NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كلام مصتنع وقت الجنس. تعالي فضفض معنا ✌️✌️

الكلام مهم اكيد بس المتعه كلها بالحنيه وقت الجنس ووعلى حسب الكلام اللي يتقال
انا ليا راي لو تسمحلي بس انا مش شايف ان الحنيه دايما مطلوبه او بمعني اصح مش من اول العلاقه لاخرها ومش مع كلو بتختلف حسب الموقف حسب درجه الهيجان ومش معني كلامي ان الحنيه وحشه لا اساسيه بردو ومطلوبه بس التنوع عموما لازم ومطلوب

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Bad Boy$ و مكيانيكي ستات 😘
من غير الكلام الجنسى اثناء العلاقه بحسها بارده ومفيهاش روح
الكلام دليل على ان فيه استمتاع بين الطرفين وكل مزاد وكان فيه صد ورد بينهم كل مزود حرارة اللقاء
صح جدا خاصة وقت الشريك ميريح شوي. الكلام هنا لية دور مميز

• حبيته
التفاعلات: مكيانيكي ستات 😘 و مدام دعاء
انا ليا راي لو تسمحلي بس انا مش شايف ان الحنيه دايما مطلوبه او بمعني اصح مش من اول العلاقه لاخرها ومش مع كلو بتختلف حسب الموقف حسب درجه الهيجان ومش معني كلامي ان الحنيه وحشه لا اساسيه بردو ومطلوبه بس التنوع عموما لازم ومطلوب
اتفق ✌️

• عجبني
التفاعلات: Bad Boy$
صح جدا خاصة وقت الشريك ميريح شوي. الكلام هنا لية دور مميز
انتى ذكرتى نقطه نااااااار
الكلام بين الشريكين وقت الاستراحه لو بحريه وبدون خجل بيبقا مفيد جداااا وممكن يحفز لمره تانيه وتالته

• عجبني
الكلام بين الشريكين وقت الاستراحه لو بحريه وبدون خجل بيبقا مفيد جداااا وممكن يحفز لمره تانيه وتالته
صح جدا ✌️✌️

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مكيانيكي ستات 😘
صح كلامك بس فيه حريم بتحب الرومانسي والحنيه وفيه بيحب العنف من اول الممارسه وحتي لاخرها وكلو على حسب الشخص اللي معاك

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Bad Boy$
  • عجبني
التفاعلات: مكيانيكي ستات 😘 و مجنونة مطرقعة 😁😁
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
مهم جدا الهمسات والايحاءات مهمة

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Bad Boy$

انتي استاذه يا دعاء​

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
من غير الكلام الجنسى اثناء العلاقه بحسها بارده ومفيهاش روح
الكلام دليل على ان فيه استمتاع بين الطرفين وكل مزاد وكان فيه صد ورد بينهم كل مزود حرارة اللقاء

صحيح يا قمر​

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
الكلام و الافعال و الاسبنكات و كل شي بيحلي العلاقه و كل شي يثير الزوجين متاح ف حدود
نقطه انك تحسي بالالم دا بيثير الراجل اكتر و يحسسه برجولته و فحولته معاكي فا بيبقي مود حلو و عايز يكمل و يحس بسيطرته
و معلومه بسيطه العلاقه الجنسيه علاقه مرطبته بالحاله المزاجيه جدا 👌👌

• عجبني
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
اتفق معاكي وبشده الصمت اثناء العلاقة مميت

• عجبني

من وجهة نظري
العلاقة معظمها مشاعر تترجمها الكلمات بغض النظر رومانسية او عكسها على حسب القبول بينهم
وتتوجج باورجازم مزدوج للطرفين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%