NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية العيال كبرت - حتى الجزء الثاني 24/7/2023

TopTia

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
5 يوليو 2023
المشاركات
94
مستوى التفاعل
200
نقاط
97
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
رجعت اليوم من الشغل بدرى ثلاث ساعات و قلت احضر الغدا و اخلص شوية من مهام و شغل البيت لغاية العيال ماترجع من المدرسة ، و بعد نصف ساعة كنت قاعدة اقشر كوسة طويلة قوى و تخينة علشان الحشو و خشنة شوية و معووجة من مقدمتها لفوق بشكل يشبه القضيب المنتصب بشدة و شكلها وملمسها بعد التقشير ناعم و مزفلط و طويل و تخينة مثل القضيب الحلو، حسيت ان كسى باة مبلول و شفايف كسى وارمة و سخنة، فوضعت واحدة من الكوسة على بظرى ادعكها فيه شوية و زنقت صباع الكوسة إتزفلط ودخل اتزحلق جوة كسى كله قعدت أدخله و أخرجه وانا افكر كانى احلم بقضيب سمير زميلى فى الشغل اللى دايما منتصب قوى وباين فى البنطلون بتاعه و حدود وشكل رأس قضيبه مشدودة و عنينا احنا البنات والستات طول الوقت تختلس النظر إليه فى السر ة نهيج عليه وندعك فخاذنا فى بعضها وساعات احط فى كسى قلم طخين ماركر و البس عليه الكلوت وأفضل انزل عليه واجيب وانا ابص لقضيب سمير واحلم انه جوة كسى للآخر .، حطيت صباع الكوسة الكبير جوة كسى وبقيت اقمط عليه بكسى و اجيب و انزل على الفوتيه لما غرقت الدنيا...
شوية و سمعت همس و شهقة و آهات على السلم برة باب الشقة زى ما يكون فيه حد بينيك بنت .. بنت يا نهار اسود !!! بعدين تكون بنتى سناء ؟؟ قمت بسرعة انسحب و نظرت من العين السحرية لقيتها فعلا بنتى سناء على باب الشقة و معاها الواد محمود جارنا فى الشقة المقابلة عمال يحضنها و يبوسها فى شفايفها و ماسك بزازها شوية و شوية يمسك طيزها و يروح حاضنها و يعصر وسطها، وشنطة الكتب وقعت منها تحت رجليها ، وهى جاية توطى تجيب الشنطة الواد محمود مطلع قضيبه واقف وراها راح شلحها و شد الكلوت بتاعها و خد البنت عليه جامد و دخل زبره فى طيظ البنت بين طياظها وهى تشهق وتتاوه و تتحايل عليه يسيبها و تقول له بلاش هنا بلاش دلوقت حد يشوفنا حد ييجى ماما زمانها راجعة من الشغل دلوقت ياحمادة يا حبيبى ... معلش ياحمادة انا ب أحبك بس استنى ح اجيلك بالليل ، و الواد محمود لابد و زانق البنت ح يقطع لها هدومها و فتح باب شقتهم و شد البنت دخلها جوة و قفل عليها الباب .
بقيت ح اتجنن على البنت .. ياترى بيعمل فيها ايه دلوقت ؟ ياترى محمود ناك البنت فى طيزها واللا فى كسها .. لازم اعرف واطمئن بعدين البنت تضيع منى كدة .. يا نهار اسود ؟ اروح اكسر عليه الشقة ؟ اجيب الش طة ؟ اطلب جوزى الخول ييجى ينقذ البنت ؟ طيب اعمل ايه دلوقت ؟ بقيت حيرانة خالص ، رحت لبست روب مفتوح بحزام وانا عريانة ملط و رحت على باب شقة جيراننا محمود و قبل ما ارجع الباب اكسره سمعت بنتى سناء تشهق بمنيكة وعلوقية وتقول انا كمان احبك موت ياحمادة بس كفاية باة بعدين اخوك حسين فشخني و عور لى طيظى خالص دلوقت وفيها ددمم . ،.. كفاية سيبنى ارجع البيت اعالج بسرعة فتحة طيظى قبل ماما وبابا ما ييجوا ويعرفوا حاجة علشان خاطرى !!!
يا خبر منيل بنيلة؟ اخوه حسين الكبير الطالب فى الجامعة كمان ناك البنت فى طيزها فشلها فتحها و عورها و طيظ البنت دلوقت متعودة و فيها ددمم ؟ ، رجعت جرى على شقتنا اجيب السكينة من المطبخ علشان انقذ بنتى و اخلص على حسين ومحمود ، وانا راجعة لقيت سناء فتحت باب الشقة و دخلت جرى وانا مستخبية وراء ستائر باب المطبخ، و قفلت الباب وراها و رمت الشنطة و قلعت ملط و لباسها غرقان ددمم و جريت على التواليت و سايبة باب التواليت مفتوح شوية بصيت عليها لقيتها غسلت طياظها وفتحتها الشرجية و دهنتها بمرهم (برايدوكايين) المخدر الموضعي القوى و مطهر الشيوخ الشرجية و البواسير ، وعرفت انها معاها انبوبتين جداد فى شنطة المدرسة جايباهم من الصيدلية ، وعرفت بعد كدة ان زميلتها وصفت لها المرهم ده علشان تستعمله بعد ما تتناك فى طيزها من حبيبها ... المصيبة دلوقت ان اللى ناك سناء فى طيزها حبيبها محمود وكمان اخوه حسين الاثنين ناكوا بنتى سناء و فشخوها .. طيب اعمل ايه انا دلوقت ؟؟
طلعت سناء زى القمر من التواليت و غيرت هدومها و غسلت كلوت الدم عالحوض وحطته فى الغسالة وراحت نامت فى السرير تحت الملايات تتكلم فى الموبايل مع محمود حبيبها توصف له اد ايه هى بتحبه وتموت فيه واد ايه زبره جميل ومتعة و ان زبره الذ واجمل من زبر اخوه حسين .. ياحلاوة .. بنتى فى الاعدادية بقيت مومس وشرموطة تتناك من اثنين ورا بعض بمزاجها .. انا لازم اشوف لى حل فى المصيبة دى ... اعمل ايه ؟!



العيال كبرت الجزء الثانى
:

بعد طعام الغذاء دخل الخول زوجى عاريا لينام فى السرير فى انتظارى لينيكنى كما تعود ويفشخ لى طيظى، بينما دخل ابنى المتناك سامى لحجرته يشاهد العديد من أفلام الفيديو فى المواقع الإباحية للمثليين الذكور ، وانسلت سامية تحت الملايات تحدث حسين و محمود أخاه تستعيد معهما ما فعلا معها و فشخ طيزها واصابتها بشرخ و نزيف دموى و بسيط و تتفق معهما على الذهاب اليهما منتصف الليل لاستكمال نيابة الظهر السريعة المؤلمة ، و فكرت كيف يكون لى مكان فى شبكة العشق والدعارة هذه، وتمنيت لو كان زميلى سمير يسكن معنا فى إحدى شقق عمارتنا الجديدة و بها شقق كثيرة خالية معروضة للبيع والايجار . تأكدت من أن فتحية الخدامة تقوم بتنظيف المائدة و الأطباق و المطبخ والحمام ، بينما خلعت انا عارية تماما و رششت قليلا من العطور بين اردافى و تحت بزازى وابطى و دخلت فى دلال لزوجى الخول مولانا الشيخ عبده فوجدته يداعب قضيبه الغليظ جدا و المتعلم بين فخذيه و النصف منتصب داعبته بصوابعى و تاوهت فى همس قائلة هو انت موش بتشبع ابدا .. خد ياحبيبى اشرب من كسى و ركبت على راسه وجهه تحت كسى واردافى و نزلت فالتصقت فتحتى الشرجية بفم الخول زوجى الشيخ عبده، و اغمضت عينى استمتع بلسانه الكبير الدافىء اللزج يداعب عضلات وشفايف فتحتى الشرجية و اصبعى يداعب بظرى المنتصب و التفت يسارا فاكتشفت اننى نسيت ان أغلق باب حجرة النوم علينا ، وأن هناك من يتلصص علينا، قمت بتمثل دورى اننى لم انتبه واخدت اطلق آهات و غنجات خافتة و شهقات ممتعة و اخذت انظر فى حذر نحو فتحة الباب فاكتشفت ان ابنتى سناء و معها الخادمة فتحية و ابنى سامى الثلاثة يتلصصون يتفرجون عليا وانا انيك وجه زوجى الخول الشيخ عبده بكسى المفتوح وهو يشرب عسل كسى، زاد شوقى وهيجانى جدا بلا حدود و أصبحت نشيطة قوية بسبب وجود المشاهدين الصغار المراهقين ولكننى لم أخبر الخول زوجى بشىء ، و سرعان ما رقدت على ظهرى و وقف عبده بين افخاذى على كتفي ينيكنى بقسوة و سرعة وانا مستمتعة للغاية بنظرات الصغار المراهقين يتابعوننى وانا اتناك بقوة واشهق واتلوى و اغنج لقضيب زوجى الخول يدق اعماقى بلا شفقة ، و بمجرد ان انتهى مولانا الخول زوجى الشيخ عبده من القذف قفزت بسرعة البرق خارج الحجرة و أمسكت بالثلاثة مراهقين ابنى سامى وابنتى سناء و الشغالة فتحية و اخدتهم فى حضنى و ضحكت عارية لبوة وقلت بتتفرجوا عليا وجوزى ب ينيكنى يا كلاب ؟؟ طيب لكم معايا حساب كبير ، بس انا موش زعلانة ولامكسوفة منكم و من النهاردة ح اسيب باب حجرة نومى مفتوح لكم ليل ونهار تتفرجون عليا و تتعلموا منى ومن جوزى بعينكم ازاى احنا ننيك بعض ومبسوطين خالص و مستمتعين، واللى فيكم يحب يدخل جوة جنبنا عالسرير يدخل اى وقت أهلا بيه و طبعا اختكم فتحية (الشغالة) معاكم وكمان قبلكم لأنها بنتى احبها موت اكتر منكم كمان .
و تعالى معايا انت ياسناء علشان عاوزاك انت تساعديني النهاردة فى الاستحمام و نتف كسى والشعرة و انا كمان ح انتف لك انت وفتحية كلكم و شعرتكم
و بدأت انتف شعرة سناء و طياظها و تحت ابطيها و حوالين خرم طيزها، وزهقت وقلت ايه ده ي لهوي يا سناء ده خرم طيظك مفشوخ فيه شرخ و متعور و لسة فيه ددمم جديد .. لكن كسك سليم وغشاء البكارة والعذرية سليم زى ما هو ... حتى تعالى شوفى يافتحية طيظ سناء متعورة ومفتوحة ازاى خالص وفيها ددمم .. ياخبر ياسناء ؟ اكيد ياحبيبتى بتوجعك .. يا لهوي ياروحي اكيد طيظك تحرقك نار دلوقت ؟ ايه ده ؟ مين ابو زبر كبير قوى ابن الكلب المفترى اللى ناكك وفشخك كدة ياسناء ؟ ده موش بيحبك خالص خالص ! ده قاسم خالص ، حتى شوفى انت وفتحية جوة فتحة طيظى انا سليمة خالص وحلوة وناعمة زى العسل و واسعة خالص علشان اللى بينيكنى فيها بيحبنى ويخاف عليا وعلى فتحة طيظى و الوجع والجروح والألم والنزيف والدم والقرف ده، شوفى باباك زوجى الخول المتناك بينيكنى انا ماما حبيبته حلو بحب والراحة ازاى ؟؟
مين يا حبيبتى الوحش الآسى اللى فشخك وعمرك كدة لازم اعرفه علشان اعاقبه و انتقم منه ؟
سناء قالت وهى تكاد تبكى (حسين جارنا الطالب فى كلية الهندسة، بتاعه كبير قوى قوى قوى و ناشف ياماما )، قلت لها ( حسين بس بمفرده واللا كان معاه حد تانى ؟) قالت لا (محمود اخو حسين زبره صغير و حلو و ناكنى كثير فى طيظى قبل كدة وحط كريم وكان لذيذ قوى و موش بيوجعنى كثير ولا بيعورنى زى حسين ) اخدت البنتين سناء و فتحية فى حضنى و ضحكت و قلت لهم معلهش خلاص أنساها دى و انا ح اعلم حسين يبقى شاطر وحنون و يحط لكم كريم المرة الجاية .، ياللا مين فيكم حا تلحس لى كسى الأول: سناء ؟؟ وبعدين فتحية ترضع بزازى والحس لى خرم طيظى
انتظر الجزء الثالث غدا

العيال كبرت الجزء الثانى :

بعد طعام الغذاء دخل الخول زوجى عاريا لينام فى السرير فى انتظارى لينيكنى كما تعود ويفشخ لى طيظى، بينما دخل ابنى المتناك سامى لحجرته يشاهد العديد من أفلام الفيديو فى المواقع الإباحية للمثليين الذكور ، وانسلت سامية تحت الملايات تحدث حسين و محمود أخاه تستعيد معهما ما فعلا معها و فشخ طيزها واصابتها بشرخ و نزيف دموى و بسيط و تتفق معهما على الذهاب اليهما منتصف الليل لاستكمال نيابة الظهر السريعة المؤلمة ، و فكرت كيف يكون لى مكان فى شبكة العشق والدعارة هذه، وتمنيت لو كان زميلى سمير يسكن معنا فى إحدى شقق عمارتنا الجديدة و بها شقق كثيرة خالية معروضة للبيع والايجار . تأكدت من أن فتحية الخدامة تقوم بتنظيف المائدة و الأطباق و المطبخ والحمام ، بينما خلعت انا عارية تماما و رششت قليلا من العطور بين اردافى و تحت بزازى وابطى و دخلت فى دلال لزوجى الخول مولانا الشيخ عبده فوجدته يداعب قضيبه الغليظ جدا و المتعلم بين فخذيه و النصف منتصب داعبته بصوابعى و تاوهت فى همس قائلة هو انت موش بتشبع ابدا .. خد ياحبيبى اشرب من كسى و ركبت على راسه وجهه تحت كسى واردافى و نزلت فالتصقت فتحتى الشرجية بفم الخول زوجى الشيخ عبده، و اغمضت عينى استمتع بلسانه الكبير الدافىء اللزج يداعب عضلات وشفايف فتحتى الشرجية و اصبعى يداعب بظرى المنتصب و التفت يسارا فاكتشفت اننى نسيت ان أغلق باب حجرة النوم علينا ، وأن هناك من يتلصص علينا، قمت بتمثل دورى اننى لم انتبه واخدت اطلق آهات و غنجات خافتة و شهقات ممتعة و اخذت انظر فى حذر نحو فتحة الباب فاكتشفت ان ابنتى سناء و معها الخادمة فتحية و ابنى سامى الثلاثة يتلصصون يتفرجون عليا وانا انيك وجه زوجى الخول الشيخ عبده بكسى المفتوح وهو يشرب عسل كسى، زاد شوقى وهيجانى جدا بلا حدود و أصبحت نشيطة قوية بسبب وجود المشاهدين الصغار المراهقين ولكننى لم أخبر الخول زوجى بشىء ، و سرعان ما رقدت على ظهرى و وقف عبده بين افخاذى على كتفي ينيكنى بقسوة و سرعة وانا مستمتعة للغاية بنظرات الصغار المراهقين يتابعوننى وانا اتناك بقوة واشهق واتلوى و اغنج لقضيب زوجى الخول يدق اعماقى بلا شفقة ، و بمجرد ان انتهى مولانا الخول زوجى الشيخ عبده من القذف قفزت بسرعة البرق خارج الحجرة و أمسكت بالثلاثة مراهقين ابنى سامى وابنتى سناء و الشغالة فتحية و اخدتهم فى حضنى و ضحكت عارية لبوة وقلت بتتفرجوا عليا وجوزى ب ينيكنى يا كلاب ؟؟ طيب لكم معايا حساب كبير ، بس انا موش زعلانة ولامكسوفة منكم و من النهاردة ح اسيب باب حجرة نومى مفتوح لكم ليل ونهار تتفرجون عليا و تتعلموا منى ومن جوزى بعينكم ازاى احنا ننيك بعض ومبسوطين خالص و مستمتعين، واللى فيكم يحب يدخل جوة جنبنا عالسرير يدخل اى وقت أهلا بيه و طبعا اختكم فتحية (الشغالة) معاكم وكمان قبلكم لأنها بنتى احبها موت اكتر منكم كمان .
و تعالى معايا انت ياسناء علشان عاوزاك انت تساعديني النهاردة فى الاستحمام و نتف كسى والشعرة و انا كمان ح انتف لك انت وفتحية كلكم و شعرتكم
و بدأت انتف شعرة سناء و طياظها و تحت ابطيها و حوالين خرم طيزها، وزهقت وقلت ايه ده ي لهوي يا سناء ده خرم طيظك مفشوخ فيه شرخ و متعور و لسة فيه ددمم جديد .. لكن كسك سليم وغشاء البكارة والعذرية سليم زى ما هو ... حتى تعالى شوفى يافتحية طيظ سناء متعورة ومفتوحة ازاى خالص وفيها ددمم .. ياخبر ياسناء ؟ اكيد ياحبيبتى بتوجعك .. يا لهوي ياروحي اكيد طيظك تحرقك نار دلوقت ؟ ايه ده ؟ مين ابو زبر كبير قوى ابن الكلب المفترى اللى ناكك وفشخك كدة ياسناء ؟ ده موش بيحبك خالص خالص ! ده قاسم خالص ، حتى شوفى انت وفتحية جوة فتحة طيظى انا سليمة خالص وحلوة وناعمة زى العسل و واسعة خالص علشان اللى بينيكنى فيها بيحبنى ويخاف عليا وعلى فتحة طيظى و الوجع والجروح والألم والنزيف والدم والقرف ده، شوفى باباك زوجى الخول المتناك بينيكنى انا ماما حبيبته حلو بحب والراحة ازاى ؟؟
مين يا حبيبتى الوحش الآسى اللى فشخك وعمرك كدة لازم اعرفه علشان اعاقبه و انتقم منه ؟
سناء قالت وهى تكاد تبكى (حسين جارنا الطالب فى كلية الهندسة، بتاعه كبير قوى قوى قوى و ناشف ياماما )، قلت لها ( حسين بس بمفرده واللا كان معاه حد تانى ؟) قالت لا (محمود اخو حسين زبره صغير و حلو و ناكنى كثير فى طيظى قبل كدة وحط كريم وكان لذيذ قوى و موش بيوجعنى كثير ولا بيعورنى زى حسين ) اخدت البنتين سناء و فتحية فى حضنى و ضحكت و قلت لهم معلهش خلاص أنساها دى و انا ح اعلم حسين يبقى شاطر وحنون و يحط لكم كريم المرة الجاية .، ياللا مين فيكم حا تلحس لى كسى الأول: سناء ؟؟ وبعدين فتحية ترضع بزازى والحس لى خرم طيظى
انتظر الجزء الثالث غدا
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو عوض, alkpyr, MADAM SOSO و 10 آخرين
رجعت اليوم من الشغل بدرى ثلاث ساعات و قلت احضر الغدا و اخلص شوية من مهام و شغل البيت لغاية العيال ماترجع من المدرسة ، و بعد نصف ساعة كنت قاعدة اقشر كوسة طويلة قوى و تخينة علشان الحشو و خشنة شوية و معووجة من مقدمتها لفوق بشكل يشبه القضيب المنتصب بشدة و شكلها وملمسها بعد التقشير ناعم و مزفلط و طويل و تخينة مثل القضيب الحلو، حسيت ان كسى باة مبلول و شفايف كسى وارمة و سخنة، فوضعت واحدة من الكوسة على بظرى ادعكها فيه شوية و زنقت صباع الكوسة إتزفلط ودخل اتزحلق جوة كسى كله قعدت أدخله و أخرجه وانا افكر كانى احلم بقضيب سمير زميلى فى الشغل اللى دايما منتصب قوى وباين فى البنطلون بتاعه و حدود وشكل رأس قضيبه مشدودة و عنينا احنا البنات والستات طول الوقت تختلس النظر إليه فى السر ة نهيج عليه وندعك فخاذنا فى بعضها وساعات احط فى كسى قلم طخين ماركر و البس عليه الكلوت وأفضل انزل عليه واجيب وانا ابص لقضيب سمير واحلم انه جوة كسى للآخر .، حطيت صباع الكوسة الكبير جوة كسى وبقيت اقمط عليه بكسى و اجيب و انزل على الفوتيه لما غرقت الدنيا...
شوية و سمعت همس و شهقة و آهات على السلم برة باب الشقة زى ما يكون فيه حد بينيك بنت .. بنت يا نهار اسود !!! بعدين تكون بنتى سناء ؟؟ قمت بسرعة انسحب و نظرت من العين السحرية لقيتها فعلا بنتى سناء على باب الشقة و معاها الواد محمود جارنا فى الشقة المقابلة عمال يحضنها و يبوسها فى شفايفها و ماسك بزازها شوية و شوية يمسك طيزها و يروح حاضنها و يعصر وسطها، وشنطة الكتب وقعت منها تحت رجليها ، وهى جاية توطى تجيب الشنطة الواد محمود مطلع قضيبه واقف وراها راح شلحها و شد الكلوت بتاعها و خد البنت عليه جامد و دخل زبره فى طيظ البنت بين طياظها وهى تشهق وتتاوه و تتحايل عليه يسيبها و تقول له بلاش هنا بلاش دلوقت حد يشوفنا حد ييجى ماما زمانها راجعة من الشغل دلوقت ياحمادة يا حبيبى ... معلش ياحمادة انا ب أحبك بس استنى ح اجيلك بالليل ، و الواد محمود لابد و زانق البنت ح يقطع لها هدومها و فتح باب شقتهم و شد البنت دخلها جوة و قفل عليها الباب .
بقيت ح اتجنن على البنت .. ياترى بيعمل فيها ايه دلوقت ؟ ياترى محمود ناك البنت فى طيزها واللا فى كسها .. لازم اعرف واطمئن بعدين البنت تضيع منى كدة .. يا نهار اسود ؟ اروح اكسر عليه الشقة ؟ اجيب الش طة ؟ اطلب جوزى الخول ييجى ينقذ البنت ؟ طيب اعمل ايه دلوقت ؟ بقيت حيرانة خالص ، رحت لبست روب مفتوح بحزام وانا عريانة ملط و رحت على باب شقة جيراننا محمود و قبل ما ارجع الباب اكسره سمعت بنتى سناء تشهق بمنيكة وعلوقية وتقول انا كمان احبك موت ياحمادة بس كفاية باة بعدين اخوك حسين فشخني و عور لى طيظى خالص دلوقت وفيها ددمم . ،.. كفاية سيبنى ارجع البيت اعالج بسرعة فتحة طيظى قبل ماما وبابا ما ييجوا ويعرفوا حاجة علشان خاطرى !!!
يا خبر منيل بنيلة؟ اخوه حسين الكبير الطالب فى الجامعة كمان ناك البنت فى طيزها فشلها فتحها و عورها و طيظ البنت دلوقت متعودة و فيها ددمم ؟ ، رجعت جرى على شقتنا اجيب السكينة من المطبخ علشان انقذ بنتى و اخلص على حسين ومحمود ، وانا راجعة لقيت سناء فتحت باب الشقة و دخلت جرى وانا مستخبية وراء ستائر باب المطبخ، و قفلت الباب وراها و رمت الشنطة و قلعت ملط و لباسها غرقان ددمم و جريت على التواليت و سايبة باب التواليت مفتوح شوية بصيت عليها لقيتها غسلت طياظها وفتحتها الشرجية و دهنتها بمرهم (برايدوكايين) المخدر الموضعي القوى و مطهر الشيوخ الشرجية و البواسير ، وعرفت انها معاها انبوبتين جداد فى شنطة المدرسة جايباهم من الصيدلية ، وعرفت بعد كدة ان زميلتها وصفت لها المرهم ده علشان تستعمله بعد ما تتناك فى طيزها من حبيبها ... المصيبة دلوقت ان اللى ناك سناء فى طيزها حبيبها محمود وكمان اخوه حسين الاثنين ناكوا بنتى سناء و فشخوها .. طيب اعمل ايه انا دلوقت ؟؟
طلعت سناء زى القمر من التواليت و غيرت هدومها و غسلت كلوت الدم عالحوض وحطته فى الغسالة وراحت نامت فى السرير تحت الملايات تتكلم فى الموبايل مع محمود حبيبها توصف له اد ايه هى بتحبه وتموت فيه واد ايه زبره جميل ومتعة و ان زبره الذ واجمل من زبر اخوه حسين .. ياحلاوة .. بنتى فى الاعدادية بقيت مومس وشرموطة تتناك من اثنين ورا بعض بمزاجها .. انا لازم اشوف لى حل فى المصيبة دى ... اعمل ايه ؟!
اجي انيكك معاها تتناكو سوا مني
 
  • معجبنيش
التفاعلات: TopTia
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم إضافة الجزء الثاني
 
رجعت اليوم من الشغل بدرى ثلاث ساعات و قلت احضر الغدا و اخلص شوية من مهام و شغل البيت لغاية العيال ماترجع من المدرسة ، و بعد نصف ساعة كنت قاعدة اقشر كوسة طويلة قوى و تخينة علشان الحشو و خشنة شوية و معووجة من مقدمتها لفوق بشكل يشبه القضيب المنتصب بشدة و شكلها وملمسها بعد التقشير ناعم و مزفلط و طويل و تخينة مثل القضيب الحلو، حسيت ان كسى باة مبلول و شفايف كسى وارمة و سخنة، فوضعت واحدة من الكوسة على بظرى ادعكها فيه شوية و زنقت صباع الكوسة إتزفلط ودخل اتزحلق جوة كسى كله قعدت أدخله و أخرجه وانا افكر كانى احلم بقضيب سمير زميلى فى الشغل اللى دايما منتصب قوى وباين فى البنطلون بتاعه و حدود وشكل رأس قضيبه مشدودة و عنينا احنا البنات والستات طول الوقت تختلس النظر إليه فى السر ة نهيج عليه وندعك فخاذنا فى بعضها وساعات احط فى كسى قلم طخين ماركر و البس عليه الكلوت وأفضل انزل عليه واجيب وانا ابص لقضيب سمير واحلم انه جوة كسى للآخر .، حطيت صباع الكوسة الكبير جوة كسى وبقيت اقمط عليه بكسى و اجيب و انزل على الفوتيه لما غرقت الدنيا...
شوية و سمعت همس و شهقة و آهات على السلم برة باب الشقة زى ما يكون فيه حد بينيك بنت .. بنت يا نهار اسود !!! بعدين تكون بنتى سناء ؟؟ قمت بسرعة انسحب و نظرت من العين السحرية لقيتها فعلا بنتى سناء على باب الشقة و معاها الواد محمود جارنا فى الشقة المقابلة عمال يحضنها و يبوسها فى شفايفها و ماسك بزازها شوية و شوية يمسك طيزها و يروح حاضنها و يعصر وسطها، وشنطة الكتب وقعت منها تحت رجليها ، وهى جاية توطى تجيب الشنطة الواد محمود مطلع قضيبه واقف وراها راح شلحها و شد الكلوت بتاعها و خد البنت عليه جامد و دخل زبره فى طيظ البنت بين طياظها وهى تشهق وتتاوه و تتحايل عليه يسيبها و تقول له بلاش هنا بلاش دلوقت حد يشوفنا حد ييجى ماما زمانها راجعة من الشغل دلوقت ياحمادة يا حبيبى ... معلش ياحمادة انا ب أحبك بس استنى ح اجيلك بالليل ، و الواد محمود لابد و زانق البنت ح يقطع لها هدومها و فتح باب شقتهم و شد البنت دخلها جوة و قفل عليها الباب .
بقيت ح اتجنن على البنت .. ياترى بيعمل فيها ايه دلوقت ؟ ياترى محمود ناك البنت فى طيزها واللا فى كسها .. لازم اعرف واطمئن بعدين البنت تضيع منى كدة .. يا نهار اسود ؟ اروح اكسر عليه الشقة ؟ اجيب الش طة ؟ اطلب جوزى الخول ييجى ينقذ البنت ؟ طيب اعمل ايه دلوقت ؟ بقيت حيرانة خالص ، رحت لبست روب مفتوح بحزام وانا عريانة ملط و رحت على باب شقة جيراننا محمود و قبل ما ارجع الباب اكسره سمعت بنتى سناء تشهق بمنيكة وعلوقية وتقول انا كمان احبك موت ياحمادة بس كفاية باة بعدين اخوك حسين فشخني و عور لى طيظى خالص دلوقت وفيها ددمم . ،.. كفاية سيبنى ارجع البيت اعالج بسرعة فتحة طيظى قبل ماما وبابا ما ييجوا ويعرفوا حاجة علشان خاطرى !!!
يا خبر منيل بنيلة؟ اخوه حسين الكبير الطالب فى الجامعة كمان ناك البنت فى طيزها فشلها فتحها و عورها و طيظ البنت دلوقت متعودة و فيها ددمم ؟ ، رجعت جرى على شقتنا اجيب السكينة من المطبخ علشان انقذ بنتى و اخلص على حسين ومحمود ، وانا راجعة لقيت سناء فتحت باب الشقة و دخلت جرى وانا مستخبية وراء ستائر باب المطبخ، و قفلت الباب وراها و رمت الشنطة و قلعت ملط و لباسها غرقان ددمم و جريت على التواليت و سايبة باب التواليت مفتوح شوية بصيت عليها لقيتها غسلت طياظها وفتحتها الشرجية و دهنتها بمرهم (برايدوكايين) المخدر الموضعي القوى و مطهر الشيوخ الشرجية و البواسير ، وعرفت انها معاها انبوبتين جداد فى شنطة المدرسة جايباهم من الصيدلية ، وعرفت بعد كدة ان زميلتها وصفت لها المرهم ده علشان تستعمله بعد ما تتناك فى طيزها من حبيبها ... المصيبة دلوقت ان اللى ناك سناء فى طيزها حبيبها محمود وكمان اخوه حسين الاثنين ناكوا بنتى سناء و فشخوها .. طيب اعمل ايه انا دلوقت ؟؟
طلعت سناء زى القمر من التواليت و غيرت هدومها و غسلت كلوت الدم عالحوض وحطته فى الغسالة وراحت نامت فى السرير تحت الملايات تتكلم فى الموبايل مع محمود حبيبها توصف له اد ايه هى بتحبه وتموت فيه واد ايه زبره جميل ومتعة و ان زبره الذ واجمل من زبر اخوه حسين .. ياحلاوة .. بنتى فى الاعدادية بقيت مومس وشرموطة تتناك من اثنين ورا بعض بمزاجها .. انا لازم اشوف لى حل فى المصيبة دى ... اعمل ايه ؟!



العيال كبرت الجزء الثانى
:

بعد طعام الغذاء دخل الخول زوجى عاريا لينام فى السرير فى انتظارى لينيكنى كما تعود ويفشخ لى طيظى، بينما دخل ابنى المتناك سامى لحجرته يشاهد العديد من أفلام الفيديو فى المواقع الإباحية للمثليين الذكور ، وانسلت سامية تحت الملايات تحدث حسين و محمود أخاه تستعيد معهما ما فعلا معها و فشخ طيزها واصابتها بشرخ و نزيف دموى و بسيط و تتفق معهما على الذهاب اليهما منتصف الليل لاستكمال نيابة الظهر السريعة المؤلمة ، و فكرت كيف يكون لى مكان فى شبكة العشق والدعارة هذه، وتمنيت لو كان زميلى سمير يسكن معنا فى إحدى شقق عمارتنا الجديدة و بها شقق كثيرة خالية معروضة للبيع والايجار . تأكدت من أن فتحية الخدامة تقوم بتنظيف المائدة و الأطباق و المطبخ والحمام ، بينما خلعت انا عارية تماما و رششت قليلا من العطور بين اردافى و تحت بزازى وابطى و دخلت فى دلال لزوجى الخول مولانا الشيخ عبده فوجدته يداعب قضيبه الغليظ جدا و المتعلم بين فخذيه و النصف منتصب داعبته بصوابعى و تاوهت فى همس قائلة هو انت موش بتشبع ابدا .. خد ياحبيبى اشرب من كسى و ركبت على راسه وجهه تحت كسى واردافى و نزلت فالتصقت فتحتى الشرجية بفم الخول زوجى الشيخ عبده، و اغمضت عينى استمتع بلسانه الكبير الدافىء اللزج يداعب عضلات وشفايف فتحتى الشرجية و اصبعى يداعب بظرى المنتصب و التفت يسارا فاكتشفت اننى نسيت ان أغلق باب حجرة النوم علينا ، وأن هناك من يتلصص علينا، قمت بتمثل دورى اننى لم انتبه واخدت اطلق آهات و غنجات خافتة و شهقات ممتعة و اخذت انظر فى حذر نحو فتحة الباب فاكتشفت ان ابنتى سناء و معها الخادمة فتحية و ابنى سامى الثلاثة يتلصصون يتفرجون عليا وانا انيك وجه زوجى الخول الشيخ عبده بكسى المفتوح وهو يشرب عسل كسى، زاد شوقى وهيجانى جدا بلا حدود و أصبحت نشيطة قوية بسبب وجود المشاهدين الصغار المراهقين ولكننى لم أخبر الخول زوجى بشىء ، و سرعان ما رقدت على ظهرى و وقف عبده بين افخاذى على كتفي ينيكنى بقسوة و سرعة وانا مستمتعة للغاية بنظرات الصغار المراهقين يتابعوننى وانا اتناك بقوة واشهق واتلوى و اغنج لقضيب زوجى الخول يدق اعماقى بلا شفقة ، و بمجرد ان انتهى مولانا الخول زوجى الشيخ عبده من القذف قفزت بسرعة البرق خارج الحجرة و أمسكت بالثلاثة مراهقين ابنى سامى وابنتى سناء و الشغالة فتحية و اخدتهم فى حضنى و ضحكت عارية لبوة وقلت بتتفرجوا عليا وجوزى ب ينيكنى يا كلاب ؟؟ طيب لكم معايا حساب كبير ، بس انا موش زعلانة ولامكسوفة منكم و من النهاردة ح اسيب باب حجرة نومى مفتوح لكم ليل ونهار تتفرجون عليا و تتعلموا منى ومن جوزى بعينكم ازاى احنا ننيك بعض ومبسوطين خالص و مستمتعين، واللى فيكم يحب يدخل جوة جنبنا عالسرير يدخل اى وقت أهلا بيه و طبعا اختكم فتحية (الشغالة) معاكم وكمان قبلكم لأنها بنتى احبها موت اكتر منكم كمان .
و تعالى معايا انت ياسناء علشان عاوزاك انت تساعديني النهاردة فى الاستحمام و نتف كسى والشعرة و انا كمان ح انتف لك انت وفتحية كلكم و شعرتكم
و بدأت انتف شعرة سناء و طياظها و تحت ابطيها و حوالين خرم طيزها، وزهقت وقلت ايه ده ي لهوي يا سناء ده خرم طيظك مفشوخ فيه شرخ و متعور و لسة فيه ددمم جديد .. لكن كسك سليم وغشاء البكارة والعذرية سليم زى ما هو ... حتى تعالى شوفى يافتحية طيظ سناء متعورة ومفتوحة ازاى خالص وفيها ددمم .. ياخبر ياسناء ؟ اكيد ياحبيبتى بتوجعك .. يا لهوي ياروحي اكيد طيظك تحرقك نار دلوقت ؟ ايه ده ؟ مين ابو زبر كبير قوى ابن الكلب المفترى اللى ناكك وفشخك كدة ياسناء ؟ ده موش بيحبك خالص خالص ! ده قاسم خالص ، حتى شوفى انت وفتحية جوة فتحة طيظى انا سليمة خالص وحلوة وناعمة زى العسل و واسعة خالص علشان اللى بينيكنى فيها بيحبنى ويخاف عليا وعلى فتحة طيظى و الوجع والجروح والألم والنزيف والدم والقرف ده، شوفى باباك زوجى الخول المتناك بينيكنى انا ماما حبيبته حلو بحب والراحة ازاى ؟؟
مين يا حبيبتى الوحش الآسى اللى فشخك وعمرك كدة لازم اعرفه علشان اعاقبه و انتقم منه ؟
سناء قالت وهى تكاد تبكى (حسين جارنا الطالب فى كلية الهندسة، بتاعه كبير قوى قوى قوى و ناشف ياماما )، قلت لها ( حسين بس بمفرده واللا كان معاه حد تانى ؟) قالت لا (محمود اخو حسين زبره صغير و حلو و ناكنى كثير فى طيظى قبل كدة وحط كريم وكان لذيذ قوى و موش بيوجعنى كثير ولا بيعورنى زى حسين ) اخدت البنتين سناء و فتحية فى حضنى و ضحكت و قلت لهم معلهش خلاص أنساها دى و انا ح اعلم حسين يبقى شاطر وحنون و يحط لكم كريم المرة الجاية .، ياللا مين فيكم حا تلحس لى كسى الأول: سناء ؟؟ وبعدين فتحية ترضع بزازى والحس لى خرم طيظى
انتظر الجزء الثالث غدا

العيال كبرت الجزء الثانى :

بعد طعام الغذاء دخل الخول زوجى عاريا لينام فى السرير فى انتظارى لينيكنى كما تعود ويفشخ لى طيظى، بينما دخل ابنى المتناك سامى لحجرته يشاهد العديد من أفلام الفيديو فى المواقع الإباحية للمثليين الذكور ، وانسلت سامية تحت الملايات تحدث حسين و محمود أخاه تستعيد معهما ما فعلا معها و فشخ طيزها واصابتها بشرخ و نزيف دموى و بسيط و تتفق معهما على الذهاب اليهما منتصف الليل لاستكمال نيابة الظهر السريعة المؤلمة ، و فكرت كيف يكون لى مكان فى شبكة العشق والدعارة هذه، وتمنيت لو كان زميلى سمير يسكن معنا فى إحدى شقق عمارتنا الجديدة و بها شقق كثيرة خالية معروضة للبيع والايجار . تأكدت من أن فتحية الخدامة تقوم بتنظيف المائدة و الأطباق و المطبخ والحمام ، بينما خلعت انا عارية تماما و رششت قليلا من العطور بين اردافى و تحت بزازى وابطى و دخلت فى دلال لزوجى الخول مولانا الشيخ عبده فوجدته يداعب قضيبه الغليظ جدا و المتعلم بين فخذيه و النصف منتصب داعبته بصوابعى و تاوهت فى همس قائلة هو انت موش بتشبع ابدا .. خد ياحبيبى اشرب من كسى و ركبت على راسه وجهه تحت كسى واردافى و نزلت فالتصقت فتحتى الشرجية بفم الخول زوجى الشيخ عبده، و اغمضت عينى استمتع بلسانه الكبير الدافىء اللزج يداعب عضلات وشفايف فتحتى الشرجية و اصبعى يداعب بظرى المنتصب و التفت يسارا فاكتشفت اننى نسيت ان أغلق باب حجرة النوم علينا ، وأن هناك من يتلصص علينا، قمت بتمثل دورى اننى لم انتبه واخدت اطلق آهات و غنجات خافتة و شهقات ممتعة و اخذت انظر فى حذر نحو فتحة الباب فاكتشفت ان ابنتى سناء و معها الخادمة فتحية و ابنى سامى الثلاثة يتلصصون يتفرجون عليا وانا انيك وجه زوجى الخول الشيخ عبده بكسى المفتوح وهو يشرب عسل كسى، زاد شوقى وهيجانى جدا بلا حدود و أصبحت نشيطة قوية بسبب وجود المشاهدين الصغار المراهقين ولكننى لم أخبر الخول زوجى بشىء ، و سرعان ما رقدت على ظهرى و وقف عبده بين افخاذى على كتفي ينيكنى بقسوة و سرعة وانا مستمتعة للغاية بنظرات الصغار المراهقين يتابعوننى وانا اتناك بقوة واشهق واتلوى و اغنج لقضيب زوجى الخول يدق اعماقى بلا شفقة ، و بمجرد ان انتهى مولانا الخول زوجى الشيخ عبده من القذف قفزت بسرعة البرق خارج الحجرة و أمسكت بالثلاثة مراهقين ابنى سامى وابنتى سناء و الشغالة فتحية و اخدتهم فى حضنى و ضحكت عارية لبوة وقلت بتتفرجوا عليا وجوزى ب ينيكنى يا كلاب ؟؟ طيب لكم معايا حساب كبير ، بس انا موش زعلانة ولامكسوفة منكم و من النهاردة ح اسيب باب حجرة نومى مفتوح لكم ليل ونهار تتفرجون عليا و تتعلموا منى ومن جوزى بعينكم ازاى احنا ننيك بعض ومبسوطين خالص و مستمتعين، واللى فيكم يحب يدخل جوة جنبنا عالسرير يدخل اى وقت أهلا بيه و طبعا اختكم فتحية (الشغالة) معاكم وكمان قبلكم لأنها بنتى احبها موت اكتر منكم كمان .
و تعالى معايا انت ياسناء علشان عاوزاك انت تساعديني النهاردة فى الاستحمام و نتف كسى والشعرة و انا كمان ح انتف لك انت وفتحية كلكم و شعرتكم
و بدأت انتف شعرة سناء و طياظها و تحت ابطيها و حوالين خرم طيزها، وزهقت وقلت ايه ده ي لهوي يا سناء ده خرم طيظك مفشوخ فيه شرخ و متعور و لسة فيه ددمم جديد .. لكن كسك سليم وغشاء البكارة والعذرية سليم زى ما هو ... حتى تعالى شوفى يافتحية طيظ سناء متعورة ومفتوحة ازاى خالص وفيها ددمم .. ياخبر ياسناء ؟ اكيد ياحبيبتى بتوجعك .. يا لهوي ياروحي اكيد طيظك تحرقك نار دلوقت ؟ ايه ده ؟ مين ابو زبر كبير قوى ابن الكلب المفترى اللى ناكك وفشخك كدة ياسناء ؟ ده موش بيحبك خالص خالص ! ده قاسم خالص ، حتى شوفى انت وفتحية جوة فتحة طيظى انا سليمة خالص وحلوة وناعمة زى العسل و واسعة خالص علشان اللى بينيكنى فيها بيحبنى ويخاف عليا وعلى فتحة طيظى و الوجع والجروح والألم والنزيف والدم والقرف ده، شوفى باباك زوجى الخول المتناك بينيكنى انا ماما حبيبته حلو بحب والراحة ازاى ؟؟
مين يا حبيبتى الوحش الآسى اللى فشخك وعمرك كدة لازم اعرفه علشان اعاقبه و انتقم منه ؟
سناء قالت وهى تكاد تبكى (حسين جارنا الطالب فى كلية الهندسة، بتاعه كبير قوى قوى قوى و ناشف ياماما )، قلت لها ( حسين بس بمفرده واللا كان معاه حد تانى ؟) قالت لا (محمود اخو حسين زبره صغير و حلو و ناكنى كثير فى طيظى قبل كدة وحط كريم وكان لذيذ قوى و موش بيوجعنى كثير ولا بيعورنى زى حسين ) اخدت البنتين سناء و فتحية فى حضنى و ضحكت و قلت لهم معلهش خلاص أنساها دى و انا ح اعلم حسين يبقى شاطر وحنون و يحط لكم كريم المرة الجاية .، ياللا مين فيكم حا تلحس لى كسى الأول: سناء ؟؟ وبعدين فتحية ترضع بزازى والحس لى خرم طيظى
انتظر الجزء الثالث غدا
كمل يا برنس وما تتأخر
 
رجعت اليوم من الشغل بدرى ثلاث ساعات و قلت احضر الغدا و اخلص شوية من مهام و شغل البيت لغاية العيال ماترجع من المدرسة ، و بعد نصف ساعة كنت قاعدة اقشر كوسة طويلة قوى و تخينة علشان الحشو و خشنة شوية و معووجة من مقدمتها لفوق بشكل يشبه القضيب المنتصب بشدة و شكلها وملمسها بعد التقشير ناعم و مزفلط و طويل و تخينة مثل القضيب الحلو، حسيت ان كسى باة مبلول و شفايف كسى وارمة و سخنة، فوضعت واحدة من الكوسة على بظرى ادعكها فيه شوية و زنقت صباع الكوسة إتزفلط ودخل اتزحلق جوة كسى كله قعدت أدخله و أخرجه وانا افكر كانى احلم بقضيب سمير زميلى فى الشغل اللى دايما منتصب قوى وباين فى البنطلون بتاعه و حدود وشكل رأس قضيبه مشدودة و عنينا احنا البنات والستات طول الوقت تختلس النظر إليه فى السر ة نهيج عليه وندعك فخاذنا فى بعضها وساعات احط فى كسى قلم طخين ماركر و البس عليه الكلوت وأفضل انزل عليه واجيب وانا ابص لقضيب سمير واحلم انه جوة كسى للآخر .، حطيت صباع الكوسة الكبير جوة كسى وبقيت اقمط عليه بكسى و اجيب و انزل على الفوتيه لما غرقت الدنيا...
شوية و سمعت همس و شهقة و آهات على السلم برة باب الشقة زى ما يكون فيه حد بينيك بنت .. بنت يا نهار اسود !!! بعدين تكون بنتى سناء ؟؟ قمت بسرعة انسحب و نظرت من العين السحرية لقيتها فعلا بنتى سناء على باب الشقة و معاها الواد محمود جارنا فى الشقة المقابلة عمال يحضنها و يبوسها فى شفايفها و ماسك بزازها شوية و شوية يمسك طيزها و يروح حاضنها و يعصر وسطها، وشنطة الكتب وقعت منها تحت رجليها ، وهى جاية توطى تجيب الشنطة الواد محمود مطلع قضيبه واقف وراها راح شلحها و شد الكلوت بتاعها و خد البنت عليه جامد و دخل زبره فى طيظ البنت بين طياظها وهى تشهق وتتاوه و تتحايل عليه يسيبها و تقول له بلاش هنا بلاش دلوقت حد يشوفنا حد ييجى ماما زمانها راجعة من الشغل دلوقت ياحمادة يا حبيبى ... معلش ياحمادة انا ب أحبك بس استنى ح اجيلك بالليل ، و الواد محمود لابد و زانق البنت ح يقطع لها هدومها و فتح باب شقتهم و شد البنت دخلها جوة و قفل عليها الباب .
بقيت ح اتجنن على البنت .. ياترى بيعمل فيها ايه دلوقت ؟ ياترى محمود ناك البنت فى طيزها واللا فى كسها .. لازم اعرف واطمئن بعدين البنت تضيع منى كدة .. يا نهار اسود ؟ اروح اكسر عليه الشقة ؟ اجيب الش طة ؟ اطلب جوزى الخول ييجى ينقذ البنت ؟ طيب اعمل ايه دلوقت ؟ بقيت حيرانة خالص ، رحت لبست روب مفتوح بحزام وانا عريانة ملط و رحت على باب شقة جيراننا محمود و قبل ما ارجع الباب اكسره سمعت بنتى سناء تشهق بمنيكة وعلوقية وتقول انا كمان احبك موت ياحمادة بس كفاية باة بعدين اخوك حسين فشخني و عور لى طيظى خالص دلوقت وفيها ددمم . ،.. كفاية سيبنى ارجع البيت اعالج بسرعة فتحة طيظى قبل ماما وبابا ما ييجوا ويعرفوا حاجة علشان خاطرى !!!
يا خبر منيل بنيلة؟ اخوه حسين الكبير الطالب فى الجامعة كمان ناك البنت فى طيزها فشلها فتحها و عورها و طيظ البنت دلوقت متعودة و فيها ددمم ؟ ، رجعت جرى على شقتنا اجيب السكينة من المطبخ علشان انقذ بنتى و اخلص على حسين ومحمود ، وانا راجعة لقيت سناء فتحت باب الشقة و دخلت جرى وانا مستخبية وراء ستائر باب المطبخ، و قفلت الباب وراها و رمت الشنطة و قلعت ملط و لباسها غرقان ددمم و جريت على التواليت و سايبة باب التواليت مفتوح شوية بصيت عليها لقيتها غسلت طياظها وفتحتها الشرجية و دهنتها بمرهم (برايدوكايين) المخدر الموضعي القوى و مطهر الشيوخ الشرجية و البواسير ، وعرفت انها معاها انبوبتين جداد فى شنطة المدرسة جايباهم من الصيدلية ، وعرفت بعد كدة ان زميلتها وصفت لها المرهم ده علشان تستعمله بعد ما تتناك فى طيزها من حبيبها ... المصيبة دلوقت ان اللى ناك سناء فى طيزها حبيبها محمود وكمان اخوه حسين الاثنين ناكوا بنتى سناء و فشخوها .. طيب اعمل ايه انا دلوقت ؟؟
طلعت سناء زى القمر من التواليت و غيرت هدومها و غسلت كلوت الدم عالحوض وحطته فى الغسالة وراحت نامت فى السرير تحت الملايات تتكلم فى الموبايل مع محمود حبيبها توصف له اد ايه هى بتحبه وتموت فيه واد ايه زبره جميل ومتعة و ان زبره الذ واجمل من زبر اخوه حسين .. ياحلاوة .. بنتى فى الاعدادية بقيت مومس وشرموطة تتناك من اثنين ورا بعض بمزاجها .. انا لازم اشوف لى حل فى المصيبة دى ... اعمل ايه ؟!



العيال كبرت الجزء الثانى
:

بعد طعام الغذاء دخل الخول زوجى عاريا لينام فى السرير فى انتظارى لينيكنى كما تعود ويفشخ لى طيظى، بينما دخل ابنى المتناك سامى لحجرته يشاهد العديد من أفلام الفيديو فى المواقع الإباحية للمثليين الذكور ، وانسلت سامية تحت الملايات تحدث حسين و محمود أخاه تستعيد معهما ما فعلا معها و فشخ طيزها واصابتها بشرخ و نزيف دموى و بسيط و تتفق معهما على الذهاب اليهما منتصف الليل لاستكمال نيابة الظهر السريعة المؤلمة ، و فكرت كيف يكون لى مكان فى شبكة العشق والدعارة هذه، وتمنيت لو كان زميلى سمير يسكن معنا فى إحدى شقق عمارتنا الجديدة و بها شقق كثيرة خالية معروضة للبيع والايجار . تأكدت من أن فتحية الخدامة تقوم بتنظيف المائدة و الأطباق و المطبخ والحمام ، بينما خلعت انا عارية تماما و رششت قليلا من العطور بين اردافى و تحت بزازى وابطى و دخلت فى دلال لزوجى الخول مولانا الشيخ عبده فوجدته يداعب قضيبه الغليظ جدا و المتعلم بين فخذيه و النصف منتصب داعبته بصوابعى و تاوهت فى همس قائلة هو انت موش بتشبع ابدا .. خد ياحبيبى اشرب من كسى و ركبت على راسه وجهه تحت كسى واردافى و نزلت فالتصقت فتحتى الشرجية بفم الخول زوجى الشيخ عبده، و اغمضت عينى استمتع بلسانه الكبير الدافىء اللزج يداعب عضلات وشفايف فتحتى الشرجية و اصبعى يداعب بظرى المنتصب و التفت يسارا فاكتشفت اننى نسيت ان أغلق باب حجرة النوم علينا ، وأن هناك من يتلصص علينا، قمت بتمثل دورى اننى لم انتبه واخدت اطلق آهات و غنجات خافتة و شهقات ممتعة و اخذت انظر فى حذر نحو فتحة الباب فاكتشفت ان ابنتى سناء و معها الخادمة فتحية و ابنى سامى الثلاثة يتلصصون يتفرجون عليا وانا انيك وجه زوجى الخول الشيخ عبده بكسى المفتوح وهو يشرب عسل كسى، زاد شوقى وهيجانى جدا بلا حدود و أصبحت نشيطة قوية بسبب وجود المشاهدين الصغار المراهقين ولكننى لم أخبر الخول زوجى بشىء ، و سرعان ما رقدت على ظهرى و وقف عبده بين افخاذى على كتفي ينيكنى بقسوة و سرعة وانا مستمتعة للغاية بنظرات الصغار المراهقين يتابعوننى وانا اتناك بقوة واشهق واتلوى و اغنج لقضيب زوجى الخول يدق اعماقى بلا شفقة ، و بمجرد ان انتهى مولانا الخول زوجى الشيخ عبده من القذف قفزت بسرعة البرق خارج الحجرة و أمسكت بالثلاثة مراهقين ابنى سامى وابنتى سناء و الشغالة فتحية و اخدتهم فى حضنى و ضحكت عارية لبوة وقلت بتتفرجوا عليا وجوزى ب ينيكنى يا كلاب ؟؟ طيب لكم معايا حساب كبير ، بس انا موش زعلانة ولامكسوفة منكم و من النهاردة ح اسيب باب حجرة نومى مفتوح لكم ليل ونهار تتفرجون عليا و تتعلموا منى ومن جوزى بعينكم ازاى احنا ننيك بعض ومبسوطين خالص و مستمتعين، واللى فيكم يحب يدخل جوة جنبنا عالسرير يدخل اى وقت أهلا بيه و طبعا اختكم فتحية (الشغالة) معاكم وكمان قبلكم لأنها بنتى احبها موت اكتر منكم كمان .
و تعالى معايا انت ياسناء علشان عاوزاك انت تساعديني النهاردة فى الاستحمام و نتف كسى والشعرة و انا كمان ح انتف لك انت وفتحية كلكم و شعرتكم
و بدأت انتف شعرة سناء و طياظها و تحت ابطيها و حوالين خرم طيزها، وزهقت وقلت ايه ده ي لهوي يا سناء ده خرم طيظك مفشوخ فيه شرخ و متعور و لسة فيه ددمم جديد .. لكن كسك سليم وغشاء البكارة والعذرية سليم زى ما هو ... حتى تعالى شوفى يافتحية طيظ سناء متعورة ومفتوحة ازاى خالص وفيها ددمم .. ياخبر ياسناء ؟ اكيد ياحبيبتى بتوجعك .. يا لهوي ياروحي اكيد طيظك تحرقك نار دلوقت ؟ ايه ده ؟ مين ابو زبر كبير قوى ابن الكلب المفترى اللى ناكك وفشخك كدة ياسناء ؟ ده موش بيحبك خالص خالص ! ده قاسم خالص ، حتى شوفى انت وفتحية جوة فتحة طيظى انا سليمة خالص وحلوة وناعمة زى العسل و واسعة خالص علشان اللى بينيكنى فيها بيحبنى ويخاف عليا وعلى فتحة طيظى و الوجع والجروح والألم والنزيف والدم والقرف ده، شوفى باباك زوجى الخول المتناك بينيكنى انا ماما حبيبته حلو بحب والراحة ازاى ؟؟
مين يا حبيبتى الوحش الآسى اللى فشخك وعمرك كدة لازم اعرفه علشان اعاقبه و انتقم منه ؟
سناء قالت وهى تكاد تبكى (حسين جارنا الطالب فى كلية الهندسة، بتاعه كبير قوى قوى قوى و ناشف ياماما )، قلت لها ( حسين بس بمفرده واللا كان معاه حد تانى ؟) قالت لا (محمود اخو حسين زبره صغير و حلو و ناكنى كثير فى طيظى قبل كدة وحط كريم وكان لذيذ قوى و موش بيوجعنى كثير ولا بيعورنى زى حسين ) اخدت البنتين سناء و فتحية فى حضنى و ضحكت و قلت لهم معلهش خلاص أنساها دى و انا ح اعلم حسين يبقى شاطر وحنون و يحط لكم كريم المرة الجاية .، ياللا مين فيكم حا تلحس لى كسى الأول: سناء ؟؟ وبعدين فتحية ترضع بزازى والحس لى خرم طيظى
انتظر الجزء الثالث غدا

العيال كبرت الجزء الثانى :

بعد طعام الغذاء دخل الخول زوجى عاريا لينام فى السرير فى انتظارى لينيكنى كما تعود ويفشخ لى طيظى، بينما دخل ابنى المتناك سامى لحجرته يشاهد العديد من أفلام الفيديو فى المواقع الإباحية للمثليين الذكور ، وانسلت سامية تحت الملايات تحدث حسين و محمود أخاه تستعيد معهما ما فعلا معها و فشخ طيزها واصابتها بشرخ و نزيف دموى و بسيط و تتفق معهما على الذهاب اليهما منتصف الليل لاستكمال نيابة الظهر السريعة المؤلمة ، و فكرت كيف يكون لى مكان فى شبكة العشق والدعارة هذه، وتمنيت لو كان زميلى سمير يسكن معنا فى إحدى شقق عمارتنا الجديدة و بها شقق كثيرة خالية معروضة للبيع والايجار . تأكدت من أن فتحية الخدامة تقوم بتنظيف المائدة و الأطباق و المطبخ والحمام ، بينما خلعت انا عارية تماما و رششت قليلا من العطور بين اردافى و تحت بزازى وابطى و دخلت فى دلال لزوجى الخول مولانا الشيخ عبده فوجدته يداعب قضيبه الغليظ جدا و المتعلم بين فخذيه و النصف منتصب داعبته بصوابعى و تاوهت فى همس قائلة هو انت موش بتشبع ابدا .. خد ياحبيبى اشرب من كسى و ركبت على راسه وجهه تحت كسى واردافى و نزلت فالتصقت فتحتى الشرجية بفم الخول زوجى الشيخ عبده، و اغمضت عينى استمتع بلسانه الكبير الدافىء اللزج يداعب عضلات وشفايف فتحتى الشرجية و اصبعى يداعب بظرى المنتصب و التفت يسارا فاكتشفت اننى نسيت ان أغلق باب حجرة النوم علينا ، وأن هناك من يتلصص علينا، قمت بتمثل دورى اننى لم انتبه واخدت اطلق آهات و غنجات خافتة و شهقات ممتعة و اخذت انظر فى حذر نحو فتحة الباب فاكتشفت ان ابنتى سناء و معها الخادمة فتحية و ابنى سامى الثلاثة يتلصصون يتفرجون عليا وانا انيك وجه زوجى الخول الشيخ عبده بكسى المفتوح وهو يشرب عسل كسى، زاد شوقى وهيجانى جدا بلا حدود و أصبحت نشيطة قوية بسبب وجود المشاهدين الصغار المراهقين ولكننى لم أخبر الخول زوجى بشىء ، و سرعان ما رقدت على ظهرى و وقف عبده بين افخاذى على كتفي ينيكنى بقسوة و سرعة وانا مستمتعة للغاية بنظرات الصغار المراهقين يتابعوننى وانا اتناك بقوة واشهق واتلوى و اغنج لقضيب زوجى الخول يدق اعماقى بلا شفقة ، و بمجرد ان انتهى مولانا الخول زوجى الشيخ عبده من القذف قفزت بسرعة البرق خارج الحجرة و أمسكت بالثلاثة مراهقين ابنى سامى وابنتى سناء و الشغالة فتحية و اخدتهم فى حضنى و ضحكت عارية لبوة وقلت بتتفرجوا عليا وجوزى ب ينيكنى يا كلاب ؟؟ طيب لكم معايا حساب كبير ، بس انا موش زعلانة ولامكسوفة منكم و من النهاردة ح اسيب باب حجرة نومى مفتوح لكم ليل ونهار تتفرجون عليا و تتعلموا منى ومن جوزى بعينكم ازاى احنا ننيك بعض ومبسوطين خالص و مستمتعين، واللى فيكم يحب يدخل جوة جنبنا عالسرير يدخل اى وقت أهلا بيه و طبعا اختكم فتحية (الشغالة) معاكم وكمان قبلكم لأنها بنتى احبها موت اكتر منكم كمان .
و تعالى معايا انت ياسناء علشان عاوزاك انت تساعديني النهاردة فى الاستحمام و نتف كسى والشعرة و انا كمان ح انتف لك انت وفتحية كلكم و شعرتكم
و بدأت انتف شعرة سناء و طياظها و تحت ابطيها و حوالين خرم طيزها، وزهقت وقلت ايه ده ي لهوي يا سناء ده خرم طيظك مفشوخ فيه شرخ و متعور و لسة فيه ددمم جديد .. لكن كسك سليم وغشاء البكارة والعذرية سليم زى ما هو ... حتى تعالى شوفى يافتحية طيظ سناء متعورة ومفتوحة ازاى خالص وفيها ددمم .. ياخبر ياسناء ؟ اكيد ياحبيبتى بتوجعك .. يا لهوي ياروحي اكيد طيظك تحرقك نار دلوقت ؟ ايه ده ؟ مين ابو زبر كبير قوى ابن الكلب المفترى اللى ناكك وفشخك كدة ياسناء ؟ ده موش بيحبك خالص خالص ! ده قاسم خالص ، حتى شوفى انت وفتحية جوة فتحة طيظى انا سليمة خالص وحلوة وناعمة زى العسل و واسعة خالص علشان اللى بينيكنى فيها بيحبنى ويخاف عليا وعلى فتحة طيظى و الوجع والجروح والألم والنزيف والدم والقرف ده، شوفى باباك زوجى الخول المتناك بينيكنى انا ماما حبيبته حلو بحب والراحة ازاى ؟؟
مين يا حبيبتى الوحش الآسى اللى فشخك وعمرك كدة لازم اعرفه علشان اعاقبه و انتقم منه ؟
سناء قالت وهى تكاد تبكى (حسين جارنا الطالب فى كلية الهندسة، بتاعه كبير قوى قوى قوى و ناشف ياماما )، قلت لها ( حسين بس بمفرده واللا كان معاه حد تانى ؟) قالت لا (محمود اخو حسين زبره صغير و حلو و ناكنى كثير فى طيظى قبل كدة وحط كريم وكان لذيذ قوى و موش بيوجعنى كثير ولا بيعورنى زى حسين ) اخدت البنتين سناء و فتحية فى حضنى و ضحكت و قلت لهم معلهش خلاص أنساها دى و انا ح اعلم حسين يبقى شاطر وحنون و يحط لكم كريم المرة الجاية .، ياللا مين فيكم حا تلحس لى كسى الأول: سناء ؟؟ وبعدين فتحية ترضع بزازى والحس لى خرم طيظى
انتظر الجزء الثالث غدا
فى انتظار المزيد من الابداع والتميز
 
القصص القصيرة لها قسم خاص
الرجاء الإلتزام
 
  • أتفق
التفاعلات: ناقد بناء
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
متى ستكمل قصتك هذه
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%