
وفيه اعضاء كتير هنا فى منتهى الرقى والزوق
وانا عن نفسى شايفه المكان هنا امن جدا وبتفاعل وارد على الجميع والى بيتعدى حدودو بعرفو حدودو كويس
انا اللي وصلي الفكرة دي ان عدد الاناث في المنتدى مش قليل و رغم كده حضرتك شوفي اللي بيردوا على المواضيع المنشورة عدد قليل جدااا

هل ده ناتج عن..

برجاء الافادة و الرد 🌹
مين اللي قال كدا
ما انا بتفاعل لكن عندي شوية محظورات
غير كدا اهلا وسهلا

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و Mostafa Hunt
مين اللي قال كدا
ما انا بتفاعل لكن عندي شوية محظورات
غير كدا اهلا وسهلا
حضرتك بتتفاعلي و في كام حد تاتين بيتفاعلوا لكن تعالي شوفي العدد.. حاجه لا تذكر بالنسبه لعدد الاناث الموجودين في المنتدى

حضرتك بتتفاعلي و في كام حد تاتين بيتفاعلوا لكن تعالي شوفي العدد.. حاجه لا تذكر بالنسبه لعدد الاناث الموجودين في المنتدى
بص يا يا صديقي انا ممكن مكنش بكلم حد ع الخاص خالص بس في ناس كتيرررر داخله عشان تروق علي حالها وتتثقف وتغير جو وبنفس الوقت مش عاوزة وجع دماغ ولي مفكر انو داخل هيلاقي البنات والشتات هتترمي عليه ده مش صحيح عشان عمر ما واحده هتدخل وتقولك انا بموت فيك وعوزاك والكلام ده انتا هنا بأسلوبك ومحوراتك ومشاركتك بالحوار تقدر تكون محل ثقة لأي كان ووقتها هتحس بالفرق وكمان هنا تكوين الصداقات مش بالساهل مع اي بنت زي منتا متخيل هو القلق والخوف متملك اي واحده وواحد ليتاخد عليهم انهم محرومين أو يستغل اسوء استغلال

• عجبني
بص يا يا صديقي انا ممكن مكنش بكلم حد ع الخاص خالص بس في ناس كتيرررر داخله عشان تروق علي حالها وتتثقف وتغير جو وبنفس الوقت مش عاوزة وجع دماغ ولي مفكر انو داخل هيلاقي البنات والشتات هتترمي عليه ده مش صحيح عشان عمر ما واحده هتدخل وتقولك انا بموت فيك وعوزاك والكلام ده انتا هنا بأسلوبك ومحوراتك ومشاركتك بالحوار تقدر تكون محل ثقة لأي كان ووقتها هتحس بالفرق وكمان هنا تكوين الص داقات مش بالساهل مع اي بنت زي منتا متخيل هو القلق والخوف متملك اي واحده وواحد ليتاخد عليهم انهم محرومين أو يستغل اسوء استغلال
اكيد عندك حق في كلامك و بس انا عندي سؤال لحضرتك.. ايه علاقة كلامك ده بالموضوع المطروح و بالرد اللي انا رديته على نفرتيتي؟ ممكن حضرتك تكون قاصد حاجه انا مش فاهمها.. ياريت توضحلي

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
بالعكس بردو أري ادام في إطار الاحترام أو احترام الكلام والخبرات الجنسيه ادام في العام تمام
كله بيتكلم وفيه رغم أن كل الرجاله والولاد هما فيهم نفس الشئ بدرجات
لكن فيه ناس محترمه عادي بتكلم معاهم في موضوعاتهم أو موضوعاتي وعادي 🌹🌹

• عجبني
اكيد عندك حق في كلامك و بس انا عندي سؤال لحضرتك.. ايه علاقة كلامك ده بالموضوع المطروح و بالرد اللي انا رديته على نفرتيتي؟ ممكن حضرتك تكون قاصد حاجه انا مش فاهمها.. ياريت توضحلي
العلاقه أن مفيش راجل داخل هنا علي انو يبيع مناديل ولا اقلام معظمهم داخل عشان يتعرف علي البنات بدافع الجنس والدليل موجود عندك شكوي الاعضاء من كده وتقريبا موضوعك هيتفهم زي منا شرحت مش زي محضرتك عاوزنا نفهمو وده مش مشكلتك مشكلتي نفوس ضعيفة وعدم احترام للغير ونفس الكلام للطرفين وردك علي نفرتيتي ده عشان الكومنت بتاعها ردي عن موضوعك وبس وآسف لو ازعجتك بوجهة نظري وموضوعك يحترم

• عجبني
هل ده ناتج عن..

برجاء الافادة و الرد 🌹
فيه بنات كتير بتتفاعل فى موضوعات و بتنزل مواضيع فى كام واحدة معدودين بس اصلا المنتدى لو مفهوش ستات حيقفل خلال شهر او حيبقى زى مواقع السكس العادية 😅😅😅😅

• عجبني
مش متعودين ... مع الوقت هيتجراو
بس متهاجمهمش

• عجبني
بالعكس بردو أري ادام في إطار الاحترام أو احترام الكلام والخبرات الجنسيه ادام في العام تمام
كله بيتكلم وفيه رغم أن كل الرجاله والولاد هما فيهم نفس الشئ بدرجات
لكن فيه ناس محترمه عادي بتكلم معاهم في موضوعاتهم أو موضوعاتي وعادي 🌹🌹
اهم شي بيكون التقبل و كل واحد و اسلوبه

• أتفق
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
فيه بنات كتير بتتفاعل فى موضوعات و بتنزل مواضيع فى كام واحدة معدودين بس اصلا المنتدى لو مفهوش ستات حيقفل خلال شهر او حيبقى زى مواقع السكس العادية 😅😅😅😅
طبغا في المنتدى في عدد اناث كبير جدا بس انا بتكلم على نسبة التفاعل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%