NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: 𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑
سيبك منه سيبك منه ده عيل كداب مش بتاع جواز😂

انا هنا موجود يلا بينا نتجوز احنا😂😂😂😂😂🙏
لا برضو هفضل عازبه😂

• بيضحكني
التفاعلات: THE Director
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء التاني جميل اوي يابروف بجد استمتعت وانته واخدنا لعالم تاني كده💙
قصتك ممكن تكون الأصعب فكل اللي مشارك لأنك صانع عالم خاص ليك يعني مثلا مش اوقات احنا عدينا بيها لا انته بتحاول تصنع عالم لسه في المستقبل لسه موصلنالوش وقادر تعمل ده فعلا وناجح فيه كمان اوي💙
اخر حاجه انا بحييك وبديك ريسبكت علي فن اختيار الصور للتوضيح فكره كويسه والصور مطابقه للمشهد جداً💙
ومستنيه اعرف الوحوش فين والأهم مين اللي كان راكب الطياره في اكتر من سؤال ف انا مستنيه الجديد💙

جميلة استمر

بس هو مش المفروض في بادئة فنتازيا و خيال

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الڪون
  • بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
ده انا لو مراتك وانته بتقول كده هتطلق😂👊
مش مجمع يبنتي كل مقابل واحده اتجوزها فمبقتش عارف😂

الجزء التاني جميل اوي يابروف بجد استمتعت وانته واخدنا لعالم تاني كده💙
قصتك ممكن تكون الأصعب فكل اللي مشارك لأنك صانع عالم خاص ليك يعني مثلا مش اوقات احنا عدينا بيها لا انته بتحاول تصنع عالم لسه في المستقبل لسه موصلنالوش وقادر تعمل ده فعلا وناجح فيه كمان اوي💙
اخر حاجه انا بحييك وبديك ريسبكت علي فن اختيار الصور للتوضيح فكره كويسه والصور مطابقه للمشهد جداً💙
ومستنيه اعرف الوحوش فين والأهم مين اللي كان راكب الطياره في اكتر من سؤال ف انا مستنيه الجديد💙
تسلميلي يا كتكوته علطول مستمتعه يارب 😂❤️❤️
انا مقرأتش كل القصص اللي شاركت هو يادوب قوت وبتاعه محمد العلء بس تقريبا والجزء الاول من عند حماده فتحي لانه مكنش لسه نزل الجزء التاني انا حبيت اخرج بره الصندوق شويه واعمل فكره مختلفه وكده كده دي مسابقه يعني ف مش حوار❤️
الصور بقا انا بكتب الجزء وبشوف الحاجه اللي محتاجه صور وبدخل ادور ف مثلا تطبيق بينتريست جامد بس مش بيكفي كل الاحتياجات بلجأ اوقات للذكاء الاصطناعي هتقولي مفيش صور نزلت متصممه علي الذكاء الاصطناعي هقولك في الجاي.
ثم مفيش وحش غيرك يا عسل😂😂😂❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%