NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
أنا أسف عالتأخير يا جماعة بس بجد بسبب مشاكل مع جهازى الخاص و طبعاً إنتوا عارفين يعنى مشاكل الصيانة
كنا علافنا من الأجزاء السابقة كيف توصل عادل لنيك سناء و كيف كان يريد النيل منها و كيف أعاد الزبر الصناعى لسناء مرة أخرى و كيف إستطاع إمالة حماته مجيدة لممارسة الجنس معه و ما فعلته سناء و اليوم هو يوم عنيف شوية بس هو تمهيد لما هو أكثر من حكايات جديدة فمن خلال جزئنا اليوم ستمدد حكايتنا لما هو أبعد

الجزء الرابع

بعد ليلة صاخبة بالمتعة اللانهائية التى حصل عليها عادل بدأها بحماته ثم أخته و انتهاها بزوجته نام متعباً و بدأ الإرهاق يبدى ندباته على جسده و نام فى عراك كبير مع الأحلام
إستيقظ الجميع على صوت أنعام و مجيدة و كانتا تتهمان بعضهما بالسباب و الضرب و شد الشعر فتدخلت سناء بجذب مجيدة و كانت نجلاء تجذب أنعام و كانوا لا يعلمون ما سبب شجارهم فى مثل ذلك الوقت المبكر
مجيدة : الست أنعام هانم مش عاجبها بنتى
سناء : مالها رانيا يا ماما بس هى هببت إيه تانى
مجيدة : إيه هببت دى يا سناء ما تحترمى نفسك
أنعام : الست هانم اللى إبنى معيشها فى هنا متحلمش بيه شوفى يا سناء كاتبة إيه علينا بئى أنا شمطاء و لا إنتى موكوسة
سناء : لا لالالالا يا مجيدة بنتك ميصحش تكتب علينا كدة و لو مخليتهاش تتلم هلمها أنا
مجيدة : و مين قال إن بنتى هى اللى كاتبة الكلام ده مش يمكن إنتوا اللى عاملينه كدة
نجلاء : ميصحش يا جماعة كدة بطلوا خناء عالصبح و حئك علينا يا طنط راسك أبوسها
أنعام : لا يا نجلاء كلامى مش معاكى أنا صرفتى هتكون مع رانيا
و هنا خرجت رانيا من غرفتها و هى تتساءل عما يحدث فجذبتها سناء من شعرها بيد و بالأخرى تمسك بمذكرات رانيا
سناء : بئا أنا موكوسة يا بنت الموكوسة
رانيا متألمة : أييييييييييي أأأأأأأه إلحئينى يا ماما و قبل أن تتحرك مجيدة لإنقاذ رانيا خرج عادل من غرفته
عادل : فى إيه
فتركت سناء شعر رانيا عالفور و غير الجميع وجوههم مبتسمين
مجيدة : أبداً يا دولة يا حبيبى مفيش حاجة
أنعام : دى بس كانت سناء بتهزر مع رانيا
عادل : طب و الهزار بشد الشعر بردوا يا ماما فى إيه يا سناء
سناء : أبداً يا عادل و هى تضم رانيا نحوها بعنف دى حتى رانيا حبيبتى و بضحك معاها مش كدة يا رانيااا
رانيا و هى تخاف من بطش سناء : طبعاً يا عادل كانت سناء بتهزر معايا
و هنا قامت سناء ببعبصة رانيا بحركة خفيفة برقت عين رانيا لها بينما كانت سناء تغمز لها و تقبلها فى الهواء بعجرفة و تركتها و ذهبت
دخل عادل الحمام ليغتسل بينما دخلت مجيدة غرفتها و معها نجلاء التى غيرت ملابسها للذهاب للجامعة بينما دخلت سناء غلافتها لتغير ملابسها و هى تتوعد رانيا بجعلها عبدة لها مادامت الحكاية كدة
جلس الجميع لتناول الفطار التى أعدته رانيا للعائلة بمساعدة مجيدة بينما كانت أنعام تجلس بالصالون لا تريد الأكل و هى مغتاظة من رانيا
كان عادل لا يعى ما يحدث لكنه شك بأمرهم و أن هناك ما يدارونه عنه فنظر لأمه التى لم تفطر كعادتها و إنفرد بالكلام معها كنه لم يصل لشئ فأمه ذكية و حويطة مش سهلة يعنى و أخيراً ذهب الجميع لأعمالهم اليومية و بينما هو فى الطريق تذكر أنه نسى علبة كبيرة كان قد أعدها بها بعض البضائع لزبون عنده فى البازار فعاد ليجلبها و عند دخول عادل البيت كانت رانيا ذهبت لتستكمل نومها بينما كانت أمه بغرفتها و كانت مجيدة تجلس بالصالون تشاهد التليفزيون فسألته عما أرجعه فقال أنه نسى بضاعة مهمة كان جايبها لزبون و بالفعل أخذها و ذهب للبازار
بعد الظهر عادت سناء من عملها و كانت أمها تبكى بحرقة
سناء : مالك يا ماما بتعيطى ليه
أنعام : يعنى عاجبك يا سناء اللى كتباه الست هانم علينا ده يعنى هى دى أخرتها
سناء ولا تزعلى و لا تشغلى بالك بالموضوع ده أنا أعرف أكسر شوكتها إزاى
أنعام : و هتعملى إيه بس يا سناء
سناء : ملكيش دعوة بس و إنتى عارفانى كويس لما بكيد لحد
خرجت سناء لتحصل على حمام و تركت أمها غاضبة بالغرفة و وجدت رانيا بالصالة وحدها فجائت من خلفها و بعبصتها فتمتعت رانيا ظناً منها أن عادل جاء من عمله لكنها فوجئت بسناء ففزعت و جرت لتدخل غرفتها لكن سناء لحقت بها و مسكتها من شعرها و هى تقسو بقوة عليها
سناء : بصى بئا يا حلوة أنا و أمى خط أحمر تتعولئى و تتشرمطى على نفسك مفهوم يا حلوة
رانيا : خلاص يا سنااااء حرمت مش عاملة كدة تانى
سناء : هو انتى لسة شوفتى حاجة
رانيا : خلاص يا سناء أنا هعمل اللى هتقولى عليه و مش هفتح بئى بكلمة
هنا فكرت سناء و برقت عينيها لحظة و قالت
سناء : أى حاجة أى حاجة
رانيا : أى حاجة بس سيبينى
سناء: خلاص يا حلوة موضوع مذكراتك ده إنسيه نهائى و اللى نطلبه منك أنا و ماما أوامر مفهوم
رانيا فى ذل : مفهوم يا سناء
سناء تجذب شعرها بعنف : إسمها مفهوم يا ستى سناء
رانيا : مفهوم يا ستى سناء سيبينى بئا شعرى هيتخلع
فتركتها سناء و ذهبت لمجيدة النائمة لتوقظها فنهضت مجيدة هارعة فى إيه يا سناء
سناء : أبداً فى حاجة عاوزة أوريهالك
مجيدة : حاجة إيه يا سناء
سناء : ( أخرجت الموبايل على فيديو خاص ) شوفى ده عقبال ما جيلك
و تركتها و هى متعجبة و ذهبت لتستحم و بعد عودتها من الحمام عادت لمجيدة التى كانت متوترة جداً
سناء : ها يا طنط شوفتى الفيلم
مجيدة : سناء أرجوكى متفضحنيش كدة هتخربى بيت بنتى
سناء : طب ما تلمى بنتك عننا يا مجيدة هانم و اللى شوفتيه يتلغى من هنا و من ....
مجيدة : أرجوكى يا سناء أنا مستعدة أعمل أى حاجة بس سيبى رانيا مع عادل هما بيحبوا بعض
سناء : ماشى يا مجيدة بس بشرط
مجيدة : أشرطى و أنا جاهزة
سناء : يبئا علشان ده ميتعرفش لازم اللى عملته بنتك يتمسح
مجيدة : بس إزاى
سناء : إنتى تقولى حاضر و بس و كمان أنا على أخرى من إمبارح تعالى قبل ما حد ياخد باله
مجيدة : هتعملى إيه
سناء : أولاً هتريحى كسى الشرئان و ثانياً تنفذى من غير أسئلة مفهوم
و هنا كأن مجيدة كانت تنتظر الأمر فإنهالت على سناء تقبيلاً و أخلعتها روب الحمام التى كانت ترتديه عاللحم و بدأت تمسج جسد سناء العارى و ذهبت بيدها لأماكن عدة و إنهالت لحساً فى كسها و بدأت سناء تتأوه و يعلو زفيرها و كانت ـتغنج أصلها شرموطة كبيرة و أخذوا وضع 69 و نالت كل واحدة شبعها من الأخرى ثم خرجت سناء لتنادى على رانيا بعصبية فماذا ستفعل سناء معها و كيف ستدخل نجلاء عالم المتعة مع ذلك الرجل و نسائه و كيف سيعرف عادل بأمر مذكرات رانيا و ما هو العقاب التى ستحصل عليه من سناء و أمها و كيف ستكتشف علاقة سناء بأمها مجيدة هذا ما سنعرفه فى الجزء القادم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%