NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جميز افندي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
28 نوفمبر 2023
المشاركات
65
مستوى التفاعل
74
نقاط
386
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
اساتذتي في كتابة القصص برجاء السماح لي بعرض تجربة اولي لي في الكتابة وهي من وحي الخيال وحاولت علي قدر المستطاع الا اجعلها مملة ولكن توضيح الشخصيات اخذ مساحة لم أستطع ان اختصرها أما الأحداث فهي كثيرة وشيقة جدا وأرجو ان تنال اعجابكم وإعجاب الزملاء والزميلات الأعزاء وهي علي أجزاء لكثرة احداثها وشكرا مقدما علي صبركم ونبدأ الان الي الشخصيات الأساسية:- أسرة شكري وهي الاب شكري ٥٧ عام قمحاوي طويل ١٨٠ سم جسم متناسق ٩٨ كيلو ثم الام هانم اكثر بياضا من زوجها وعمرها٤٩ عاما وطولها ١٦٨ سم ولها صدر كبير مغري جدا وتلبس برا مقاس ٤٤ وطيزها ملفوفة وبارزة ، ثم الابنة سعاد ليسانس آداب عمرها ٢٣ عام وتعمل موظفة بمكتبة الكلية بيضاء مثل امها وجميلة وتملك جسد متناسق تلبس برا مقاس ٣٨ وطيزها مستديرة وطرية وتصبح سكسية وتهيج اي راجل في ملابسها المجسمة الضيقة التي تفضلها والجيبات والفساتين فوق الركبة أما إذا لبست البنطلونات فهي تختار مقاس أصغر من مقاسها حتي تظهر طيزها وفخاذها جيدا .........والأسرة الثانية هي أسرة وجدي وفيها الاب وجدي وهو رجل أعمال عمره ٦٠ عام وطوله ١٧٠ سم ووزنه ٨٥ ك وله كرش بسيط وزوجته شهيرة سيدة أنيقة ذات جسم ملفوف متناسق مع حجمها طولها ١٦٥ سم ووزنها ٧٠ ك وتلبس برا مقاس ٣٨ ..سيدة تهيج بجد خاصة بملامحها ونظراتها السكسية وهي خمرية وعيونها عسلي وعمرها ٥٢ عاما ،ثم الأبن المهندس هيثم وعمره ٢٥ عاما ويعمل بأحد شركات المقاولات طوله ١٧٥ سم ووزنه ٧٥ ك وذو جسم رياضي معضل بفضل مداومته عل الجيم والرياضه . والأسرة الثالثة هي أسرة رشيد وتتكون من الاب رشيد وهو رجل أعمال وشريك وصديق ل وجدي وعمره ٥٦ عاما وطوله ١٦٠ سم ووزنه ٩٠ ك ولاحظ عليه صدره حيث بزازه مثل فتاة عشرينية وله طيز أيضا مستديرة وطرية وبارزة ،وزوجته إيناس لا تختلف كثيرا عن شهيرة زوجة وجدي ......هذه هي الشخصيات الأساسية التي تم بناء قصتنا عليها وأرجو أن تحوز رضاكم ومتابعتكم........والان الجزء الأول:- تبدأ القصة في منزل شكري حيث تتحدث سعاد مع ابيها بعد الانتهاء من الإفطار وأخبره عن رغبة الشاب هيثم وهو مهندس ووالده رجل الأعمال وجدي......صاحب شركات وجدي ورشيد للتصدير والاستيراد والتوكيلات التجارية المشهورة وعن رغبته في التقدم لخطبتها فلم يمانع شكري وتم تحديد موعد الزيارة بعد عشرة أيام يوم الخميس حتي يستطيع شكري ان يتأكد من سيرتهم ووضعهم الاجتماعي . تأكد شكري من الوضع العام لهذة الأسرة والجمعة الطيبة للمهندس هيثم بين الزملاء في الشركة التي يعمل بها وعليه تحدث شكري مع زوجته هانم وتم الاتفاق علي قبول النسب ولكن بعد مقابلة يوم الخميس وضروري الاعداد الفخم من حلويات والمشروبات التي تليق بهذه الأسرة . جاء يوم الخميس وحضر وجدي وزوجته ومعهم هيثم وتم التعارف بين الاسرتين والاتفاق علي موعد الخطوبة وتحدث هيثم انه يتمني الموافقة علي تحديد موعد الزفاف بعد الخطوبة بفترة لا تزيد عن ٦ شهور حيث أن هناك إحتمال انتقاله الي العمل بفرع الشركة ب دبي بعد عام تقريبا ولم يعارض شكري ولكنه قال نحدد موعد الخطوبة في خلال شهر ثم بعد ذلك نستطيع تحديد موعد الزفاف حيث لا توجد أي موانع مادية بين الطرفين ورد عليه وجدي انه موافق وكل الطلبات مجابه من ناحيته ولا توجد اي اعتراضات وهنا تقدم الجميع بالتهنئة ل هيثم و سعاد مع التمنيات لهما بالتوفيق في حياتهما المقبلة ، تم الانهاء من الخطوبة ومن بعدها حفل الزفاف وذهبت سعاد مع عريسها لقضاء اسبوع عسل في شرم الشيخ ثم الانتقال الي دبي لاستلام هيثم لعمله في فرع الشركة ب دبي . ظلت علاقات الود والزيارات بين شكري وزوجته هانم و وجدي وزوجته شهيرة مرة أسبوعيا بمنزل كل منهما بالتوالي ومرت الشهور واصبحت الصداقة بينهم وطيدة وتم أزالت الكثير من الحواجز بينهم سواء في الحديث أو الملابس ثم تحدث وجدي في أحد اللقاءات علي طلبه أن يشاركهم صديقه رشيد وزوجته هذه اللقاءات ولم يعترض شكري وأخذ رقم هاتف رشيد لدعوته وزوجته الي منزله حتي يكونوا جميعا معا وشكره وجدي وقدره علي هذا التصرف ، ثم تواصلت اللقاءات في منزل كل منهم بالتوالي وتوطدت العلاقة بين شكري ورشيد وزوجاتهم. بعد فترة وفي أحد اللقاءات ولم يكن رشيد موجودا تحدث وجدي مع شكري بعيدا عن زوجاتهم وقال له ان هناك موضوع يلح عليه رشيد ان يطلبه من شكري فنظر إليه شكري وقال خير فيه حاجة لاقدر ....فرد عليه وجدي وقال لا ..انت دماغك راحت فين الموضوع محرج شوية وكل ما اطلبه منك ان لا تغضب مني وان نظل أصدقاء في حالة عدم موافقتك لأنني احبك واقدرك انت وزوجتك مدام هانم فرد عليه شكري وقال بدال قلت مدام هانم ولم تقل هانم يبقي فيه حاجة وضحك الاثنان وقال وجدي الحقيقة ان انا ورشيد وشهيرة وايناس كنا نلتقي بإستمرار في منزل أحدنا كما يحدث الان ولكن كانت الحواجز كلها واقصد كلها غير موجودة بالمرة..ورد شكري وقال مش فاهم فقال وجدي يعني كنا بنقعد مع بعض براحتنا ويخفف ملابسنا ومراتي تبقي مراته ومراته تبقي مراتي ونبسط ونمتع بعض وسكت وجدي يراقب تعابير وجه شكري ورد فعله كما لاحظ ان زب شكري اصبح منتصب وهو ينظر الي شهيرة ثم تنبه شكري وبكل هدوء قال ..مش عارف اقول لك ايه فقال وجدي لا تقل شيء الآن دعنا نكمل سهرتنا وبيننا اتصال ولكن كما إخبرتك لا استطيع ان اخسر صداقتك انت وهانم أيا كان ردك ارجو ان نظل أصدقاء كما نحن الآن فرد عليه شكري وقال..طبعا انا كمان لا أحتمل خسارتك سنظل أصدقاء مهما حدث عندها شعر وجدي بالارتياح وقال فيه كمان حاجة ..كل ما سمعته مني تتحدث به شهيرة مع هانم وده لرفع الحرج عنك ويكون قراركم مشترك ، ثم عاد شكري و وجدي وجلسا مع زوجاتهما واستمر الحديث بينهم كان شيئا لم يحدث حتي إنتهاء الأمسية وانصراف شكري وهانم الي منزلهم وكانت الساعة تقارب منتصف الليل وطلب شكري من هانم كوب من الشاي ودخل الي البلكونة بعد تغيير ملابسه ولبس البيجامة في انتظار الشاي وبعد فترة بسيطة حضرت هانم ومعها كوبان من الشاي وجلست معه يرشفان الشاي سويا وكان هو سارحا وفي حالة تفكير عميق أما هانم فكانت تعرف ما به ولم تنطق بكلمة فقط تنظر الي الأرض ولا تقوي علي النظر الي وجهه ، وبعد الانتهاء من الشاي قال لها شكري ..بقولك ايه يا هانم ..ما تقومي تغيري هدومك وتلبسي حاجة حلوة من بتوعك وهو يبتسم بحنان فردت عليه وقالت من عنيه يا سيد الرجالة دانت واحشني قوي يا راجلي وقامت ودخلت حجرة النوم لتستعد للقاء زوجها الحبيب وبعد ساعة أو أقل دخل شكري الحجرة ونظر إليها بعد ما تزينت ووضعت العطر المفضل له وارتدت قميص لانجيري قصير يبرز مفاتنها وكلمت فتلة وبدون سوتيان فأخذها في حضنة ووضع شفافها بين شفاهه وأخذ يمتص شفافها ولسانها بكل شهوة وأخرج ثدياها وهو يدعك بيده عليهما ثم نزل الي الحلمة يمتعها بكل شغف وحب ثم يعود الي الشفاه يمتصها ويشرب لعابها وهي تنهج اووووف احححححححكمان ياحبيبي اعمل كل اللي انت عايزه بيه انا النهاردة شرموطك ولبوتك آآآآآآه آآآآآآه احححححححح اوووووووف فما كان منه إلا أنه وضع ظهرها علي السرير ونزل يبوس بزازهاوبطنها وسوتها حتي وصل ال كسها ووجده غارقا بماء شهوتها ووضع فمه داخله يمتص الشفرات ويشرب ويلحس عسلها ثم يدخل زنبورها بين شفاهه يقبله ويمتصه وهي تفتح قدميها وتقول نكني يا شكري نكني جامد عايزاك تفشخني قوي وبكل قوتك ان في نااااااار ناااار كسي مولع ناااار نكنييييييي نيك حبيبك نيك شرموطك نيك لبوتك آآآآآآه اوووووووووف اححححححححح يا كسيييييييي فقام وأخرج زبه ولعب به بي شفرات كسها حتي بكت وترجته ان ينيكها وهي تقول نكنييييييي نكنيييييي مش قادرة فيه نار في كسي ناااااااااار نااااااار احححححححححح وترتب وترج السرير معها من كثرة شهوتها وعندها ادخل شكري زبه في كسها ببطء ثم رزعه مرة واحدة داخل كسها واخذ في نيكها بكل قوة حتي قارب علي الإنزال فوجدها قبضت عل وسطه بساقيها وتدفعه دفعت داخل كسها حتي افرغ معظم منيه ثم قام ووضع زبه داخل فمها لتسحب وتمتص باقي منيه من داخل زبه ثم تمتص زبه وتبلع كل قطرات المني من فوق زبه وبيضانه بيقوم من فوقها ويتهالك بجانبها ثم ينظر إليها ويقول بحبك بحبك قوي ياهانم ويحضنها ويقبل فمها ثم يغلق عينيه وتظل بين احضانه ولا تقوي علي الكلام ويسرحا سويا عرايا في نوم عميق . استيقظ شكري في الصباح ولم يجد هانم بجواره وسرح بخياله فيما حدث بالأمس مع زوجته هانم ثم رجع به الخيال الي كلام وجدي وتخيل شهيرة تجلس علي ساقيه في حجره ووجها مقابل لوجهه والتقاء الشفاة في قبلة شيقة واصابع يده تغوص في أعماق كسها فانتصب زبه وأصبح كالوتد وفي هذه اللحظة دخلت هانم والبشكير حولها وتجفف شعرها ونظرت إليه وقالت ..مالك يا راجل هوه واقف كده ليه ماهو ماينفعش دلوقت ورانا اشغالنا ويبقي يفتكرني بالليل وضحكت ضحكة مليانة شرمطة فقام شكري من فوق السرير وقال ماشي يا علقة ..بس الليلة طيزك ليها حق فقالت له بدلع وهي تنظر إليه اكيد الليلة زبك في طيزي وارزع زي ماتحب لكن كمان مش ح ازعل طيزك ببعبوص أو اتنين برضه فضحك وقال انتي حرة معاها دي ملكك برضه وذهب الي الحمام للاستحمام . خرج شكري من الحمام ووجد هانم حضرت الفطار وعامله فول بالزبدة الفلاحي وطبق بيض بالسمن البلدي خلاف عسل النحل والجبن فنظر إليها وقال ...اخيرا افتكرتي الفطار اللي يشد ألوتر ويسند الحيل ..كل ده عسان نكتك فضحكت وقالت تعيش وتنيك وما اتحرمش من زبك ابدا ..فقال لها ماشي يللا نفطر وبلاش منيكة علي الصبح . جلس شكري في البلكونة ومعه زوجته يشربان الشاي ولنها في هذه المرة نظرت إليه وقالت ....قوللي يا حبيبي إيه اللي كان مهيجج كده امبارح بعد ما رجعنا فرد عليها وقال...يعني انتي ما كنتيش هايجة فردت وقالت اه فعلا انا كنت مولعة وبإبتسامة خبيثة قالت ..ياتري ده من ايه ؟ فقال..يعني انتي مش عارفة فقالت...عارفة طبعا بس عايزاك انت اللي تقول فقال ....ماشي ايه رايك ؟ فقالت في ايه ؟ فقال بلاش شرمطة وقولي رايك في اللي قالتو ليكي شهيرة وبنفس الإبتسامة الخبيثة قالت انا ماليش رأي ولا كلمة بعد رايك فقال..يعني ما تتضيقيش من الموضوع ده ولا تتحرجي فقالت...انت امبارح فكرتني بليلة الدخلة ..بقالك زمن بتنيك كأنه واجب عليك وانا برضه كنت بتتناك من غير شهوة حقيقية والموضوع اختلف بعد اللي سمعناه يعني روحنا رجعت لينا وده كله من مجرد السمع فما بالك بالفعل ..ليه منجربش..بس برضه الرأي رأيك واللي تقول عليه يمشي وسكتت وبعد فترة من الصمت نظر إليها وقال ..ده برضه رأيي احنا نجرب المتعة دي ونشوف وهوه كده كده مجرد جنس ومتعة ..بس مش حاقول ل وجدي الا بعد يومين اللا يقولوا علينا إننا ما صدقنا فردت وقالت ماشي ..بس ايه رايك نفسي اعيش معاك يومين لا نخرج ولا نشوف حد ويبقوا عريانين ملط طول اليومين وكل واحد يعمل اللي هوه عايزه في التاني وقت ما يحب خصوصا البعبصة فقام شكري وأخذها في حضنه وقال ..اللي تؤمر بيه لبوتي وردت وقالت وانا تحت امر عرصي وخولي وحبيب قلبي . انتهي الجزء الأول والي اللقاء في الجزء الثاني الأكثر تشويقا في حالة اعجابكم بالجزء الأول....تحياتي

مرحبا بكم أصدقائي وصديقاتي أعضاء المنتدي واشكر كل من كتب تعليقا علي الجزء الأول وكل من شجعني علي المضي للجزء الثاني الذي أرجو أن يكون أكثر تشويقا وإمتاعا ويحوز رضاكم..........وقد كنا توقفنا في الجزء الأول عندما قرر شكري وزوجته هانم المضي قدما والاشتراك في جنس التبادل مع وجدي و رشيد وزوجاتهما ولكن قررا عدم البوح بقرارهما فورا والانتظار لمدة يومين وهنا تفتق زهن هانم علي فكرة أقرها زوجها شكري وهي أن يتمتعا سويا في هذين اليوم جنسيا بجسديهما وهما عرايا تماما طوال هذين اليومين وأن يفعل كل منهما بجسد الآخر ما يشاء ووقتما يشاء ................................................ الجزء الثاني : - نظر شكري الي هانم وقال هيا نتخلص من ملابسنا فأنا أشتاق اليكي ونبدأ تمتعنا بجسدينا فآبتسمت هانم وتجردت من كامل ملابسها ثم مدت يديها وجردته أيضا من ملابسه وإصبحا عرايا تماما ثم توجهت الي حجرة النوم وفتحت ساقيها فتوجه إليها شكري ووضع وجهه بين ساقيها يلحس كسها ويمد لسانه بين شفرات كسها ويدخله اكثر وهو يحرك لسانه بمتعة وهي في نشوة عارمة وتتاوه كالعاهرة اااأاااااااه اووووووف احححححححح متعني يا حبيب قلبي وهي تخرج شهوتها بغزارة فيتلقاها بلسانه ويبتلع عسلها ثم يتوجه ال زنبورها ويمتصه بين شفتيه وأصابعه لا تبارح كسها دخول وخروجا فتأتي شهوة هانم مرة أخري وتصيح اححححححححححح عيزة اتناك مش قادرة دخلوووووووه وكان زب شكري كامل الانتصاب وينتظر نداء النيك في الوقت المناسب فقام بجسده ووضع رإس زبه فوق شفرات كسها وبدإ الادخال ببطء وهي توحوح احححححححح اووووووف ارزع ارزع جااااااامد نكنيييييييي يا حبييييييييبي وإكمل شكري الإدخال ثم سحب زبه قليلا ثم يدخله ويخرجه ثم يزيد من سرعة النيك ويسرع ويسرع حتي شعر بشهوته وانتفض جسده وهو يصيح اااااااااااااااه ااااااااااه وضمت هانم ساقيها حوله وهي تدفعه نحوها وتصيح اوووووووووووف اححححححححححح حتي إفرغ ماء شهوته ثم وضع أصبعه داخل كسها ثم أخرجه محملا بمزيج من شهوتهما ووضعه بين شفتيها ثم وضع شفتيها بين شفاه وامتصا سويا المزيج وكرر هذا الوضع مرتين متتاليتين ثم توجه الي كسها وأدخل لسانه يلحس ويمتص مزيج عسلها بلبنه ووضع بعضه بفمه وتوجه الي فمها وافرغ المزيج حتي تبتلعه ثم قبلها وقال أنا بحبك قوي قوي فردت علي وهي تضمه وأنا ب أعشقك يا حبيب قلبي ....ياللا قوم نستحم سويا ونتخلص من الشعر البسيط تحت الأبط وحول العانة وكله كله ولا إيه فقال عندك كريمات زيادة وللا نطلب فقالت ...عيب ده أنا عندي اللي يكفي ويزيد وضحكا سويا بصوت عالي وحضنها وقبلها ثم توجها الي الحمام ، قامت هانم بوضع الكريم تحت ابط زوجها ثم حول عانته فوجدته يستدير وينحني ففهمت انه يريد ما بين فتحة الشرج فقالت وهي تحسس علي فتحته هوه انت ناوي علي الشقاوة بتاعة زمان ؟؟لو ح تزعلي بلاش ..فأدخلت أصبعها داخل فتحته وهي تبعبصه وقالت وح أزعل ليه بدال حنتمتع سوي ..اللي يبسطك ويمتعك عمري ما ح أعترض عليه فرد عليها وقال ما إتحرمش منك يا أحلي وإحن زوجة بس بعبصي بشويش بلاش أفتري دي طيزي مش طيز حد تاني فقالت آنت لسه شفت حاجة ده أنا ما صدقت دي كانت وحشاني قوي قوي وضحكت بصوت عالي مثل الشراميط ثم اردفت بس نخلص نظافة وإستحمام الأول وبع كده كله مباح .....تم الانتهاء من الآستحمام وخرجا سويا وقالت له إجلس حتي أحضر لقمة ناكلها وننام شوية عشان نكمل الشرمطة فرد عليها ....أنا عارف آن اليومين دول حتطلعي فيهم مخزون اللبونة والعلوقية بتوع السنين اللي فاتوا فقالت ....أنا برضه وللا آنت اللي ناوي علي الخولنة والمرقعة
..فقال بس بس خلاص إحنا الاتنين ناويين علي العهر كله يا أحلي منيوكة علي وجه الأرض..فردت عليه وقالت بس ناكل ونرتاح شوية وح إروق وأروقك. إستيقظ شكري من القيلولة وخرج من حجرة النوم فوجد زوجته منهمكة فب شيء ما فإقترب منها فوجدها تنظف زب كاوتش إسود بداخل حزام يربط حول الوسط فضحك وقال ياااااه هوه لسه عندك فردت ....فاكره وللا ناسي ...فرد ....إزاي أنسي هديتك ليه في عيد جوازنا لما حسسيتي إني بحب أتناك وخوفتي عليه أتناك من رجالة برة البيت فجبتيه عشان تريحيني لما أشتاق للنيك وفضلنا كده فترة لحد ما كبرت سعاد وشافتك وآنتي بتنيكيني و آنهارت وعيطت لغاية ما إنتي قعدتي معاها وفهمتيها إن دي حاجات عادية بين الزوج والزوجة لإرضاء ميول الزوج والزوجة الجنسي ويمتعوا بعض وما فيش حد فيهم يغلط مع حد غريب ومش معني كده إن أبوكي خول لأ ده مجرد متعة الجنس .....فحضرت لي سعاد وباستني وحضنتني وطلبت الإشتراك معانا طالما إنها شافتنا وهية كمان هايجة وكانت بتلعب في نفسها فرفضت وب إلحاحها وموافقتك خوفا عليها من أن تتجه للجنس مع آخرين وافقت فكانت تشاركنا في كثير من الأوقات متعتنا وقد أراحها ذلك كثيرا حتي تزوجت وهي بنت بنوت رغم إني متعت طيزها ونزلت فيه لبن يكفيها لو جوزها كان مالوش في نيك الطيز وكمان بقت بريمو في مص الزب وبلع اللبن بس أنا واحشني أوي طعم كسها كنت أتعودت علي طعم كسها وعسلها فردت هانم وهي تتحسر ...ما تقلبش علية المواجع ده أنا من يوم ما سافرت وانا واحشني السحاق معاها ولحس كسها ومص بزازها ...اهوه بتقول حتيجي أجازة لمدة شهر هية وجوزها كمان ٤ شهور فرد شكري وقال طيب ياللا نشرب الشاي ونتكيف عشان نبدأالجولة الحاسمة ..جولة طيزي وطيزك..فردت وقالت ماشي كلامك إي خرم يعجبك أهري أمه بس اوع تسرح وتخش البلكونة تستني الشاي وتنسي اننا ملط الملط وخللي اللي ما يشتري يتفرج وانفجرا ضاحكين ، بعدما تناول الشاي دخل شكري حجرة النوم وتمدد في انتظار هانم وسرح بخياله الي جسد شهيرة وإيناس وهما عاريتان فانتصب زبه وفي هذه اللحظة دخلت زوجته وهي ترتدي الحزام وفي منتصفه الزب الاسود وشاهدت زب شكري منتصبا فقالت لا الدور الأول علي طيزك فقام شكري وتناول الزب بفمه وأخذ يمتصه بنهم وهو يتلمس حلة بزازها ويتفعص بزازها بيده حتي قالت هانم ياللا تعالي هاتلي طيزك فركز علي ركبتيه بنهاية السرير وطيزه للخارج في مواجهة الزب المطاطي فتوجهت هانم بفمها واخرجت لسانها تلحس فتحة شرجه وبيديها تزيح أردافه ثم تبلل أصبعها بفمها وتضعه في خرم طيزه وه يتأوه أاااأاااااااه براحة يالبوة فقالت ..أصبر يا خول ووضعت بعض من جيل يساعد علي سهولة الإدخال فوق خرمه وداخله بإصبعها حتي استقر بداخله بكل سهولة ثم أدخلت اصبع ثاني ثم الثالث فصرخ احيييييييه اووووووووف طيزي اتشرمت فردت..لسه يا منيوك وضربته علي طيزه وقالت الان ح أشرمتهالك بجد يا مرة يا منيوكة ووضعت كثيرا من الجيل علي فتحته وعلي الزب المطاطي وضغطت برأس الزب حتي دخل وسمعت اوووووووف اووووووووه وهو يبعد فردتي طيزه عن بعضهما وينحني اكثر فدخل الزب كاملا داخله وشعر به اوووووف اححححححح اوووووووووه نيكني يابنت اللبوة نيكني بقوة شرمتي طيز خولك نيكينييييي فما كان منها الا استمرت بالادخال والخروج بالتوالي واحدة واحدة حتي صرخ لو مش قادرة اندهي اي حد يجي يعشرني وينيك طيز اللي جايبيني فزادت من سرعتها ومدت يدها الي صدره تلاعب حلمات بزازه وهو في نشوة حتي أصبح يساعدها بجسمه ليدخل الزب الي أعماق طيزه ويتحرك بسرعة ليسمح للزب بالدخول والخروج من شرجه ويتمتع بالنيك حتي انهارت قواه وارتمي علي بطنه وزوجته فوقه واستمرت بنيكه فترة اخري ثم أخرجت الزب وارتمت بجانبه ووضعت شفاها بين شفاهه وراحا في قبلة طويلة ثم قام ومسك الزب المطاطي وادخله في فمه يمتصه ويتمتع بطعم شرجه ثم قال لها أحلي نيكة من دكري حبيبي فقالت أنت تؤمر يا متناك بس نريح ونكمل عايزاك تقطع كس امي وطيز أهلي واللي جابوا إهلي بحبك يا خولي وبعدما استراحا وكانت هانم مستلقية عل ظهرها وساقاها مفتوحتان وكسها ظاهرا جليا فتوجه شكري ووضع فمه فوق كسها وأدخل لسانه بين شفرات كسها ويدخله اكثر يمتص رحيقها فيزيد هياجها فتمسك برأسه وتشده اكثر كما لو كانت تريده أن يدخل رأسه كلها بداخلها ثم تضع اصابعها بكسها وتخرجها لتلحسها وضعها بفمها وهي تتنهد اووووووووووه يوووووووه احححححححح وينقبض جسدها فتخرج شهوتها في وجهه فينتصب زبه ويشتد وهو يلحس عسلها ويمتص زنبورها ثم يتجه بجسده ويجلس فوقها بوضع 69 ويدخل زبه بفمها تمتصه وتحرك لسانها علي الرأس نازلة الي بيضانه تأخذها بين شفاهها وتعض عليها بأسنانها بمنتهي الرفق ثم تعاود مص زبه وهي تطبق عليه براحة كفها وتحرك يدها صعودا ونزولا ولسانها يدور حول رأس زبه وتمتص أيا كان يخرج من فتحة زبه وتبتلعه حتي اخرج شهوته بإنتفاضه وقذف شلالا من المني داخل فمها فإبتلعته ثم نزل علي ثدييها يدلكهما بيديه ويمرر اصابعه علي حلماتها وهي تتنهد ثم يض احدي حلماتها بين شفتيه يقلبها بلسانه ويرضع الحلمات آملا امتصاص اللبن مثل الرضيع وهي تربت علي شعره بكل حنية وحب وتنظر إليه نظرة حنان الأم لوليدها فكانت في هذه اللحظة الام والزوجة والعشيقة كما تمناها طوال فترة زواجهما ثم تنبه وأخذ شفتيها بين شفتيه في قبلة بها كل معاني الحب والعشق والتقدير ثم نزل يقبل زراعها وابطها وبطنها حتي انتهي الي أصابع اقدامها يقبلها ويلحسها ونظر إليه وعيناه تدمعان وقال انتي روحي وحياتي ومالكة قلبي فرفعته تقبله وتحضنه وتمسح دمعة في عينيه بيدها وتقول انت سيدي وحبيبي وكل أملي انا ملك يديك وخادمتك بآرادتي ولو عادت بنا السنين لتمنيتك زوجا وحبيبا وعشيقا هيا متعني وافرغ شهوتك بداخلي تلتقي بشهوتي يتعانقان كعناقنا فأدخل زبه في كسها وأخذ يحرك جسده ليتحرك زبه في حركة ترددية دخول وخروجا حتي افرغ شهوته ونزل بفمه يلتقط بلسانه هذا المزيج ويبتلعه بنهم وافرغ بعضه في فمها فتبنتلعه ثم يستلقي بجوارها ويطلب منها ان تستدير حتي يمتع طيظها فإستدارت ووضع الجيل علي زبه وعلي فتحة شرجها فدخل إصبعه بكل سهولة فأدخل الثاني فالثالث فلم يمانع خرمها فقال ضاحكة...الواضح انك كنت تمرنين طيزك جيدا وإنني قد إحتاج زب مع زبي لملء تجويف شرجك فردت ضاحكة امال أيه لزمة وجدي ورشيد هية شركة كلام وبس فرد وقال المهم ما نحتاجش حد تاني فردت الزب الكوتش حيقضي وضحكا وقال عندك رد جاهز لكل موقف فقالت ...تلميذتك..بطل كلام ونيك ماتتلكلكش فأدخل زبه مرة واحدة وناك طيزها ربع ساعة وهي في نشوة عارمة اووووووووف احححححححح اوووووووووووه نيك نيك نيك بكل قوتك انا في غاية السعادة حتي افرغ شهوته وقام للإستحمام فلحقت به تحضنه وتقبله وتساعده ويساعدها حتي انتهيا من حمامهما واستلقيا علي السرير واستغرقا في نوم عميق وهما يحضنان بعضهما ......وكانت هذه احداث عري اليوم الأول ولم يختلف اليوم الثاني كثيرا عدا بعض التحرشات والبعابيص واللذي منه وفي صباح اليوم الثالث وبعدما تناولا الإفطار وإحتسيا الشاي بالبلكونة كعادتهما أرتدي شاكر ملابسه واخبرزوجته أنه عليه قضاء بعض المصالح وسوف يتأخر مساءا فردت وقالت ومتي نتصل ب وجدي وشهيرة لإخبارهما بموافقتنا زمانهم علي نار النار فإبتسم وقال إنتي اللي علي نار النار فقالت يعني إنت مش مشتاق للتغيير ده وووووولشهيرة وإيناس ....ف مش حأضحك عليكي فعلا مشتاق لهذه التجربة وسكت ثواني ثم قال ولشهيرة وإيناس وضحك وضربها علي طيزها بكف يده ثم قال ...الساعة دلوقت عشرة وخمسة ..يكونوا صاحيين؟؟؟فقالت نجرب خصوصا إنك حتتأخر ...فطلب شكري رقم وحيد وإنتظر ثواني فلم يرد فأغلق وقال الظاهر نايمين عموما ابقي إتصلت إنتي بشهيرة وبلغيها وعرفيها اني أتصلت ب وحيد ولم يرد ..عايزة حاجة وانا .......ولم يكمل فقد دق جرس التليفون وكان المتحدث وحيد وحيد....صباح الخير صديقي العزيز ..إنا لما لقيت رقمك قلت يومي النهاردة نادي النادي إن شكري بيه بيه يتصل بي شكري......صباحك دايما نادي يا أغلي صديق وأخ وحبيب وحيد.....انت اللي غالي عليه قوي ..كنت غايب فين ..قلقتني عليك اوي ما هو مش عوايدك ما تسألش عليه يومين ورا بعض فيه ايه ...خير شكري ....طيب أنا ما سألتش مش تسأل إنت ولا قلت بركة يا ......
وحيد ......لا أنا إتصلت كتير وكمان شهيرة لكن ماحدش كان بيرد واتفقت معاها إننا نمر عليكم النهاردة لو ما رديتوش علي التليفون ...إوعي تكون زعلان مني شكري .....أنا أزعل منك إنت ..أزعل من اخويا وحبيبي ..مش ممكن طبعا ..وانتي عملت إيه يزعلني إنت عرضت عليه السعادة والإحساس بالحياة والتمتع بكل ماهو جميل ومحبب لقلبي وقلب هانم مراتي ...الجنس يا صديقي وحيد .....تقصد إنك موافق ..ده اسعد خبر مش عارف إقوللك إيه انت مش عارف انا وشهيرة كنا في حالة قلق وارق وضيق ...تخيل ما نكتهاش اليومين اللي فاتوا من كتر ما كانش لينا نفس لأي حاجة وشهيرة حتقوللك بنفسها ....كلمها وبعدين انا ح اكلم هانم ......... شهيرة ....صبا ح الخير شكري واحشني كتييير أنا سعيدة جدا إننا حنكون مع بعض في لقاءتنا مع رشيد وإيناس ..كده التجمع حيكون له طعم وروح اكتر من الاول وعلي فكرة إيناس حتطير من الفرحة لما تعرف إنت ما تعرفش وضعك إنت وهانم عندي وعند إيناس قد إيه كل تجمعاتنا الفترة اللي فاتت كانت مليانة روح وحيوية كنا مفتقدينها .. أنا متشكرة جدا وفي لهفة ل أول لقاء شكري ....إحنا كمان سعيدين جدا ومتلهفين للقاء ..عموما إحنا حبايب واللي بيننا كتير ..أنا آسف مضطر انزل لإنهاء بعض المصالح اللي متأخرة ومعاكي هانم ح تكلمك ..باي شهيرة ....حبيبتي هنومة أنا متشكرة كتير وعارفة إنك ليكي تأثير كتير علي قراركم واوعدك إنك مش حتندمي انتي ولا شكري وحتنبسطوا بحياتكم الجديدة طبعا الجنسية هههههه وعلي فكرة انا عايزة اجيلك اعرفك حاجات وننزل سوي لتجهيز بعض السيكو سيكو هههههههه اللي تخللي الرجالة تجيب آخرها قبل ما يلمسونا ههههههه إيه رأيك.. هانم ....ههههههه عموما تقدري تشرفيني النهاردة ف شكري ح يتأخر لآخر الليل إيه رأيك عشان نلحق السيكو سيكو شهيرة .....خلاص ساعة بالكتير واكون عندك ..باي حبي. ودخلت هانم تختار ما تلبسه لاستقبال شهيرة وقررت عدم تجهيز أكل بالمنزل والاعتماد علي طلب المشوياتليفري من مطعم .........الشهير للمشويات ودخلت حجرة النوم للتزين قبل إنتهاء ملابسها وبالفعل فور إنتهاءها دق جرس الباب وكم كان سعادتها عندما فتحت الباب ووجدت إيناس وشهيرة وتلاقوا جميعا بالقبلات وكلمات المجاملة كانت هانم معجبة بشدة بجسد إيناس وكانت تتمني أن تمارس معها السحاق وتاكل كسها اكل أما شهيرة كانت اقل وزنا من إيناس لكن جسمها صاروخ أيضا وهان م تفضل دايما اللحم الملفوف ولا يظهر عضلات ساقيها خلاف بروز صدر وشق صدر إيناس الذي كان يهيج هانم جدا هانم .....اهلا أحلي وارق هوانم مصر والعالم ..تشربوا إيه الأول قبل ما نقعد وندردش شهيرة ....أنا وإيناس بنشرب قهوة زيادة لو عندك هانم ....طبعا موجود ثواني وكله يبقي تمام ...وذهبت هانم لتحضير القهوة ولكنها سمعت صوت خفيف يوحي بالجنس فعادت تختلس النظر من بعيد فشاهدت إيناس وشهيرة يقبلان بعضهما وكل منهما يضع يده في مكان حساس فإيناس تمتص حلمة صدر شهيرة بينما شهيرة تلعب ب أصبعها في كس إيناس وبدأت الملابس تنزع رويدا رويدا وهنا دخلت هانم عليهما وصرخت ...إيه ده ...بتعملوا إيه يا شراميط يا سفلة فنظرت شهيرة وإيناس إلي هانم في إندهاش من هذا التصرف وانفجرت هانم ضاحكة من زهولهما وقالت مين اللبوة اللي تحب اللحم الأبيض...اللي لازمة ..يجي ليه يقلعني ملط ويشرمط كس وطيز اللي جايبين أهلي وجرت لحجرة النوم ولم تنتظر ردها وهي تقهقه ههههه فلحقت بها إيناس وطرحتها علي السرير وبدأت تنزع ملابسها ودخلت شهيرة عارية تماما وقالت أنا ح أعرفك الشرمطة والمنيكة علي أصولها يا لبوة يا بنت المتناكة وارتمت عليها تساعد إيناس حتي أصبحت هانم عارية ونظرت إيناس وشهيرة في زهول من جمال ونظافة جسد هانم وشخرت شهيرة وقالت دا إنتي جسم احا عليه ولازم أدوق كل حتة فيه وقالت إيناس ...أنا كنت فاكرة إن بزازي وطيزي خارج المنافسة ..لكن بزازك وطيزك بريمو البريمو وهجمت علي كس هانم تلحس وتمص وتأكل وشهيرة استولت علي بزاز هانم وزراعاها والحلمة ...تلحس وتمص وتقبل وهانم تتوأوه أاااااااااه اووووووووه احححححححح وتخرج شهوتها وتتحسس ما تصل إليه يديها من جسديهما ثم تطلب من إيناس أن تجلس علي وجهها واضعة كسها فوق فمها لتستمتع بمذاق كس وعسل كس إيناس فجلست إيناس وظهرها مقابل لوجه شهيرة التي انهمكت في لحس وأكل كس هانم وشرب عسلها المنهمر بدون توقف من كثرة شهوتها ومدت شهيرة أصبع يدها تداعب خرم طيز إيناس فشعرت إيناس فإنحنت قليلا لتسمح ل شهيرة بوضع أصبعها بسهولة وفعلا تمكنت شهير ببعبصة طيز إيناس مما زاد من شهوتهما وكانت الحجرة تعج بأصوات الشهوة منهم اححححححح اوووووووووف يوووووووه ااااااااااااااه كماااااااان عايزة أتنااااااااااك شرمطونيييييي .....مين بيقول مين بيلعب فيه أكثر لا أحد يعلم ....كلهم في حالة هياج وشهوانية وتبادلت الادوار وتبادلت الشتاءم والضحكات والبعبصة ومص ولحس الاكساس والبزاز ....حتي صاحت إيناس ....عايزة اعمل بيبي عايزة أشخ ....فقالت هانم ...لا لا مش هنا ...في الحمام ...ياللا نكمل في الحمام ...ودخلوا جميعا الحمام وجلست هانم علي طرف البانيو وقالت مين عايز يبول وفتحت فمها وفردت زراعاها وساقاها فتوجهت إيناس ومعها شهيرة وأخرجتا بولهما فوق جسد ووجه هانم وتلقت هانم بعض من بولهما بداخل فمها وابتلعته وتناديهما ان يغطيا جسدها ببولهما ثم جلست شهيرة وإيناس ودفعت ببولها فوق جسديهما وبداخل فمهما وهما يبتلعان بنهم بول هانم ثم تلحس كل منهما جسد الاخري وهم يضحكون ويتبادلون القبلات والأحضان وبعبصة الطيز والكس ثم اكملت كل واحدة منهن الاستحمام والنظافة وخرجن لإرتداء ملابسهن وطلبت هانم الوجبات الجاهزة مشويات وبرام الارز لتناول الطعام قبل التسوق . هانم .....قوليلي يا شهيرة إيه الحاجات اللي عايزة تقوليها ليه وايه حكاية السيكو سيكو هههههههه شهيرة .....اول حاجة إنتي عرفتيها وطلعتي شرموطة كبيرة ..وتاني حاجة إن رشيد و وجدي طيزهم ما تفرقش عن طيز نسوانهم وخصوصا رشيد طيزه وبزازه حكاية حتي فكرنا نحوله بس لقيناه نياك وزبه اكبر واتخن من زب وحيد فقلنا بلاش نخسر وجود زبه لانه ممتع لكسنا...وتوجهت تسأل هانم ...إيه اخبار شكري ..زبه كبير وللا معقول وله في اللواط وللا نسوان بس وهوه بينيك بس وللا بيتناك كمان ؟ هانم ....أنا كده افهم ان رشيد ووجدي مش خولات لكن بيحبوا يتمتعوا مع بعض وبس ..أما عن شكري نياك درجة اولي فوق الممتازة وزبه عريض نوعا ما وطوله شبر من ايدي يعني تقريبا ٢٠ سم وناشف حديدة، اما عن موضوع اللواط ..ما اعرفش..لكن الخبر النهاردة بفلوس بكرة يبقي ببلاش ...وفي هذه اللحظة حضر الدليفري وجلسوا جميعا يتناولون الطعام ويتبادلون الحديث في كافة الأمور ثم استعدوا للنزول للتسوق . عادت هانم من التسوق وأخذت في ترتيب حجرة النوم وارتدت قميص لانجيري جديد قصير وجلست في انتظار حبيب قلبها شكري وغابت في النوم وهي تنتظر وبعد دقائق قليلة وصل شكري ودخل حجرة النوم فوجد زوجته الحبيبة مستلقية علي السرير مرتدية قميص لانجيري زهري اللون ولا يخفي معظم مفاتنها فنزع عنه ملابسه واصبح عاريا والقي بجسده بجانبها بحيث ظهرها مجابه لوجهه واقترب بزبه المنتصب وازاح فتلة منتصف طيز زوجته جانبا ورشق زبه في فتحة شرجها وسمع اااااااااااااااه فأستمر في نيك طيزها ويداه تتلاعب بحلماتها وتضغط علي ثدييها برفق فشعرت بما يحدث لها اححححححححح اوفففففففف..كمان ياحبيبي وهي تدفع بطيظها للخلف وتتمتع بزب حبيبها اوووووف اححححححح اييييييييييييه هات جوة محتاجة لبنك اروي طيزي..اوووووف اححححححححح ومدت يديها فوق يديه تمرر اصابعه علي حلماتها وتضغط علي ثدييها وعسلها ينساب عليها حتي قذف منيه داخلها وهدأ قليل ، ثم حضنها وغلبهما النعاس ولم يستيقظ الا في الصباح ووجد زوجته ما زالت في سباتها فنهض وتوجه للاستحمام وبعدما انتهي خرج للجد زوجته تستقبله بقبلة وتهمس بأذنه خليك عريان انا جاية حالا ..فإبتسم وضربها علي طيزها وقال صباح الخير يا حياتي انا مستنيكي بس الأول نفطر ونشرب الشاي فردت عليه تذكره بعدم دخول البلكونة وضحكت بشرمطة، جلس شكري في انتظار إنتهاء زوجتة وهو يفكر في الخطوة القادمة في علاقته ب وجدي ورشيد وزوجاتهم ويتخيل زوجته في احضانهم وايديهم تجول وتصول في أنحاء جسد هانم والمني يغطي جسدها فوجد زبه انتصب وشعر بإحساس جارف لرؤية هذا المشهد ولم يتنبه أن هانم تتابعه وتنظر الي انتصاب زبه وملامح السرور علي وجهه فقالت في نفسها...تري ..بماذا يفكر وما الذي جعل زبه بهذا الانتصاب وضغطت علي شفتيها بشهوة ولاحظ شكري وجودها فقال لها ...مالك ..بتفكري في ايه ..فردت ...أنا برضه ...هوه أنا اللي زبه واقف ..؟؟ قوللي إنت إيه حكايتك ..اكيد بتفكر في إيناس أو شهيرة أو الاتنين ..ما هو مش ممكن بتفكر في هانم وانتي لسه فاشخ طيزها امبارح بالليل ههههههههه ، رد شكري .....يعني الخلاصة مفيش فطار النهاردة ولا حنشرب شاي لغاية ما قوللك زبي واقف ليه ..ورماها بشلتة صغيرة فدخلت المطبخ وهي تضحك بصوت عالي ....وبعد قليل خرجت ب صينية كبيرة عليها بيض وفول بالزبدة البلدي وقشطة وعسل نحل فنظر لها بإعجاب فقالت ...بالهنا والشفا...ما إنتي لازم تقوي..ده انت بتشقي ولسة حتشقي..دول نسوان جبارة ..إسألي أنا وارفت بضحكة واحدة لبوة ..فقال ....لأ بقي...اكيد عندك حاجة أو حاجات عايزة تقوليها ....ياللا خري وطلعي كل العهر وأحكيلي عملتي ايه امبارح وإيه حكاية النسوان الجبارة ..شوقتيني.... فسردت عليه كل الأحداث حتي سؤالهم عن اذا ما كان يحب اللواط وكيف اجابتهم بعدم معرفتها وهنا ابتسم شكري وقال لها برافو عليكي موضوع نيك طيزي بالذات مش حيكون الا بموافقتك وفي الوقت المناسب ..فردت وقالت ....أنا فعلا نفسي اشوف راجل ينيك طيزك واحط زبه بنفسي لكن زي ما إنت ما قلت في الوقت المناسب ....رد شكري وبخبث مسموح به قال ...احكيلي بقي واوصفي لي أجسام الشراميط فردت وقالت ....اسأل زبك اللي واقف وهوه ح يوصفلك احسن مني ...أفطر واشرب الشاي لان كسي مولع وعايز المطافي..فرد عليها وقال ...يعني البيض والفول والقشطة والعسل عشانك مش عشان النسوان الجامدة ..فردت عليه بعلوقية....اللي مالوش خير في كسي مالوش خير في كس اختي ههههههههههههه فقال لها وهو يقهقه ده بقي مثل شعبي جديد ...فردت عليه وقالت ده مثل ..الشراميط وانت الصادق وهههههههههههه . تمددت هانم وفي حضنها شاكر وبدأ مسلسل النيك الشهير بين زوج وزوجته في حالة عشق وهيام والجنس للمتعة مكملا لعشقهما وحبهما . في المساء تلقي شاكر مكالمة من رشيد وبعد المجاملات عرض رشيد علي شاكر ان يلتقوا جميعا في فيلا رشيد لممارسة اولي لقاءات التبادل في اليوم الثاني إن لم يكن هناك ممانعة فرد عليه شكري بأنه لا يوجد مانع ويسعده تواجده مساء وعرض عليه رشيد أيضا ان تكون المقابلة الاولي لمدة يومين وضحك وقال ....يعني بالإقامة إذا سمحتلي فرد عليه شاكر بالموافقة وكانت البداية ...... في مساء اليوم الموعود توجه شكري وزوجته الي فيلا رشيد وفور دخولهم استقبلهم الجميع بالترحاب والقبلات والاحضان وبعد ذلك تم إحضار كافة المشروبات وتواصل الجميع بالحديث في كل الموضوعات وتعالت الضحكات والهمزات والغمزات خلاف النكات الجنسية الفاضحة وكان شاكر وهانم هما نجما النكات والمزحات ثم وقف وجدي موجها الحديث للجميع ......وقال .....احب ان اعرف الجميع بالقواعد الأساسية للتبادل وهي بإختصار بسيط ......كل شيء مباح حتي نزول المني داخل الاكساس مباح الا اذا حدث اعتراض من صاحبة الشأن وايضا داخل الاطياز الااذا اعترضت ....وسكت برهة ثم تابع أو أعترض صاحب الشأن فتعالت الضحكاتونظر الجميع الي رشيد فنهض وحياهم وأرسل لهم القبلات واكمل وجدي وقال....الان تتجه السيدات الافاضل الي حجرتهن بأصحاب إيناس وتوجه الرجال ال حجرتهم بصحبة رشيد لتخفيف أو تغيير أو نزع ملابسهن أو ملابسهم....نصف ساعة للتغيير والاستعداد لبداية تجمع الاحباب . تقابل الجميع في حجرة كبيرة لا تحتوي الا علي علي أربعة مراتب مترجمة كل اثنين متجاورتين خلا عدد من الشلت والمخدات الصغيرة وكانت السيدات يرتدين أجمل اللانجيريهات وأقصرهن وكلوت فتلة بين الافخاذ ومن الإمام فتحة تظهر الاكساس وبرا ماركة قلته احسن أما الرجال فأختصروا المسافات وكانوا عرايا تماما وتوجه كل من رشيد و وحيد الي هانم واحاطاها بزراعاهما وقال رشيد من فضلكم الجولة الاولي أنا ورشيد سويا مع هانم ويتمتع شاكر ب شهيرة وإيناس سويا فهل من إعتراض ....فرد شاكر وقال ....هية دي قسمة العدل وتوجه واحتضن كلا السيدتان الفاتنتان واستلقي علي ظهره وظهر زبه منتصبا شامخا يدعي الفارسة الاولي للامتطاء فتوجهت شهيرة تداعب زبه وتقبله وتمصه بينما إيناس تقبل شفاهه وتضع حلمات ثديها بفمه ثم تضم بثدييها ووجهه محشور بينهما ثم تداعب فمه بحلماتها بينما شهيرة تلحس رأس زبه بلسانها وتمتص بشفاها فتحة الرأس ثم للاسفل لشفط بيضانه داخل فمها ثم تمرر لسانها بطول زبه وهي تلعب بكسها حتي طلب منها شكري ان تمتطيه فقامت وبدأت تجلس عليه فاتحة كسها بيدها ودخل فورا زب شكري داخل كس شهيرة بسهولة بفضل شهوة كسها كما طلب من إيناس أن تجلس بكسها فوق فمه ليتمتع بلحس وامتصاص عسل كسها فجلست فوق فمه مواجهة لوجه شهيرة وقبضت يد كل منهما علي ثديي الاخري بينما يد شكري تسند فخذي إيناس ليمررلسانه علي شرجها يلحس ويقبل فخذها ثم يعود لكسها ويدخل لسانه داخله وينيكها به بينما هي تفرز عسلها بفمه فيلحس ويبتلع ويمص الشفرات وشهيرة تستمتع بركوب زبه وتحرك جسدها فوقه تنيك نفسها وشللالات عسلها تنهمر فتاخذ بأصابعها وتضع بداخل فم إيناس التي تلحس أصابع شهيرة بنهم .....بينما في الجهه الاخري تستلقيوعلي جانبيها رشيد و وجدي يقبلان جسدها ويلحسانه في كل موضع وايديهما تتجولان في كل أنحاء جسدها وكل فتحة ثم تسحب هانم زب رشيد وتضع رأسه علي طرف لسانها تمرره ثم تستمر وتضعه بداخل فمها مع جزء من الزب وتمرر لسانها حوله بينما شهوتها تندفع في فم وجدي الذي يلقاها يمتصها بشفاهه ويبتلع ما يصل الي جوفه وهو في شهوة عارمة ثم يبدأ بوضع زبه علي مشارف كس هانم ويدخله رويدا رويدا حتي دخل نصفه ويخرجه ويدخله ثم دفعه مرة واحدة وهي تشهق وتخرج أصوات شهوتها المختلفة احححححححححح اووووووووووف ثم تضع قدماها فوق وسط وجدي تساعده في النيك وهي تنادي فستاني يا وجدي نيك لبوتك اهري كس امها انا متناكة كبيرة قوي قويييييي نيكونييييييي ارزع بكل قوتك وهو ينييك بقوة ثم يستلقي علي ظهره ويجعلها تركب زبه كالفارسة ويستمر في نيكها وهي تتاوه وتتنهج وتخرج كل مكنون العهر وفي هذا الوضع يرتكز رشيد علي ركبتيه ويزيد من انحناءها حتي يظهر له فتحة شرجها فيضع بعض من ريقه فوقه ثم يبدأ بوضع رأس زبه ويدفع قليلا فيندفع الرأس داخلا داخل شرجها فتصرخ من الألم أاااااااااااااأه فخشي ان يؤذيها وبدا في سحب زبه ولكنها صرخت لااااااا دخله كله مرة واحدة انا عايزاااااااه فدفع زبه داخله بقوة فأستقر كاملا بداخل شرجها ولم يتحرك بينما وجدي ينيك كسها حتي افرغ شهوته ونزل يضع زبه في فمها لتلحس وتمتص لبنه من حول زبه وتبتلع ما يخرج من زبه بلهفة ثم تنام علي بطنها وتدعو رشيد ان ينام فوقها ويكمل نيك طيزها حتي يفرغ شهوته داخلها فمد رشيد يده يمدها من تحت صدرها ضاما لثدييها وتحرك لأعلي واسفل يرزع بزبه داخل طيزها حتي افرغ شهوته داخلها وبقي ساكنا حتي ارتخي زبه وخرج من شرجها وادارها ونام فوقها يقبل شفتيها ورقبتها وينزل علي كسها بلسانه يلحس مزيج لبن وجدي وعسل هانم وتفتح هانم ساقيها وتمسك برأسه تدفعها داخل كسها وهي تقول حبيبي نظف كسي من لبن وجدي ثم اشفط لبنك من طيزي وهو في نشوة وسعادة لما تطلب منه وعكف علي كسها حتي أصبح خاليا من لبن وجدي ثم ادارها وأدخل بفمه ولسانه بين فلقتيها يلحس ويتوقف لبنه بينما شاكر كان يقذف بلبنه داخل كس إيناس وشهيرة تلحسه وتبلع ما يصل الي جوفها وايناس تخرج أصوات شهوتها عالية وتلعب بثدييها حتي يرفعها وجدي ويحضنهاويستلقي بجانبها يقبلها ويمتص حلماتها وبجانبه شكري يلحس كس شهيرة ويمتص زنبورها بين شفتيه ثم يقرب زبه يمرره بين شفرات كسها وكان زبه قد بدأ يكتمل انتصابه وهمست له نيكني حبيبي واعمل كل ما تريد انا شرموطة زبك وعاهرتك ولبوتك يا اسدي فنظر إليها وهو يقول ....انتي كنت أملي من يوم وقعت عيناي عليكي واقترب من اذنها وهمس ...من يوم ما وطيتي أمامي لتريني إنك لا ترتدين الكلوت فهمست...يعني خدت بالك ولا بأن عليك حاجة ...فاستطرت لماذا الم تلاحظي انتصاب زبي ...فضحكت بدلع وقالت طبعا اخدت بالي وفرحت قوي إنك هجت علية ...عموما انا دلوقت تحت امر زبك نيكني وافشخني كس وطيز فدفع زبه داخل كسها وناكها بكل قوة وهي تدفع بعسلها شلالا من قوة شهوتها حتي افرغ منيه ويحضنها بزراعيه ويقبل فمها حتي خرج زبه وأخذ باصابعه من داخل كسها ليذيقها طعم منيه مرارا وتكرارا وهي تلحس اوووووووووف احححححححححح هات كمان كمان وارتمي بجانبها وهو يعرض عليها اذا كانت تريد نيك طيزها فقالت ....هوه ده عايز استأذان...المهم انت لسه هايج فرد عليها وانتي في حضني أكيد هايج بس أشرب قهوة من ايدك ونكمل فنهضت واتجهت ناحية الركن المجهز لتلبية طلبات المشروبات وتشكيل من الحلويات الشرقية الفخمة والبسكوتات فقامت بتجهيز القهوة مع طبق صغير به تشكيلة من الحلويات والبسكويت واتجهت ال شكري تناوله قهوته والحلويات فشكرها وأخذ قطعة من الحلوي يضعها بفمها وأخذ قطعة له مع فنجان القهوة وهو ينظر الي زوجته بينما رشيد ينيك كسها وهي مستمتعة فلاحظته وأرسلت له قبلاتها في الهواء فإبتسم لها وشاور بعلامة إوكيه وبد الانتهاء من القهوة اخذت شهيرة قطعة من البقلاوة تمضغها ثم تقرب فمها من فمه وتدفع بلسانها الحلوي الممضوغة لداخل فمه فيتلقاها ويمضغها ويبتلعها ثم يقبل فمها ويلحس شفتيها ثم يستلقيا وتقترب وتضع زبه في فمها وتلحسه وتقبل بيضانه وهو يدور بأصابعه حول حلماتها ويشدهما وهي تكمل اللحس والمص حتي انتصب زبه فإستدارت وركزت علي ركبتيها وتسند علي المرتبة بيديهاوتنحني فظهر خرمها واسعا فوضع ريقه عليه ووجه رأس زبه لفترة شرجها ودفعة دفعة بسيطة فدخل زبه بسهولة داخل طيزها فقال ظهرها وأخذ في نيكها وهي تتأنغ وتصدر أصوات المتعة اووووووووووووووه احححححححح نينكنييييي طيزيييييييي ااااااااااااه يا طيييييييزييييييي وهاج شكري اكثر فزاد انتصاب زبه داخلها وأسرع في النيك حتي دفع ب منيه داخل طيزها وارتمي بجانبها وهو يشكرها ويمدح جمالها وجمال جسدها وروعة نياكتها فحضنته وقالت انت اللي متعتني ويا بخت هانم بيك فرد عليها انه لن يتغيب عن اللقاءات مهما كانت الظروف حتي يمتعها ويتمتع معها وكان وجدي قد انتهي من نيك إيناس فجلسوا يتسامرون حتي انتهي رشيد من دفع منيه داخل كس هانم زوجته ثم حضنها ورفعها وأخذ بيدها للجلوس بجانب شركاء العهر وبعدما استراحوا دخلت النساء للاستحمام ولكن هاجوا علي بعض ومارسوا السحاق بينما الرجال دخلوا الواحد تلو الواحد ، وبعد الاستحمام أخذهم رشيد لتناول العشاء قبل الاستمرار وكانوا جميعا جوعي فذهبوا وراء رشيد لحجرة الطعام فوجدوا كل ما لز وطاب وجلسوا بدون ترتيب يتناولون الطعام ويتسامرون حتي انتهوا من تناول الطعام وذهبت هانم تجهز ل زوجها الشاي كما تعود وعادت إليه تجلس علي حجره وتناوله الشاي فاكرها وقبلها وسألها عن سعادتها فهزت راسها بالإيجاب وهي تنظر للأرض فىفع رأسها وقبلها فقالت له عجبتك إيناس وشهيرة فرد بالإيجاب وهو يبتسم وتناول المشروبات اتجهوا لحجرة العهر ووجد إيناس تتجه إليه وجلست علي حجره وهمست بإذنه فنظر الي رشيد فنزلت ال فمه تقبلها وتهمس مرة أخري بأذنه فهز راسه بالإيجاب فاومأت إيناس لرشيد فإتجه الي شكري ثم جلس أمامه علي ركبتيه ووضع زب شكري في فمه يمتصه ويعصره بلسانه حتي انتصب زب شكري فإستدار رشيد فنزلت إيناس تمص زب شكري وتلحس خرم طيز رشيد وتضع ريقها فوق فتحة طيز رشيد ثم مسكت زب شكري ووضعته مجابها لفتحة طيز رشيد فدفع شكري زبه داخل طيز رشيد وبدا نيك صديقه برغبة زوجته واستمر النيك والجميع يتابع ويضع شكري يده علي ثديي رشيد يداعبهما ويلعب بأصابعه بحلماته وكان يني بإستمتاع وزاد من سرعة النيك ورشيد يخرج أصوات الشهوة افضل من شراميط البلد كلهم حيث اشتدت صلابة زب شكري حتي أنه اخرج زبه بالكامل ثم يدفعه مرة أخري فيدخل لآخره وصوت ارتطام بيضانه بطيز رشيد الناعمة البيضاء ويكرر الاخراج والادخال حتي دفع بكمية كبيرة من المني بداخل شرج صديقه وتوقف عن الحركة وهو يتحسس طيز رشيد ويتمتع بها حتي أنه كان يريد أن يقبل هذه الطيز ويلحسها ولكنه تراجع حيث شعر بالإحراج حيث لاحظ أن كل من بالحجرة كان يشاهد بشهوة وإعجاب هلي قوة نيك شكري ل رشيد وخرج زبه بعدما ارتخي والتفت رشيد وأخذ زب شكري يمتصه وينظفه له ثم نظر الي شكري وعيناه تدمعان وقال شكرا صديقي العزيز ورجاء الا تحرمني من هذه المتعة فقال شكري إحنا أصحاب وكمان بنتبادل نيك زوجاتنا وانا بتمتع بالنيك وانت متعتني ...قوم يا رشيد عشان نكمل مع الجميع ، وتوجهت إيناس الي شكري وحضنته وهمست انا تحت امرك في اي وقت ولأي سبب لإني بحب رشيد جدا وبحب كل اللي يمتعه ويسعده فأخذها في حضنه يقبلها وقال ...كسك واحشني فنزلت تمص زبه واستلقت علي ظهره وفتحت ساقيه وشاورت له وقالت...كسي عايزك ...فنزل علي ركبتيه ورفع ساقيها فوق كتفيه ثم اقترب بزبه الي كسها وأدخل رأس زبه ثم ارتكز بيديه ووضع مخدة صغيرة تحت وسطها ودخل زبه كاملا وكان ينيكها بقوة وسرعة وهي كاد ان يغمي عليها من عظم شعورها بالشهوة ثم ينحني ويقبل ويمتص حلماتها ثم يكمل نيكها حتتي اندفع منيه بداخل كسها فنزل علي كسها يلحس منيه حتي امتلأ فمه ورفع نفسه وافرغ ما بداخل فمه الي داخل فمها فإبتلعته أما هانم فكانت في سحاق مع شهيرة و وجدي اشتهي رشيد فكان يمتص ثديه ويمص حلماته ويلعب بزبه وكان الجميع في سعادة ونشوة ومتعة وانتهي وجدي من إفراغ شهوته بطيز رشيد وتهالك الجميع وذهبوا للإستحمام ثم لحجرات النوم بحيث لا ينام احد بجانب زوجته ولم يستيقظ احد الا قرب العصر فتناولوا الطعام وشرب المشروبات وذهب كل منهم الي منزله .....وتوالت اللقاءات في فيلا رشيد حتي يتفاعلوا جنسيا وتعالوا أصواتهم بدون أن يشعر بهم احد وكانوا يتبارون في إظهار امكانياتهم الجنسية وإخراج العهر بداخلهم وفي أحد اللقاءات وبعد ما توجهوا الي حجرة العهر عرايا تماما وبدأ شكري يقبل ويلعب بكس شهيرة شعر بفم يمتص زبه بإحتراف واصبعه يلاعب فتحة شرجه فالتفت ليجدها ابنته سعاد فرفعها من يدها وأخذ يقبل شفتيها بنهم وهي بين احضانه في حين هيثم يمتص حلمات هانم وهي تتناول زبه بيدها تداعبه واجتمع شكري مع سعاد وهانم مع هيثم علي مرتبة واحدة يتنايكون وأدخل شكري زبه كاملا بكس سعاد ينيكها وأثناء ذلك شعر بلسان هانم تلحس له فتحة شرجه وتضع بيدها زب زوج ابنتها الحبيبة للنيك طيز حماه وهي تبتسم لشكري ثم تتجه إليه تقبله وتقول له ..كما قلت لك اضعه بيدي في طيزك وضحكت . هنا اكتملت قصتنا ولكن لم تنتهي لقاءات العهر والتي زاد عليها سعاد وهيثم ، وإلي اللقاء في قصة أخري
 
  • عجبني
التفاعلات: Moccha boy, K lion, sarasalma577 و 11 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: mando40 و BASM17 اسطورة القصص
بداية موفقة وأسلوب سرد ممتاز
استمر صديقي ولا تتأخر علينا بباقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: جميز افندي
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
قصه جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: جميز افندي
الجزي الثاني يكمل الاول وكله إثارة
 
بدايه مشوقه احسنت 👏
 
اساتذتي في كتابة القصص برجاء السماح لي بعرض تجربة اولي لي في الكتابة وهي من وحي الخيال وحاولت علي قدر المستطاع الا اجعلها مملة ولكن توضيح الشخصيات اخذ مساحة لم أستطع ان اختصرها أما الأحداث فهي كثيرة وشيقة جدا وأرجو ان تنال اعجابكم وإعجاب الزملاء والزميلات الأعزاء وهي علي أجزاء لكثرة احداثها وشكرا مقدما علي صبركم ونبدأ الان الي الشخصيات الأساسية:- أسرة شكري وهي الاب شكري ٥٧ عام قمحاوي طويل ١٨٠ سم جسم متناسق ٩٨ كيلو ثم الام هانم اكثر بياضا من زوجها وعمرها٤٩ عاما وطولها ١٦٨ سم ولها صدر كبير مغري جدا وتلبس برا مقاس ٤٤ وطيزها ملفوفة وبارزة ، ثم الابنة سعاد ليسانس آداب عمرها ٢٣ عام وتعمل موظفة بمكتبة الكلية بيضاء مثل امها وجميلة وتملك جسد متناسق تلبس برا مقاس ٣٨ وطيزها مستديرة وطرية وتصبح سكسية وتهيج اي راجل في ملابسها المجسمة الضيقة التي تفضلها والجيبات والفساتين فوق الركبة أما إذا لبست البنطلونات فهي تختار مقاس أصغر من مقاسها حتي تظهر طيزها وفخاذها جيدا .........والأسرة الثانية هي أسرة وجدي وفيها الاب وجدي وهو رجل أعمال عمره ٦٠ عام وطوله ١٧٠ سم ووزنه ٨٥ ك وله كرش بسيط وزوجته شهيرة سيدة أنيقة ذات جسم ملفوف متناسق مع حجمها طولها ١٦٥ سم ووزنها ٧٠ ك وتلبس برا مقاس ٣٨ ..سيدة تهيج بجد خاصة بملامحها ونظراتها السكسية وهي خمرية وعيونها عسلي وعمرها ٥٢ عاما ،ثم الأبن المهندس هيثم وعمره ٢٥ عاما ويعمل بأحد شركات المقاولات طوله ١٧٥ سم ووزنه ٧٥ ك وذو جسم رياضي معضل بفضل مداومته عل الجيم والرياضه . والأسرة الثالثة هي أسرة رشيد وتتكون من الاب رشيد وهو رجل أعمال وشريك وصديق ل وجدي وعمره ٥٦ عاما وطوله ١٦٠ سم ووزنه ٩٠ ك ولاحظ عليه صدره حيث بزازه مثل فتاة عشرينية وله طيز أيضا مستديرة وطرية وبارزة ،وزوجته إيناس لا تختلف كثيرا عن شهيرة زوجة وجدي ......هذه هي الشخصيات الأساسية التي تم بناء قصتنا عليها وأرجو أن تحوز رضاكم ومتابعتكم........والان الجزء الأول:- تبدأ القصة في منزل شكري حيث تتحدث سعاد مع ابيها بعد الانتهاء من الإفطار وأخبره عن رغبة الشاب هيثم وهو مهندس ووالده رجل الأعمال وجدي......صاحب شركات وجدي ورشيد للتصدير والاستيراد والتوكيلات التجارية المشهورة وعن رغبته في التقدم لخطبتها فلم يمانع شكري وتم تحديد موعد الزيارة بعد عشرة أيام يوم الخميس حتي يستطيع شكري ان يتأكد من سيرتهم ووضعهم الاجتماعي . تأكد شكري من الوضع العام لهذة الأسرة والجمعة الطيبة للمهندس هيثم بين الزملاء في الشركة التي يعمل بها وعليه تحدث شكري مع زوجته هانم وتم الاتفاق علي قبول النسب ولكن بعد مقابلة يوم الخميس وضروري الاعداد الفخم من حلويات والمشروبات التي تليق بهذه الأسرة . جاء يوم الخميس وحضر وجدي وزوجته ومعهم هيثم وتم التعارف بين الاسرتين والاتفاق علي موعد الخطوبة وتحدث هيثم انه يتمني الموافقة علي تحديد موعد الزفاف بعد الخطوبة بفترة لا تزيد عن ٦ شهور حيث أن هناك إحتمال انتقاله الي العمل بفرع الشركة ب دبي بعد عام تقريبا ولم يعارض شكري ولكنه قال نحدد موعد الخطوبة في خلال شهر ثم بعد ذلك نستطيع تحديد موعد الزفاف حيث لا توجد أي موانع مادية بين الطرفين ورد عليه وجدي انه موافق وكل الطلبات مجابه من ناحيته ولا توجد اي اعتراضات وهنا تقدم الجميع بالتهنئة ل هيثم و سعاد مع التمنيات لهما بالتوفيق في حياتهما المقبلة ، تم الانهاء من الخطوبة ومن بعدها حفل الزفاف وذهبت سعاد مع عريسها لقضاء اسبوع عسل في شرم الشيخ ثم الانتقال الي دبي لاستلام هيثم لعمله في فرع الشركة ب دبي . ظلت علاقات الود والزيارات بين شكري وزوجته هانم و وجدي وزوجته شهيرة مرة أسبوعيا بمنزل كل منهما بالتوالي ومرت الشهور واصبحت الصداقة بينهم وطيدة وتم أزالت الكثير من الحواجز بينهم سواء في الحديث أو الملابس ثم تحدث وجدي في أحد اللقاءات علي طلبه أن يشاركهم صديقه رشيد وزوجته هذه اللقاءات ولم يعترض شكري وأخذ رقم هاتف رشيد لدعوته وزوجته الي منزله حتي يكونوا جميعا معا وشكره وجدي وقدره علي هذا التصرف ، ثم تواصلت اللقاءات في منزل كل منهم بالتوالي وتوطدت العلاقة بين شكري ورشيد وزوجاتهم. بعد فترة وفي أحد اللقاءات ولم يكن رشيد موجودا تحدث وجدي مع شكري بعيدا عن زوجاتهم وقال له ان هناك موضوع يلح عليه رشيد ان يطلبه من شكري فنظر إليه شكري وقال خير فيه حاجة لاقدر ....فرد عليه وجدي وقال لا ..انت دماغك راحت فين الموضوع محرج شوية وكل ما اطلبه منك ان لا تغضب مني وان نظل أصدقاء في حالة عدم موافقتك لأنني احبك واقدرك انت وزوجتك مدام هانم فرد عليه شكري وقال بدال قلت مدام هانم ولم تقل هانم يبقي فيه حاجة وضحك الاثنان وقال وجدي الحقيقة ان انا ورشيد وشهيرة وايناس كنا نلتقي بإستمرار في منزل أحدنا كما يحدث الان ولكن كانت الحواجز كلها واقصد كلها غير موجودة بالمرة..ورد شكري وقال مش فاهم فقال وجدي يعني كنا بنقعد مع بعض براحتنا ويخفف ملابسنا ومراتي تبقي مراته ومراته تبقي مراتي ونبسط ونمتع بعض وسكت وجدي يراقب تعابير وجه شكري ورد فعله كما لاحظ ان زب شكري اصبح منتصب وهو ينظر الي شهيرة ثم تنبه شكري وبكل هدوء قال ..مش عارف اقول لك ايه فقال وجدي لا تقل شيء الآن دعنا نكمل سهرتنا وبيننا اتصال ولكن كما إخبرتك لا استطيع ان اخسر صداقتك انت وهانم أيا كان ردك ارجو ان نظل أصدقاء كما نحن الآن فرد عليه شكري وقال..طبعا انا كمان لا أحتمل خسارتك سنظل أصدقاء مهما حدث عندها شعر وجدي بالارتياح وقال فيه كمان حاجة ..كل ما سمعته مني تتحدث به شهيرة مع هانم وده لرفع الحرج عنك ويكون قراركم مشترك ، ثم عاد شكري و وجدي وجلسا مع زوجاتهما واستمر الحديث بينهم كان شيئا لم يحدث حتي إنتهاء الأمسية وانصراف شكري وهانم الي منزلهم وكانت الساعة تقارب منتصف الليل وطلب شكري من هانم كوب من الشاي ودخل الي البلكونة بعد تغيير ملابسه ولبس البيجامة في انتظار الشاي وبعد فترة بسيطة حضرت هانم ومعها كوبان من الشاي وجلست معه يرشفان الشاي سويا وكان هو سارحا وفي حالة تفكير عميق أما هانم فكانت تعرف ما به ولم تنطق بكلمة فقط تنظر الي الأرض ولا تقوي علي النظر الي وجهه ، وبعد الانتهاء من الشاي قال لها شكري ..بقولك ايه يا هانم ..ما تقومي تغيري هدومك وتلبسي حاجة حلوة من بتوعك وهو يبتسم بحنان فردت عليه وقالت من عنيه يا سيد الرجالة دانت واحشني قوي يا راجلي وقامت ودخلت حجرة النوم لتستعد للقاء زوجها الحبيب وبعد ساعة أو أقل دخل شكري الحجرة ونظر إليها بعد ما تزينت ووضعت العطر المفضل له وارتدت قميص لانجيري قصير يبرز مفاتنها وكلمت فتلة وبدون سوتيان فأخذها في حضنة ووضع شفافها بين شفاهه وأخذ يمتص شفافها ولسانها بكل شهوة وأخرج ثدياها وهو يدعك بيده عليهما ثم نزل الي الحلمة يمتعها بكل شغف وحب ثم يعود الي الشفاه يمتصها ويشرب لعابها وهي تنهج اووووف احححححححكمان ياحبيبي اعمل كل اللي انت عايزه بيه انا النهاردة شرموطك ولبوتك آآآآآآه آآآآآآه احححححححح اوووووووف فما كان منه إلا أنه وضع ظهرها علي السرير ونزل يبوس بزازهاوبطنها وسوتها حتي وصل ال كسها ووجده غارقا بماء شهوتها ووضع فمه داخله يمتص الشفرات ويشرب ويلحس عسلها ثم يدخل زنبورها بين شفاهه يقبله ويمتصه وهي تفتح قدميها وتقول نكني يا شكري نكني جامد عايزاك تفشخني قوي وبكل قوتك ان في نااااااار ناااار كسي مولع ناااار نكنييييييي نيك حبيبك نيك شرموطك نيك لبوتك آآآآآآه اوووووووووف اححححححححح يا كسيييييييي فقام وأخرج زبه ولعب به بي شفرات كسها حتي بكت وترجته ان ينيكها وهي تقول نكنييييييي نكنيييييي مش قادرة فيه نار في كسي ناااااااااار نااااااار احححححححححح وترتب وترج السرير معها من كثرة شهوتها وعندها ادخل شكري زبه في كسها ببطء ثم رزعه مرة واحدة داخل كسها واخذ في نيكها بكل قوة حتي قارب علي الإنزال فوجدها قبضت عل وسطه بساقيها وتدفعه دفعت داخل كسها حتي افرغ معظم منيه ثم قام ووضع زبه داخل فمها لتسحب وتمتص باقي منيه من داخل زبه ثم تمتص زبه وتبلع كل قطرات المني من فوق زبه وبيضانه بيقوم من فوقها ويتهالك بجانبها ثم ينظر إليها ويقول بحبك بحبك قوي ياهانم ويحضنها ويقبل فمها ثم يغلق عينيه وتظل بين احضانه ولا تقوي علي الكلام ويسرحا سويا عرايا في نوم عميق . استيقظ شكري في الصباح ولم يجد هانم بجواره وسرح بخياله فيما حدث بالأمس مع زوجته هانم ثم رجع به الخيال الي كلام وجدي وتخيل شهيرة تجلس علي ساقيه في حجره ووجها مقابل لوجهه والتقاء الشفاة في قبلة شيقة واصابع يده تغوص في أعماق كسها فانتصب زبه وأصبح كالوتد وفي هذه اللحظة دخلت هانم والبشكير حولها وتجفف شعرها ونظرت إليه وقالت ..مالك يا راجل هوه واقف كده ليه ماهو ماينفعش دلوقت ورانا اشغالنا ويبقي يفتكرني بالليل وضحكت ضحكة مليانة شرمطة فقام شكري من فوق السرير وقال ماشي يا علقة ..بس الليلة طيزك ليها حق فقالت له بدلع وهي تنظر إليه اكيد الليلة زبك في طيزي وارزع زي ماتحب لكن كمان مش ح ازعل طيزك ببعبوص أو اتنين برضه فضحك وقال انتي حرة معاها دي ملكك برضه وذهب الي الحمام للاستحمام . خرج شكري من الحمام ووجد هانم حضرت الفطار وعامله فول بالزبدة الفلاحي وطبق بيض بالسمن البلدي خلاف عسل النحل والجبن فنظر إليها وقال ...اخيرا افتكرتي الفطار اللي يشد ألوتر ويسند الحيل ..كل ده عسان نكتك فضحكت وقالت تعيش وتنيك وما اتحرمش من زبك ابدا ..فقال لها ماشي يللا نفطر وبلاش منيكة علي الصبح . جلس شكري في البلكونة ومعه زوجته يشربان الشاي ولنها في هذه المرة نظرت إليه وقالت ....قوللي يا حبيبي إيه اللي كان مهيجج كده امبارح بعد ما رجعنا فرد عليها وقال...يعني انتي ما كنتيش هايجة فردت وقالت اه فعلا انا كنت مولعة وبإبتسامة خبيثة قالت ..ياتري ده من ايه ؟ فقال..يعني انتي مش عارفة فقالت...عارفة طبعا بس عايزاك انت اللي تقول فقال ....ماشي ايه رايك ؟ فقالت في ايه ؟ فقال بلاش شرمطة وقولي رايك في اللي قالتو ليكي شهيرة وبنفس الإبتسامة الخبيثة قالت انا ماليش رأي ولا كلمة بعد رايك فقال..يعني ما تتضيقيش من الموضوع ده ولا تتحرجي فقالت...انت امبارح فكرتني بليلة الدخلة ..بقالك زمن بتنيك كأنه واجب عليك وانا برضه كنت بتتناك من غير شهوة حقيقية والموضوع اختلف بعد اللي سمعناه يعني روحنا رجعت لينا وده كله من مجرد السمع فما بالك بالفعل ..ليه منجربش..بس برضه الرأي رأيك واللي تقول عليه يمشي وسكتت وبعد فترة من الصمت نظر إليها وقال ..ده برضه رأيي احنا نجرب المتعة دي ونشوف وهوه كده كده مجرد جنس ومتعة ..بس مش حاقول ل وجدي الا بعد يومين اللا يقولوا علينا إننا ما صدقنا فردت وقالت ماشي ..بس ايه رايك نفسي اعيش معاك يومين لا نخرج ولا نشوف حد ويبقوا عريانين ملط طول اليومين وكل واحد يعمل اللي هوه عايزه في التاني وقت ما يحب خصوصا البعبصة فقام شكري وأخذها في حضنه وقال ..اللي تؤمر بيه لبوتي وردت وقالت وانا تحت امر عرصي وخولي وحبيب قلبي . انتهي الجزء الأول والي اللقاء في الجزء الثاني الأكثر تشويقا في حالة اعجابكم بالجزء الأول....تحياتي
جميله كمل
اساتذتي في كتابة القصص برجاء السماح لي بعرض تجربة اولي لي في الكتابة وهي من وحي الخيال وحاولت علي قدر المستطاع الا اجعلها مملة ولكن توضيح الشخصيات اخذ مساحة لم أستطع ان اختصرها أما الأحداث فهي كثيرة وشيقة جدا وأرجو ان تنال اعجابكم وإعجاب الزملاء والزميلات الأعزاء وهي علي أجزاء لكثرة احداثها وشكرا مقدما علي صبركم ونبدأ الان الي الشخصيات الأساسية:- أسرة شكري وهي الاب شكري ٥٧ عام قمحاوي طويل ١٨٠ سم جسم متناسق ٩٨ كيلو ثم الام هانم اكثر بياضا من زوجها وعمرها٤٩ عاما وطولها ١٦٨ سم ولها صدر كبير مغري جدا وتلبس برا مقاس ٤٤ وطيزها ملفوفة وبارزة ، ثم الابنة سعاد ليسانس آداب عمرها ٢٣ عام وتعمل موظفة بمكتبة الكلية بيضاء مثل امها وجميلة وتملك جسد متناسق تلبس برا مقاس ٣٨ وطيزها مستديرة وطرية وتصبح سكسية وتهيج اي راجل في ملابسها المجسمة الضيقة التي تفضلها والجيبات والفساتين فوق الركبة أما إذا لبست البنطلونات فهي تختار مقاس أصغر من مقاسها حتي تظهر طيزها وفخاذها جيدا .........والأسرة الثانية هي أسرة وجدي وفيها الاب وجدي وهو رجل أعمال عمره ٦٠ عام وطوله ١٧٠ سم ووزنه ٨٥ ك وله كرش بسيط وزوجته شهيرة سيدة أنيقة ذات جسم ملفوف متناسق مع حجمها طولها ١٦٥ سم ووزنها ٧٠ ك وتلبس برا مقاس ٣٨ ..سيدة تهيج بجد خاصة بملامحها ونظراتها السكسية وهي خمرية وعيونها عسلي وعمرها ٥٢ عاما ،ثم الأبن المهندس هيثم وعمره ٢٥ عاما ويعمل بأحد شركات المقاولات طوله ١٧٥ سم ووزنه ٧٥ ك وذو جسم رياضي معضل بفضل مداومته عل الجيم والرياضه . والأسرة الثالثة هي أسرة رشيد وتتكون من الاب رشيد وهو رجل أعمال وشريك وصديق ل وجدي وعمره ٥٦ عاما وطوله ١٦٠ سم ووزنه ٩٠ ك ولاحظ عليه صدره حيث بزازه مثل فتاة عشرينية وله طيز أيضا مستديرة وطرية وبارزة ،وزوجته إيناس لا تختلف كثيرا عن شهيرة زوجة وجدي ......هذه هي الشخصيات الأساسية التي تم بناء قصتنا عليها وأرجو أن تحوز رضاكم ومتابعتكم........والان الجزء الأول:- تبدأ القصة في منزل شكري حيث تتحدث سعاد مع ابيها بعد الانتهاء من الإفطار وأخبره عن رغبة الشاب هيثم وهو مهندس ووالده رجل الأعمال وجدي......صاحب شركات وجدي ورشيد للتصدير والاستيراد والتوكيلات التجارية المشهورة وعن رغبته في التقدم لخطبتها فلم يمانع شكري وتم تحديد موعد الزيارة بعد عشرة أيام يوم الخميس حتي يستطيع شكري ان يتأكد من سيرتهم ووضعهم الاجتماعي . تأكد شكري من الوضع العام لهذة الأسرة والجمعة الطيبة للمهندس هيثم بين الزملاء في الشركة التي يعمل بها وعليه تحدث شكري مع زوجته هانم وتم الاتفاق علي قبول النسب ولكن بعد مقابلة يوم الخميس وضروري الاعداد الفخم من حلويات والمشروبات التي تليق بهذه الأسرة . جاء يوم الخميس وحضر وجدي وزوجته ومعهم هيثم وتم التعارف بين الاسرتين والاتفاق علي موعد الخطوبة وتحدث هيثم انه يتمني الموافقة علي تحديد موعد الزفاف بعد الخطوبة بفترة لا تزيد عن ٦ شهور حيث أن هناك إحتمال انتقاله الي العمل بفرع الشركة ب دبي بعد عام تقريبا ولم يعارض شكري ولكنه قال نحدد موعد الخطوبة في خلال شهر ثم بعد ذلك نستطيع تحديد موعد الزفاف حيث لا توجد أي موانع مادية بين الطرفين ورد عليه وجدي انه موافق وكل الطلبات مجابه من ناحيته ولا توجد اي اعتراضات وهنا تقدم الجميع بالتهنئة ل هيثم و سعاد مع التمنيات لهما بالتوفيق في حياتهما المقبلة ، تم الانهاء من الخطوبة ومن بعدها حفل الزفاف وذهبت سعاد مع عريسها لقضاء اسبوع عسل في شرم الشيخ ثم الانتقال الي دبي لاستلام هيثم لعمله في فرع الشركة ب دبي . ظلت علاقات الود والزيارات بين شكري وزوجته هانم و وجدي وزوجته شهيرة مرة أسبوعيا بمنزل كل منهما بالتوالي ومرت الشهور واصبحت الصداقة بينهم وطيدة وتم أزالت الكثير من الحواجز بينهم سواء في الحديث أو الملابس ثم تحدث وجدي في أحد اللقاءات علي طلبه أن يشاركهم صديقه رشيد وزوجته هذه اللقاءات ولم يعترض شكري وأخذ رقم هاتف رشيد لدعوته وزوجته الي منزله حتي يكونوا جميعا معا وشكره وجدي وقدره علي هذا التصرف ، ثم تواصلت اللقاءات في منزل كل منهم بالتوالي وتوطدت العلاقة بين شكري ورشيد وزوجاتهم. بعد فترة وفي أحد اللقاءات ولم يكن رشيد موجودا تحدث وجدي مع شكري بعيدا عن زوجاتهم وقال له ان هناك موضوع يلح عليه رشيد ان يطلبه من شكري فنظر إليه شكري وقال خير فيه حاجة لاقدر ....فرد عليه وجدي وقال لا ..انت دماغك راحت فين الموضوع محرج شوية وكل ما اطلبه منك ان لا تغضب مني وان نظل أصدقاء في حالة عدم موافقتك لأنني احبك واقدرك انت وزوجتك مدام هانم فرد عليه شكري وقال بدال قلت مدام هانم ولم تقل هانم يبقي فيه حاجة وضحك الاثنان وقال وجدي الحقيقة ان انا ورشيد وشهيرة وايناس كنا نلتقي بإستمرار في منزل أحدنا كما يحدث الان ولكن كانت الحواجز كلها واقصد كلها غير موجودة بالمرة..ورد شكري وقال مش فاهم فقال وجدي يعني كنا بنقعد مع بعض براحتنا ويخفف ملابسنا ومراتي تبقي مراته ومراته تبقي مراتي ونبسط ونمتع بعض وسكت وجدي يراقب تعابير وجه شكري ورد فعله كما لاحظ ان زب شكري اصبح منتصب وهو ينظر الي شهيرة ثم تنبه شكري وبكل هدوء قال ..مش عارف اقول لك ايه فقال وجدي لا تقل شيء الآن دعنا نكمل سهرتنا وبيننا اتصال ولكن كما إخبرتك لا استطيع ان اخسر صداقتك انت وهانم أيا كان ردك ارجو ان نظل أصدقاء كما نحن الآن فرد عليه شكري وقال..طبعا انا كمان لا أحتمل خسارتك سنظل أصدقاء مهما حدث عندها شعر وجدي بالارتياح وقال فيه كمان حاجة ..كل ما سمعته مني تتحدث به شهيرة مع هانم وده لرفع الحرج عنك ويكون قراركم مشترك ، ثم عاد شكري و وجدي وجلسا مع زوجاتهما واستمر الحديث بينهم كان شيئا لم يحدث حتي إنتهاء الأمسية وانصراف شكري وهانم الي منزلهم وكانت الساعة تقارب منتصف الليل وطلب شكري من هانم كوب من الشاي ودخل الي البلكونة بعد تغيير ملابسه ولبس البيجامة في انتظار الشاي وبعد فترة بسيطة حضرت هانم ومعها كوبان من الشاي وجلست معه يرشفان الشاي سويا وكان هو سارحا وفي حالة تفكير عميق أما هانم فكانت تعرف ما به ولم تنطق بكلمة فقط تنظر الي الأرض ولا تقوي علي النظر الي وجهه ، وبعد الانتهاء من الشاي قال لها شكري ..بقولك ايه يا هانم ..ما تقومي تغيري هدومك وتلبسي حاجة حلوة من بتوعك وهو يبتسم بحنان فردت عليه وقالت من عنيه يا سيد الرجالة دانت واحشني قوي يا راجلي وقامت ودخلت حجرة النوم لتستعد للقاء زوجها الحبيب وبعد ساعة أو أقل دخل شكري الحجرة ونظر إليها بعد ما تزينت ووضعت العطر المفضل له وارتدت قميص لانجيري قصير يبرز مفاتنها وكلمت فتلة وبدون سوتيان فأخذها في حضنة ووضع شفافها بين شفاهه وأخذ يمتص شفافها ولسانها بكل شهوة وأخرج ثدياها وهو يدعك بيده عليهما ثم نزل الي الحلمة يمتعها بكل شغف وحب ثم يعود الي الشفاه يمتصها ويشرب لعابها وهي تنهج اووووف احححححححكمان ياحبيبي اعمل كل اللي انت عايزه بيه انا النهاردة شرموطك ولبوتك آآآآآآه آآآآآآه احححححححح اوووووووف فما كان منه إلا أنه وضع ظهرها علي السرير ونزل يبوس بزازهاوبطنها وسوتها حتي وصل ال كسها ووجده غارقا بماء شهوتها ووضع فمه داخله يمتص الشفرات ويشرب ويلحس عسلها ثم يدخل زنبورها بين شفاهه يقبله ويمتصه وهي تفتح قدميها وتقول نكني يا شكري نكني جامد عايزاك تفشخني قوي وبكل قوتك ان في نااااااار ناااار كسي مولع ناااار نكنييييييي نيك حبيبك نيك شرموطك نيك لبوتك آآآآآآه اوووووووووف اححححححححح يا كسيييييييي فقام وأخرج زبه ولعب به بي شفرات كسها حتي بكت وترجته ان ينيكها وهي تقول نكنييييييي نكنيييييي مش قادرة فيه نار في كسي ناااااااااار نااااااار احححححححححح وترتب وترج السرير معها من كثرة شهوتها وعندها ادخل شكري زبه في كسها ببطء ثم رزعه مرة واحدة داخل كسها واخذ في نيكها بكل قوة حتي قارب علي الإنزال فوجدها قبضت عل وسطه بساقيها وتدفعه دفعت داخل كسها حتي افرغ معظم منيه ثم قام ووضع زبه داخل فمها لتسحب وتمتص باقي منيه من داخل زبه ثم تمتص زبه وتبلع كل قطرات المني من فوق زبه وبيضانه بيقوم من فوقها ويتهالك بجانبها ثم ينظر إليها ويقول بحبك بحبك قوي ياهانم ويحضنها ويقبل فمها ثم يغلق عينيه وتظل بين احضانه ولا تقوي علي الكلام ويسرحا سويا عرايا في نوم عميق . استيقظ شكري في الصباح ولم يجد هانم بجواره وسرح بخياله فيما حدث بالأمس مع زوجته هانم ثم رجع به الخيال الي كلام وجدي وتخيل شهيرة تجلس علي ساقيه في حجره ووجها مقابل لوجهه والتقاء الشفاة في قبلة شيقة واصابع يده تغوص في أعماق كسها فانتصب زبه وأصبح كالوتد وفي هذه اللحظة دخلت هانم والبشكير حولها وتجفف شعرها ونظرت إليه وقالت ..مالك يا راجل هوه واقف كده ليه ماهو ماينفعش دلوقت ورانا اشغالنا ويبقي يفتكرني بالليل وضحكت ضحكة مليانة شرمطة فقام شكري من فوق السرير وقال ماشي يا علقة ..بس الليلة طيزك ليها حق فقالت له بدلع وهي تنظر إليه اكيد الليلة زبك في طيزي وارزع زي ماتحب لكن كمان مش ح ازعل طيزك ببعبوص أو اتنين برضه فضحك وقال انتي حرة معاها دي ملكك برضه وذهب الي الحمام للاستحمام . خرج شكري من الحمام ووجد هانم حضرت الفطار وعامله فول بالزبدة الفلاحي وطبق بيض بالسمن البلدي خلاف عسل النحل والجبن فنظر إليها وقال ...اخيرا افتكرتي الفطار اللي يشد ألوتر ويسند الحيل ..كل ده عسان نكتك فضحكت وقالت تعيش وتنيك وما اتحرمش من زبك ابدا ..فقال لها ماشي يللا نفطر وبلاش منيكة علي الصبح . جلس شكري في البلكونة ومعه زوجته يشربان الشاي ولنها في هذه المرة نظرت إليه وقالت ....قوللي يا حبيبي إيه اللي كان مهيجج كده امبارح بعد ما رجعنا فرد عليها وقال...يعني انتي ما كنتيش هايجة فردت وقالت اه فعلا انا كنت مولعة وبإبتسامة خبيثة قالت ..ياتري ده من ايه ؟ فقال..يعني انتي مش عارفة فقالت...عارفة طبعا بس عايزاك انت اللي تقول فقال ....ماشي ايه رايك ؟ فقالت في ايه ؟ فقال بلاش شرمطة وقولي رايك في اللي قالتو ليكي شهيرة وبنفس الإبتسامة الخبيثة قالت انا ماليش رأي ولا كلمة بعد رايك فقال..يعني ما تتضيقيش من الموضوع ده ولا تتحرجي فقالت...انت امبارح فكرتني بليلة الدخلة ..بقالك زمن بتنيك كأنه واجب عليك وانا برضه كنت بتتناك من غير شهوة حقيقية والموضوع اختلف بعد اللي سمعناه يعني روحنا رجعت لينا وده كله من مجرد السمع فما بالك بالفعل ..ليه منجربش..بس برضه الرأي رأيك واللي تقول عليه يمشي وسكتت وبعد فترة من الصمت نظر إليها وقال ..ده برضه رأيي احنا نجرب المتعة دي ونشوف وهوه كده كده مجرد جنس ومتعة ..بس مش حاقول ل وجدي الا بعد يومين اللا يقولوا علينا إننا ما صدقنا فردت وقالت ماشي ..بس ايه رايك نفسي اعيش معاك يومين لا نخرج ولا نشوف حد ويبقوا عريانين ملط طول اليومين وكل واحد يعمل اللي هوه عايزه في التاني وقت ما يحب خصوصا البعبصة فقام شكري وأخذها في حضنه وقال ..اللي تؤمر بيه لبوتي وردت وقالت وانا تحت امر عرصي وخولي وحبيب قلبي . انتهي الجزء الأول والي اللقاء في الجزء الثاني الأكثر تشويقا في حالة اعجابكم بالجزء الأول....تحياتي
جميله كمل
 
اساتذتي في كتابة القصص برجاء السماح لي بعرض تجربة اولي لي في الكتابة وهي من وحي الخيال وحاولت علي قدر المستطاع الا اجعلها مملة ولكن توضيح الشخصيات اخذ مساحة لم أستطع ان اختصرها أما الأحداث فهي كثيرة وشيقة جدا وأرجو ان تنال اعجابكم وإعجاب الزملاء والزميلات الأعزاء وهي علي أجزاء لكثرة احداثها وشكرا مقدما علي صبركم ونبدأ الان الي الشخصيات الأساسية:- أسرة شكري وهي الاب شكري ٥٧ عام قمحاوي طويل ١٨٠ سم جسم متناسق ٩٨ كيلو ثم الام هانم اكثر بياضا من زوجها وعمرها٤٩ عاما وطولها ١٦٨ سم ولها صدر كبير مغري جدا وتلبس برا مقاس ٤٤ وطيزها ملفوفة وبارزة ، ثم الابنة سعاد ليسانس آداب عمرها ٢٣ عام وتعمل موظفة بمكتبة الكلية بيضاء مثل امها وجميلة وتملك جسد متناسق تلبس برا مقاس ٣٨ وطيزها مستديرة وطرية وتصبح سكسية وتهيج اي راجل في ملابسها المجسمة الضيقة التي تفضلها والجيبات والفساتين فوق الركبة أما إذا لبست البنطلونات فهي تختار مقاس أصغر من مقاسها حتي تظهر طيزها وفخاذها جيدا .........والأسرة الثانية هي أسرة وجدي وفيها الاب وجدي وهو رجل أعمال عمره ٦٠ عام وطوله ١٧٠ سم ووزنه ٨٥ ك وله كرش بسيط وزوجته شهيرة سيدة أنيقة ذات جسم ملفوف متناسق مع حجمها طولها ١٦٥ سم ووزنها ٧٠ ك وتلبس برا مقاس ٣٨ ..سيدة تهيج بجد خاصة بملامحها ونظراتها السكسية وهي خمرية وعيونها عسلي وعمرها ٥٢ عاما ،ثم الأبن المهندس هيثم وعمره ٢٥ عاما ويعمل بأحد شركات المقاولات طوله ١٧٥ سم ووزنه ٧٥ ك وذو جسم رياضي معضل بفضل مداومته عل الجيم والرياضه . والأسرة الثالثة هي أسرة رشيد وتتكون من الاب رشيد وهو رجل أعمال وشريك وصديق ل وجدي وعمره ٥٦ عاما وطوله ١٦٠ سم ووزنه ٩٠ ك ولاحظ عليه صدره حيث بزازه مثل فتاة عشرينية وله طيز أيضا مستديرة وطرية وبارزة ،وزوجته إيناس لا تختلف كثيرا عن شهيرة زوجة وجدي ......هذه هي الشخصيات الأساسية التي تم بناء قصتنا عليها وأرجو أن تحوز رضاكم ومتابعتكم........والان الجزء الأول:- تبدأ القصة في منزل شكري حيث تتحدث سعاد مع ابيها بعد الانتهاء من الإفطار وأخبره عن رغبة الشاب هيثم وهو مهندس ووالده رجل الأعمال وجدي......صاحب شركات وجدي ورشيد للتصدير والاستيراد والتوكيلات التجارية المشهورة وعن رغبته في التقدم لخطبتها فلم يمانع شكري وتم تحديد موعد الزيارة بعد عشرة أيام يوم الخميس حتي يستطيع شكري ان يتأكد من سيرتهم ووضعهم الاجتماعي . تأكد شكري من الوضع العام لهذة الأسرة والجمعة الطيبة للمهندس هيثم بين الزملاء في الشركة التي يعمل بها وعليه تحدث شكري مع زوجته هانم وتم الاتفاق علي قبول النسب ولكن بعد مقابلة يوم الخميس وضروري الاعداد الفخم من حلويات والمشروبات التي تليق بهذه الأسرة . جاء يوم الخميس وحضر وجدي وزوجته ومعهم هيثم وتم التعارف بين الاسرتين والاتفاق علي موعد الخطوبة وتحدث هيثم انه يتمني الموافقة علي تحديد موعد الزفاف بعد الخطوبة بفترة لا تزيد عن ٦ شهور حيث أن هناك إحتمال انتقاله الي العمل بفرع الشركة ب دبي بعد عام تقريبا ولم يعارض شكري ولكنه قال نحدد موعد الخطوبة في خلال شهر ثم بعد ذلك نستطيع تحديد موعد الزفاف حيث لا توجد أي موانع مادية بين الطرفين ورد عليه وجدي انه موافق وكل الطلبات مجابه من ناحيته ولا توجد اي اعتراضات وهنا تقدم الجميع بالتهنئة ل هيثم و سعاد مع التمنيات لهما بالتوفيق في حياتهما المقبلة ، تم الانهاء من الخطوبة ومن بعدها حفل الزفاف وذهبت سعاد مع عريسها لقضاء اسبوع عسل في شرم الشيخ ثم الانتقال الي دبي لاستلام هيثم لعمله في فرع الشركة ب دبي . ظلت علاقات الود والزيارات بين شكري وزوجته هانم و وجدي وزوجته شهيرة مرة أسبوعيا بمنزل كل منهما بالتوالي ومرت الشهور واصبحت الصداقة بينهم وطيدة وتم أزالت الكثير من الحواجز بينهم سواء في الحديث أو الملابس ثم تحدث وجدي في أحد اللقاءات علي طلبه أن يشاركهم صديقه رشيد وزوجته هذه اللقاءات ولم يعترض شكري وأخذ رقم هاتف رشيد لدعوته وزوجته الي منزله حتي يكونوا جميعا معا وشكره وجدي وقدره علي هذا التصرف ، ثم تواصلت اللقاءات في منزل كل منهم بالتوالي وتوطدت العلاقة بين شكري ورشيد وزوجاتهم. بعد فترة وفي أحد اللقاءات ولم يكن رشيد موجودا تحدث وجدي مع شكري بعيدا عن زوجاتهم وقال له ان هناك موضوع يلح عليه رشيد ان يطلبه من شكري فنظر إليه شكري وقال خير فيه حاجة لاقدر ....فرد عليه وجدي وقال لا ..انت دماغك راحت فين الموضوع محرج شوية وكل ما اطلبه منك ان لا تغضب مني وان نظل أصدقاء في حالة عدم موافقتك لأنني احبك واقدرك انت وزوجتك مدام هانم فرد عليه شكري وقال بدال قلت مدام هانم ولم تقل هانم يبقي فيه حاجة وضحك الاثنان وقال وجدي الحقيقة ان انا ورشيد وشهيرة وايناس كنا نلتقي بإستمرار في منزل أحدنا كما يحدث الان ولكن كانت الحواجز كلها واقصد كلها غير موجودة بالمرة..ورد شكري وقال مش فاهم فقال وجدي يعني كنا بنقعد مع بعض براحتنا ويخفف ملابسنا ومراتي تبقي مراته ومراته تبقي مراتي ونبسط ونمتع بعض وسكت وجدي يراقب تعابير وجه شكري ورد فعله كما لاحظ ان زب شكري اصبح منتصب وهو ينظر الي شهيرة ثم تنبه شكري وبكل هدوء قال ..مش عارف اقول لك ايه فقال وجدي لا تقل شيء الآن دعنا نكمل سهرتنا وبيننا اتصال ولكن كما إخبرتك لا استطيع ان اخسر صداقتك انت وهانم أيا كان ردك ارجو ان نظل أصدقاء كما نحن الآن فرد عليه شكري وقال..طبعا انا كمان لا أحتمل خسارتك سنظل أصدقاء مهما حدث عندها شعر وجدي بالارتياح وقال فيه كمان حاجة ..كل ما سمعته مني تتحدث به شهيرة مع هانم وده لرفع الحرج عنك ويكون قراركم مشترك ، ثم عاد شكري و وجدي وجلسا مع زوجاتهما واستمر الحديث بينهم كان شيئا لم يحدث حتي إنتهاء الأمسية وانصراف شكري وهانم الي منزلهم وكانت الساعة تقارب منتصف الليل وطلب شكري من هانم كوب من الشاي ودخل الي البلكونة بعد تغيير ملابسه ولبس البيجامة في انتظار الشاي وبعد فترة بسيطة حضرت هانم ومعها كوبان من الشاي وجلست معه يرشفان الشاي سويا وكان هو سارحا وفي حالة تفكير عميق أما هانم فكانت تعرف ما به ولم تنطق بكلمة فقط تنظر الي الأرض ولا تقوي علي النظر الي وجهه ، وبعد الانتهاء من الشاي قال لها شكري ..بقولك ايه يا هانم ..ما تقومي تغيري هدومك وتلبسي حاجة حلوة من بتوعك وهو يبتسم بحنان فردت عليه وقالت من عنيه يا سيد الرجالة دانت واحشني قوي يا راجلي وقامت ودخلت حجرة النوم لتستعد للقاء زوجها الحبيب وبعد ساعة أو أقل دخل شكري الحجرة ونظر إليها بعد ما تزينت ووضعت العطر المفضل له وارتدت قميص لانجيري قصير يبرز مفاتنها وكلمت فتلة وبدون سوتيان فأخذها في حضنة ووضع شفافها بين شفاهه وأخذ يمتص شفافها ولسانها بكل شهوة وأخرج ثدياها وهو يدعك بيده عليهما ثم نزل الي الحلمة يمتعها بكل شغف وحب ثم يعود الي الشفاه يمتصها ويشرب لعابها وهي تنهج اووووف احححححححكمان ياحبيبي اعمل كل اللي انت عايزه بيه انا النهاردة شرموطك ولبوتك آآآآآآه آآآآآآه احححححححح اوووووووف فما كان منه إلا أنه وضع ظهرها علي السرير ونزل يبوس بزازهاوبطنها وسوتها حتي وصل ال كسها ووجده غارقا بماء شهوتها ووضع فمه داخله يمتص الشفرات ويشرب ويلحس عسلها ثم يدخل زنبورها بين شفاهه يقبله ويمتصه وهي تفتح قدميها وتقول نكني يا شكري نكني جامد عايزاك تفشخني قوي وبكل قوتك ان في نااااااار ناااار كسي مولع ناااار نكنييييييي نيك حبيبك نيك شرموطك نيك لبوتك آآآآآآه اوووووووووف اححححححححح يا كسيييييييي فقام وأخرج زبه ولعب به بي شفرات كسها حتي بكت وترجته ان ينيكها وهي تقول نكنييييييي نكنيييييي مش قادرة فيه نار في كسي ناااااااااار نااااااار احححححححححح وترتب وترج السرير معها من كثرة شهوتها وعندها ادخل شكري زبه في كسها ببطء ثم رزعه مرة واحدة داخل كسها واخذ في نيكها بكل قوة حتي قارب علي الإنزال فوجدها قبضت عل وسطه بساقيها وتدفعه دفعت داخل كسها حتي افرغ معظم منيه ثم قام ووضع زبه داخل فمها لتسحب وتمتص باقي منيه من داخل زبه ثم تمتص زبه وتبلع كل قطرات المني من فوق زبه وبيضانه بيقوم من فوقها ويتهالك بجانبها ثم ينظر إليها ويقول بحبك بحبك قوي ياهانم ويحضنها ويقبل فمها ثم يغلق عينيه وتظل بين احضانه ولا تقوي علي الكلام ويسرحا سويا عرايا في نوم عميق . استيقظ شكري في الصباح ولم يجد هانم بجواره وسرح بخياله فيما حدث بالأمس مع زوجته هانم ثم رجع به الخيال الي كلام وجدي وتخيل شهيرة تجلس علي ساقيه في حجره ووجها مقابل لوجهه والتقاء الشفاة في قبلة شيقة واصابع يده تغوص في أعماق كسها فانتصب زبه وأصبح كالوتد وفي هذه اللحظة دخلت هانم والبشكير حولها وتجفف شعرها ونظرت إليه وقالت ..مالك يا راجل هوه واقف كده ليه ماهو ماينفعش دلوقت ورانا اشغالنا ويبقي يفتكرني بالليل وضحكت ضحكة مليانة شرمطة فقام شكري من فوق السرير وقال ماشي يا علقة ..بس الليلة طيزك ليها حق فقالت له بدلع وهي تنظر إليه اكيد الليلة زبك في طيزي وارزع زي ماتحب لكن كمان مش ح ازعل طيزك ببعبوص أو اتنين برضه فضحك وقال انتي حرة معاها دي ملكك برضه وذهب الي الحمام للاستحمام . خرج شكري من الحمام ووجد هانم حضرت الفطار وعامله فول بالزبدة الفلاحي وطبق بيض بالسمن البلدي خلاف عسل النحل والجبن فنظر إليها وقال ...اخيرا افتكرتي الفطار اللي يشد ألوتر ويسند الحيل ..كل ده عسان نكتك فضحكت وقالت تعيش وتنيك وما اتحرمش من زبك ابدا ..فقال لها ماشي يللا نفطر وبلاش منيكة علي الصبح . جلس شكري في البلكونة ومعه زوجته يشربان الشاي ولنها في هذه المرة نظرت إليه وقالت ....قوللي يا حبيبي إيه اللي كان مهيجج كده امبارح بعد ما رجعنا فرد عليها وقال...يعني انتي ما كنتيش هايجة فردت وقالت اه فعلا انا كنت مولعة وبإبتسامة خبيثة قالت ..ياتري ده من ايه ؟ فقال..يعني انتي مش عارفة فقالت...عارفة طبعا بس عايزاك انت اللي تقول فقال ....ماشي ايه رايك ؟ فقالت في ايه ؟ فقال بلاش شرمطة وقولي رايك في اللي قالتو ليكي شهيرة وبنفس الإبتسامة الخبيثة قالت انا ماليش رأي ولا كلمة بعد رايك فقال..يعني ما تتضيقيش من الموضوع ده ولا تتحرجي فقالت...انت امبارح فكرتني بليلة الدخلة ..بقالك زمن بتنيك كأنه واجب عليك وانا برضه كنت بتتناك من غير شهوة حقيقية والموضوع اختلف بعد اللي سمعناه يعني روحنا رجعت لينا وده كله من مجرد السمع فما بالك بالفعل ..ليه منجربش..بس برضه الرأي رأيك واللي تقول عليه يمشي وسكتت وبعد فترة من الصمت نظر إليها وقال ..ده برضه رأيي احنا نجرب المتعة دي ونشوف وهوه كده كده مجرد جنس ومتعة ..بس مش حاقول ل وجدي الا بعد يومين اللا يقولوا علينا إننا ما صدقنا فردت وقالت ماشي ..بس ايه رايك نفسي اعيش معاك يومين لا نخرج ولا نشوف حد ويبقوا عريانين ملط طول اليومين وكل واحد يعمل اللي هوه عايزه في التاني وقت ما يحب خصوصا البعبصة فقام شكري وأخذها في حضنه وقال ..اللي تؤمر بيه لبوتي وردت وقالت وانا تحت امر عرصي وخولي وحبيب قلبي . انتهي الجزء الأول والي اللقاء في الجزء الثاني الأكثر تشويقا في حالة اعجابكم بالجزء الأول....تحياتي
صباح الخير
اهلا بيك فى المنتدى و اتمنى ان كتاباتك متتقطعش
اولا انا معنديش اى حكم حاليا على القصه لانك تقريبا فى الجزء الاول اهتتمت بشرح الشخصيات و اوصافها و لم يكن هناك احداث تذكر و الجزء كان قصير جدا فى العموم ......
لا تختصر فى الاحداث
امنح الشخصيات حقها فى التعبير عن نفسها و وضح كل ابعادها .
لا تقصر فى الاجزاء ولا تتأخر فى النشر .
راجع ما تكتبه قبل الكتابه لتلافى اى اخطاء إملائيه .
فى الانتظار .
 
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم، mando40 و جميز افندي
صباح الخير
اهلا بيك فى المنتدى و اتمنى ان كتاباتك متتقطعش
اولا انا معنديش اى حكم حاليا على القصه لانك تقريبا فى الجزء الاول اهتتمت بشرح الشخصيات و اوصافها و لم يكن هناك احداث تذكر و الجزء كان قصير جدا فى العموم ......
لا تختصر فى الاحداث
امنح الشخصيات حقها فى التعبير عن نفسها و وضح كل ابعادها .
لا تقصر فى الاجزاء ولا تتأخر فى النشر .
راجع ما تكتبه قبل الكتابه لتلافى اى اخطاء إملائيه .
فى الانتظار .
شكرا لاهتمامكم وسوف اراعي ملاحظاتكم في القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
شكرا لاهتمامكم وسوف اراعي ملاحظاتكم في القادم
قصة جميلة جدا بس يا ريت تكون كلماتك عامية بلاش كلمة شرج و قول طيزهو انت بتتكسف ?
 
  • عجبني
التفاعلات: al.a
قصة جميلة جدا بس يا ريت تكون كلماتك عامية بلاش كلمة شرج و قول طيزهو انت بتتكسف ?
شكرا علي التعليق ..قصدت التنوع بالألفاظ فقد ذكرت خرم و طيز و فتحة وليس للكسوف مجال
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز1
العلاقات البايسكشوال قمة التحرر بجد😍😍
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز1
لو ممكن تنوع كمان و تدخل ممارسات جديدة زى الfist fucking و التبول فى الطيز
 
كمل وبعد باقي الأجزاء نحكم
بس بدايه اسلوبك حلو في الكتابه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%