NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,840
مستوى التفاعل
12,539
نقاط
20,713
طبعاً بعد اللى إكتشفته أنعام فى مذكرات رانيا إستغلت سناء ما حدث أفضل إستغلال فى إستعباد رانيا و كمان هددت أمها مجيدة بالفيديو اللى صورته و بعد ذلك توجهت لرانيا

الجزء الخامس
بعد المتعة التى حصلت عليها سناء مع مجيدة أصبحت هى الذراع المسيطر بالبيت فخرجت من عند مجيدة لتدخل غرفتها و تطمئن أمها أنعام و تعدها بالثأر لها و أثناء كلامهم نادت رانيا التى قدمت مسرعة
سناء : رانيا تعالى بسرعة
رانيا : حاضر يا سناء
و بعد دخول رانيا الغرفة أمسكتها سناء من شعرها قائلة : مش قلتلك مسميش سناء حاف
رانيا متألمة من المسكة : حاضر يا ست سناء
سناء : أيوة كدة شطورة يلا بئا بوسى رجل ستك أنعام و إستسمحيها تسامحك
فنزلت رانيا لتتخلص من الذل ظناً منها أنها النهاية و قبلت رأس و يد و أقدام ستها أنعام
رانيا: خلاص يا حماتى مسمحانى
سناء : هو بسهولة كده دا لسة بدرى هو انتى لسة شوفتى حاجة يلا يا بت تعالى لبسينى هدومى
و خلعت سناء الروب و بان جسمها كله لرانيا و أنعام
أنعام : إيه يا سناء إنتى عريانة كدة ليه
سناء : أصلى مش عارفة حرانة ليه
رانيا : فين هدومك يا سسست سناء
و هنا توجهت سناء لدولابها و أخرجت طقم داخلى مثير جداً و طلبت من رانيا تلبسهولها فخرجت أنعام و تركت سناء تؤدب رانيا فمدت رانيا يدها لتفتح الكلوت لسناء لتدخل قدمها و هنا أمسكت سناء برأس رانيا و دفعته نحو كسها الهائج فإشمأزت رانيا لما تفعل بها سناء
سناء : مالك يا بت دانتى حتى طيزك واسعة و صباعى بيغوض فيها إيه عمرك ما لحستى
رانيا بغضب : لا بئا لغاية كدة و كفاية
سناء بخبث : لو مش عاجبك يا روح أمك معرفش بئا مين اللى هيودى مذكراتك لعادل
رانيا و هى تضع عينها بالأرض : طب هى المرة دى و بس
سناء : لا يا روح أمك إنتى متتشرطيش هنا و كمان تسمعى كلامى همتعك هترفضى إنتى مش عارفة ولا هاااااااا
نزلت رانيا تمد طرف لسانها لكس سناء المحلوق بعناية فائقة لتتذوقه فذاقت طعمه المالح فتقدمت أكثر و بدأت تلحس بعناية بعد لحظات من ذوبان طعم كس سناء بفمها حتى بدأت تلحس بشراهة و تستلذ لما تفعل و تدخل لسانها داخل كس سناء بطريقة ألهبت سناء بقوة و جعلتها تنتفض بشدة و تؤدى بشهوتها لى لسان رانيا فنامت سناء على ظهرها و جذبت رانيا لتواعدها العذاب ويلات فخرجت رانيا باكية مما فعلت سناء بها و التى أكملت لبس ملابسها و بيجامتها البيضاء و كانت تظهر و ترسم مفاتنها بعناية
عندما عاد عادل من عمله وجد أمه خرجت من عزلتها أما رانيا فوجدها بغرفتهم و هى تبكى بحرقة فسألها فقالت له عن أمر مذكراتها و أنها وقعت فى يد سناء و من ساعتها سناء تذلها ضربا ً و إهانة فثار عادل لما سمع و خرج منادياً على سناء التى خرجت على صوته الغاضب
عادل : سناء سناء تعالى هنا بسرعة و كانت عينه تستشيط غضباً
سناء : فى إيه يا عادل و مالك عامل أزعرينة كدة
عادل : إنتى إيه اللى عملتيه مع رانيا مراتى
و هنا ضربها ألم خلاها صرخت و على صرختها إتلموا كلهم و حاولت نجلاء سحب سناء عنه لكنه تدخل و شد نجلاء من وسطها و سحب منها سناء و دخل بها غرفتها الخاصة و بدأ يضربها فعلاً و كانت تصرخ بشدة من قوة ضربه
سناء : كفاية يا عادل مش قادرة
عادل : هو انتى لسة شوفتى حاجة
سناء : هو انت كنت تعرف ايه اللى كتبته الهانم مراتك علينا يا أهبل
عادل : متشتميش و ورينى إيه اللى هى كتباه
و بالفعل أخرجت سناء مذكرات رانيا و عندما قرأها إستشاط و سكن قليلاً
عادل : حقك عليا يا سناء إنتى عارفة أن بحب رانيا أد إيه
سناء : طب وأنا يا عادل ولا خلاص
عادل : دا كلام برضوا يا سناء هو أنا أقدر أستغنى عنك دانتى أختى بس تعرفى يا بت يا سناء
سناء: إيه يا عادل
عادل : البت نجلاء دى جسمها صاروخ
سناء : إيه مش كفاية أمها و أختها
عادل : كفاية إيه يا هبلة البت دى لازم أطولها علشان نبئى كاسرين عنيها و بالطريقة دى تعمل اللى احنا عاوزينه
سناء : طب و هتعمل ايه مع امها
عادل : أمهاااااااا أهو مكان ما كانت أمها لازم نسحبها
سناء : بسيطة أنا أخدها معايا مشوار قريب من بيتهم و إحنا راجعين نعدى من أمام بيتهم فهتطلب تنزل تجيب حاجة و بالطريقة دى
عادل مقاطعاً : إنتى هبلة إزاى ينى يا سناء هغتصبها يعنى
سناء : أمال عاوز تعمل إيه
مش دلوقتى بس إنتى خفى على رانيا و كمان خليكى فى أمها أحسن
و بالفعل خرجوا من الأوضة و عادل بيبص لرانيا اللى كانت خايفة فدخل عادل الأوضة و نده لرانيا و أعطاها مذكراتها و ق****ا: إبئى حافظى على حاجتك يا هانم و إبئى أشطبى كمان الحاجات التافهة اللى بتعمل مشاكل دى
فإقتربت منه رانيا لتعانقه و تقبله بشدة و هى غير مصدقة موقف عادل
فكر عادل طويلاً فى كيفية الوصول لأخت رانيا التى كانت تذهب معه يوميا ليوصلها للجامعة لكن نجلاء كانت من النوع الطيب بسذاجة و كانت رغم ثقافتها إلا إنها بتخاف و بيتضحك عليها بسهولة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%