NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد فينا عندوا حلم فى الجنس نفسوا يعملوا ممكن تحكيلنا نفسك يحصل معاك ايه و بكل حرية و صراحة

نفسى فى واحده شبقه جنسيه تقدر الزب اللى تقعد عليه

نفسي اتعرف ع وحدة وندردش ونسهر بشقتي او الفندق وتسكر وترقصلي وندلع 🥲

نفسى انيك واحده فى طيزها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة.. من ضميرى
حاجة جميلة انه ضميرك صاحي، عشان كده بقول لك شوف شخص هنا يريحك من غير ما يعرفك وتعرفيه. وانا مستعد اكون سرك وراحتك النفسية واخدمك من العين دي قبل العين دي.

نفسي انيك بنات ثانوي تكون واحده وصحبتها او اكثر اديلهم درس في الحياة 😛

وليه ما ندورش على الجنس برومانسيه وكلمات رقيقه وكل طرف يشبع رغبه الطرف الثاني بدون قيود أو حدود والوصول لدرجه الإشباع بالإمتاع

عندى كم حلم...
اولا انا بحب الجنس القوى مش العنيف أوى يعنى بس يكون فيهو قوة وهيجان ويسمعنى كلام وحش علشان بستمتع بيه أوى.
تانيا انا نفسى أبقى شرموطة مع إنى فى مجتمعى ليا مكانة اجتماعية شريفة بس انا جميلة وكل السبل بصراحة مهيأة ليا بس بخاف.
كل ده يتلخص في الأمان لو لقيتي الأمان مع الشخص المناسب بالمواصفات المطلوبه هتكون التجربه رائعه بمعنى الكلمه

نفسي أنيك اختي الصغيرة وأنزل سائلي المنوي في رحمها. هذا حلمي من زمان ولا بد أن أحققه يوما بموافقة أختي طبعا وتسليم كسها لي...
ده اكونت الكيك تعالىyosjj

نفسي أنيك اختي الصغيرة وأنزل سائلي المنوي في رحمها. هذا حلمي من زمان ولا بد أن أحققه يوما بموافقة أختي طبعا وتسليم كسها لي...
هي كم سنة أختك دي؟

انا سالب بنوتي وبلبس كلوتات اختي منار وبحب تعرف اني بلبسهم بس مش عارف اصارحها
ده اكونت الكيك بتاعى تعالى yosjj

نفسي ألاقي couple ناضج محترم لتعارف و صداقه بينا أنا و زوجتي و تكون ميولنا متفقه و في سريه تامه و نستمتع سوا. انما السناجل لأ

نفسي اتعرف على بنت بتحب الجنس العنيف

• عجبني
التفاعلات: Mozaana

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%