NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجنس اللطيف أو بمعني اصح الجنس الناعم زي ما بنقول عليهم بوص يا اخويا عشان متضحكش علي نفسك مهما اتجرحت و مهما حصل فيك قلبك بيرجع يحن عارف ليه لانك لقيت اللي تعوضك عن كل ده حتة لو خت القرار انك مش هتحب تاني برغم انك اتجرحت منهم الف مرة بس عايزين نقول كلمة عارف شعورك لما تيجي واحدة تجرحك أو تبيعك و تبقي بنسزبله ولا اي شئ حاسس بيك بس متزعلش من كلامي احنا منعرفش نعيش من غيرهم في ناس كتير قالت إن ده جنس ابن وسخة و اتقالت قدامي كتير بس تفتكر الناس ذنبه ايه انك اخترت غلط او مش عارف تميز خود اللي تكمل معاك و سبك من الجنس و الحوارات اللي متئكلش عيش انت ممكن اكون نزلت مواضيع عن البنات ينتقد المجتمع و اللي بيعملوا لما حد يجي يتقدم بس كلام ده بوجه لي فئة معينة مش لكل البنات شباب كتير مجروحه و كاتب كسم الحب لاء هو مش كسم الحب البنات انواع يا صاحبي و يا بختك لو بتحب واحدة طيبة مفيش احلى من كده ده يعتبر هديه من عند ربك ❤️ عارف برغم أن لسة صغير في سن بس نفسي اللي تشاركني حياتي مثال بسيط هيوضحلك كلامي كويس

لو انت شغال في شركة و عملت غلطة و اتخصم منك لزمن يخصمو من شركة كلها عشان غلط حضرتك اكيد لاء مفيش مبدأ عاطل مع باطل لامواخذة الكلام ده و الامثال بنت وسخه اللي محدش فاهم معناها

احنا شبعنا خوازيق انا معاك بس كل الفكرة اختيارك و قرارك في الحياة

.................................. ......................... .......
متعلمش قدرك كتبلك ايه متنساش ان القدر ليه كلمته
❤️❤️❤️❤️❤️ شكرا ليكم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• أتفق
التفاعلات: M&I
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احنا من غير الستات مانعرفش نعيش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%