NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اجتماعييه المثلية الكاذبة في الوطن العربي

المثلية الجنسية اتقالت علشان اي شخص عندة ميول لنفس جنسة ميحسش باختلاف ويتقال علية شاذ مختلف نوع من انواع حقوق العندهم ميول لنفس جنسهم بس الكلام دا حصل في الغرب والغرب هما العملو حقوق للميولهم لنفس جنسهم والناس ابتدت تعمل كدا في الغرب بما انهم مجتمع متفتح وبما ان في مثلين الجنس أيضا في الوطن العربي الي انهم مختلفين يعني في الغرب المثليين بيشوفوا بعض موجب أو سالب انهم زي بعض زي الراجل والمرأة الاتنين زي بعض لاكن هنا في الوطن العربي زي ما بيحصل عنصرية بين الرجل والمرأة حصل عنصرية بين السالب والموجب لان الموجب شايف ان احسن من السالب لان هوا البينيك زي الراجل البينيك مراتة وبيشوف انة هوا المتحكم بحكم انة بيصرف علي البيت والكلام الاهبل دا انا نصيحة لكل سالب لو شوفت حد واخدك علي انك شخص درجة تانية شوف حد سوي نفسيا لان كدا زيو زي الباقي شايفك شاذ مختلف مش واحد معندوش ميول وفسر الطب النفسي ان في ناس عندها ميول ومش هتعرف تتعالج منها وان دي طبيعتهم وان البابا في أوربا بيزوج المثليين وبيقول كلنا زي بعض ونصيحة لأي موجب تفكيرة تفكير زي دا كلنا ميولنا زي بعض يا صديقي خواجات ومقسمين نفسنا اسامي زي سالب البيتناك والموجب البينيك والمبادل ولاكن احنا تحت مسمي واحد فبلاش تتعالي استمتع بالوقت واتعامل عادي وطبيعي جدا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الطيز1, Aol, كسك متعتى و 4 آخرين
المثلية الجنسية اتقالت علشان اي شخص عندة ميول لنفس جنسة ميحسش باختلاف ويتقال علية شاذ مختلف نوع من انواع حقوق العندهم ميول لنفس جنسهم بس الكلام دا حصل في الغرب والغرب هما العملو حقوق للميولهم لنفس جنسهم والناس ابتدت تعمل كدا في الغرب بما انهم مجتمع متفتح وبما ان في مثلين الجنس أيضا في الوطن العربي الي انهم مختلفين يعني في الغرب المثليين بيشوفوا بعض موجب أو سالب انهم زي بعض زي الراجل والمرأة الاتنين زي بعض لاكن هنا في الوطن العربي زي ما بيحصل عنصرية بين الرجل والمرأة حصل عنصرية بين السالب والموجب لان الموجب شايف ان احسن من السالب لان هوا البينيك زي الراجل البينيك مراتة وبيشوف انة هوا المتحكم بحكم انة بيصرف علي البيت والكلام الاهبل دا انا نصيحة لكل سالب لو شوفت حد واخدك علي انك شخص درجة تانية شوف حد سوي نفسيا لان كدا زيو زي الباقي شايفك شاذ مختلف مش واحد معندوش ميول وفسر الطب النفسي ان في ناس عندها ميول ومش هتعرف تتعالج منها وان دي طبيعتهم وان البابا في أوربا بيزوج المثليين وبيقول كلنا زي بعض ونصيحة لأي موجب تفكيرة تفكير زي دا كلنا ميولنا زي بعض يا صديقي خواجات ومقسمين نفسنا اسامي زي سالب البيتناك والموجب البينيك والمبادل ولاكن احنا تحت مسمي واحد فبلاش تتعالي استمتع بالوقت واتعامل عادي وطبيعي جدا
مثلية ايه ده انتكاس فطرة اى رجل هذا الذى يقبل ان يعتليه رجل اخر و نلصق هذه الشناعة بالمرض النفسى
 
  • عجبني
التفاعلات: italianoraw
انا كموجب بقولك مش كلو بيعمل كده انا عن نفسي بحب اتكلم مع السالب قبل اي حاجه و نتعرف و نتكلم و نعرف حيات بعض شويه الاول و بعدين نبتدي فالعلاقه لان فالاول و فالاخر احنا بشر مفيش حد احسن من حد و السالب ده راجل بس عنده انوثه فلازم تعالمه كانه ست و الست عمرها مترضي انها تبقي منقاده من حد عشان بس بينكها
 
مثلية ايه ده انتكاس فطرة اى رجل هذا الذى يقبل ان يعتليه رجل اخر و نلصق هذه الشناعة بالمرض النفسى
🙂🙂
هو بيتكلم في كده
انك بتقلل من المُعْتلَى من قِبل الرجل والمُعتلِي برئ حتى تثبت إدانته في حين ان الاتنين واحد

وبعيدا عن انك رافض الموضوع من أساسه وانه شناعة وانتكاسة اخدت بالك من عنوان القسم اللي دخلت فيه قبل متدخل؟🙂
 
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و italianoraw
انا كموجب بقولك مش كلو بيعمل كده انا عن نفسي بحب اتكلم مع السالب قبل اي حاجه و نتعرف و نتكلم و نعرف حيات بعض شويه الاول و بعدين نبتدي فالعلاقه لان فالاول و فالاخر احنا بشر مفيش حد احسن من حد و السالب ده راجل بس عنده انوثه فلازم تعالمه كانه ست و الست عمرها مترضي انها تبقي منقاده من حد عشان بس بينكها
انت والذيك حالات فردية إنما اي حد في الوطن العربي موجب كدا انا بتكلم عن العامة او فءة كبيرة ولازم نقف قصادها
 
انا كموجب بقولك مش كلو بيعمل كده انا عن نفسي بحب اتكلم مع السالب قبل اي حاجه و نتعرف و نتكلم و نعرف حيات بعض شويه الاول و بعدين نبتدي فالعلاقه لان فالاول و فالاخر احنا بشر مفيش حد احسن من حد و السالب ده راجل بس عنده انوثه فلازم تعالمه كانه ست و الست عمرها مترضي انها تبقي منقاده من حد عشان بس بينكها
تعاملة بانوثة بس ما تعملوش علي انك احسن منة وتحقر منة
 
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
المثلية الجنسية اتقالت علشان اي شخص عندة ميول لنفس جنسة ميحسش باختلاف ويتقال علية شاذ مختلف نوع من انواع حقوق العندهم ميول لنفس جنسهم بس الكلام دا حصل في الغرب والغرب هما العملو حقوق للميولهم لنفس جنسهم والناس ابتدت تعمل كدا في الغرب بما انهم مجتمع متفتح وبما ان في مثلين الجنس أيضا في الوطن العربي الي انهم مختلفين يعني في الغرب المثليين بيشوفوا بعض موجب أو سالب انهم زي بعض زي الراجل والمرأة الاتنين زي بعض لاكن هنا في الوطن العربي زي ما بيحصل عنصرية بين الرجل والمرأة حصل عنصرية بين السالب والموجب لان الموجب شايف ان احسن من السالب لان هوا البينيك زي الراجل البينيك مراتة وبيشوف انة هوا المتحكم بحكم انة بيصرف علي البيت والكلام الاهبل دا انا نصيحة لكل سالب لو شوفت حد واخدك علي انك شخص درجة تانية شوف حد سوي نفسيا لان كدا زيو زي الباقي شايفك شاذ مختلف مش واحد معندوش ميول وفسر الطب النفسي ان في ناس عندها ميول ومش هتعرف تتعالج منها وان دي طبيعتهم وان البابا في أوربا بيزوج المثليين وبيقول كلنا زي بعض ونصيحة لأي موجب تفكيرة تفكير زي دا كلنا ميولنا زي بعض يا صديقي خواجات ومقسمين نفسنا اسامي زي سالب البيتناك والموجب البينيك والمبادل ولاكن احنا تحت مسمي واحد فبلاش تتعالي استمتع بالوقت واتعامل عادي وطبيعي جدا
كل واحد له احترامه لان دى ميول
 
الحمد لله بيني وبين صاحبي مفيش الكلام ده خالص، مع ان هو موجب وأنا سالب
 
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
مثلية ايه ده انتكاس فطرة اى رجل هذا الذى يقبل ان يعتليه رجل اخر و نلصق هذه الشناعة بالمرض النفسى
طب ما تقول كدا لية الرجالة هناك في أوربا بتسيب بناتهم ومراتاتهم و امهاتهم يتناكو عادي مش المفروض انها فطرة عند الرجل
 
طب ما تقول كدا لية الرجالة هناك في أوربا بتسيب بناتهم ومراتاتهم و امهاتهم يتناكو عادي مش المفروض انها فطرة عند الرجل
لا الفطرة هى كا خلقنا عليها الغيرة صفة تكتسب او لا حسب عوامل كثيرة و انا ضد ما ذكرت اكره المثلية و اكره الدياثة
 
🙂🙂
هو بيتكلم في كده
انك بتقلل من المُعْتلَى من قِبل الرجل والمُعتلِي برئ حتى تثبت إدانته في حين ان الاتنين واحد

وبعيدا عن انك رافض الموضوع من أساسه وانه شناعة وانتكاسة اخدت بالك من عنوان القسم اللي دخلت فيه قبل متدخل؟🙂
من قال لك ذلك ان ضد الفعل نفسه و الفطرة هى ان ينجذب الرجل للمراة و ليس لرجل كما ان الفطرة ان الرجل يعتلى المرأة لا يعتليه احد لا رجل مثله و لا حتى مرأة .. اما بخصوص القسم فعلا لم انتبه لانى اقرأ الموضوعات من البار الخارجى و لبس الاقسام
 
من قال لك ذلك ان ضد الفعل نفسه و الفطرة هى ان ينجذب الرجل للمراة و ليس لرجل كما ان الفطرة ان الرجل يعتلى المرأة لا يعتليه احد لا رجل مثله و لا حتى مرأة .. اما بخصوص القسم فعلا لم انتبه لانى اقرأ الموضوعات من البار الخارجى و لبس الاقسام
يا عم أنا بحب يعتليني رجل!!
ايه اللي ضد الفطرة في كده!
طالما ده اللي بيمتعني أنا، تبقى دي فطرتي أنا!
مش كل الناس زي بعضها
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و ezzatabolil
يا عم أنا بحب يعتليني رجل!!
ايه اللي ضد الفطرة في كده!
طالما ده اللي بيمتعني أنا، تبقى دي فطرتي أنا!
مش كل الناس زي بعضها
طيب
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من قال لك ذلك ان ضد الفعل نفسه و الفطرة هى ان ينجذب الرجل للمراة و ليس لرجل كما ان الفطرة ان الرجل يعتلى المرأة لا يعتليه احد لا رجل مثله و لا حتى مرأة .. اما بخصوص القسم فعلا لم انتبه لانى اقرأ الموضوعات من البار الخارجى و لبس الاقسام
طب ازاى في بعض التفسيرات في الطب النفسي بيقول ان الشذوذ دا بيكون طبيعي عند الإنسان وان الواحد لازم يتقبلة
 
طب ازاى في بعض التفسيرات في الطب النفسي بيقول ان الشذوذ دا بيكون طبيعي عند الإنسان وان الواحد لازم يتقبلة
طيب انت قلت تفسيرات بشرية لبشر قد تكون خاطئة و هى بالتأكيد كذلك مع العلم الطب النفسى غير الطب البشرى العضوى مش بيقف على ابحاث دقيقة لان امور كلها حسية فاحنا اكيد مش بنتكلم عن بحث علمى بل كما قلت تفسيرات لا نعلم ميول اصحابها و لكن انا احدثك عن فطرة لو اختلت او تبدلت هلكت البشرية فى غضون سنوات قليلة .. كل هذا لم اتطرق لجوانب شرعية
 
لا الفطرة هى كا خلقنا عليها الغيرة صفة تكتسب او لا حسب عوامل كثيرة و انا ضد ما ذكرت اكره المثلية و اكره الدياثة
وه والفطرة بتزعزع بسهولة كده بسبب عوامل كتيرة تتلخص من وجهة نظرك غالبا في بيئة اتعاشت او موقف حصل ولابلابلاب اثر على فطرة واللي هي بداية الميول الطبيعية واساسه مثلا طب مهو لو ده صحيح يبقا هو ذنبه ايه يعيش حاجه مخترهاش ولكن فرضت عليه حسب عوامل ملوش دخل فيها
اللي مستغربة تأكيد كرهك لحاجه وانت داخلها بردو سواء من القسم او من البار الخارجي بس لالالا الاكتر من كده تفاعلك في قسم مش حابه زي المحارم والدياثة باحثا عن جنس او ماشابه لو حتى نظرة
استشراف خام الحقيقة
 
وه والفطرة بتزعزع بسهولة كده بسبب عوامل كتيرة تتلخص من وجهة نظرك غالبا في بيئة اتعاشت او موقف حصل ولابلابلاب اثر على فطرة واللي هي بداية الميول الطبيعية واساسه مثلا طب مهو لو ده صحيح يبقا هو ذنبه ايه يعيش حاجه مخترهاش ولكن فرضت عليه حسب عوامل ملوش دخل فيها
اللي مستغربة تأكيد كرهك لحاجه وانت داخلها بردو سواء من القسم او من البار الخارجي بس لالالا الاكتر من كده تفاعلك في قسم مش حابه زي المحارم والدياثة باحثا عن جنس او ماشابه لو حتى نظرة
استشراف خام الحقيقة
انت بتجادلنى ف ايه .. انتم احرار
 
من قال لك ذلك ان ضد الفعل نفسه و الفطرة هى ان ينجذب الرجل للمراة و ليس لرجل كما ان الفطرة ان الرجل يعتلى المرأة لا يعتليه احد لا رجل مثله و لا حتى مرأة .. اما بخصوص القسم فعلا لم انتبه لانى اقرأ الموضوعات من البار الخارجى و لبس الاقسام
واضح انك عندك مشكلة مع الإعتلاء نفسه مَن يعتلي مَن ومشكلتك مع المُعتلَى خاصة
وعموما مش معنى اول انجذابة لحاجه مثلا ان دي فطرته؟
المشكلة مش في الفطرة المزعومة واللي بالمناسبة كانت لمحاربة المثلية لكن المشكلة الاساسية في الاختلاف الاختلاف بيئذي القطيع فبيحاول يمحيه من بدون محاولة فهمه لمجرد انه جزء من القطيع فهو معاه الحق في انه يبيد كل ما هو مختلف
وبغض النظر عن كل ده انت مالك ومالنا يا عمنا😂
اما بالنسبة لدخولك للموضوع من برا القسم انت حر طبعا بس كلمة المثلية بتنور في العنوان😂
 
واضح انك عندك مشكلة مع الإعتلاء نفسه مَن يعتلي مَن ومشكلتك مع المُعتلَى خاصة
وعموما مش معنى اول انجذابة لحاجه مثلا ان دي فطرته؟
المشكلة مش في الفطرة المزعومة واللي بالمناسبة كانت لمحاربة المثلية لكن المشكلة الاساسية في الاختلاف الاختلاف بيئذي القطيع فبيحاول يمحيه من بدون محاولة فهمه لمجرد انه جزء من القطيع فهو معاه الحق في انه يبيد كل ما هو مختلف
وبغض النظر عن كل ده انت مالك ومالنا يا عمنا😂
اما بالنسبة لدخولك للموضوع من برا القسم انت حر طبعا بس كلمة المثلية بتنور في العنوان😂
طيب ..
 
  • عجبني
التفاعلات: Eross
انت بتجادلنى ف ايه .. انتم احرار
طب متسيب الاحرار في حالهم بقا زي مانت حر في استشرافك فانا حر في ميولي هنا
انت كارهنا ابعد عننا محدش جابك قالك ادخل وشوف واعمل، انت اخترت ده يبقا شيل نتيجة اختيارك لوحدك مش احنا
مش فاهم بجد نروح فين يعني بره وجوه صداع
حبيبي محدش هيئذيك ويجي جانبك او يقولك اعتليني او تعالى اعتليك ارتحت كده
 
  • أتفق
التفاعلات: ابو السام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%