NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة البوم وضع "المص واقفًا" ... (15) سلسلة أهم 100 وضع جنسي للمثليين

رجعتلكم تاني بعد توقف شوية سامحووووووووووووووووووني
ولأن الجنس للمثليين اللي زينا مش بس نيك وهارد لكن برضه السوفت له حق علينا
عشان كده رجوعي والحلقات الجاية هاحاول اركز على اوضاع جنسية سوفت
النهارده معايا وض "المص واقفًا" ... بمعنى إن التوب (الموجب) بيبقى واقف والبوتوم (السالب) بيبقى قاعد
طبعًا المص والسوفت من الحاجات اللي ممكن تبقى بدايات حلوة للهارد أو لوحدها بتبقى سكس لطيف بيمتعنا
نخش في الجد بقى
صورتين كده قبل ما نوصف الوضع

JGjtQEX.md.jpg JGjtZ4n.webp
طبعًا حاجة مش محتاجة وصف عشان تحس بجمال الوضع
نصايح سريعة للتوب (الموجب)
1. نضافة زبك مهمة ... انا اصريت الصورتين دول ودورت كتير عشان الاقي صور لزب محلوق ونضيف ويفضل أنك تستخدم بعض الباودر المعطر البسيط بس ميكونش ريحته فواحة اوي او له طعمه قوي ... حاجة بسيطة وحلوة
2. متحاولش من الاول تعمل كده زي الصورة دي يعني تحاول كأنك بتنيك البوتوم او السالب في بقه ... واحدة واحدة

JGjDMGt.md.webp
نصايح للبوتوم او السالب بقى
1. حاول تثبت ركبتك كويس على الارض ولو الارض ناشفة حاول تلاقي مراتب بس متكونش بسوستة او عريضة حاجات بسيطة زي اللي بنستخدمها في الجيم ساعة التدريب
2. المص يعني شفايف ولسان ... مش سنان ... بلاش أسنانك عشان للاسف فيه ناس بتستخدم سنانها وكده غلط

من مميزات الوضع دا إن كل اللي بيحبوا السكس في العربيات هو وضع في اللذيذ ومش بيحتاج مساحة كبيرة أوي وممكن في اي حتة فاضية وهادية جنينة أو في الخلاء ... وعيش حياتك

JGjbKoN.md.webp JGjb3tp.md.png

من مميزاته انه جامد وانتم بتاخد دش مع بعض كده شاور جميل وعيش حياتك

JGjmHq7.md.jpg JGjmJ19.webp
iu tumblr

مش محتاج اقول انه جااااااااااااااااااااحد في الجروب سكس

JGjm11t.jpg JGjmErX.md.jpg

واخيرا ومش هازهق خلي بالكم ... الكاندوم والكشف الدوري
وبااااااااااااااااااي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: aha1715, خول انا, hamada_x و 9 آخرين
رجعتلكم تاني بعد توقف شوية سامحووووووووووووووووووني
ولأن الجنس للمثليين اللي زينا مش بس نيك وهارد لكن برضه السوفت له حق علينا
عشان كده رجوعي والحلقات الجاية هاحاول اركز على اوضاع جنسية سوفت
النهارده معايا وض "المص واقفًا" ... بمعنى إن التوب (الموجب) بيبقى واقف والبوتوم (السالب) بيبقى قاعد
طبعًا المص والسوفت من الحاجات اللي ممكن تبقى بدايات حلوة للهارد أو لوحدها بتبقى سكس لطيف بيمتعنا
نخش في الجد بقى
صورتين كده قبل ما نوصف الوضع

JGjtQEX.md.jpg JGjtZ4n.webp
طبعًا حاجة مش محتاجة وصف عشان تحس بجمال الوضع
نصايح سريعة للتوب (الموجب)
1. نضافة زبك مهمة ... انا اصريت الصورتين دول ودورت كتير عشان الاقي صور لزب محلوق ونضيف ويفضل أنك تستخدم بعض الباودر المعطر البسيط بس ميكونش ريحته فواحة اوي او له طعمه قوي ... حاجة بسيطة وحلوة
2. متحاولش من الاول تعمل كده زي الصورة دي يعني تحاول كأنك بتنيك البوتوم او السالب في بقه ... واحدة واحدة

JGjDMGt.md.webp
نصايح للبوتوم او السالب بقى
1. حاول تثبت ركبتك كويس على الارض ولو الارض ناشفة حاول تلاقي مراتب بس متكونش بسوستة او عريضة حاجات بسيطة زي اللي بنستخدمها في الجيم ساعة التدريب
2. المص يعني شفايف ولسان ... مش سنان ... بلاش أسنانك عشان للاسف فيه ناس بتستخدم سنانها وكده غلط

من مميزات الوضع دا إن كل اللي بيحبوا السكس في العربيات هو وضع في اللذيذ ومش بيحتاج مساحة كبيرة أوي وممكن في اي حتة فاضية وهادية جنينة أو في الخلاء ... وعيش حياتك

JGjbKoN.md.webp JGjb3tp.md.png

من مميزاته انه جامد وانتم بتاخد دش مع بعض كده شاور جميل وعيش حياتك

JGjmHq7.md.jpg JGjmJ19.webp
iu tumblr

مش محتاج اقول انه جااااااااااااااااااااحد في الجروب سكس

JGjm11t.jpg JGjmErX.md.jpg

واخيرا ومش هازهق خلي بالكم ... الكاندوم والكشف الدوري
وبااااااااااااااااااي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت كان علي ايامنا فيه ثقافة جنسية كدة، انتو جيل ابن محظوظة

المص ده فن ومزاااج
انا بخليه يقعد ع حرف الكرسي ويرجع ضهره لورا وانا امسك زبره مص ببضانه وبطنه وفخاده ويسلام لو مشعر بخليه يجبهم ف بؤقي من المتعه

• عجبني
التفاعلات: نجيب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%