NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد فينا عندوا حلم فى الجنس نفسوا يعملوا ممكن تحكيلنا نفسك يحصل معاك ايه و بكل حرية و صراحة

اريد اعمل علاقة مع واحد قدام صحابه 🤣

نفسي انيك واحده عندها فى بيتها عشان تحس بالامان وعلى سريرها تكون من مصر القاهرة وبكل سرية وثقه نفسي بجد اووى انا محروم و مش عملت علاقة قبل كدا فى حياتى كلها

نفسي بحدا عمرو 30مشعر فحل سادي زبو وسط او كبير المهم مشعر نفسي يدوخني من النيك يحب يشربني لبنو وشخاخو يخليني الحس رجليه يركبني يخليني شم ريحة بيضاتو يعني انا ممحمون وبدي فحل ممحون نيك 😍😍😍😍😍

عندى كم حلم...
اولا انا بحب الجنس القوى مش العنيف أوى يعنى بس يكون فيهو قوة وهيجان ويسمعنى كلام وحش علشان بستمتع بيه أوى.
تانيا انا نفسى أبقى شرموطة مع إنى فى مجتمعى ليا مكانة اجتماعية شريفة بس انا جميلة وكل السبل بصراحة مهيأة ليا بس بخاف.

اتخيل نفسي اني صبغت بشرتي باللون الاسود وصرت ممثل اباحي في شركة blacked ويكون عندي زب طويل وحلو وجسمي واي بنت تشوفني تتمني اني انيكها واصير مشهور والبنات تجيب ضهرها بس تشوفني وزي ما الشباب بحلمو ينيكو سارة جاي وانجيلا وايت البنات يحلمو اني انيكهم واقدر انيك اي بنت اريدها

انا تبادل انيك و اتناك مع صاحبي رضا بس تفسي اجرب اجرب threesome

انا نفسى انا مع خالتى

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
نفسي احضر حفله تبادل كل انواع الجنس فيها مباح من غير اي تعقيد كل حاجه مباحه او يبقي ليا جار او صاحب ويكون متزوج ونعمل حفله تبادل سوا واخر انبساط

• حبيته
التفاعلات: Zyad bisexul
نفسي يكون معي تنتين متزوجات ونمارس الجنس بجميع اشكاله

نفسي اتين يتناوبو عليا
او واحد ينيكني قدام صحابه

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
نفسي ابن أخي يوافق انيكه واعتبره زوجتي مثل ما نكت امه وهيا صغيرة

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و Karam
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز اتناك فالشغل هه