NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كلام مصتنع وقت الجنس. تعالي فضفض معنا ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • بيضحكني
بدل مطالب ادارة المنتدي واتحظر انتي اهو مننا وعلينا اطالبك انتي تحني عليا
وانا مصلحتي آية اصلا في كدة دي كلمة قولتها عشان تبقي طريقة ليك مش ليا ✌️✌️

• بيضحكني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
  • بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و x🅨🅞🅖🅘
هتصدق. لو عشان النقطة دي موفقة انت عزيز بجد يا يوجي 🥰🥰🥰
تعالى تعالى تعالى تعالى خدي 👩‍❤️‍💋‍👨❤ قلبى يبنت قلبى اي الكلام الحلو دا ،😍😍😍😍

• حبيته
  • عجبني
هو اكيد القصد للتحفيز بينا مش لدرجة العنف والإهانة اكدة فاهم
فاهم بس انا مكنتش باشتم عامتا علشان يبقي في تحفيز بس بعمل كدا للمتعه بس الموضوع جديد مش انى شايفة غلط او اهانه

• أتفق
فاهم بس انا مكنتش باشتم عامتا علشان يبقي في تحفيز بس بعمل كدا للمتعه بس الموضوع جديد مش انى شايفة غلط او اهانه
كدة تمام وعادي أنة يحصل.🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Newyaso
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
بتختلف من شخص للتاني في شريك بيحفزه ده و يخليه يوصل ل اداء اكبر من الاداء الطبيعي بتاعه و في شريك مش بيتقبل ده و بيضايق منه انا مع رأي التعامل مع حسب نوعية شريكك مش اكتر 🤍🤍

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتختلف من شخص للتاني في شريك بيحفزه ده و يخليه يوصل ل اداء اكبر من الاداء الطبيعي بتاعه و في شريك مش بيتقبل ده و بيضايق منه انا مع رأي التعامل مع حسب نوعية شريكك مش اكتر 🤍🤍
واهم حاجة التلاقئية في التعامل. طبعا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: موودي و Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Moheb sex
بالظبت كده عشان يبقي في متعه بين الطرفين و خصوصا هتبقي المتعه اكتر لو العلاقة عن حب المتعه هتبقي اكتر 🤍
بالضبط يا موددي. ❤️❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و موودي
ولية معملش شوية تشجيع لية ويكمل معايا مانا كدة اوردي عايزة وعندي هياج يبقي انا كمان افصل معاة ويبوظ اليوم حضرتك ✌️
هو اوردي الي معاة ست متميزة وبقدر عالي من الخبرة عمرة مايفصل بل بعكس هيبقي ديما سخن وعاوز يعبر بكل شي ويعمل كل شئ.. بمعني لما سواق يركب مرسيدس غير ميركب لادا او فيت

العربية والكمليات والامكانيات بتغرية فابيعمل كل شي عكس الي مفهاش حاجه ورغم هو هو السواق.. نفس الكلام االست👌🏻

وانا شايف انك فعلا بقدر عالي من الخبرة وانثي شديدة في العلاقه واي واحد فاهم دا هيعرف يبسطك زي ماهينبسط منك🌺

• حبيته
  • عجبني
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
الشتيمة بتحرك الانثي من جوا

• حبيته
كدة حضرتك هبلغ اوكي لتاني مرة بليز نتكلم في الموضوع وبس اوكي. 🙏🙏

لا أنا بس حبيت حسسك وقللك مواضيعك شيقة وترتيباتك جميلة قوي ومواضيعك رائعة متلك ومتميزة ...

وانتي حلوة وروعة وطبيعة الحب كل راجل يدخل كل ست ...

بما انها عجبتو وحس انها متميزة عن حتى لو كانت آرائها مختلفة عن آرائه ..
بيبقى الأنوثة الخاصة بك متميزة واعجاب بيكي شيء طبي

• حبيته
احيانا الصمت و لغة العيون بتكون احلى و محفزة اكتر من الكلام الفاجر

• عجبني
لا أنا بس حبيت حسسك وقللك مواضيعك شيقة وترتيباتك جميلة قوي ومواضيعك رائعة متلك ومتميزة ...

وانتي حلوة وروعة وطبيعة الحب كل راجل يدخل كل ست ...

بما انها عجبتو وحس انها متميزة عن حتى لو كانت آرائها مختلفة عن آرائه ..
بيبقى الأنوثة الخاصة بك متميزة واعجاب بيكي شيء طبي
مرسي جدا ليك 🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: اير نسوانجي
احيانا الصمت و لغة العيون بتكون احلى و محفزة اكتر من الكلام الفاجر
بس مش لحظة المعركة حضرتك دة ينفع تحت شمسية واتنين ليمون بيجيب اكتر معايا. إنما أثناء المعركة لازم ينطق ونتكلم براحتنا

• عجبني
التفاعلات: اير نسوانجي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%