NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كلام مصتنع وقت الجنس. تعالي فضفض معنا ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: اير نسوانجي
مساء الخير انا بالنسبه للموضوع ده
اولا ابد برومانسية جدآ جدآ سواء كان كلام عشق وانا بتعامل فى العلاقه وبتدريج كلام العشق ينتهى ويبدأ التعامل بعنف مع كثرت الكلام السخنه والهيجان من الطرفين ثم ارجع للعلاقه الرومانسيه سواء كان بوس أو مص العضو أو رضع وبعدين يبدأ العنف فى العلاقه والمهم فى كده يكونو الطرفين متقبلين العلاقه باى شكل تحياتى
يعني الكلام مهم في العلاقة 🌹

• عجبني
التفاعلات: ابو ادم و اير نسوانجي
حضرتك انا بتشقلب حرفيا في كل حاجة. بس في ناس بتحب كدة بيعملها هياج اكتر
في نقطه حلوة هنا أن في ناس بتحب التصنع وبيعمل اثاره ليهم وفي ناس لا ممكن يقلب بالعكس معاهم

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
في نقطه حلوة هنا أن في ناس بتحب التصنع وبيعمل اثاره ليهم وفي ناس لا ممكن يقلب بالعكس معاهم
بس اقولك حاجة معظم الرجال بتحب الكلام صدقني جدا وان كان مصتنع

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
حضرتك فاهمني غلط لتناي مرة. واحد وواحدة علي السرير. الشريك ريح شوي ومش بالقوة الكافية مع الشريكة بكلمة أو صوت اواهاات. رجع تاني للمود. بسببهم وكدة كدة الشريكة في حالة هياج تام عشان تعلم كدة هل دة غلط
هوة مش غلط بس في ناس مش بتحب دا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: اير نسوانجي
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و اير نسوانجي
بصراحة مقابلتش ولا سمعت
ممكن ماتقبليش حد كدا ولا سمعتي بكدا لا الغالبيه العظما ممكن ميتكلموش في نقطه زي دي ممكن الطرفين يتكلمو في تغير الأوضاع المتعه الي حسو بيها سوا

• عجبني
ممكن ماتقبليش حد كدا ولا سمعتي بكدا لا الغالبيه العظما ممكن ميتكلموش في نقطه زي دي ممكن الطرفين يتكلمو في تغير الأوضاع المتعه الي حسو بيها سوا
انا من عشاق االشقلبة وقت الجنس. بس الكلام لية تأثير صدقني امكن يكون ااكتر من الايلاج نفسة علي نفسية الشريك أو الشريكة

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و مصطفى مصطفى
انا من عشاق االشقلبة وقت الجنس. بس الكلام لية تأثير صدقني امكن يكون ااكتر من الايلاج نفسة علي نفسية الشريك أو الشريكة
هوة ليه تأثير أنا متفق معاكي مش معترض عليه

• حبيته
هوة ليه تأثير أنا متفق معاكي مش معترض عليه
طيب فيها اية لو مثلا خدني مثال سيبك منكم. لو انا ريحت شوي ومهديت بمعني اصح. والشريك عندة هياج جامد. وحب يحفزني وقال كلام ولو مصتنع منة عشان يجذبني ويرجعني تاني للمود معاة هل دة غلط منة. انا بتكلم من مضمون النقطة دي عليكم. فاهمني. يعني لو كلام للتحفيز والرجوع للمود تاني مع الشريكة وبس لاكن الاحساس والهياج موجود

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و اير نسوانجي
  • عجبني
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
الكلام كالشراره التي تشعل شعله الحماس والاثاره ولكن لو ذاد الاصطناع عن الحد يمكن ياتي بالمفعول العكسي

• حبيته
طيب فيها اية لو مثلا خدني مثال سيبك منكم. لو انا ريحت شوي ومهديت بمعني اصح. والشريك عندة هياج جامد. وحب يحفزني وقال كلام ولو مصتنع منة عشان يجذبني ويرجعني تاني للمود معاة هل دة غلط منة. انا بتكلم من مضمون النقطة دي عليكم. فاهمني. يعني لو كلام للتحفيز والرجوع للمود تاني مع الشريكة وبس لاكن الاحساس والهياج موجود
مش غلط سواء الراجل أو للست

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: اير نسوانجي و مجنونة مطرقعة 😁😁
لا
انتى بتحسى بايه بصراحه
انا احساسي اوردي موجود طول مانا معاة. وفي قمة هياجي. الفكرة لما الكلام يحصل أو اهات اوصوت مني. لو رومانسي بيتحرك وممكن يوصل للعنف كمان.

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: اير نسوانجي، Moheb sex و ابو ادم
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
الكلام البطى ليه مفعول السحر فى العلاقه الحميمه

الكللم البذى ليه مفعول السحر فى العلاقه الحميمه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: اير نسوانجي و مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%