NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد فينا عندوا حلم فى الجنس نفسوا يعملوا ممكن تحكيلنا نفسك يحصل معاك ايه و بكل حرية و صراحة

نفسي في واحدة لعب فيها براحتي الحس في كسها ومص في بزازها وبوس في جسمها وطبعا انيكها انيكها جواه كسها

• عجبني
التفاعلات: نونو اححح
عاوز واحده تكون بتحب الخيال ومجنونه سكس

• عجبني
التفاعلات: Mozaana و ثنائية الحب
عندى كم حلم...
اولا انا بحب الجنس القوى مش العنيف أوى يعنى بس يكون فيهو قوة وهيجان ويسمعنى كلام وحش علشان بستمتع بيه أوى.
تانيا انا نفسى أبقى شرموطة مع إنى فى مجتمعى ليا مكانة اجتماعية شريفة بس انا جميلة وكل السبل بصراحة مهيأة ليا بس بخاف.
تعالي وما تقلقيش من اي حاجه هنبقي صحاب وسر بعض وهدلعك

• عجبني
التفاعلات: ثنائية الحب
افضل حكاية هيتم تعديلها و هنحاول نعمل منها قصة تكون من افضل قصص المنتدى منتظركم
نفسى انام مع ***** فوق ٣٠ سنه

عندى كم حلم...
اولا انا بحب الجنس القوى مش العنيف أوى يعنى بس يكون فيهو قوة وهيجان ويسمعنى كلام وحش علشان بستمتع بيه أوى.
تانيا انا نفسى أبقى شرموطة مع إنى فى مجتمعى ليا مكانة اجتماعية شريفة بس انا جميلة وكل السبل بصراحة مهيأة ليا بس بخاف.
اختاري شخص ثقة تتشرمطي معاه، ولو كان من هنا.

نفسي امارس الجنس مع ست تكون فوق الاربعين الصراحه
وتكون بتحب الجنس وممكن تتناك من طيزها عادي
نفسي اجرب السن ده جدا
اشمعني فوق الأربعين مش شايف انه كبير السن ع الجنس

اشمعني فوق الأربعين مش شايف انه كبير السن ع الجنس
علي فكرة دة احلي فئة عمرية للستات من ٣٥ لي ٥٠

عندى كم حلم...
اه نفسي في وحدة زيك ياحببتي

• عجبني
التفاعلات: ثنائية الحب
نفسي اتعرف على واحدة من هنا بجظ

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس
عندى كم حلم...
الخوف من ايه بالظبط هو اللي مانعك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي في متحرر من اسكندريه يخليني انيك مراته قدامه واما اجيب لبني ينزل يلحسه من كسها
ولو في دا الكيك بتاعيAfndyna12

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%