NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
مرحباً شباب و بنات منتدانا
اليوم سأقدم سلسلة لا متناهية من المحارم و قصص مختلفة عما يكتب بعنوان كل يوم حدوتة يعنى كل يوم سأقدم قصة محارم جديدة
تحذير كل القصص التى سيتم عرضها من تأليفى و لن تتشابه مع كتابات أخرى
قصة اليوم ستكون تكملة لراجل و ست ستات المسماه بملحمة المحارم
كان عادل فى حيرة بسبب ضياع الزبر الصناعى و بدأ بمراقبة كل واحدة معاه فى البيت و كانت سناء أخته فى حالة غضب شديد مما حدث و كان كل الموجودين فى البيت فى حالة نفور مما فعلته سناء مع مجيدة لكن هل مجيدة من خبأت الزبر الصناعى أم من
ذهب عادل برفقة رمزى إلى البازار و كان متعصب جداً و بيفكر فى اللى حصل بينه و بين سناء و مين اللى خدت الزبر الصناعى يا ترى مجيدة و لا حد تانى و جاتله فكرة إنه يشترى كاميرة و يحطها فى مكان تصورله كل اللى بيعملوه و فكر إن أنسب مكان هو الحمام علشان اللى أخدته هتخاف تستعمله علشان أنعام و سناء فى غرفة و مجيدة و نجلاء فى غرفة مع بعض ففكر إن أنسب مكان هو الحمام بس كدة لازم الكاميرة ماتبانش خالص و بالفعل جاب كاميرة ديجيتال صغيرة و بعد الكل ما ناموا أخد الكاميرة و خباها فى الحمام و شغل التسجيل و رجع لمراته رانيا اللى كانت مجهزة نفسها من ماكياج و برفان و كانت لا ترتدى سوى بيبى دول عاللحم أسود اللون اللى أول ما شافها هاج جداً و بدأ يتغزل فيها و يلامسها لمسات رومانسية و حنونة و بدأ يحضنها و يقبلها فى كل جسدها و خلع كل ملابسه و أصبحوا عراه تماما لتبدأ رانيا بمص زبر عادل اللى مش محتاج يقف لأنه كان هايج لوحده و هو كان يداعبها ثم بدأ يلحس لها كسها اللى مفيش ولا شعرة عليه و بدأوا حفلة نياكة للصبح حتى قذفوا كل منيهم و نام عادل فوقها حتى نامت رانيا فذهب للحمام و هو لابس الشورت بس لكنه كان مغلقاً فطرق الباب و ردت عليه مجيدة حماته من الداخل و كان الجميع فى نوم عميق و بعد قليل فتحت له و كان مازالت صورة أردافها المثيرة بمخيلته مما جعل زبره فى قمة الهياج و الوضوح و التى بدورها رأته و بدا عليها نظرات التعجب و كانت تقول فى سرها كل ده زبر يا بختك يا رانيا بيه فدخل عادل الحمام و بعد قضاء حاجته أخرج الكاميرة و شاهد بعض المشاهد لكن لم يحدث شئ غريب و بعد قليل طرق الباب و سمع صوت سناء من الخارج خلص ياللى جوة علشان أدخل فأعاد الكاميرة لموضعها و شغل التسجيل تانى و خرج ليجد سناء جالسة عالكنبة و قال لها الحمام فاضى دلوقتى يا سناء فقالت هو انت يا عادل طب تعالى عاوزاك فجلس عادل بجوارها و ق****ا خير يا سناء فقالت خير يا عادل أنا بس كنت عاوزة أعرف هتعمل إيه فى المشكلة اللى أنا فيها دى فق****ا معلش يا سناء أوعدك إنى هعرف مين اللى خدته و أنا عن نفسى هحاول أجيبلك غيره بس تعرف يا عادل إنى كنت مرتاحة و مركزة أوى النهاردة بس بجد أنا بحسد رانيا عليك دانت طلعت راجل و جامد ... على إيه بس يا سناء و مادام الحكاية كدة إيه رأيك فى الواد رمزى و هو كمان بيدافع عنك و عينه منك ....نتجوز يعنى ؟! بس رمزى دا غبى و عبيط و.... بس هو كمان راجل و هيكفيكى ... طب و هيجيبلى شقة منين ؟ ... أه صح عالعموم .... هنا قاطعت سناء عادل و قالتله بص تعالى و أخدته من إيده و دخلوا الحمام و أغلقت الباب و قالت عادل أنا مش هخبى عليك أنا تعبانة أوى و عاوزة أرتاح دلوقتى ... بس يا سناء ممكن حد يصحى و تبقى فضيحة بجلاجل فمدت يدها و أمسكت بزبره و قالتله متفكرش كتير هتريحنى دلوقتى و خلعت بنطلون بيجامتها الوردى و ظهرت طيزها المربربة و كانت موطبة نفسها فهاج عادل جدا و جلس عالقاعدة و جلست سناء على زوبره و قبلها فى فمها و هو يتحرك بها حتى لا تصدر سوى أهات و صرخات مكتومة بفمه و هما يتحركان بسرعة حتى جائت شهوتهم بنفس الوقت و بعد قليل خرج عادل و ذهب لينام بجوار رانيا العارية و التى كانت تنام على بطنها فهاج على طيزها و بدأ ينيكها من طيزها و بدأت تتجاوب معه مع طلوع و خروج زوبره من طيزها و كانت نغمات النيك تتراقص معها طيز رانيا و يصفق لها زبر عادل
و فى الصباح ذهب عادل للحمام لياخد دش و بعد ما خلص حمام إتفرج على مشاهد من الكاميرة من بعد خروجه فشاهد سناء تنزع عنها بيجامتها و إغتسلت تحت الدش و جسمها هيجه جداً و شاهد بعد ذلك نجلاء أخت رانيا طالبة الجامعة و أمه أنعام و حماته مجيدة و هنا عرف عادل من السارق
بدأ عادل بشاهدة كل تفاصيل التصوير بتسريع الفيلم بالكاميرة و شاهد منظر لم يتوقعه
غداً سأكمل لكم باقى ما حدث بين عادل و الست ستات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%