NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيف تحولت من فتاة ملتزمة الى عبدة عند ريماس الجزء الاول

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,840
مستوى التفاعل
12,538
نقاط
20,711
في البداية دعوني اعرفكم على نفسي .. انا سحر 21 عام اعيش في شقة في عمارة ايجار لوحدي لانها قريبة على جامعتي كانت هذه سنتي الثانية في السكن وخلال السنة الاولى زاد التزامي الديني جدا واصبحت منتقبة واصبحت عضوة في تجمع يدعى تجمع الاخوات في الحي وهذا التجمع لا يضم الا الفتيات والسيدات الملتزمات دينيا ويهدف بشكل او بأخر للحفاظ على العادات والتقاليد الاصيلة في المجتمع وكنت عضوة نشطة وفعالة جدا في ذلك التجمع ... الى ان تغير كل شيء بعد ان سكنت ريماس في الشقة المقابلة لشقتي .. كانت ريماس متحررة جدا في ثيابها وافعالها وكلامها وكانت بالعادة تخرج ب شورتات جينز وبلايز كت وكانت دوما تتحدث بنبرة كبر وقوة وبما انها بالطبع كانت تخالف كل القوانين قرر التجمع الذي انتمي اليه مراقبتها ومراقبة افعالها وكانوا خائفين من انها ستبدأ بالدعوة للتحرر ولكن بعد مراقبة استمرت اسابيع لاحظوا عليها تصرفات غريبة فكانت تذهب للسوق تشتري اغراض من اكثر من متجر وكانت تلك الاغراض في العادة تستخدم في السحر والشعوذة وبدأت الشكوك تروادهم بكونها ساحرة او مشعوذة ولكنهم لم يكونوا متأكدين فطلبت مني دينا المسؤولة عن التجمع بما اني اسكن مقابل ريماس ان اتعرف على ريماس واقوي علاقتي بها بهدف التجسس عليها والقدرة على دخول بيتها بسهولة لاحقا والتأكد اذا كانت بالفعل ساحرة ام لا .. شخصيا وبالرغم من تديني وايماني لم اعتقد ان السحر بالفعل موجود او انه مؤثر ولذلك وافقت وقررت الذهب في عصرية يوم لريماس بهدف التعرف عليها .. وبالفعل ذهبت ودققت على بابها ..
* ريماس سيدة غير متزوجة عمرها 27 عام ممشوقة القوام وجسدها شبه مثالي وبشكل عام كانت جميلة جدا *
ريماس : بتفتح وبتبصلي بتستناني اتكلم
انا : مساء الخير انا جارتك سحر كنت حابة اتعرف عليكي بما اننا بقينا جيران
ابتسمت وبصتلي نظرة فيها قوة وكبر حيل وقالتلي مفيش مشكلة اتفضلي , بس شيلي نقابك الاول .. كان طلب غريب بس ساعتها وانا باصة في عنيها حسيت بقوة وسيطرة بتشع منهم مقدرتش حتى افكر ارد لسبب ما وشلحته ودخلت وهي ابتسمت وقالتلي اتفضلي معايا ودخلنا على غرفة الضيوف
من ساعة ما رجلي عتبت جوا بيتها وانا حاسة بشعور غريب مش قادرة اوصفه وكل ما زاد الوقت بحس في الشعور بيزيد اكتر وكان الشعور بيخليني حاسة لسبب ما بالضعف وقلة التركيز وحتى مبقيتش قادرة افكر كويس وبقيت كل ما ابص في ريماس احس نحيتها بإنجذاب اكتر واكتر والشعور بيزيد
* بعد ما قعدنا وريماس جابت الشاي *
ريماس بإبتسامة خبيثة : الشاي هيعجبك اوي الكل بيشكر في الشاي بتاعي .. صدقيني حرفيا هتدمنيه ههه
انا : وانا مش مركزة اوي وحاسة بأن عقلي شوية وهيوقف : ههه اكيد هستناه يبرد شوية واشرب
* فجأة بيرن تلفون ريماس وبيكون محطوط على طاولة بعيدة شوية *
ريماس : اوووف معلش يا سحر نسيت الفون ينفع تجيبيه وبصتلي بصة في عيني بتركيز اوي
انا : اكيد وقمت بشكل تلقائي وجبتلها الفون واديتهولها في ايدها وهي قاعدة حاطة رجل على رجل وقالت خلاص هرد بعدين
رجعت قعدت مكاني وانا احساسي بالانجذاب لريماس بيزيذ اكتر وبكون حسيت بشعور حلو لما نفذت طلبها بأني اجيبلها الفون بس مبكونش داخليا راضية عن المشاعر الي فجأة بدأت احسها بشكل غريب من اول ما دخلت و بقرر اني لازم امشي لاني ببدا احس ان الشعور تدريجيا بيتملكني لدرجة ان دماغي شوية وهيوقف ومينفعش اقعد اكتر من كدا
بقول معلش انا هستأذن بقى لاني حاسة اني مصدعة شوية وهمر عليكي بعدين اكيد
ريماس : بصتلي وهي حاطة رجل على رجل طيب اشربي الشاي الاول ميصحش كدا وحدقت في عيني
انا بشكل تلقائي قعدت وقولتلها تمام و مسكت الشاي وبدأت اشرب لحد ما خلصته وهنا اتغيرت كل حاجة
يتبع ..
دي تقريبا قصتي الاولى حابة اعرف ارائكم ولو عايزيني اكمل فيها ولا لا وهل فكرة الفانتازيا مقبولة في القصص ؟
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%