NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا اصدقائى كلنا هنا اخوات واصحاب كلنا مع بعض لبعض بلاش حد يهين التانى و لازم كل موجب يتقبل فكرة اخوه السالب اللى قدامه
و كلامى للموجب بلاش تتعامل مع السالب على انو خرم تفضى فيه شهوتك وخلاص لا مش كدا النظرية دى غلط تماما اتعامل معاه بكل حب واحترام متبادل الطرفين هتلاقى دا بنتايج على علاقتكو و تدوم ما بينكو حسس السالب بالامان معاك هتلاقيه هو من نفسه بيحبك و يجيلك حسسه انو شخص مرغوب فيه مش منبوذ
تحياتى لكل سالب او بنوتى او ديوث جاد بجد وبيحب يعمل علاقات جادة مش شغل حوارات
و ارجع بكلامى للسالب برضو معظم اللى هنا منهم مفيش منهم مصدقية فى الكلام او جدية فى الفعل الا فئة قليلة جدا كمثل سالب يدخل لموجب يبعت صور من على النت ويتكلم مع الموجب لحد ما السالب جابهم وخلاص دا كدا ويقفل مع الموجب لا كدا غلط انت لو موجود علشان شهوتك بلاش لان دا هيخلى الموجب بتعامل معاك بطريقة سيئة
ياريت يا جماعة نفهم بعض ونحترم بعض لاننا هنا كلنا بنكمل بعض موجب مع سالب وبنوتى كلنا لبعض واصحاب
تحياتى للجميع
اخوكم محمد
نسوانجى الزقازيق 🔥

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر و Ameer4ramee
الحياة اسهل بكثير
انت تبحث عن علاقة جنسية في ارض الواقع : يبقى لو مصر الحاحا تستعمل النت ؛ ما تتاخرش فالشات او التعارف عليه
و خلصت
الماس الي داخلة النت مش داخلة تعمل علاقة في ارض الواقع… باينة

الحياة اسهل بكثير
انت تبحث عن علاقة جنسية في ارض الواقع : يبقى لو مصر الحاحا تستعمل النت ؛ ما تتاخرش فالشات او التعارف عليه
و خلصت
الماس الي داخلة النت مش داخلة تعمل علاقة في ارض الواقع… باينة
مفيش مصديقة من بعض السوالب بجد

من كل الناس
مش مخصوص بنوع او توجه اي شخص
انت داخل منتدى
اتعرف على حد في مكان يكون اساسه التعارف
مش كل الناس طبعا

كلام صحّ الصحّ ..

طب حطلناًنشوف الصور 🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك يحترم
ولاحظت انك بتدور علي واحد جاد وكدة ومش لاقي
بص الفكرة محدش هيدي حد ثقة عمياء من اول شات احنا مش ملايكة ولو انت شخص محترم ومش هدفك تفضح حد وانك عاوز تبقي في علاقة بينكو حاول تخليه يثق فيك
كل الناس بدون استثناء لو انا دخلت كلمت حد فيهم هيقولي عاوز صورك وبعدين تاني كلمة انت ديوث مين بذمتك دا حد اصلا يخليك تثق فيه ولو بربع جنيه
انا اتعرفت ع واحد من المنتدي القديم قعدت اكتر من ٧ شهور لحد ما اخدنا علي بعض وبعتنا صورنا وكشفنا وشنا لبعض ولحد دلوقتي لسة بنتكلم وكل حاجة بيننا عادي فالفكرة فكرة ثقة واحترام قبل السكس واي حاجة تانية

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Khaled KHD و نسوانجى الزقازيق
كلامك يحترم
ولاحظت انك بتدور علي واحد جاد وكدة ومش لاقي
بص الفكرة محدش هيدي حد ثقة عمياء من اول شات احنا مش ملايكة ولو انت شخص محترم ومش هدفك تفضح حد وانك عاوز تبقي في علاقة بينكو حاول تخليه يثق فيك
كل الناس بدون استثناء لو انا دخلت كلمت حد فيهم هيقولي عاوز صورك وبعدين تاني كلمة انت ديوث مين بذمتك دا حد اصلا يخليك تثق فيه ولو بربع جنيه
انا اتعرفت ع واحد من المنتدي القديم قعدت اكتر من ٧ شهور لحد ما اخدنا علي بعض وبعتنا صورنا وكشفنا وشنا لبعض ولحد دلوقتي لسة بنتكلم وكل حاجة بيننا عادي فالفكرة فكرة ثقة واحترام قبل السكس واي حاجة تانية
أنا بعمل كدا بس مش لاقى الشخص الجاد

الجنس بيبقى احلى مع اتنين اصحاب مش اتنين بيتعرفوا على بعض على انهم يعملوا علاقة وده اساس المشكلة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%