NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انتي الان وقع اختيارك علي عمل ..
هل قبلتي العمل بممساوئة
ام فكرتي في قادمة
هل رفضتي العمل
كل هذا اختيارك انتي
ولو الظروف اجبرتك توافق بيه وانت عارف انه هياذيك اكتر من انه هيضرك بس هيا الظروف

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
  • عجبني
ولو الظروف اجبرتك توافق بيه وانت عارف انه هياذيك اكتر من انه هيضرك بس هيا الظروف
لا في الحالة دي يبقي انتي بتحملي اخطائك علي شماعة الظروف .. لان لكي الاختيار وليس الظروف هي اللي بتختار

لا في الحالة دي يبقي انتي بتحملي اخطائك علي شماعة الظروف .. لان لكي الاختيار وليس الظروف هي اللي بتختار
مش وردى اوى كده على فكرة .. هتفضل الظروف هيا اللى بتحركنا مش احنا اللى بنحركها حتى لو فضلنا نقاوح بس بردوا هتفضل تحركنا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش وردى اوى كده على فكرة .. هتفضل الظروف هيا اللى بتحركنا مش احنا اللى بنحركها حتى لو فضلنا نقاوح بس بردوا هتفضل تحركنا
لا مش معاكي في الكلام دا .. كمثال حقيقي لي
وقت ما كنت محجوز في المصحة اتفصلت عن الشغل ولما خرجت واتعافيت رحت الشركة علشان اعرف لية انا اتفصلت .. المدير عمل معايا ديل باقل من مرتبي وبوزيشن اقل ...
اقوم انا اوافق بسبب الظروف اللي انا فيها ؟؟
لا رفضت وقتها واستنين . لغاية ما لقيت الاحسن

لا مش معاكي في الكلام دا .. كمثال حقيقي لي
وقت ما كنت محجوز في المصحة اتفصلت عن الشغل ولما خرجت واتعافيت رحت الشركة علشان اعرف لية انا اتفصلت .. المدير عمل معايا ديل باقل من مرتبي وبوزيشن اقل ...
اقوم انا اوافق بسبب الظروف اللي انا فيها ؟؟
لا رفضت وقتها واستنين . لغاية ما لقيت الاحسن
وكمثل حقيقى حصل لى
يوم لما اتحطيت قدام الامر الواقع يا اتجوز اللى اد جدى عشان يخلصوا منى يا يدفنونى بالحياه وسطيهم زى الكلبه .. سبتهم وهربت اخترت بس نتيجه الاختيار ايه اديك شايف مجرد حطام بيحاول يضحك ضحك مزيف مزيف وخلاص
اوقات كتير الحياه بتحطك قدام اختيارات وانت كل اللى عليك تختار اهون الشرين واطعم المرين وفى الاخر كله مر

• عجبني
وكمثل حقيقى حصل لى
يوم لما اتحطيت قدام الامر الواقع يا اتجوز اللى اد جدى عشان يخلصوا منى يا يدفنونى بالحياه وسطيهم زى الكلبه .. سبتهم وهربت اخترت بس نتيجه الاختيار ايه اديك شايف مجرد حطام بيحاول يضحك ضحك مزيف مزيف وخلاص
اوقات كتير الحياه بتحطك قدام اختيارات وانت كل اللى عليك تختار اهون الشرين واطعم المرين وفى الاخر كله مر
كان بايدك اخيار افضل
احنا مخيرين مش مصيرين

انا حياتى كلها لحد دلوقتى بتعلم وهفضل اتعلم وبواجه بس للاسف مفيش درس بيتكرر عشان اطبق اللى اتعلمته واطلع منتصره لا
دنيتى معانده معايا وكل يوم بدرس جديد وخسارة جديده
هي دي الحياه و**** وكلنا كده مش نتي لوحدك مهما كبرتي هيبقي في مشاكل ومهما تقدمتي فكريا هيبقي فيه مشاكل بردو ده واقع كلنا عايشين ..الشاطر بقا الي يعرف عدي المشكله بسرعه

• عجبني
هي دي الحياه و**** وكلنا كده مش نتي لوحدك مهما كبرتي هيبقي في مشاكل ومهما تقدمتي فكريا هيبقي فيه مشاكل بردو ده واقع كلنا عايشين ..الشاطر بقا الي يعرف عدي المشكله بسرعه
احسنت القول

معاك حق فعلا

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin و محترف اربعينى
  • عجبني
كان الاختيار التالت هو الحل س مقدرتش عليه
خلاص كدة stop
نفكر بقي ازاي نعتدل ونصلح ما فاتنا علشان يكون اللي جاي اجمل

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
معاك حق فعلا
اتمني انك تكوني سعيدة الحظ في مشاكل وتعدي بسرعه ومتقفيش خالص خليكي شغاله وديما ف تقدم واعملي لاخرتك هي الي هتنفعك

• عجبني
  • عجبني
الحياه ابسط من كل تعقيدتنا سيدي
ولا ننس ابدا
كل متوقع ات

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
يبقي اخنا وقعتا خلاص في الوحل .. نقف وتقف الحياة