NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
إنضم
29 أبريل 2023
المشاركات
2,827
مستوى التفاعل
5,946
الإقامة
Dubai
نقاط
18,367
الجنس
ذكر
الدولة
الامارات
توجه جنسي
أنجذب للإناث
امك بتروح في النوم وهي عريانة خالص من التعب بعد ما صاحبك وليد فشخها نيك وعشر كسها بلبن زبره وبعد شوية بتصحى على تليفون من جارتكو عبير :

عبير : انتي نمتي ولا ايه يا حنان؟
امك : اه والنبي ياختي ماحسيت بنفسي بعد اللي عمله ابنك فيا
عبير : ههههههه طمنتيني على الواد عقبالي انا كمان بقى مع محمود ابنك
امك : بكرة ياختي ينام معاكي وتشبعي منه
عبير : امتى بس يا حنان دانا هموت على اللحظة دي
امك : ههههههه شكلك على اخرك
عبير : خلاص يا حنان مابقيتش مستحملة اكتر من كدا
امك : هانت يا حبيبتي كلها كام يوم وترتاحي
عبير : تفتكري يا حنان محمود ابنك هيعجبه جسمي وانا زي البقرة كده؟
امك : اكيد ياحبيبتي هيعجبه جسمك هو لاقي واحدة تبصله؟
عبير : طب ماتيجي تقعدي معايا شوية الواد وليد من ساعة مارجع من عندك وهو نايم
امك : طيب هقوم اخد دش واجيلك

امك بتقوم تاخد دش وبتخرج تلبس هدومها وبتروح على شقة جارتكو عبير بتلاقي عبير فاتحة باب الشقة وواقفة بتنظف

JrPMeVI.gif

عبير : اهلا يا حنان ادخلي هلم الزبالة بسرعة وجايالك
امك : طب يلا علشان احكيلك اللي حصل
عبير : ههههه وطي صوتك الواد نايم جوا
امك : ماتقوليش عليه واد ده راااااجل وسيد الرجاااالة ههههههه
عبير : ههههه طب يلا تعالي ندخل الاوضة عندي عشان ناخد راحتنا واحكيلي

امك بتدخل مع عبير الاوضة وبيقفلو الباب عليهم وبيقعدو يتكلمو وامك بتحكيلها اللي حصل


امك : الواد ياختي زي مايكون ماصدق شاف لحمة وقعد يرضع ويمص في صدري ولقيت بتاعه وقف على الاخر
عبير : قوليلي يا حنان , وليد ابني بتاعه كبير؟
امك : يعني وسط معقول مش كبير ولا صغير
عبير : ها وبعدين حصل ايه احكيلي
امك : لما لقيته تعبان وبتاعه واقف كده صعب عليا ونزلت قعدت امصه لحد مالقيت ابنك بيتنفض
عبير ( بشرمطة ) : هااااا وبعدين؟
امك : لما لقيته بيترعش كده خوفت يجيبهم وانا لسه بمصه فقومت بسرعة ركبت فوقه واول مادخل حسيت كأني اول مرة انام مع راجل
عبير : وجعك وهو داخل فيكي؟
امك : ااااه يا عبير مش قادرة احكيلك الفرحة اللي حسيت بيها اول مادخل
عبير : اووووف يخربيتك تعبتيني اكتر مانا تعبانة . هاااااااا كملي وبعدين عملتو ايه؟
امك : هههههههه ياختي بالراحة عليا شوية وهحكيلك . المهم ياستي الواد قومني من فوقه ونيمني على ظهري وفتح رجلي
عبير : يابخخخخختك يامحظووووظة هااااا وبعدين
امك : ولا قبلين راح مدخله فيا . ساعتها حسيت روحي بتروح مني من التعب وقعد يدخله اكتر لحد ماجابهم جوايا
عبير : عقبال ما محمود ابنك يجيبهم جوايا انا كمان
امك : هههههههههه بس خلي بالك الواد محمود ابني مدردح وصايع مش مؤدب ومحترم زي محمود ابنك
عبير : صايع صايع ياختي انا موافقة يعمل فيا كل اللي هو عايزه انا هبقى تحت امره وامر بتاعه
امك : هههههههه شوفي ياختي الولية ههههههه

J4gHF94.gif

عبير : هتجنن خلاص يا حنان وبصراحة قلقانة
امك : قلقانة من ايه بقى؟
عبير : قلقانة ياختي احسن الواد ابنك مايعجبوش جسمي وانا عاملة زي البقرة كده
امك : اخص عليكي يا عبير ماتقوليش كده ده انتي زي القمر وبعدين ايه رأيك بقى اني حاسة ان الواد عينه عليكي وهيموت وينام معاكي
عبير : بجد يا حنان؟ يعني صحيح هيعجبه جسمي وهيبقى عايزني؟
امك : طبعا يا حبيبتي بكرة تشوفي وتقولي حنان قالت
عبير : يادي النيلة الكلام خدنا ومعملتلكيش حاجة تشربيها
امك : لا ياختي ماتتعبيش نفسك انا اصلا قايمة ماشية علشان الواد محمود زمانه راجع من عند خالته
عبير : خليكي قاعدة شوية علشان تقوليلي اعمل ايه
امك : انا عايزاكي تصبغي شعرك وتلبسي فستان محزق كده ولازق على جسمك علشان الواد يسخن لما يشوفك
عبير : طيب وهفتح معاه الكلام ازاي؟ انتي عارفاني بغرق في شبر ماية ومش هعرف اتصرف
امك : انتي بس قابليه بحاجة عريانة وسيبي الباقي عليه هو عينه زايغة انا عارفاه ههههههه
عبير : طب ماتقعدي اعملك شاي لسه بدري
امك : لا ياختي يادوب الحق ارجع الشقة اعمل غدا للواد قبل مايرجع . يلا سلام
عبير : سلام

امك بتقوم ترجع شقتكم وبتفرد جسمها على السرير وهي بتفتكر اللي كان وليد صاحبك بيعمله فيها قبل شوية وبتحس انها مولعة ولسه ماشبعتش وبتبقى نفسها وليد يجي ينيكها تاني وبتفضل نايمة على السرير لحد ما بتسمعك بترن الجرس .

امك بتقوم تفتحلك الباب وبتلاقيها باين عليها انها مبسوطة ووشها منور كانها عروسة في ليلة دخلتها مابتاخدش في بالك وبتدخل :

انت : يعني كان لزومه ايه يا ماما المشوار ده كله والبهدلة دي كلها علشان حتة فستان؟

امك : يا واد بطل لماضة وادخل خد دش على ما احضرلك الغدا
انت : انتي كل ده ولسه محضرتيش الغدا؟
امك : ماهو اصل انا كنت نايمة تعبانة مقدرتش اقوم اعملك اكل
انت : سلامتك يا ماما طب خلاص ادخلي ارتاحي انتي وانا هدخل اعمل اكل لنفسي
امك : لا يا حبيبي ادخل انت خد دش وارتاح شوية على ما اجهزلك الغدا

امك بتدخل المطبخ تعمل الاكل

J4gqE9n.gif

بتدخل تاخد دش وتخرج تلاقي الاكل جاهز على الترابيزة فبتسأل امك

انت : ايه يا ماما مش هتاكلي معايا ولا ايه؟
امك : لا يا حبيبي ماليش نفس كل انت بالهنا والشفا انا عايزاك تتغذى كويس اليومين دول
انت : هههههههه واشمعنى يعني اليومين دول
امك : يا حبيبي انت شاب ومحتاج تتغذى علشان داخل على فترة مهمة في حياتك
انت : ههههههههه اوعي تكوني جايبالي عروسة وعايزة تخلصي مني
امك : هههههههه هتعمل الشويتين دول على ماما؟ يعني مش بذمتك مش عايز تتجوز؟
انت : ههههههههه بصراحة همووووت واتجوز
امك : طب قولي بقى عايزها شكلها ايه؟ تخينة ولا رفيعة؟
انت : بصراحة انا عاوزها تكونمليانة شوية
امك : مليانة زيي كده ولا اكتر؟
انت : عايزها تكون بطاية زيك كده يا حنون ولو اكتر من كده كمان عادي
امك : ههههههه ياواد اتلم وبطل قلة ادب . شكلك كده بتحب البنات التخينة
انت : بصراحة اه عاوزها تكون مليانة شوية فلو جايبالي عروسة اهم حاجة تكون مليانة ههههههههه
امك : يعني بعد الجواز لو تخنت اكتر وبقت زي طنط عبير كده هتفضل عاجباك؟
انت : ياااااريت هو فيه احلى من كده؟ هههههههه
امك : ههههههههههههههه اوعى يا واد تكون عينك من طنط عبير

J4gBliQ.gif

انت : احححم لا يا ماما طنط عبير ايه بس دي جارتنا وام صاحبي وهي اللي مربياني
امك : اممممم طيب ياخويا خلص اكل على ما اعملك كباية شاي
انت : لا انا مش عايز شاي انا هاكل واقوم انام شوية
امك : طيب خلاص خلص اكل وقوم ارتاح شوية
انت : اه على فكرة كنت هنسى بابا كلمني النهاردة
امك : قطيعة تقطعه وتقطع سيرته وده عايز ايه بسلامته؟
انت : مافيش كان بيسأل عادي وبيقول انه بيتصل عليكي كتير مش بتردي عليه
امك : وانا ارد عليه ليه؟ هو مش سابني وراح اتجوز خلاص مافيش حاجة بينا علشان ارد عليه
انت : لا ماهو بيتهيألي فيه مشاكل بينهم وشكلهم كده هيتطلقو
امك : ماليش دعوة ومايهمنيش يتجوزو يتطلقو مش فارق معايا
انت : يعني لو عايز يرجعلك مش هتوافقي؟
امك : انت اتجننت؟ مستحيل ارجعله طبعا ده راجل ناقص
انت : طيب عموما هو كان عايز يكلمك بس شكلك كده مش ناوية تردي عليه فبراحتكو بقى انتو الاثنين انا كلت الحمد لله هقوم بقى انام شوية
امك : ماشي يا حبيبي

امك بتلم الاكل وبتجري على اوضتها وتقفل الباب وتبعت لعبير على الواتساب :

J4gopet.gif

امك : بت يا عبير
عبير : ايه يا حنان
امك : عندي ليكي خبر بمليون جنيه
عبير : خير خبر ايه؟
امك : الواد محمود ابني طلع مابيحبش البنات الرفيعين وعايز يتجوز واحدة جسمها مليان
عبير : بجد وا لنبي يا حنان؟
امك : اه وا لله وشكله كده زي ماقولتلك عينه منك
عبير : عرفتي ازاي؟
امك : سألته لو مراتك تخنت وبقت زي طنط عبير كده هتفضل تحبها؟ لقيت وشه جاب الوان واتلغبط كده في الكلام وشكله هيتجنن عليكي
عبير : يالهوووووي يا حنان انا مش مصدقة
امك : لا ياختي صدقي واعملي حسابك هما بكرة اجازة من الجامعة يعني حاولي اوزعي وليد ابنك علشان الجو يخلالكو
عبير : حاضر بكرة هبعته اسكندرية يسلم طلبات لزبونة هناك ومش هيرجع غير بالليل
امك : طيب يلا اسيبك بق تجهزي نفسك يا عروسة بكرة دخلتك هههههههه
عبير : يالهوي يا حنان انا حاسة قلبي هيقف من الفرحة
امك : طب يلا سلام دلوقتي هكلمك تاني
عبير : سلام يا حبيبتي

تاني يوم عبير بتبعت وليد اسكندرية وامك بتقولك روح لطنط عبير جارتنا وليد ابنها مش هناك والتليفزيون بايظ عايزاك تشوف ماله

بتغير هدومك وبتروح تخبط على شقة عبير جارتكو :

عبير : اهلا يا محمود يا حبيبي تعالى ادخل
انت : ازيك يا طنط عبير
عبير : بخير يا حبيبي تعالى اتفضل
انت : ماله التليفزيون؟
عبير : معرفش كان شغال وفجأة لقيته فصل مش عارفة ليه
انت : لا بسيطة ده بس السلك فصل من ورا هركبه كويس وهيشتغل علطول
عبير : طيب يا حبيبي هعملك شاي لحد ما تخلص

عبير بتروح تعمل الشاي وترجع بتلاقيك خلصت فبتيجي تحط الشاي قدامك وبتقعد جنبك وتسألك :
عبير : قولي يا محمود هو وليد ابني يعرف بنات؟
انت : لا طبعا يا طنط وليد بني ادم محترم ومالوش في الكلام ده
عبير : وانت بقى ليك في الكلام ده؟
انت : ههههههه يعني مش اوي
عبير : يعني بتعرف ستات؟
انت : ههههههههه ايوة عرفت ستات بل كده بس مافيش ولا واحدة فيهم عجبتني
عبر : ليه بقى؟ وانت ايه اللي بيعجبك؟
بتلاقي نفسك بتقرب وشك منها وانت شايف في عينيها هيجان وبتقولها بصوت قوي وواثق من نفسه : بيعجبني فيها انها تكون كبيرة شوية في السن وتكون مليانة

J4gIGgR.gif

بتحس ساعتها ان الهوا اللي طالع من بوقها بيحرقك من سخونته بتعرف انها مولعة من نظراتها وصوت انفاسها العالي وهي بتسألك ببراءة وبتقولك : يعني تكون زيي كده؟
مابتحسش بنفسك الا وانت شفايفك على شفايفها وهي مغمضة عينيها ورايحة في دنيا تانية ومسلماك نفسها بين ايديك . بتمص في شفايفها ولسانك بيدخل في بوقها يلحس لسانها وهي بتحاول تعمل زيك وتلحس لسانك بس باين عليها انها مش خبرة . بتنزل بايدك على بزازها تعصرها بايدك وانت لسانك جوا بوقها وبتسمع صوت اهاتها المكتومة وانت بتمص شفايفها اكتر ومش مديها فرصة تاخد نفسها وهي دايبة بين ايديك وعمالة تتلوى من الهيجان . وقبل ما تفوق من اللي هي فيه بتلاقيك في لحظة بتلاقيك قلعتها هدومها كلها وبقت واقفة قدامك بقميص النوم بس وهي بتبص في عينيك كأنها مكسوفة تقولك اقلع هدومك . بتقلع هدومك كلها قدامها وهي عينيها على زبرك . بتشوف عينيها مابتنزلش من على زبرك فبتسألها : عاجبك؟ بترفع عينها من على زبرك وبتبص في عينك وهي ساكتة مابتردش فبتعرف انها مكسوفة . بتقولها : بتعرفي تمصي؟ بتهز راسها يمين وشمال وبتنزل عينها في الارض من الكسوف . بتلاقيك قعدت على الكنبة وخدتها من ايديها نزلتها قدامك على الارض وبتنزل راسها بايدك بالراحة على زبرك . من غير ماتحس بتحطه في بوقها وتمصه بالراحة اووووي وهي بتقولك : اول مرة في حياتي اعمل كده

J4gAGgj.webp

انت : طعمه حلو؟
عبير : بتهز راسها فوق وتحت من غير ماتطلع زبرك من بوقها وبتفضل تمص فيه كأنها ماصدقت تمسكه وتمصه وتدوق طعمه مش عايزة تسيبه
انت : عارفة هيعمل فيكي ايه بعد ماتمصيه؟
عبير : بترفع عينيها تبصلك وهي ساكتة مابتنطقش ونظراتها كلها هيجان
انت : هينيكك بعد ماتمصيه
عبير : بتهجم على زبرك ترضعه بهيجان اسرع اوووووووي وهي بتتنهد وتتأوه بصوت عالي اوي وهي بترع زبرك
انت : عارفة اني من زمان اوي وانا نفسي فيكي ونفسي انيكك
عبير : اول مرة بتتكلم وبتقولك انا ملكك وتحت امررررك
اول مابتسمعها بتقول الكلام ده بتحس زبرك ولع اكتر وبتقوم قف وتاخدها من ايديها توقفها قدامك وبتقلعها قميص النوم وهي بتتأوه بدلع ومنيكة وبتقولك : اااه لالا علشان خاطري بلاش تقلعني القميص وقبل ماتخلص كلامها بتكون قلعتها قميص النوم وبتبقى واقفة قدامك عريانة خاااااالص ولحمها الابيض بيتهز قدام عينك بيولع زبرك اكتر . بتشدها من ايديها لاوضة النوم وهي بتضحك بشرمطة وبتقولك : ههههههه يا حبيبي بالراااااحة عليا انا ست كبيرة مش قدك . بميها على السرير وهي بتبصلك بلبونة اوي ومش مصدقة انها عريانة مع فحل في اوضة النوم . بتفتح رجليها وهي بتقولك : ههههههه انت هتعمل اييييييه يا مجنون؟ وفجأة بتلاقيك نزلت زي المجنون تلحس في كسها المربرب وهي مش حاسة بنفسها وعمالة تصرخ زي المجنونة : اااااااااااه ااااااااه كمان يا حبيبي انا اول مررررررة حد يلحس بحبك بحبك ااااااااه بحبببببك كفاية كفاااااااااية مش قادرة هنززل هنززززززززززززززززززززل اااااااااااااااااااه وفجاة بتلاقي نافورة عسل بتنفجر من كسها وانت بتحشر صابعك في كسها عشان تخرج كل نقطة عسل في كسها

J4DYdmB.gif

بتبصلك وهي مش قادرة تنطق من التعب وبتقولك : حرام عليييييك انت ازاي خلتني اجيبهم بالسرعة دي ... بتبص في عينيها وتقولها : انتي اللي هايجة يا شرموطة . بتلاقيها اول ماسمعت الكلمة غمضت عينيها وصوت انفاسها بقى اعلى اوي وبتتأوه زي القحبة . بتقوم تقعد قدام كسها وتدعك زبرك في كسها من برا وانت عينك في عينيها وبتسألها : عايزاني ادخله يا متناكة؟ بتلاقيها بتشد بايديها في ملاية السرير وبتصرخ : ااااااااه دخلللله ااااااه . بتضحك على هيجانها وبتسألها : عايزاني ادخل ايه يا لبوة؟ ببتمد ايديها على زبرك وبتقولك بشرمطة : دددده دخللللله . بتعذبها اكتر وتدعك زبرك في كسها من برا وتسألها : اسمه ايه ده يا شرموطة؟ بتلاقيها بتصرخ اوي من الهيجان وبتقولك : ااااه زببببك دخلللللله حرااام علييييييييك . بتضرب بزبرك على كسها من برا وانت مبسوط انك بتعذبها وتسألها : ادخل زبي فين ؟ بتلاقيها جسمها بيترفع لفوق وتنزل بظهرها تتهبد على السرير وبتقولك : اااااه دخله في كسسسسسسسسسسي مش قاااااادرة ارحمممممممني ودخله . بتحشر زبرك كله مرة واحدة في كسها وبتسمع منها اعلى صرخة سمعتها في حياتك وبتلاقيها بتتنفض وتترعش تحت زبرك : اااااااااااااااااااااااااااااااااه زبك كبيييير مش قادرة علييييييه اااااااااااه ااااااااه

J4DlSTl.webp

بتبصل في عينيها وانت شايفها بتتعذب تحت زبرك وانت مش راحم كسها وشغال رزع في كسها بقوة اكتر وهي بتحاول تبعد عنك بس مش قادرة من وزن جسمها ومن التعب اللي هي حاسة بيه : ااااااااااااااااااااااه كسسسسسسي كسسسسسسسسسسي عورتني ااااااااااااااااااااه لالالالالا مش قاااااااااادرة ااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه بالراحة بالرااااااااااااااااااحة . بتولع اكتر من صوتها وهي بتصرخ ومن غير ماتحس بتلاقي نفسك مديت ايدك مسكتها من رقبتها ثبتتها في السرير بقوة اكتر وهي بتبصلك بتعب وهتعيط من كتر الوجع وبتقولك : ااااااااااه حرام علييييك تعبتني كسي هيمووووتني اااااااااه ابوس ايدك يابني ارحمني انا ست كبيرة مش حمل كل ده يحصل فيا ااااااااااااااه طب بالرااااااااحة بالراااااااااحة عشان خاطرررررررري اااااااااه . بتوقف نيك في كسها وتسحب زبرك من كسها بالراحة وهي بتغمض عينيها من الوجع وزبرك طالع من كسها وبتلاقيك فجأة ضربتها قلم على وشها . بتفتح عينيها مخضوضة وبتبصلك مصدومة وقبل ماتفوق من الصدمة بتلاقيك خدتها من ايديها قلبتها على بطنها وهي بتلف تبصلك مش فاهمة انت قلبتها على بطنها ليه وبتتصدم اكتر لما بتشوفك بتقرب زبرك من طيزها ورا وبتقولها : دلوقتي يا شرموطة هخلي كسك يرتاح علشان زبري هيجرب طيزك . بتلاقيها بتحاول تبعد عنك وهي بتصرخ : لالالالا ورا لاااااا انا معملتش ورا قبل كدددددددده حرام عليك لالا لاااااااااااااااااااااااااا وبتلاقيك حشرت زبرك في طيزها وهي الدموع في عينيها وعمالة تصرخ اكتر : ورا لاااا ورا لااااااااااا مش عايزة وراااااااا اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه

J4DVIpa.gif

بتبقى عبير عمالة تضرب بايديها في السرير من الوجع وحاسة ان طيزها جواها نار من اللي انت بتعمله فيها وهي بتترجاك : طلللللللعععععه حرااااااام عليك اااااااااه كفاية كفاااااااااية هتمووووووووتني اااااااااااه وانت زبرك شغال نيك في طيزها وبتفشخ طيزها فشخ بكل قوتك ومش مراعي انها ست كبيرة مش هتستحمل كل البهدلة دي . بيبقى زبرك مولع وانت سامعها بتصرخ وشايف طيزها بتتهز زي المهلبية كل ماتدخله اكتر في طيزها وعمال تزني في طيز جارتكو وام صاحبك اكتر . بتخرج زبرك من طيزها وبتقلبها على جنبها وبترفع رجليها وانت شايفها مابقتش قادرة حتى تصرخ او تقاوم ومسلماك جسمها تعمل فيه كل اللي انت عايزه وعمالة تصرخ بس بصوت مكتوم وتبصلك بعيون كلها تعب يمكن تصعب عليك وترحمها . بتحشر زبرك في كسها كله مرة واحدة وبتسمعها بتشهق شهقة جامدة اووووووووي . بتكمل نيك اسرع في كسها وهي ماسكة في السرير ولحمها كله بيتهز والعرق مغرق جسمها كلللللللله

J4DXOmu.webp

بتلاقي زبرك على اخره وحاسس انك هتنزل لبنك وانت شايف لحمها بيرقص تحت زبرك ومش مصدق انك اخيرا بتنيك ام صاحبك اللي طول عمرك بتحلم بيها . فجأة بتلاقي عبير بتكتم صراخها اكتر وبتدفن وشها في السرير وجسمها كله بيتنفض وبتترعش اووووي . بتعرف انها هتجيبهم فبتزود النيك في كسها اسرع وايدك بتروح لبزازها تعصرهم اوووي وزبرك شغال نيك اجمد اووووووي في كسها وهي بتمد ايديها تزقك تحاول تبعدك عنها وهي بتتنفض اووووووي ووشها بيحمر اكتر وبتصرخ بجنون : ااااااااااااااااااااااااااااااه كفااااااااية بقى ارحمني يابني ااااااااااه ابوس رجلك ارحمننننننننننني ااااااااااااااااااااااااااااااااااه هجييييييييبهم هجيبههههههههههههههههم اااااااااااااااااااااااه . بتخرج زبرك من كسها وبتقلبها بايدك وانت بتدعك زبرك قدام بزازها وهي بتبصلك وبتقولك : تعبتني اوي يا حبيبي هات لبنك نزل لبنك كلللله عليا غرقني بلبنك اااااااه عايزة لبن زببببببك اااااااه كمان كمان اكتترررررررررر

J4Dwzzu.gif
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: فتحي مرغني, 1790, Mostafaelshazly و 14 آخرين
امك بتروح في النوم وهي عريانة خالص من التعب بعد ما صاحبك وليد فشخها نيك وعشر كسها بلبن زبره وبعد شوية بتصحى على تليفون من جارتكو عبير :

عبير : انتي نمتي ولا ايه يا حنان؟
امك : اه والنبي ياختي ماحسيت بنفسي بعد اللي عمله ابنك فيا
عبير : ههههههه طمنتيني على الواد عقبالي انا كمان بقى مع محمود ابنك
امك : بكرة ياختي ينام معاكي وتشبعي منه
عبير : امتى بس يا حنان دانا هموت على اللحظة دي
امك : ههههههه شكلك على اخرك
عبير : خلاص يا حنان مابقيتش مستحملة اكتر من كدا
امك : هانت يا حبيبتي كلها كام يوم وترتاحي
عبير : تفتكري يا حنان محمود ابنك هيعجبه جسمي وانا زي البقرة كده؟
امك : اكيد ياحبيبتي هيعجبه جسمك هو لاقي واحدة تبصله؟
عبير : طب ماتيجي تقعدي معايا شوية الواد وليد من ساعة مارجع من عندك وهو نايم
امك : طيب هقوم اخد دش واجيلك

امك بتقوم تاخد دش وبتخرج تلبس هدومها وبتروح على شقة جارتكو عبير بتلاقي عبير فاتحة باب الشقة وواقفة بتنظف

JrPMeVI.gif

عبير : اهلا يا حنان ادخلي هلم الزبالة بسرعة وجايالك
امك : طب يلا علشان احكيلك اللي حصل
عبير : ههههه وطي صوتك الواد نايم جوا
امك : ماتقوليش عليه واد ده راااااجل وسيد الرجاااالة ههههههه
عبير : ههههه طب يلا تعالي ندخل الاوضة عندي عشان ناخد راحتنا واحكيلي

امك بتدخل مع عبير الاوضة وبيقفلو الباب عليهم وبيقعدو يتكلمو وامك بتحكيلها اللي حصل


امك : الواد ياختي زي مايكون ماصدق شاف لحمة وقعد يرضع ويمص في صدري ولقيت بتاعه وقف على الاخر
عبير : قوليلي يا حنان , وليد ابني بتاعه كبير؟
امك : يعني وسط معقول مش كبير ولا صغير
عبير : ها وبعدين حصل ايه احكيلي
امك : لما لقيته تعبان وبتاعه واقف كده صعب عليا ونزلت قعدت امصه لحد مالقيت ابنك بيتنفض
عبير ( بشرمطة ) : هااااا وبعدين؟
امك : لما لقيته بيترعش كده خوفت يجيبهم وانا لسه بمصه فقومت بسرعة ركبت فوقه واول مادخل حسيت كأني اول مرة انام مع راجل
عبير : وجعك وهو داخل فيكي؟
امك : ااااه يا عبير مش قادرة احكيلك الفرحة اللي حسيت بيها اول مادخل
عبير : اووووف يخربيتك تعبتيني اكتر مانا تعبانة . هاااااااا كملي وبعدين عملتو ايه؟
امك : هههههههه ياختي بالراحة عليا شوية وهحكيلك . المهم ياستي الواد قومني من فوقه ونيمني على ظهري وفتح رجلي
عبير : يابخخخخختك يامحظووووظة هااااا وبعدين
امك : ولا قبلين راح مدخله فيا . ساعتها حسيت روحي بتروح مني من التعب وقعد يدخله اكتر لحد ماجابهم جوايا
عبير : عقبال ما محمود ابنك يجيبهم جوايا انا كمان
امك : هههههههههه بس خلي بالك الواد محمود ابني مدردح وصايع مش مؤدب ومحترم زي محمود ابنك
عبير : صايع صايع ياختي انا موافقة يعمل فيا كل اللي هو عايزه انا هبقى تحت امره وامر بتاعه
امك : هههههههه شوفي ياختي الولية ههههههه

J4gHF94.gif


عبير : هتجنن خلاص يا حنان وبصراحة قلقانة
امك : قلقانة من ايه بقى؟
عبير : قلقانة ياختي احسن الواد ابنك مايعجبوش جسمي وانا عاملة زي البقرة كده
امك : اخص عليكي يا عبير ماتقوليش كده ده انتي زي القمر وبعدين ايه رأيك بقى اني حاسة ان الواد عينه عليكي وهيموت وينام معاكي
عبير : بجد يا حنان؟ يعني صحيح هيعجبه جسمي وهيبقى عايزني؟
امك : طبعا يا حبيبتي بكرة تشوفي وتقولي حنان قالت
عبير : يادي النيلة الكلام خدنا ومعملتلكيش حاجة تشربيها
امك : لا ياختي ماتتعبيش نفسك انا اصلا قايمة ماشية علشان الواد محمود زمانه راجع من عند خالته
عبير : خليكي قاعدة شوية علشان تقوليلي اعمل ايه
امك : انا عايزاكي تصبغي شعرك وتلبسي فستان محزق كده ولازق على جسمك علشان الواد يسخن لما يشوفك
عبير : طيب وهفتح معاه الكلام ازاي؟ انتي عارفاني بغرق في شبر ماية ومش هعرف اتصرف
امك : انتي بس قابليه بحاجة عريانة وسيبي الباقي عليه هو عينه زايغة انا عارفاه ههههههه
عبير : طب ماتقعدي اعملك شاي لسه بدري
امك : لا ياختي يادوب الحق ارجع الشقة اعمل غدا للواد قبل مايرجع . يلا سلام
عبير : سلام

امك بتقوم ترجع شقتكم وبتفرد جسمها على السرير وهي بتفتكر اللي كان وليد صاحبك بيعمله فيها قبل شوية وبتحس انها مولعة ولسه ماشبعتش وبتبقى نفسها وليد يجي ينيكها تاني وبتفضل نايمة على السرير لحد ما بتسمعك بترن الجرس .


امك بتقوم تفتحلك الباب وبتلاقيها باين عليها انها مبسوطة ووشها منور كانها عروسة في ليلة دخلتها مابتاخدش في بالك وبتدخل :

انت : يعني كان لزومه ايه يا ماما المشوار ده كله والبهدلة دي كلها علشان حتة فستان؟

امك : يا واد بطل لماضة وادخل خد دش على ما احضرلك الغدا
انت : انتي كل ده ولسه محضرتيش الغدا؟
امك : ماهو اصل انا كنت نايمة تعبانة مقدرتش اقوم اعملك اكل
انت : سلامتك يا ماما طب خلاص ادخلي ارتاحي انتي وانا هدخل اعمل اكل لنفسي
امك : لا يا حبيبي ادخل انت خد دش وارتاح شوية على ما اجهزلك الغدا

امك بتدخل المطبخ تعمل الاكل

J4gqE9n.gif


بتدخل تاخد دش وتخرج تلاقي الاكل جاهز على الترابيزة فبتسأل امك

انت : ايه يا ماما مش هتاكلي معايا ولا ايه؟
امك : لا يا حبيبي ماليش نفس كل انت بالهنا والشفا انا عايزاك تتغذى كويس اليومين دول
انت : هههههههه واشمعنى يعني اليومين دول
امك : يا حبيبي انت شاب ومحتاج تتغذى علشان داخل على فترة مهمة في حياتك
انت : ههههههههه اوعي تكوني جايبالي عروسة وعايزة تخلصي مني
امك : هههههههه هتعمل الشويتين دول على ماما؟ يعني مش بذمتك مش عايز تتجوز؟
انت : ههههههههه بصراحة همووووت واتجوز
امك : طب قولي بقى عايزها شكلها ايه؟ تخينة ولا رفيعة؟
انت : بصراحة انا عاوزها تكونمليانة شوية
امك : مليانة زيي كده ولا اكتر؟
انت : عايزها تكون بطاية زيك كده يا حنون ولو اكتر من كده كمان عادي
امك : ههههههه ياواد اتلم وبطل قلة ادب . شكلك كده بتحب البنات التخينة
انت : بصراحة اه عاوزها تكون مليانة شوية فلو جايبالي عروسة اهم حاجة تكون مليانة ههههههههه
امك : يعني بعد الجواز لو تخنت اكتر وبقت زي طنط عبير كده هتفضل عاجباك؟
انت : ياااااريت هو فيه احلى من كده؟ هههههههه
امك : ههههههههههههههه اوعى يا واد تكون عينك من طنط عبير

J4gBliQ.gif

انت : احححم لا يا ماما طنط عبير ايه بس دي جارتنا وام صاحبي وهي اللي مربياني
امك : اممممم طيب ياخويا خلص اكل على ما اعملك كباية شاي
انت : لا انا مش عايز شاي انا هاكل واقوم انام شوية
امك : طيب خلاص خلص اكل وقوم ارتاح شوية
انت : اه على فكرة كنت هنسى بابا كلمني النهاردة
امك : قطيعة تقطعه وتقطع سيرته وده عايز ايه بسلامته؟
انت : مافيش كان بيسأل عادي وبيقول انه بيتصل عليكي كتير مش بتردي عليه
امك : وانا ارد عليه ليه؟ هو مش سابني وراح اتجوز خلاص مافيش حاجة بينا علشان ارد عليه
انت : لا ماهو بيتهيألي فيه مشاكل بينهم وشكلهم كده هيتطلقو
امك : ماليش دعوة ومايهمنيش يتجوزو يتطلقو مش فارق معايا
انت : يعني لو عايز يرجعلك مش هتوافقي؟
امك : انت اتجننت؟ مستحيل ارجعله طبعا ده راجل ناقص
انت : طيب عموما هو كان عايز يكلمك بس شكلك كده مش ناوية تردي عليه فبراحتكو بقى انتو الاثنين انا كلت الحمد لله هقوم بقى انام شوية
امك : ماشي يا حبيبي

امك بتلم الاكل وبتجري على اوضتها وتقفل الباب وتبعت لعبير على الواتساب :

J4gopet.gif

امك : بت يا عبير
عبير : ايه يا حنان
امك : عندي ليكي خبر بمليون جنيه
عبير : خير خبر ايه؟
امك : الواد محمود ابني طلع مابيحبش البنات الرفيعين وعايز يتجوز واحدة جسمها مليان
عبير : بجد وا لنبي يا حنان؟
امك : اه وا لله وشكله كده زي ماقولتلك عينه منك
عبير : عرفتي ازاي؟
امك : سألته لو مراتك تخنت وبقت زي طنط عبير كده هتفضل تحبها؟ لقيت وشه جاب الوان واتلغبط كده في الكلام وشكله هيتجنن عليكي
عبير : يالهوووووي يا حنان انا مش مصدقة
امك : لا ياختي صدقي واعملي حسابك هما بكرة اجازة من الجامعة يعني حاولي اوزعي وليد ابنك علشان الجو يخلالكو
عبير : حاضر بكرة هبعته اسكندرية يسلم طلبات لزبونة هناك ومش هيرجع غير بالليل
امك : طيب يلا اسيبك بق تجهزي نفسك يا عروسة بكرة دخلتك هههههههه
عبير : يالهوي يا حنان انا حاسة قلبي هيقف من الفرحة
امك : طب يلا سلام دلوقتي هكلمك تاني
عبير : سلام يا حبيبتي

تاني يوم عبير بتبعت وليد اسكندرية وامك بتقولك روح لطنط عبير جارتنا وليد ابنها مش هناك والتليفزيون بايظ عايزاك تشوف ماله

بتغير هدومك وبتروح تخبط على شقة عبير جارتكو :

عبير : اهلا يا محمود يا حبيبي تعالى ادخل
انت : ازيك يا طنط عبير
عبير : بخير يا حبيبي تعالى اتفضل
انت : ماله التليفزيون؟
عبير : معرفش كان شغال وفجأة لقيته فصل مش عارفة ليه
انت : لا بسيطة ده بس السلك فصل من ورا هركبه كويس وهيشتغل علطول
عبير : طيب يا حبيبي هعملك شاي لحد ما تخلص

عبير بتروح تعمل الشاي وترجع بتلاقيك خلصت فبتيجي تحط الشاي قدامك وبتقعد جنبك وتسألك :
عبير : قولي يا محمود هو وليد ابني يعرف بنات؟
انت : لا طبعا يا طنط وليد بني ادم محترم ومالوش في الكلام ده
عبير : وانت بقى ليك في الكلام ده؟
انت : ههههههه يعني مش اوي
عبير : يعني بتعرف ستات؟
انت : ههههههههه ايوة عرفت ستات بل كده بس مافيش ولا واحدة فيهم عجبتني
عبر : ليه بقى؟ وانت ايه اللي بيعجبك؟
بتلاقي نفسك بتقرب وشك منها وانت شايف في عينيها هيجان وبتقولها بصوت قوي وواثق من نفسه : بيعجبني فيها انها تكون كبيرة شوية في السن وتكون مليانة

J4gIGgR.gif

بتحس ساعتها ان الهوا اللي طالع من بوقها بيحرقك من سخونته بتعرف انها مولعة من نظراتها وصوت انفاسها العالي وهي بتسألك ببراءة وبتقولك : يعني تكون زيي كده؟
مابتحسش بنفسك الا وانت شفايفك على شفايفها وهي مغمضة عينيها ورايحة في دنيا تانية ومسلماك نفسها بين ايديك . بتمص في شفايفها ولسانك بيدخل في بوقها يلحس لسانها وهي بتحاول تعمل زيك وتلحس لسانك بس باين عليها انها مش خبرة . بتنزل بايدك على بزازها تعصرها بايدك وانت لسانك جوا بوقها وبتسمع صوت اهاتها المكتومة وانت بتمص شفايفها اكتر ومش مديها فرصة تاخد نفسها وهي دايبة بين ايديك وعمالة تتلوى من الهيجان . وقبل ما تفوق من اللي هي فيه بتلاقيك في لحظة بتلاقيك قلعتها هدومها كلها وبقت واقفة قدامك بقميص النوم بس وهي بتبص في عينيك كأنها مكسوفة تقولك اقلع هدومك . بتقلع هدومك كلها قدامها وهي عينيها على زبرك . بتشوف عينيها مابتنزلش من على زبرك فبتسألها : عاجبك؟ بترفع عينها من على زبرك وبتبص في عينك وهي ساكتة مابتردش فبتعرف انها مكسوفة . بتقولها : بتعرفي تمصي؟ بتهز راسها يمين وشمال وبتنزل عينها في الارض من الكسوف . بتلاقيك قعدت على الكنبة وخدتها من ايديها نزلتها قدامك على الارض وبتنزل راسها بايدك بالراحة على زبرك . من غير ماتحس بتحطه في بوقها وتمصه بالراحة اووووي وهي بتقولك : اول مرة في حياتي اعمل كده

J4gAGgj.webp

انت : طعمه حلو؟
عبير : بتهز راسها فوق وتحت من غير ماتطلع زبرك من بوقها وبتفضل تمص فيه كأنها ماصدقت تمسكه وتمصه وتدوق طعمه مش عايزة تسيبه
انت : عارفة هيعمل فيكي ايه بعد ماتمصيه؟
عبير : بترفع عينيها تبصلك وهي ساكتة مابتنطقش ونظراتها كلها هيجان
انت : هينيكك بعد ماتمصيه
عبير : بتهجم على زبرك ترضعه بهيجان اسرع اوووووووي وهي بتتنهد وتتأوه بصوت عالي اوي وهي بترع زبرك
انت : عارفة اني من زمان اوي وانا نفسي فيكي ونفسي انيكك
عبير : اول مرة بتتكلم وبتقولك انا ملكك وتحت امررررك
اول مابتسمعها بتقول الكلام ده بتحس زبرك ولع اكتر وبتقوم قف وتاخدها من ايديها توقفها قدامك وبتقلعها قميص النوم وهي بتتأوه بدلع ومنيكة وبتقولك : اااه لالا علشان خاطري بلاش تقلعني القميص وقبل ماتخلص كلامها بتكون قلعتها قميص النوم وبتبقى واقفة قدامك عريانة خاااااالص ولحمها الابيض بيتهز قدام عينك بيولع زبرك اكتر . بتشدها من ايديها لاوضة النوم وهي بتضحك بشرمطة وبتقولك : ههههههه يا حبيبي بالراااااحة عليا انا ست كبيرة مش قدك . بميها على السرير وهي بتبصلك بلبونة اوي ومش مصدقة انها عريانة مع فحل في اوضة النوم . بتفتح رجليها وهي بتقولك : ههههههه انت هتعمل اييييييه يا مجنون؟ وفجأة بتلاقيك نزلت زي المجنون تلحس في كسها المربرب وهي مش حاسة بنفسها وعمالة تصرخ زي المجنونة : اااااااااااه ااااااااه كمان يا حبيبي انا اول مررررررة حد يلحس بحبك بحبك ااااااااه بحبببببك كفاية كفاااااااااية مش قادرة هنززل هنززززززززززززززززززززل اااااااااااااااااااه وفجاة بتلاقي نافورة عسل بتنفجر من كسها وانت بتحشر صابعك في كسها عشان تخرج كل نقطة عسل في كسها

J4DYdmB.gif

بتبصلك وهي مش قادرة تنطق من التعب وبتقولك : حرام عليييييك انت ازاي خلتني اجيبهم بالسرعة دي ... بتبص في عينيها وتقولها : انتي اللي هايجة يا شرموطة . بتلاقيها اول ماسمعت الكلمة غمضت عينيها وصوت انفاسها بقى اعلى اوي وبتتأوه زي القحبة . بتقوم تقعد قدام كسها وتدعك زبرك في كسها من برا وانت عينك في عينيها وبتسألها : عايزاني ادخله يا متناكة؟ بتلاقيها بتشد بايديها في ملاية السرير وبتصرخ : ااااااااه دخلللله ااااااه . بتضحك على هيجانها وبتسألها : عايزاني ادخل ايه يا لبوة؟ ببتمد ايديها على زبرك وبتقولك بشرمطة : دددده دخللللله . بتعذبها اكتر وتدعك زبرك في كسها من برا وتسألها : اسمه ايه ده يا شرموطة؟ بتلاقيها بتصرخ اوي من الهيجان وبتقولك : ااااه زببببك دخلللللله حرااام علييييييييك . بتضرب بزبرك على كسها من برا وانت مبسوط انك بتعذبها وتسألها : ادخل زبي فين ؟ بتلاقيها جسمها بيترفع لفوق وتنزل بظهرها تتهبد على السرير وبتقولك : اااااه دخله في كسسسسسسسسسسي مش قاااااادرة ارحمممممممني ودخله . بتحشر زبرك كله مرة واحدة في كسها وبتسمع منها اعلى صرخة سمعتها في حياتك وبتلاقيها بتتنفض وتترعش تحت زبرك : اااااااااااااااااااااااااااااااااه زبك كبيييير مش قادرة علييييييه اااااااااااه ااااااااه

J4DlSTl.webp

بتبصل في عينيها وانت شايفها بتتعذب تحت زبرك وانت مش راحم كسها وشغال رزع في كسها بقوة اكتر وهي بتحاول تبعد عنك بس مش قادرة من وزن جسمها ومن التعب اللي هي حاسة بيه : ااااااااااااااااااااااه كسسسسسسي كسسسسسسسسسسي عورتني ااااااااااااااااااااه لالالالالا مش قاااااااااادرة ااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه بالراحة بالرااااااااااااااااااحة . بتولع اكتر من صوتها وهي بتصرخ ومن غير ماتحس بتلاقي نفسك مديت ايدك مسكتها من رقبتها ثبتتها في السرير بقوة اكتر وهي بتبصلك بتعب وهتعيط من كتر الوجع وبتقولك : ااااااااااه حرام علييييك تعبتني كسي هيمووووتني اااااااااه ابوس ايدك يابني ارحمني انا ست كبيرة مش حمل كل ده يحصل فيا ااااااااااااااه طب بالرااااااااحة بالراااااااااحة عشان خاطرررررررري اااااااااه . بتوقف نيك في كسها وتسحب زبرك من كسها بالراحة وهي بتغمض عينيها من الوجع وزبرك طالع من كسها وبتلاقيك فجأة ضربتها قلم على وشها . بتفتح عينيها مخضوضة وبتبصلك مصدومة وقبل ماتفوق من الصدمة بتلاقيك خدتها من ايديها قلبتها على بطنها وهي بتلف تبصلك مش فاهمة انت قلبتها على بطنها ليه وبتتصدم اكتر لما بتشوفك بتقرب زبرك من طيزها ورا وبتقولها : دلوقتي يا شرموطة هخلي كسك يرتاح علشان زبري هيجرب طيزك . بتلاقيها بتحاول تبعد عنك وهي بتصرخ : لالالالا ورا لاااااا انا معملتش ورا قبل كدددددددده حرام عليك لالا لاااااااااااااااااااااااااا وبتلاقيك حشرت زبرك في طيزها وهي الدموع في عينيها وعمالة تصرخ اكتر : ورا لاااا ورا لااااااااااا مش عايزة وراااااااا اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه

J4DVIpa.gif

بتبقى عبير عمالة تضرب بايديها في السرير من الوجع وحاسة ان طيزها جواها نار من اللي انت بتعمله فيها وهي بتترجاك : طلللللللعععععه حرااااااام عليك اااااااااه كفاية كفاااااااااية هتمووووووووتني اااااااااااه وانت زبرك شغال نيك في طيزها وبتفشخ طيزها فشخ بكل قوتك ومش مراعي انها ست كبيرة مش هتستحمل كل البهدلة دي . بيبقى زبرك مولع وانت سامعها بتصرخ وشايف طيزها بتتهز زي المهلبية كل ماتدخله اكتر في طيزها وعمال تزني في طيز جارتكو وام صاحبك اكتر . بتخرج زبرك من طيزها وبتقلبها على جنبها وبترفع رجليها وانت شايفها مابقتش قادرة حتى تصرخ او تقاوم ومسلماك جسمها تعمل فيه كل اللي انت عايزه وعمالة تصرخ بس بصوت مكتوم وتبصلك بعيون كلها تعب يمكن تصعب عليك وترحمها . بتحشر زبرك في كسها كله مرة واحدة وبتسمعها بتشهق شهقة جامدة اووووووووي . بتكمل نيك اسرع في كسها وهي ماسكة في السرير ولحمها كله بيتهز والعرق مغرق جسمها كلللللللله

J4DXOmu.webp

بتلاقي زبرك على اخره وحاسس انك هتنزل لبنك وانت شايف لحمها بيرقص تحت زبرك ومش مصدق انك اخيرا بتنيك ام صاحبك اللي طول عمرك بتحلم بيها . فجأة بتلاقي عبير بتكتم صراخها اكتر وبتدفن وشها في السرير وجسمها كله بيتنفض وبتترعش اووووي . بتعرف انها هتجيبهم فبتزود النيك في كسها اسرع وايدك بتروح لبزازها تعصرهم اوووي وزبرك شغال نيك اجمد اووووووي في كسها وهي بتمد ايديها تزقك تحاول تبعدك عنها وهي بتتنفض اووووووي ووشها بيحمر اكتر وبتصرخ بجنون : ااااااااااااااااااااااااااااااه كفااااااااية بقى ارحمني يابني ااااااااااه ابوس رجلك ارحمننننننننننني ااااااااااااااااااااااااااااااااااه هجييييييييبهم هجيبههههههههههههههههم اااااااااااااااااااااااه . بتخرج زبرك من كسها وبتقلبها بايدك وانت بتدعك زبرك قدام بزازها وهي بتبصلك وبتقولك : تعبتني اوي يا حبيبي هات لبنك نزل لبنك كلللله عليا غرقني بلبنك اااااااه عايزة لبن زببببببك اااااااه كمان كمان اكتترررررررررر

J4Dwzzu.gif
متميز كعادتك بالتوفيق 👏
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ozirus، ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂ و قاتل الأساطير
الجزء الجديد بتاع امك بتعرف تصرف امته
 
امك بتروح في النوم وهي عريانة خالص من التعب بعد ما صاحبك وليد فشخها نيك وعشر كسها بلبن زبره وبعد شوية بتصحى على تليفون من جارتكو عبير :

عبير : انتي نمتي ولا ايه يا حنان؟
امك : اه والنبي ياختي ماحسيت بنفسي بعد اللي عمله ابنك فيا
عبير : ههههههه طمنتيني على الواد عقبالي انا كمان بقى مع محمود ابنك
امك : بكرة ياختي ينام معاكي وتشبعي منه
عبير : امتى بس يا حنان دانا هموت على اللحظة دي
امك : ههههههه شكلك على اخرك
عبير : خلاص يا حنان مابقيتش مستحملة اكتر من كدا
امك : هانت يا حبيبتي كلها كام يوم وترتاحي
عبير : تفتكري يا حنان محمود ابنك هيعجبه جسمي وانا زي البقرة كده؟
امك : اكيد ياحبيبتي هيعجبه جسمك هو لاقي واحدة تبصله؟
عبير : طب ماتيجي تقعدي معايا شوية الواد وليد من ساعة مارجع من عندك وهو نايم
امك : طيب هقوم اخد دش واجيلك

امك بتقوم تاخد دش وبتخرج تلبس هدومها وبتروح على شقة جارتكو عبير بتلاقي عبير فاتحة باب الشقة وواقفة بتنظف

JrPMeVI.gif

عبير : اهلا يا حنان ادخلي هلم الزبالة بسرعة وجايالك
امك : طب يلا علشان احكيلك اللي حصل
عبير : ههههه وطي صوتك الواد نايم جوا
امك : ماتقوليش عليه واد ده راااااجل وسيد الرجاااالة ههههههه
عبير : ههههه طب يلا تعالي ندخل الاوضة عندي عشان ناخد راحتنا واحكيلي

امك بتدخل مع عبير الاوضة وبيقفلو الباب عليهم وبيقعدو يتكلمو وامك بتحكيلها اللي حصل


امك : الواد ياختي زي مايكون ماصدق شاف لحمة وقعد يرضع ويمص في صدري ولقيت بتاعه وقف على الاخر
عبير : قوليلي يا حنان , وليد ابني بتاعه كبير؟
امك : يعني وسط معقول مش كبير ولا صغير
عبير : ها وبعدين حصل ايه احكيلي
امك : لما لقيته تعبان وبتاعه واقف كده صعب عليا ونزلت قعدت امصه لحد مالقيت ابنك بيتنفض
عبير ( بشرمطة ) : هااااا وبعدين؟
امك : لما لقيته بيترعش كده خوفت يجيبهم وانا لسه بمصه فقومت بسرعة ركبت فوقه واول مادخل حسيت كأني اول مرة انام مع راجل
عبير : وجعك وهو داخل فيكي؟
امك : ااااه يا عبير مش قادرة احكيلك الفرحة اللي حسيت بيها اول مادخل
عبير : اووووف يخربيتك تعبتيني اكتر مانا تعبانة . هاااااااا كملي وبعدين عملتو ايه؟
امك : هههههههه ياختي بالراحة عليا شوية وهحكيلك . المهم ياستي الواد قومني من فوقه ونيمني على ظهري وفتح رجلي
عبير : يابخخخخختك يامحظووووظة هااااا وبعدين
امك : ولا قبلين راح مدخله فيا . ساعتها حسيت روحي بتروح مني من التعب وقعد يدخله اكتر لحد ماجابهم جوايا
عبير : عقبال ما محمود ابنك يجيبهم جوايا انا كمان
امك : هههههههههه بس خلي بالك الواد محمود ابني مدردح وصايع مش مؤدب ومحترم زي محمود ابنك
عبير : صايع صايع ياختي انا موافقة يعمل فيا كل اللي هو عايزه انا هبقى تحت امره وامر بتاعه
امك : هههههههه شوفي ياختي الولية ههههههه

J4gHF94.gif


عبير : هتجنن خلاص يا حنان وبصراحة قلقانة
امك : قلقانة من ايه بقى؟
عبير : قلقانة ياختي احسن الواد ابنك مايعجبوش جسمي وانا عاملة زي البقرة كده
امك : اخص عليكي يا عبير ماتقوليش كده ده انتي زي القمر وبعدين ايه رأيك بقى اني حاسة ان الواد عينه عليكي وهيموت وينام معاكي
عبير : بجد يا حنان؟ يعني صحيح هيعجبه جسمي وهيبقى عايزني؟
امك : طبعا يا حبيبتي بكرة تشوفي وتقولي حنان قالت
عبير : يادي النيلة الكلام خدنا ومعملتلكيش حاجة تشربيها
امك : لا ياختي ماتتعبيش نفسك انا اصلا قايمة ماشية علشان الواد محمود زمانه راجع من عند خالته
عبير : خليكي قاعدة شوية علشان تقوليلي اعمل ايه
امك : انا عايزاكي تصبغي شعرك وتلبسي فستان محزق كده ولازق على جسمك علشان الواد يسخن لما يشوفك
عبير : طيب وهفتح معاه الكلام ازاي؟ انتي عارفاني بغرق في شبر ماية ومش هعرف اتصرف
امك : انتي بس قابليه بحاجة عريانة وسيبي الباقي عليه هو عينه زايغة انا عارفاه ههههههه
عبير : طب ماتقعدي اعملك شاي لسه بدري
امك : لا ياختي يادوب الحق ارجع الشقة اعمل غدا للواد قبل مايرجع . يلا سلام
عبير : سلام

امك بتقوم ترجع شقتكم وبتفرد جسمها على السرير وهي بتفتكر اللي كان وليد صاحبك بيعمله فيها قبل شوية وبتحس انها مولعة ولسه ماشبعتش وبتبقى نفسها وليد يجي ينيكها تاني وبتفضل نايمة على السرير لحد ما بتسمعك بترن الجرس .


امك بتقوم تفتحلك الباب وبتلاقيها باين عليها انها مبسوطة ووشها منور كانها عروسة في ليلة دخلتها مابتاخدش في بالك وبتدخل :

انت : يعني كان لزومه ايه يا ماما المشوار ده كله والبهدلة دي كلها علشان حتة فستان؟

امك : يا واد بطل لماضة وادخل خد دش على ما احضرلك الغدا
انت : انتي كل ده ولسه محضرتيش الغدا؟
امك : ماهو اصل انا كنت نايمة تعبانة مقدرتش اقوم اعملك اكل
انت : سلامتك يا ماما طب خلاص ادخلي ارتاحي انتي وانا هدخل اعمل اكل لنفسي
امك : لا يا حبيبي ادخل انت خد دش وارتاح شوية على ما اجهزلك الغدا

امك بتدخل المطبخ تعمل الاكل

J4gqE9n.gif


بتدخل تاخد دش وتخرج تلاقي الاكل جاهز على الترابيزة فبتسأل امك

انت : ايه يا ماما مش هتاكلي معايا ولا ايه؟
امك : لا يا حبيبي ماليش نفس كل انت بالهنا والشفا انا عايزاك تتغذى كويس اليومين دول
انت : هههههههه واشمعنى يعني اليومين دول
امك : يا حبيبي انت شاب ومحتاج تتغذى علشان داخل على فترة مهمة في حياتك
انت : ههههههههه اوعي تكوني جايبالي عروسة وعايزة تخلصي مني
امك : هههههههه هتعمل الشويتين دول على ماما؟ يعني مش بذمتك مش عايز تتجوز؟
انت : ههههههههه بصراحة همووووت واتجوز
امك : طب قولي بقى عايزها شكلها ايه؟ تخينة ولا رفيعة؟
انت : بصراحة انا عاوزها تكونمليانة شوية
امك : مليانة زيي كده ولا اكتر؟
انت : عايزها تكون بطاية زيك كده يا حنون ولو اكتر من كده كمان عادي
امك : ههههههه ياواد اتلم وبطل قلة ادب . شكلك كده بتحب البنات التخينة
انت : بصراحة اه عاوزها تكون مليانة شوية فلو جايبالي عروسة اهم حاجة تكون مليانة ههههههههه
امك : يعني بعد الجواز لو تخنت اكتر وبقت زي طنط عبير كده هتفضل عاجباك؟
انت : ياااااريت هو فيه احلى من كده؟ هههههههه
امك : ههههههههههههههه اوعى يا واد تكون عينك من طنط عبير

J4gBliQ.gif

انت : احححم لا يا ماما طنط عبير ايه بس دي جارتنا وام صاحبي وهي اللي مربياني
امك : اممممم طيب ياخويا خلص اكل على ما اعملك كباية شاي
انت : لا انا مش عايز شاي انا هاكل واقوم انام شوية
امك : طيب خلاص خلص اكل وقوم ارتاح شوية
انت : اه على فكرة كنت هنسى بابا كلمني النهاردة
امك : قطيعة تقطعه وتقطع سيرته وده عايز ايه بسلامته؟
انت : مافيش كان بيسأل عادي وبيقول انه بيتصل عليكي كتير مش بتردي عليه
امك : وانا ارد عليه ليه؟ هو مش سابني وراح اتجوز خلاص مافيش حاجة بينا علشان ارد عليه
انت : لا ماهو بيتهيألي فيه مشاكل بينهم وشكلهم كده هيتطلقو
امك : ماليش دعوة ومايهمنيش يتجوزو يتطلقو مش فارق معايا
انت : يعني لو عايز يرجعلك مش هتوافقي؟
امك : انت اتجننت؟ مستحيل ارجعله طبعا ده راجل ناقص
انت : طيب عموما هو كان عايز يكلمك بس شكلك كده مش ناوية تردي عليه فبراحتكو بقى انتو الاثنين انا كلت الحمد لله هقوم بقى انام شوية
امك : ماشي يا حبيبي

امك بتلم الاكل وبتجري على اوضتها وتقفل الباب وتبعت لعبير على الواتساب :

J4gopet.gif

امك : بت يا عبير
عبير : ايه يا حنان
امك : عندي ليكي خبر بمليون جنيه
عبير : خير خبر ايه؟
امك : الواد محمود ابني طلع مابيحبش البنات الرفيعين وعايز يتجوز واحدة جسمها مليان
عبير : بجد وا لنبي يا حنان؟
امك : اه وا لله وشكله كده زي ماقولتلك عينه منك
عبير : عرفتي ازاي؟
امك : سألته لو مراتك تخنت وبقت زي طنط عبير كده هتفضل تحبها؟ لقيت وشه جاب الوان واتلغبط كده في الكلام وشكله هيتجنن عليكي
عبير : يالهوووووي يا حنان انا مش مصدقة
امك : لا ياختي صدقي واعملي حسابك هما بكرة اجازة من الجامعة يعني حاولي اوزعي وليد ابنك علشان الجو يخلالكو
عبير : حاضر بكرة هبعته اسكندرية يسلم طلبات لزبونة هناك ومش هيرجع غير بالليل
امك : طيب يلا اسيبك بق تجهزي نفسك يا عروسة بكرة دخلتك هههههههه
عبير : يالهوي يا حنان انا حاسة قلبي هيقف من الفرحة
امك : طب يلا سلام دلوقتي هكلمك تاني
عبير : سلام يا حبيبتي

تاني يوم عبير بتبعت وليد اسكندرية وامك بتقولك روح لطنط عبير جارتنا وليد ابنها مش هناك والتليفزيون بايظ عايزاك تشوف ماله

بتغير هدومك وبتروح تخبط على شقة عبير جارتكو :

عبير : اهلا يا محمود يا حبيبي تعالى ادخل
انت : ازيك يا طنط عبير
عبير : بخير يا حبيبي تعالى اتفضل
انت : ماله التليفزيون؟
عبير : معرفش كان شغال وفجأة لقيته فصل مش عارفة ليه
انت : لا بسيطة ده بس السلك فصل من ورا هركبه كويس وهيشتغل علطول
عبير : طيب يا حبيبي هعملك شاي لحد ما تخلص

عبير بتروح تعمل الشاي وترجع بتلاقيك خلصت فبتيجي تحط الشاي قدامك وبتقعد جنبك وتسألك :
عبير : قولي يا محمود هو وليد ابني يعرف بنات؟
انت : لا طبعا يا طنط وليد بني ادم محترم ومالوش في الكلام ده
عبير : وانت بقى ليك في الكلام ده؟
انت : ههههههه يعني مش اوي
عبير : يعني بتعرف ستات؟
انت : ههههههههه ايوة عرفت ستات بل كده بس مافيش ولا واحدة فيهم عجبتني
عبر : ليه بقى؟ وانت ايه اللي بيعجبك؟
بتلاقي نفسك بتقرب وشك منها وانت شايف في عينيها هيجان وبتقولها بصوت قوي وواثق من نفسه : بيعجبني فيها انها تكون كبيرة شوية في السن وتكون مليانة

J4gIGgR.gif

بتحس ساعتها ان الهوا اللي طالع من بوقها بيحرقك من سخونته بتعرف انها مولعة من نظراتها وصوت انفاسها العالي وهي بتسألك ببراءة وبتقولك : يعني تكون زيي كده؟
مابتحسش بنفسك الا وانت شفايفك على شفايفها وهي مغمضة عينيها ورايحة في دنيا تانية ومسلماك نفسها بين ايديك . بتمص في شفايفها ولسانك بيدخل في بوقها يلحس لسانها وهي بتحاول تعمل زيك وتلحس لسانك بس باين عليها انها مش خبرة . بتنزل بايدك على بزازها تعصرها بايدك وانت لسانك جوا بوقها وبتسمع صوت اهاتها المكتومة وانت بتمص شفايفها اكتر ومش مديها فرصة تاخد نفسها وهي دايبة بين ايديك وعمالة تتلوى من الهيجان . وقبل ما تفوق من اللي هي فيه بتلاقيك في لحظة بتلاقيك قلعتها هدومها كلها وبقت واقفة قدامك بقميص النوم بس وهي بتبص في عينيك كأنها مكسوفة تقولك اقلع هدومك . بتقلع هدومك كلها قدامها وهي عينيها على زبرك . بتشوف عينيها مابتنزلش من على زبرك فبتسألها : عاجبك؟ بترفع عينها من على زبرك وبتبص في عينك وهي ساكتة مابتردش فبتعرف انها مكسوفة . بتقولها : بتعرفي تمصي؟ بتهز راسها يمين وشمال وبتنزل عينها في الارض من الكسوف . بتلاقيك قعدت على الكنبة وخدتها من ايديها نزلتها قدامك على الارض وبتنزل راسها بايدك بالراحة على زبرك . من غير ماتحس بتحطه في بوقها وتمصه بالراحة اووووي وهي بتقولك : اول مرة في حياتي اعمل كده

J4gAGgj.webp

انت : طعمه حلو؟
عبير : بتهز راسها فوق وتحت من غير ماتطلع زبرك من بوقها وبتفضل تمص فيه كأنها ماصدقت تمسكه وتمصه وتدوق طعمه مش عايزة تسيبه
انت : عارفة هيعمل فيكي ايه بعد ماتمصيه؟
عبير : بترفع عينيها تبصلك وهي ساكتة مابتنطقش ونظراتها كلها هيجان
انت : هينيكك بعد ماتمصيه
عبير : بتهجم على زبرك ترضعه بهيجان اسرع اوووووووي وهي بتتنهد وتتأوه بصوت عالي اوي وهي بترع زبرك
انت : عارفة اني من زمان اوي وانا نفسي فيكي ونفسي انيكك
عبير : اول مرة بتتكلم وبتقولك انا ملكك وتحت امررررك
اول مابتسمعها بتقول الكلام ده بتحس زبرك ولع اكتر وبتقوم قف وتاخدها من ايديها توقفها قدامك وبتقلعها قميص النوم وهي بتتأوه بدلع ومنيكة وبتقولك : اااه لالا علشان خاطري بلاش تقلعني القميص وقبل ماتخلص كلامها بتكون قلعتها قميص النوم وبتبقى واقفة قدامك عريانة خاااااالص ولحمها الابيض بيتهز قدام عينك بيولع زبرك اكتر . بتشدها من ايديها لاوضة النوم وهي بتضحك بشرمطة وبتقولك : ههههههه يا حبيبي بالراااااحة عليا انا ست كبيرة مش قدك . بميها على السرير وهي بتبصلك بلبونة اوي ومش مصدقة انها عريانة مع فحل في اوضة النوم . بتفتح رجليها وهي بتقولك : ههههههه انت هتعمل اييييييه يا مجنون؟ وفجأة بتلاقيك نزلت زي المجنون تلحس في كسها المربرب وهي مش حاسة بنفسها وعمالة تصرخ زي المجنونة : اااااااااااه ااااااااه كمان يا حبيبي انا اول مررررررة حد يلحس بحبك بحبك ااااااااه بحبببببك كفاية كفاااااااااية مش قادرة هنززل هنززززززززززززززززززززل اااااااااااااااااااه وفجاة بتلاقي نافورة عسل بتنفجر من كسها وانت بتحشر صابعك في كسها عشان تخرج كل نقطة عسل في كسها

J4DYdmB.gif

بتبصلك وهي مش قادرة تنطق من التعب وبتقولك : حرام عليييييك انت ازاي خلتني اجيبهم بالسرعة دي ... بتبص في عينيها وتقولها : انتي اللي هايجة يا شرموطة . بتلاقيها اول ماسمعت الكلمة غمضت عينيها وصوت انفاسها بقى اعلى اوي وبتتأوه زي القحبة . بتقوم تقعد قدام كسها وتدعك زبرك في كسها من برا وانت عينك في عينيها وبتسألها : عايزاني ادخله يا متناكة؟ بتلاقيها بتشد بايديها في ملاية السرير وبتصرخ : ااااااااه دخلللله ااااااه . بتضحك على هيجانها وبتسألها : عايزاني ادخل ايه يا لبوة؟ ببتمد ايديها على زبرك وبتقولك بشرمطة : دددده دخللللله . بتعذبها اكتر وتدعك زبرك في كسها من برا وتسألها : اسمه ايه ده يا شرموطة؟ بتلاقيها بتصرخ اوي من الهيجان وبتقولك : ااااه زببببك دخلللللله حرااام علييييييييك . بتضرب بزبرك على كسها من برا وانت مبسوط انك بتعذبها وتسألها : ادخل زبي فين ؟ بتلاقيها جسمها بيترفع لفوق وتنزل بظهرها تتهبد على السرير وبتقولك : اااااه دخله في كسسسسسسسسسسي مش قاااااادرة ارحمممممممني ودخله . بتحشر زبرك كله مرة واحدة في كسها وبتسمع منها اعلى صرخة سمعتها في حياتك وبتلاقيها بتتنفض وتترعش تحت زبرك : اااااااااااااااااااااااااااااااااه زبك كبيييير مش قادرة علييييييه اااااااااااه ااااااااه

J4DlSTl.webp

بتبصل في عينيها وانت شايفها بتتعذب تحت زبرك وانت مش راحم كسها وشغال رزع في كسها بقوة اكتر وهي بتحاول تبعد عنك بس مش قادرة من وزن جسمها ومن التعب اللي هي حاسة بيه : ااااااااااااااااااااااه كسسسسسسي كسسسسسسسسسسي عورتني ااااااااااااااااااااه لالالالالا مش قاااااااااادرة ااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه بالراحة بالرااااااااااااااااااحة . بتولع اكتر من صوتها وهي بتصرخ ومن غير ماتحس بتلاقي نفسك مديت ايدك مسكتها من رقبتها ثبتتها في السرير بقوة اكتر وهي بتبصلك بتعب وهتعيط من كتر الوجع وبتقولك : ااااااااااه حرام علييييك تعبتني كسي هيمووووتني اااااااااه ابوس ايدك يابني ارحمني انا ست كبيرة مش حمل كل ده يحصل فيا ااااااااااااااه طب بالرااااااااحة بالراااااااااحة عشان خاطرررررررري اااااااااه . بتوقف نيك في كسها وتسحب زبرك من كسها بالراحة وهي بتغمض عينيها من الوجع وزبرك طالع من كسها وبتلاقيك فجأة ضربتها قلم على وشها . بتفتح عينيها مخضوضة وبتبصلك مصدومة وقبل ماتفوق من الصدمة بتلاقيك خدتها من ايديها قلبتها على بطنها وهي بتلف تبصلك مش فاهمة انت قلبتها على بطنها ليه وبتتصدم اكتر لما بتشوفك بتقرب زبرك من طيزها ورا وبتقولها : دلوقتي يا شرموطة هخلي كسك يرتاح علشان زبري هيجرب طيزك . بتلاقيها بتحاول تبعد عنك وهي بتصرخ : لالالالا ورا لاااااا انا معملتش ورا قبل كدددددددده حرام عليك لالا لاااااااااااااااااااااااااا وبتلاقيك حشرت زبرك في طيزها وهي الدموع في عينيها وعمالة تصرخ اكتر : ورا لاااا ورا لااااااااااا مش عايزة وراااااااا اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه

J4DVIpa.gif

بتبقى عبير عمالة تضرب بايديها في السرير من الوجع وحاسة ان طيزها جواها نار من اللي انت بتعمله فيها وهي بتترجاك : طلللللللعععععه حرااااااام عليك اااااااااه كفاية كفاااااااااية هتمووووووووتني اااااااااااه وانت زبرك شغال نيك في طيزها وبتفشخ طيزها فشخ بكل قوتك ومش مراعي انها ست كبيرة مش هتستحمل كل البهدلة دي . بيبقى زبرك مولع وانت سامعها بتصرخ وشايف طيزها بتتهز زي المهلبية كل ماتدخله اكتر في طيزها وعمال تزني في طيز جارتكو وام صاحبك اكتر . بتخرج زبرك من طيزها وبتقلبها على جنبها وبترفع رجليها وانت شايفها مابقتش قادرة حتى تصرخ او تقاوم ومسلماك جسمها تعمل فيه كل اللي انت عايزه وعمالة تصرخ بس بصوت مكتوم وتبصلك بعيون كلها تعب يمكن تصعب عليك وترحمها . بتحشر زبرك في كسها كله مرة واحدة وبتسمعها بتشهق شهقة جامدة اووووووووي . بتكمل نيك اسرع في كسها وهي ماسكة في السرير ولحمها كله بيتهز والعرق مغرق جسمها كلللللللله

J4DXOmu.webp

بتلاقي زبرك على اخره وحاسس انك هتنزل لبنك وانت شايف لحمها بيرقص تحت زبرك ومش مصدق انك اخيرا بتنيك ام صاحبك اللي طول عمرك بتحلم بيها . فجأة بتلاقي عبير بتكتم صراخها اكتر وبتدفن وشها في السرير وجسمها كله بيتنفض وبتترعش اووووي . بتعرف انها هتجيبهم فبتزود النيك في كسها اسرع وايدك بتروح لبزازها تعصرهم اوووي وزبرك شغال نيك اجمد اووووووي في كسها وهي بتمد ايديها تزقك تحاول تبعدك عنها وهي بتتنفض اووووووي ووشها بيحمر اكتر وبتصرخ بجنون : ااااااااااااااااااااااااااااااه كفااااااااية بقى ارحمني يابني ااااااااااه ابوس رجلك ارحمننننننننننني ااااااااااااااااااااااااااااااااااه هجييييييييبهم هجيبههههههههههههههههم اااااااااااااااااااااااه . بتخرج زبرك من كسها وبتقلبها بايدك وانت بتدعك زبرك قدام بزازها وهي بتبصلك وبتقولك : تعبتني اوي يا حبيبي هات لبنك نزل لبنك كلللله عليا غرقني بلبنك اااااااه عايزة لبن زببببببك اااااااه كمان كمان اكتترررررررررر

J4Dwzzu.gif
حلوة اووووووييييي تجننننن☺️🥵🔥👄
 
  • حبيته
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂
لازم هو ووليد يواجهو بعض بحقيقة انهم داقوا كس امهااات بعض❤️❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم هو ووليد يواجهو بعض بحقيقة انهم داقوا كس امهااات بعض❤️❤️
هما لسه مايعرفوش بس اكيد يحصل لما يعرفو
 
جزاء جامد احسنت
 
  • حبيته
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂
تحفه كالعادة
بس كان اسمها عفاف مش عبير 😃
 
  • عجبني
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯
  • عجبني
التفاعلات: zozm23
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
امك بتروح في النوم وهي عريانة خالص من التعب بعد ما صاحبك وليد فشخها نيك وعشر كسها بلبن زبره وبعد شوية بتصحى على تليفون من جارتكو عبير :

عبير : انتي نمتي ولا ايه يا حنان؟
امك : اه والنبي ياختي ماحسيت بنفسي بعد اللي عمله ابنك فيا
عبير : ههههههه طمنتيني على الواد عقبالي انا كمان بقى مع محمود ابنك
امك : بكرة ياختي ينام معاكي وتشبعي منه
عبير : امتى بس يا حنان دانا هموت على اللحظة دي
امك : ههههههه شكلك على اخرك
عبير : خلاص يا حنان مابقيتش مستحملة اكتر من كدا
امك : هانت يا حبيبتي كلها كام يوم وترتاحي
عبير : تفتكري يا حنان محمود ابنك هيعجبه جسمي وانا زي البقرة كده؟
امك : اكيد ياحبيبتي هيعجبه جسمك هو لاقي واحدة تبصله؟
عبير : طب ماتيجي تقعدي معايا شوية الواد وليد من ساعة مارجع من عندك وهو نايم
امك : طيب هقوم اخد دش واجيلك

امك بتقوم تاخد دش وبتخرج تلبس هدومها وبتروح على شقة جارتكو عبير بتلاقي عبير فاتحة باب الشقة وواقفة بتنظف

JrPMeVI.gif

عبير : اهلا يا حنان ادخلي هلم الزبالة بسرعة وجايالك
امك : طب يلا علشان احكيلك اللي حصل
عبير : ههههه وطي صوتك الواد نايم جوا
امك : ماتقوليش عليه واد ده راااااجل وسيد الرجاااالة ههههههه
عبير : ههههه طب يلا تعالي ندخل الاوضة عندي عشان ناخد راحتنا واحكيلي

امك بتدخل مع عبير الاوضة وبيقفلو الباب عليهم وبيقعدو يتكلمو وامك بتحكيلها اللي حصل


امك : الواد ياختي زي مايكون ماصدق شاف لحمة وقعد يرضع ويمص في صدري ولقيت بتاعه وقف على الاخر
عبير : قوليلي يا حنان , وليد ابني بتاعه كبير؟
امك : يعني وسط معقول مش كبير ولا صغير
عبير : ها وبعدين حصل ايه احكيلي
امك : لما لقيته تعبان وبتاعه واقف كده صعب عليا ونزلت قعدت امصه لحد مالقيت ابنك بيتنفض
عبير ( بشرمطة ) : هااااا وبعدين؟
امك : لما لقيته بيترعش كده خوفت يجيبهم وانا لسه بمصه فقومت بسرعة ركبت فوقه واول مادخل حسيت كأني اول مرة انام مع راجل
عبير : وجعك وهو داخل فيكي؟
امك : ااااه يا عبير مش قادرة احكيلك الفرحة اللي حسيت بيها اول مادخل
عبير : اووووف يخربيتك تعبتيني اكتر مانا تعبانة . هاااااااا كملي وبعدين عملتو ايه؟
امك : هههههههه ياختي بالراحة عليا شوية وهحكيلك . المهم ياستي الواد قومني من فوقه ونيمني على ظهري وفتح رجلي
عبير : يابخخخخختك يامحظووووظة هااااا وبعدين
امك : ولا قبلين راح مدخله فيا . ساعتها حسيت روحي بتروح مني من التعب وقعد يدخله اكتر لحد ماجابهم جوايا
عبير : عقبال ما محمود ابنك يجيبهم جوايا انا كمان
امك : هههههههههه بس خلي بالك الواد محمود ابني مدردح وصايع مش مؤدب ومحترم زي محمود ابنك
عبير : صايع صايع ياختي انا موافقة يعمل فيا كل اللي هو عايزه انا هبقى تحت امره وامر بتاعه
امك : هههههههه شوفي ياختي الولية ههههههه

J4gHF94.gif


عبير : هتجنن خلاص يا حنان وبصراحة قلقانة
امك : قلقانة من ايه بقى؟
عبير : قلقانة ياختي احسن الواد ابنك مايعجبوش جسمي وانا عاملة زي البقرة كده
امك : اخص عليكي يا عبير ماتقوليش كده ده انتي زي القمر وبعدين ايه رأيك بقى اني حاسة ان الواد عينه عليكي وهيموت وينام معاكي
عبير : بجد يا حنان؟ يعني صحيح هيعجبه جسمي وهيبقى عايزني؟
امك : طبعا يا حبيبتي بكرة تشوفي وتقولي حنان قالت
عبير : يادي النيلة الكلام خدنا ومعملتلكيش حاجة تشربيها
امك : لا ياختي ماتتعبيش نفسك انا اصلا قايمة ماشية علشان الواد محمود زمانه راجع من عند خالته
عبير : خليكي قاعدة شوية علشان تقوليلي اعمل ايه
امك : انا عايزاكي تصبغي شعرك وتلبسي فستان محزق كده ولازق على جسمك علشان الواد يسخن لما يشوفك
عبير : طيب وهفتح معاه الكلام ازاي؟ انتي عارفاني بغرق في شبر ماية ومش هعرف اتصرف
امك : انتي بس قابليه بحاجة عريانة وسيبي الباقي عليه هو عينه زايغة انا عارفاه ههههههه
عبير : طب ماتقعدي اعملك شاي لسه بدري
امك : لا ياختي يادوب الحق ارجع الشقة اعمل غدا للواد قبل مايرجع . يلا سلام
عبير : سلام

امك بتقوم ترجع شقتكم وبتفرد جسمها على السرير وهي بتفتكر اللي كان وليد صاحبك بيعمله فيها قبل شوية وبتحس انها مولعة ولسه ماشبعتش وبتبقى نفسها وليد يجي ينيكها تاني وبتفضل نايمة على السرير لحد ما بتسمعك بترن الجرس .


امك بتقوم تفتحلك الباب وبتلاقيها باين عليها انها مبسوطة ووشها منور كانها عروسة في ليلة دخلتها مابتاخدش في بالك وبتدخل :

انت : يعني كان لزومه ايه يا ماما المشوار ده كله والبهدلة دي كلها علشان حتة فستان؟

امك : يا واد بطل لماضة وادخل خد دش على ما احضرلك الغدا
انت : انتي كل ده ولسه محضرتيش الغدا؟
امك : ماهو اصل انا كنت نايمة تعبانة مقدرتش اقوم اعملك اكل
انت : سلامتك يا ماما طب خلاص ادخلي ارتاحي انتي وانا هدخل اعمل اكل لنفسي
امك : لا يا حبيبي ادخل انت خد دش وارتاح شوية على ما اجهزلك الغدا

امك بتدخل المطبخ تعمل الاكل

J4gqE9n.gif


بتدخل تاخد دش وتخرج تلاقي الاكل جاهز على الترابيزة فبتسأل امك

انت : ايه يا ماما مش هتاكلي معايا ولا ايه؟
امك : لا يا حبيبي ماليش نفس كل انت بالهنا والشفا انا عايزاك تتغذى كويس اليومين دول
انت : هههههههه واشمعنى يعني اليومين دول
امك : يا حبيبي انت شاب ومحتاج تتغذى علشان داخل على فترة مهمة في حياتك
انت : ههههههههه اوعي تكوني جايبالي عروسة وعايزة تخلصي مني
امك : هههههههه هتعمل الشويتين دول على ماما؟ يعني مش بذمتك مش عايز تتجوز؟
انت : ههههههههه بصراحة همووووت واتجوز
امك : طب قولي بقى عايزها شكلها ايه؟ تخينة ولا رفيعة؟
انت : بصراحة انا عاوزها تكونمليانة شوية
امك : مليانة زيي كده ولا اكتر؟
انت : عايزها تكون بطاية زيك كده يا حنون ولو اكتر من كده كمان عادي
امك : ههههههه ياواد اتلم وبطل قلة ادب . شكلك كده بتحب البنات التخينة
انت : بصراحة اه عاوزها تكون مليانة شوية فلو جايبالي عروسة اهم حاجة تكون مليانة ههههههههه
امك : يعني بعد الجواز لو تخنت اكتر وبقت زي طنط عبير كده هتفضل عاجباك؟
انت : ياااااريت هو فيه احلى من كده؟ هههههههه
امك : ههههههههههههههه اوعى يا واد تكون عينك من طنط عبير

J4gBliQ.gif

انت : احححم لا يا ماما طنط عبير ايه بس دي جارتنا وام صاحبي وهي اللي مربياني
امك : اممممم طيب ياخويا خلص اكل على ما اعملك كباية شاي
انت : لا انا مش عايز شاي انا هاكل واقوم انام شوية
امك : طيب خلاص خلص اكل وقوم ارتاح شوية
انت : اه على فكرة كنت هنسى بابا كلمني النهاردة
امك : قطيعة تقطعه وتقطع سيرته وده عايز ايه بسلامته؟
انت : مافيش كان بيسأل عادي وبيقول انه بيتصل عليكي كتير مش بتردي عليه
امك : وانا ارد عليه ليه؟ هو مش سابني وراح اتجوز خلاص مافيش حاجة بينا علشان ارد عليه
انت : لا ماهو بيتهيألي فيه مشاكل بينهم وشكلهم كده هيتطلقو
امك : ماليش دعوة ومايهمنيش يتجوزو يتطلقو مش فارق معايا
انت : يعني لو عايز يرجعلك مش هتوافقي؟
امك : انت اتجننت؟ مستحيل ارجعله طبعا ده راجل ناقص
انت : طيب عموما هو كان عايز يكلمك بس شكلك كده مش ناوية تردي عليه فبراحتكو بقى انتو الاثنين انا كلت الحمد لله هقوم بقى انام شوية
امك : ماشي يا حبيبي

امك بتلم الاكل وبتجري على اوضتها وتقفل الباب وتبعت لعبير على الواتساب :

J4gopet.gif

امك : بت يا عبير
عبير : ايه يا حنان
امك : عندي ليكي خبر بمليون جنيه
عبير : خير خبر ايه؟
امك : الواد محمود ابني طلع مابيحبش البنات الرفيعين وعايز يتجوز واحدة جسمها مليان
عبير : بجد وا لنبي يا حنان؟
امك : اه وا لله وشكله كده زي ماقولتلك عينه منك
عبير : عرفتي ازاي؟
امك : سألته لو مراتك تخنت وبقت زي طنط عبير كده هتفضل تحبها؟ لقيت وشه جاب الوان واتلغبط كده في الكلام وشكله هيتجنن عليكي
عبير : يالهوووووي يا حنان انا مش مصدقة
امك : لا ياختي صدقي واعملي حسابك هما بكرة اجازة من الجامعة يعني حاولي اوزعي وليد ابنك علشان الجو يخلالكو
عبير : حاضر بكرة هبعته اسكندرية يسلم طلبات لزبونة هناك ومش هيرجع غير بالليل
امك : طيب يلا اسيبك بق تجهزي نفسك يا عروسة بكرة دخلتك هههههههه
عبير : يالهوي يا حنان انا حاسة قلبي هيقف من الفرحة
امك : طب يلا سلام دلوقتي هكلمك تاني
عبير : سلام يا حبيبتي

تاني يوم عبير بتبعت وليد اسكندرية وامك بتقولك روح لطنط عبير جارتنا وليد ابنها مش هناك والتليفزيون بايظ عايزاك تشوف ماله

بتغير هدومك وبتروح تخبط على شقة عبير جارتكو :

عبير : اهلا يا محمود يا حبيبي تعالى ادخل
انت : ازيك يا طنط عبير
عبير : بخير يا حبيبي تعالى اتفضل
انت : ماله التليفزيون؟
عبير : معرفش كان شغال وفجأة لقيته فصل مش عارفة ليه
انت : لا بسيطة ده بس السلك فصل من ورا هركبه كويس وهيشتغل علطول
عبير : طيب يا حبيبي هعملك شاي لحد ما تخلص

عبير بتروح تعمل الشاي وترجع بتلاقيك خلصت فبتيجي تحط الشاي قدامك وبتقعد جنبك وتسألك :
عبير : قولي يا محمود هو وليد ابني يعرف بنات؟
انت : لا طبعا يا طنط وليد بني ادم محترم ومالوش في الكلام ده
عبير : وانت بقى ليك في الكلام ده؟
انت : ههههههه يعني مش اوي
عبير : يعني بتعرف ستات؟
انت : ههههههههه ايوة عرفت ستات بل كده بس مافيش ولا واحدة فيهم عجبتني
عبر : ليه بقى؟ وانت ايه اللي بيعجبك؟
بتلاقي نفسك بتقرب وشك منها وانت شايف في عينيها هيجان وبتقولها بصوت قوي وواثق من نفسه : بيعجبني فيها انها تكون كبيرة شوية في السن وتكون مليانة

J4gIGgR.gif

بتحس ساعتها ان الهوا اللي طالع من بوقها بيحرقك من سخونته بتعرف انها مولعة من نظراتها وصوت انفاسها العالي وهي بتسألك ببراءة وبتقولك : يعني تكون زيي كده؟
مابتحسش بنفسك الا وانت شفايفك على شفايفها وهي مغمضة عينيها ورايحة في دنيا تانية ومسلماك نفسها بين ايديك . بتمص في شفايفها ولسانك بيدخل في بوقها يلحس لسانها وهي بتحاول تعمل زيك وتلحس لسانك بس باين عليها انها مش خبرة . بتنزل بايدك على بزازها تعصرها بايدك وانت لسانك جوا بوقها وبتسمع صوت اهاتها المكتومة وانت بتمص شفايفها اكتر ومش مديها فرصة تاخد نفسها وهي دايبة بين ايديك وعمالة تتلوى من الهيجان . وقبل ما تفوق من اللي هي فيه بتلاقيك في لحظة بتلاقيك قلعتها هدومها كلها وبقت واقفة قدامك بقميص النوم بس وهي بتبص في عينيك كأنها مكسوفة تقولك اقلع هدومك . بتقلع هدومك كلها قدامها وهي عينيها على زبرك . بتشوف عينيها مابتنزلش من على زبرك فبتسألها : عاجبك؟ بترفع عينها من على زبرك وبتبص في عينك وهي ساكتة مابتردش فبتعرف انها مكسوفة . بتقولها : بتعرفي تمصي؟ بتهز راسها يمين وشمال وبتنزل عينها في الارض من الكسوف . بتلاقيك قعدت على الكنبة وخدتها من ايديها نزلتها قدامك على الارض وبتنزل راسها بايدك بالراحة على زبرك . من غير ماتحس بتحطه في بوقها وتمصه بالراحة اووووي وهي بتقولك : اول مرة في حياتي اعمل كده

J4gAGgj.webp

انت : طعمه حلو؟
عبير : بتهز راسها فوق وتحت من غير ماتطلع زبرك من بوقها وبتفضل تمص فيه كأنها ماصدقت تمسكه وتمصه وتدوق طعمه مش عايزة تسيبه
انت : عارفة هيعمل فيكي ايه بعد ماتمصيه؟
عبير : بترفع عينيها تبصلك وهي ساكتة مابتنطقش ونظراتها كلها هيجان
انت : هينيكك بعد ماتمصيه
عبير : بتهجم على زبرك ترضعه بهيجان اسرع اوووووووي وهي بتتنهد وتتأوه بصوت عالي اوي وهي بترع زبرك
انت : عارفة اني من زمان اوي وانا نفسي فيكي ونفسي انيكك
عبير : اول مرة بتتكلم وبتقولك انا ملكك وتحت امررررك
اول مابتسمعها بتقول الكلام ده بتحس زبرك ولع اكتر وبتقوم قف وتاخدها من ايديها توقفها قدامك وبتقلعها قميص النوم وهي بتتأوه بدلع ومنيكة وبتقولك : اااه لالا علشان خاطري بلاش تقلعني القميص وقبل ماتخلص كلامها بتكون قلعتها قميص النوم وبتبقى واقفة قدامك عريانة خاااااالص ولحمها الابيض بيتهز قدام عينك بيولع زبرك اكتر . بتشدها من ايديها لاوضة النوم وهي بتضحك بشرمطة وبتقولك : ههههههه يا حبيبي بالراااااحة عليا انا ست كبيرة مش قدك . بميها على السرير وهي بتبصلك بلبونة اوي ومش مصدقة انها عريانة مع فحل في اوضة النوم . بتفتح رجليها وهي بتقولك : ههههههه انت هتعمل اييييييه يا مجنون؟ وفجأة بتلاقيك نزلت زي المجنون تلحس في كسها المربرب وهي مش حاسة بنفسها وعمالة تصرخ زي المجنونة : اااااااااااه ااااااااه كمان يا حبيبي انا اول مررررررة حد يلحس بحبك بحبك ااااااااه بحبببببك كفاية كفاااااااااية مش قادرة هنززل هنززززززززززززززززززززل اااااااااااااااااااه وفجاة بتلاقي نافورة عسل بتنفجر من كسها وانت بتحشر صابعك في كسها عشان تخرج كل نقطة عسل في كسها

J4DYdmB.gif

بتبصلك وهي مش قادرة تنطق من التعب وبتقولك : حرام عليييييك انت ازاي خلتني اجيبهم بالسرعة دي ... بتبص في عينيها وتقولها : انتي اللي هايجة يا شرموطة . بتلاقيها اول ماسمعت الكلمة غمضت عينيها وصوت انفاسها بقى اعلى اوي وبتتأوه زي القحبة . بتقوم تقعد قدام كسها وتدعك زبرك في كسها من برا وانت عينك في عينيها وبتسألها : عايزاني ادخله يا متناكة؟ بتلاقيها بتشد بايديها في ملاية السرير وبتصرخ : ااااااااه دخلللله ااااااه . بتضحك على هيجانها وبتسألها : عايزاني ادخل ايه يا لبوة؟ ببتمد ايديها على زبرك وبتقولك بشرمطة : دددده دخللللله . بتعذبها اكتر وتدعك زبرك في كسها من برا وتسألها : اسمه ايه ده يا شرموطة؟ بتلاقيها بتصرخ اوي من الهيجان وبتقولك : ااااه زببببك دخلللللله حرااام علييييييييك . بتضرب بزبرك على كسها من برا وانت مبسوط انك بتعذبها وتسألها : ادخل زبي فين ؟ بتلاقيها جسمها بيترفع لفوق وتنزل بظهرها تتهبد على السرير وبتقولك : اااااه دخله في كسسسسسسسسسسي مش قاااااادرة ارحمممممممني ودخله . بتحشر زبرك كله مرة واحدة في كسها وبتسمع منها اعلى صرخة سمعتها في حياتك وبتلاقيها بتتنفض وتترعش تحت زبرك : اااااااااااااااااااااااااااااااااه زبك كبيييير مش قادرة علييييييه اااااااااااه ااااااااه

J4DlSTl.webp

بتبصل في عينيها وانت شايفها بتتعذب تحت زبرك وانت مش راحم كسها وشغال رزع في كسها بقوة اكتر وهي بتحاول تبعد عنك بس مش قادرة من وزن جسمها ومن التعب اللي هي حاسة بيه : ااااااااااااااااااااااه كسسسسسسي كسسسسسسسسسسي عورتني ااااااااااااااااااااه لالالالالا مش قاااااااااادرة ااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه بالراحة بالرااااااااااااااااااحة . بتولع اكتر من صوتها وهي بتصرخ ومن غير ماتحس بتلاقي نفسك مديت ايدك مسكتها من رقبتها ثبتتها في السرير بقوة اكتر وهي بتبصلك بتعب وهتعيط من كتر الوجع وبتقولك : ااااااااااه حرام علييييك تعبتني كسي هيمووووتني اااااااااه ابوس ايدك يابني ارحمني انا ست كبيرة مش حمل كل ده يحصل فيا ااااااااااااااه طب بالرااااااااحة بالراااااااااحة عشان خاطرررررررري اااااااااه . بتوقف نيك في كسها وتسحب زبرك من كسها بالراحة وهي بتغمض عينيها من الوجع وزبرك طالع من كسها وبتلاقيك فجأة ضربتها قلم على وشها . بتفتح عينيها مخضوضة وبتبصلك مصدومة وقبل ماتفوق من الصدمة بتلاقيك خدتها من ايديها قلبتها على بطنها وهي بتلف تبصلك مش فاهمة انت قلبتها على بطنها ليه وبتتصدم اكتر لما بتشوفك بتقرب زبرك من طيزها ورا وبتقولها : دلوقتي يا شرموطة هخلي كسك يرتاح علشان زبري هيجرب طيزك . بتلاقيها بتحاول تبعد عنك وهي بتصرخ : لالالالا ورا لاااااا انا معملتش ورا قبل كدددددددده حرام عليك لالا لاااااااااااااااااااااااااا وبتلاقيك حشرت زبرك في طيزها وهي الدموع في عينيها وعمالة تصرخ اكتر : ورا لاااا ورا لااااااااااا مش عايزة وراااااااا اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه

J4DVIpa.gif

بتبقى عبير عمالة تضرب بايديها في السرير من الوجع وحاسة ان طيزها جواها نار من اللي انت بتعمله فيها وهي بتترجاك : طلللللللعععععه حرااااااام عليك اااااااااه كفاية كفاااااااااية هتمووووووووتني اااااااااااه وانت زبرك شغال نيك في طيزها وبتفشخ طيزها فشخ بكل قوتك ومش مراعي انها ست كبيرة مش هتستحمل كل البهدلة دي . بيبقى زبرك مولع وانت سامعها بتصرخ وشايف طيزها بتتهز زي المهلبية كل ماتدخله اكتر في طيزها وعمال تزني في طيز جارتكو وام صاحبك اكتر . بتخرج زبرك من طيزها وبتقلبها على جنبها وبترفع رجليها وانت شايفها مابقتش قادرة حتى تصرخ او تقاوم ومسلماك جسمها تعمل فيه كل اللي انت عايزه وعمالة تصرخ بس بصوت مكتوم وتبصلك بعيون كلها تعب يمكن تصعب عليك وترحمها . بتحشر زبرك في كسها كله مرة واحدة وبتسمعها بتشهق شهقة جامدة اووووووووي . بتكمل نيك اسرع في كسها وهي ماسكة في السرير ولحمها كله بيتهز والعرق مغرق جسمها كلللللللله

J4DXOmu.webp

بتلاقي زبرك على اخره وحاسس انك هتنزل لبنك وانت شايف لحمها بيرقص تحت زبرك ومش مصدق انك اخيرا بتنيك ام صاحبك اللي طول عمرك بتحلم بيها . فجأة بتلاقي عبير بتكتم صراخها اكتر وبتدفن وشها في السرير وجسمها كله بيتنفض وبتترعش اووووي . بتعرف انها هتجيبهم فبتزود النيك في كسها اسرع وايدك بتروح لبزازها تعصرهم اوووي وزبرك شغال نيك اجمد اووووووي في كسها وهي بتمد ايديها تزقك تحاول تبعدك عنها وهي بتتنفض اووووووي ووشها بيحمر اكتر وبتصرخ بجنون : ااااااااااااااااااااااااااااااه كفااااااااية بقى ارحمني يابني ااااااااااه ابوس رجلك ارحمننننننننننني ااااااااااااااااااااااااااااااااااه هجييييييييبهم هجيبههههههههههههههههم اااااااااااااااااااااااه . بتخرج زبرك من كسها وبتقلبها بايدك وانت بتدعك زبرك قدام بزازها وهي بتبصلك وبتقولك : تعبتني اوي يا حبيبي هات لبنك نزل لبنك كلللله عليا غرقني بلبنك اااااااه عايزة لبن زببببببك اااااااه كمان كمان اكتترررررررررر

J4Dwzzu.gif
احسنت متميز فى الأسلوب ومبدع
تسلم ايدك
 
  • حبيته
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂
  • حبيته
التفاعلات: ꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%