NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نصيحة كلمتين هقولهم عشان لو مبقتش موجود معاكم تفتكروني بيهم

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احنا اوسخ بشرية جات علي أرض و احنا اللي وسخنا الزمن معانا فينا عيوب بنعلقه علي اي حجة و خلاص مفكرناش لو لي دقيقه واحده احنا بنعمل كده ليه هقولك على حاجه بسيطة خليك فاكرني بيها و خليكي انتي كمان افتكروني بي الكلمتين القلب الابيض هيحس بي كل الوساخة و القرف اللي في البشرية اللي علي أرض كلها تعالى اقولك القلب الابيض بيحس بي ايه
بيزعل علي الحيوانات اللي بتتعذب في الشوارع عشان خاطر لقمة يكلوها تسد جوعهم و لأسف البشر ما بتحسش و بتضربهم و بيكسرو بي خاطرهم برغم أن دول أرواح بريئة الغل و الانتقام بيجرو في عروق ابن ادم و بنت حوا القلب الابيض بيحس بي الناس الطيبة منمشيش عدل اللي مناخد علي عنينا ده كلام من قلبي و صريح مع كل الناس ده حقيقة مش افلام بقينا بنضربض الناس الكبيرة ولا يفرق معانا و في واحد اللي عايز ينيك أمه و بقت الحياة ماشية بي بفلوس غابة البقاء فيها لي الاقوى عارفين ليه عشان ضمرنا ميت اوعي تنكر أن احنا اوسخ بشرية علي وجه الأرض ده كلها الناس اللي ماتت و فرقت الدنيا دول رحمة جنبينا عارف ليه لان انت اللي عايز اي حاجة فيها قذارة من قرون البشر اللي قبلني معملوش كده
عارف انت مين انت ذنوب كل الدنيا فيك انت مفيش حاجه البشر معملهوش تفتكر ناقص ايه أحسبه قبل فوات الاوان

قبل ما تكون بنأدم بشري خليك انسان عنده قلب

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: amir adel 12 و ⚡عمك سامي ⚡
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خزان احزان 🙂💔💔

اهو كله وجع قلب الواحد كره انه عايش اصلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%