NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

( حساب مغلق ) دمتم بخير والقاكم على خير
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير عليكم

بداية كدة انا عايز اعرف يعنى ايه سيمب المصطلح ده ظهر امتى

و سؤال للسيدات و الرجال امتى بتقول على ان الشخص ده سيمب ( يعنى الست بتشوف السيمب ايه و الرجالة بيحددوه ازاى )

و انتى كأمراة ليه متفضليش السيمب مع انه ممكن يكون اختيار مناسب يريحك

سؤال شائك بقى شوية مش عارف اطرحه لوحده و لا بالمرة خنا تجاوبوه للسيدات .. انتى من السيدات الى متصالحة مع فكرة طاعة الزوج و يكون هو المهيمن فى العلاقة

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy
صباح الخير عليكم

و سؤال للسيدات و الرجال امتى بتقول على ان الشخص ده سيمب ( يعنى الست بتشوف السيمب ايه و الرجالة بيحددوه ازاى )

سؤال شائك بقى شوية مش عارف اطرحه لوحده و لا بالمرة خنا تجاوبوه للسيدات .. انتى من السيدات الى متصالحة مع فكرة طاعة الزوج و يكون هو المهيمن فى العلاقة
السؤال هنا بقا يعني اي سيمب اصلا😂

السؤال هنا بقا يعني اي سيمب اصلا😂
ما هو ده برضو عايزين حد يقول يعنى ايه
بس بتتقال على الشخص الى هو دلدول مثلا

صباح الخير عليكم

سميب لغوياً وده من معجم اوكسفورد يعني سيلي او فوليش ومعناهم سخيف او غبي حاليا بيستخدموه كوصف للراجل التابع للست
طبعا البهايم ميعرفوش معناه وماشيين يوزعوه على الكل
المهم ان في ناس كتير ليها اراء ومش شرط خالص ان راجل يقول كلام عكس كلامك يبقي سيمب ممكن تكون انت اللي غبي ورايك ابن متناكة ( بتكلم في العموم مقصدش صاحب البوست )
ختاماً ورد على السؤال مفيش حاجة اسمها طاعة كاملة ولا ينفع يكون حد مهيمن وده مبيحصلش حتى في عالم الحيوان

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سميب لغوياً وده من معجم اوكسفورد يعني سيلي او فوليش ومعناهم سخيف او غبي حاليا بيستخدموه كوصف للراجل التابع للست
طبعا البهايم ميعرفوش معناه وماشيين يوزعوه على الكل
المهم ان في ناس كتير ليها اراء ومش شرط خالص ان راجل يقول كلام عكس كلامك يبقي سيمب ممكن تكون انت اللي غبي ورايك ابن متناكة ( بتكلم في العموم مقصدش صاحب البوست )
ختاماً ورد على السؤال مفيش حاجة اسمها طاعة كاملة ولا ينفع يكون حد مهيمن وده مبيحصلش حتى في عالم الحيوان
كلامك الى فوق صح و متفق نوعا ما معاكى
الى تحت مش القصد ان الغى الشخصية الى قدامى لكن فى بنات تفكيرهم ندى و عندهم تمرد بعض الشئ متأثرين برضو بأفكار نسوية دخيلة
الطاعة فى معرةف بس اكيد

كلامك الى فوق صح و متفق نوعا ما معاكى
الى تحت مش القصد ان الغى الشخصية الى قدامى لكن فى بنات تفكيرهم ندى و عندهم تمرد بعض الشئ متأثرين برضو بأفكار نسوية دخيلة
الطاعة فى معرةف بس اكيد
وهو ليه مينفعش يبقى عندهم تمرد وندية ؟ الست من حقها تقول رايها وتمشي حياتها على مزاجها وتقول اه ولا

وهو ليه مينفعش يبقى عندهم تمرد وندية ؟ الست من حقها تقول رايها وتمشي حياتها على مزاجها وتقول اه ولا
الجزء التانى من كلامك حلو بس مش معناه تمرد و ندية معناه مشاركة و تفاهم

ماهو اي ست بتقول حاجة مش على مزاج الرجالة بيقولوا ندية وتمرد
لا مش كدة و فى الاخير الرجل هو القائد و مينفعش عكس كدة

بس مش معناه انه يلغى الست او مياخدش برأيها لو لقى انه صحيح لأن فى ستات عقلها كويس و عندها خبرة فى الحياة

لكن الندية هى ان الست تتعامل معاه على اساس ان لازم هو الى يسمع كلامها و لو قال لها على حاجة لأ تعاند و تعملها
التمرد هى ترفض كل طلباته او ترفض تطيعه فى اى حاجة

لا مش كدة و فى الاخير الرجل هو القائد و مينفعش عكس كدة

بس مش معناه انه يلغى الست او مياخدش برأيها لو لقى انه صحيح لأن فى ستات عقلها كويس و عندها خبرة فى الحياة

لكن الندية هى ان الست تتعامل معاه على اساس ان لازم هو الى يسمع كلامها و لو قال لها على حاجة لأ تعاند و تعملها
التمرد هى ترفض كل طلباته او ترفض تطيعه فى اى حاجة
مش هنتفق ومش هنوصل لحاجة
اتمنى يوم سعيد

• أتفق
ف الوقت الحالي بقيت شايف الموضوع ده منتشر الست متحكمه بشكل كبير ف حياه الراجل الي معاها
ايوة منتشر و فى بيكونو حابين كدة للاسف

الفكرة بقى هل اليت اصلا تحب الراجل كدة و لا بتكون مش حباه

ايوة منتشر و فى بيكونو حابين كدة للاسف

الفكرة بقى هل اليت اصلا تحب الراجل كدة و لا بتكون مش حباه
لا اكيد مش حباه بطبيعه خلق الراجل والست ان الراجل يكون هو المتحكم وصاحب القرار مش العكس ممكن يستشير بس ف الاخر القرار لي

• أتفق
لا اكيد مش حباه بطبيعه خلق الراجل والست ان الراجل يكون هو المتحكم وصاحب القرار مش العكس ممكن يستشير بس ف الاخر القرار لي
ده المفروض الست السليمة عقليا تكون كدا
بس فيه متمردات متأثرين بافكار غريبة و دخيلة علينا
حتى لو هى تكره الراجل التابع لكن كمان مش عايزة راجل صاحب قرار و هى تسمع كلامه

ده المفروض الست السليمة عقليا تكون كدا
بس فيه متمردات متأثرين بافكار غريبة و دخيلة علينا
حتى لو هى تكره الراجل التابع لكن كمان مش عايزة راجل صاحب قرار و هى تسمع كلامه
مفيش ست مش عايزه راجل صاحب قرار هي مخلوقه بتحب صاحب القرار والامر بس ف ستات مش اي راجل يسمعو كلامو ومش اي راجل يقدر يمشي كلامه عليهم

مفيش ست مش عايزه راجل صاحب قرار هي مخلوقه بتحب صاحب القرار والامر بس ف ستات مش اي راجل يسمعو كلامو ومش اي راجل يقدر يمشي كلامه عليهم
و **** يا جوبا انت بتتكلم كلام صح مقدرش اغلطك

بس فى نوعيات صعبة هى شايفة اصلا ان سماع الكلام ده فى حد ذاته انتقاص منها او تحكم فيها
بس اكيد مش كتير

و **** يا جوبا انت بتتكلم كلام صح مقدرش اغلطك

بس فى نوعيات صعبة هى شايفة اصلا ان سماع الكلام ده فى حد ذاته انتقاص منها او تحكم فيها
بس اكيد مش كتير
اه ف كتير بيقولو كدا بس الكلام حاجه والواقع حاجه
اوعي تبص لكلام الست بص لافعالها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%