NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجنتل الزبير

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كاتب جولدستار
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
2,370
نقاط
4,869
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لما المذيعة سألت الفنانة يسرا عن سر حبها لخالد سليم و تمسكها بيه لحد آخر العمر .. ماقالتلهاش عشان هو قمر و مجنن النسوان .. و لا قالت لها عشان هو جامد و عصب و الدهن في العتاقي .. و لا عشان هو غني و من عيلة كبيرة .. و لا قالت حتى عشان بحبه ..

قالت لها أصل خالد راجل مؤدب قوي .. لحد النهارده بعد عشرين سنة جواز لسه بيخبط عليا قبل ما يخش أوضة نومنا و ما يدخلش إلا لما أقول له أدخل ..!!

شافكي المنيري لما ألفت كتاب عن ممدوح عبد العليم ما قالتش أيام في بيت حبيبي .. و لا قالت أيام في بيت شريك حياتي .. و لا قالت أيام في بيت القمر الجان .. قالت أيام في بيت المحترم .. !!

مش بس عشان كان بيحترم نفسه كانسان و فنان و بيحترم الناس .. لااااا .. الوصف ده تحديداً عشان كان بيحترمها هي بالتحديد .. و جوازه منها ما غيّرش حاجة من احترامه لها كشخصية فريدة لها مكانتها .. ما حسسهاش انها خلاص بقت مراته و يحترم و يجامل كل الستات الا هي ..!!

نحن المجتمع الوحيد في العالم اللي بيعتبر تدليل المرأة و راحتها و إعزازها وصمة عار في جبين الذكر .. و الحقيقة أن كل ذكر لم تمر في حياته أنثى واحدة على الأقل رأت فيه ذلك النموذج الرجولي المكتمل لا يعتد به كرجُل من الأساس .. مهما بلغت درجة فحولته أو حجم عضلاته أو جاذبية شاربه و لحيته ..
قبل أن تكون ذكرا .. كن رجلا ..
ف انطباعات الرجولة فقط هي التي تدوم ..

منقول للفائدة
تعامل مع الانثي بالاحترام الذي يليق بها
 
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
لما المذيعة سألت الفنانة يسرا عن سر حبها لخالد سليم و تمسكها بيه لحد آخر العمر .. ماقالتلهاش عشان هو قمر و مجنن النسوان .. و لا قالت لها عشان هو جامد و عصب و الدهن في العتاقي .. و لا عشان هو غني و من عيلة كبيرة .. و لا قالت حتى عشان بحبه ..

قالت لها أصل خالد راجل مؤدب قوي .. لحد النهارده بعد عشرين سنة جواز لسه بيخبط عليا قبل ما يخش أوضة نومنا و ما يدخلش إلا لما أقول له أدخل ..!!

شافكي المنيري لما ألفت كتاب عن ممدوح عبد العليم ما قالتش أيام في بيت حبيبي .. و لا قالت أيام في بيت شريك حياتي .. و لا قالت أيام في بيت القمر الجان .. قالت أيام في بيت المحترم .. !!

مش بس عشان كان بيحترم نفسه كانسان و فنان و بيحترم الناس .. لااااا .. الوصف ده تحديداً عشان كان بيحترمها هي بالتحديد .. و جوازه منها ما غيّرش حاجة من احترامه لها كشخصية فريدة لها مكانتها .. ما حسسهاش انها خلاص بقت مراته و يحترم و يجامل كل الستات الا هي ..!!

نحن المجتمع الوحيد في العالم اللي بيعتبر تدليل المرأة و راحتها و إعزازها وصمة عار في جبين الذكر .. و الحقيقة أن كل ذكر لم تمر في حياته أنثى واحدة على الأقل رأت فيه ذلك النموذج الرجولي المكتمل لا يعتد به كرجُل من الأساس .. مهما بلغت درجة فحولته أو حجم عضلاته أو جاذبية شاربه و لحيته ..
قبل أن تكون ذكرا .. كن رجلا ..
ف انطباعات الرجولة فقط هي التي تدوم ..

منقول للفائدة
تعامل مع الانثي بالاحترام الذي يليق بها
بص انا معاك ف جوهر الموضوع ومتفق تماما والغرض منه انا بس معترض علي الامثله وخصوصا المثال الاول بتاع يسرا لان جوزها ديوث ملوش علاقه بالرجوله ولا الذكوره حتي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%