NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الخوف من العلاقه
انا شايف ناس كتير هنا بتتكلم علي موضوع الخوف من العلاقه يعني مثلا زي انهم يتفقو مع بعض انهم هيتقابلو واول ماييجي معاد المقابله يتملكهم الخوف ويقررو ميتقابلوش تعلي اقولك ازاي تكسر الخوف ده سواء كنت سالب او موجب
اولالازم تتقابلو الاول من غير جنس وتقعدو مع بعض طبيعي جدٱ زي اي اتنين صحاب وتتعرفو علي بعض اكتر

ثانيٱبالنسبه للموجب لازم يطمن السالب ويخليه يرتاحلو ويتكلم معاه وبحكيلو اللي جواه منغير خوف ولا قلق

ثالثٱمتتعاملوش مع بعض علي اثاث الجنس وبس طول ما انتو لوحديكو اتعاملو زي اي راجل وست وطبعٱ الموجب هيقوم بدور الراجل الحنين اللي بيحب مراته والسالب هيقوم بدور الست اللي بتحب راجلها وعايزاه معاها دايمٱ

رابعٱلازم الموجب يحسس السالب انه راجل وقد المسئوليه ويقدر يحتويه دايمٱ مش بس ف العلاقه
والسالب لازم يحسس الموجب انه كل حاجه ليه ويدلع عليه دايمٱ عشان يحفزه

خامسٱلو عملتو كده كل العلاقات هتدوم ما بينكو ومحدش هيبقي متطر يقابل كل شويه واحد تاني يبدأ معاه من الاول

إمضاءالموجب الفاااجر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: anaelkabten, Abou jabel, Nodybosy و 2 آخرين
السالب اهم حاجه عنده يحس انه خول يحس ان الموجب احسن منه يعرف يروده

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
اكيد طبعٱ انا عارف ده
بس انا بتكلم عن الناس اللي بتخاف من العلاقات عمومٱ

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
اكيد طبعٱ انا عارف ده
مش عارف امسك نفسي😐💔
ايش تقول انت وهو يعني اي الموجب احسن من السالب هاااااا يعني ايه🧐🔪🔪

طيب منا بعمل كده وبعتلك بس مردتش على وكنت حابب اعرفك اكتر

• عجبني
التفاعلات: mlstam
ممكن تعرفني انا اكتر
انا بتكلم معه علي اساس اني جاد وبحب اتعرف عليهم الاول ونتقابل عادي

انا بتكلم معه علي اساس اني جاد وبحب اتعرف عليهم الاول ونتقابل عادي
وانا معاك و ممكن نتقابل عادي

كلامك جميل
يا حكمك

• عجبني
التفاعلات: كريم-لبوة
انا نفسى فى كده اوى مش الى عايز ينزل وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Alzabeer
اكيد طبعٱ انا عارف ده
ينفع تفشخني 🥹❤️🤭

• حبيته
التفاعلات: elfagerr
الخوف من العلاقه
انا شايف ناس كتير هنا بتتكلم علي موضوع الخوف من العلاقه يعني مثلا زي انهم يتفقو مع بعض انهم هيتقابلو واول ماييجي معاد المقابله يتملكهم الخوف ويقررو ميتقابلوش تعلي اقولك ازاي تكسر الخوف ده سواء كنت سالب او موجب
اولالازم تتقابلو الاول من غير جنس وتقعدو مع بعض طبيعي جدٱ زي اي اتنين صحاب وتتعرفو علي بعض اكتر

ثانيٱبالنسبه للموجب لازم يطمن السالب ويخليه يرتاحلو ويتكلم معاه وبحكيلو اللي جواه منغير خوف ولا قلق

ثالثٱمتتعاملوش مع بعض علي اثاث الجنس وبس طول ما انتو لوحديكو اتعاملو زي اي راجل وست وطبعٱ الموجب هيقوم بدور الراجل الحنين اللي بيحب مراته والسالب هيقوم بدور الست اللي بتحب راجلها وعايزاه معاها دايمٱ

رابعٱلازم الموجب يحسس السالب انه راجل وقد المسئوليه ويقدر يحتويه دايمٱ مش بس ف العلاقه
والسالب لازم يحسس الموجب انه كل حاجه ليه ويدلع عليه دايمٱ عشان يحفزه

خامسٱلو عملتو كده كل العلاقات هتدوم ما بينكو ومحدش هيبقي متطر يقابل كل شويه واحد تاني يبدأ معاه من الاول

إمضاءالموجب الفاااجر
كلامك صح اتفق معاك جداً جداً جداً

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%