NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كلام مصتنع وقت الجنس. تعالي فضفض معنا ✌️✌️

ف الحاله دي انتي بتعملي اعاده للحماس والنشوه ف ده شى كويس لكن سعات بحسن ان في ناس ب تأفور منها اوي
تاني واحد فهم الموضوع صح 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 وربنا قصدي من البوست كدة واضح أن الي بيعلق مش بيقراء البوست اصلا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: juba4
اعتقد قصده على المنشطات الجنسيه

بس كدا هى دى نقطه الاتفاق بين الطرفين احيانا بيبقى فيها تصنع ولكن للتحفيز مش اكتر
بالضبط لغرض تحفيز الشريك معايا طبعا 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: رجل من زمن مختلف
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
من العاشقين ليه
طيب لية معترض ان لو الشريك يتقال لة كلام من النوع دة لو تعب شوي عشان يرجع للمود تاني. ومحدش قال اني بتصنع الاحساس انا بتصنع الكلام وبس لاكن الاحساس موجود وجدا كمان بس الشريك لما بيسمع كدة فعلا ينشط تاني معايا

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • بيضحكني
التفاعلات: رجل من زمن مختلف
  • عجبني
اول لم الاقى اللى ترضي تجربه هقولك

• بيضحكني
قصدى زوجك بيتعامل معاكى طبيعى ولا بياخد منشطات بصراحه واى الافضل ليكى
طليقي. كان بياخد بعض الأيام. مش كلها.

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و ابو ادم
  • ماااشي
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
  • حبيته
كام عمرك
بتحبى الحس والضرب ولا
انا ٣٤ وسوري خلينا في الموضوع بليز 🙏🙏 وعمل بوست اسئلة قريب اوكي ❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: ابو ادم
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
بحس السريخ فعلا بيهجني اكتر ويشدني اكتر
عمري ماقتنعت بحتو الاصطناع دي لاني احيانا ممكن يخرج مني كلام يبين مشاعري ناحية الست اللي معايا وشايفها اي وقد اي جسمها مجنني
النقاش بشوفو مهم الكلام طبعا واحيانا بعض الأفعال

• عجبني
  • حبيته
انا لو هايجه و مستمتعه بحب ارقع بالصوت حتى لو مفيش وجع او بس بحس انى بطلع احساس و انا بعلى صوتى وقت النيك بالذات

و بحب الشتايم عادى لو فى المود و الوقت الصح و مره واحد كان معرفش متأخر ليه و عمال يحك باين ولا مش لاقي مدخل او متلخبط و انا كنت على اخرى و جاهزه و عايزه و مستنياه و هو متأخر و غصب عنى قلتله ماتخلص يابن المتناكه و سكت و كنت منتظره القلم التمام او يعمل مشكله او يتقفل لقيته بص كده و رشقه مره واحده سكتنى بيها

كان يوم حلو
انتي واضح انك شديدة ف النيك

• بيضحكني
اوك لكى الحريه
بعتزر اكيد مقصدش حاجة اوكي. وانا تحت امرك في اي سؤال بخصوص الموضوع وهجاوب عليك في 🥰🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: ابو ادم
بحس السريخ فعلا بيهجني اكتر ويشدني اكتر
عمري ماقتنعت بحتو الاصطناع دي لاني احيانا ممكن يخرج مني كلام يبين مشاعري ناحية الست اللي معايا وشايفها اي وقد اي جسمها مجنني
النقاش بشوفو مهم الكلام طبعا واحيانا بعض الأفعال
الكلام في حد زاتة جميل طبعا 🥰🥰🥰

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لو ماسك
الكلام في حد زاتة جميل طبعا 🥰🥰🥰
انا لو ماسك ست احب اسمع صوتهها احب اسمع ول حتي صوت نفسها اي حاجة منها اتقومني تحسسني اني ماشي صح
واكيد كل ماحسس علي جسمها من فوق او ابوسها او اقفشلها وانا ماسكها من تحت كل ماهيقل الاصطناع بس الاهم انها تحسسني اني ماشي صح

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%