NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كلام مصتنع وقت الجنس. تعالي فضفض معنا ✌️✌️

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Moheb sex
هو اوردي الي معاة ست متميزة وبقدر عالي من الخبرة عمرة مايفصل بل بعكس هيبقي ديما سخن وعاوز يعبر بكل شي ويعمل كل شئ.. بمعني لما سواق يركب مرسيدس غير ميركب لادا او فيت

العربية والكمليات والامكانيات بتغرية فابيعمل كل شي عكس الي مفهاش حاجه ورغم هو هو السواق.. نفس الكلام االست👌🏻

وانا شايف انك فعلا بقدر عالي من الخبرة وانثي شديدة في العلاقه واي واحد فاهم دا هيعرف يبسطك زي ماهينبسط منك🌺
كلام كبير علي عقلي الصغير 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Isolated مۣۗہنۣۗہعۣۗہزۣلَ
بس مش لحظة المعركة حضرتك دة ينفع تحت شمسية واتنين ليمون بيجيب اكتر معايا. إنما أثناء المعركة لازم ينطق ونتكلم براحتنا
صدقيني مش دايما لما تكون مع الإنسان الي بتحبه العيون الي حتتكلم و حتبقى العلاقة حلوة اوي بس رومنسية مش عنف

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أعرف واحده متجوزه متتمزجش غير وهي بتتشتم بشتايم وسخه اوي
بغض النظر عن الطريقة الي عرفت بيها اكيد هي حرة وكل واحدة وليها متعتها ومزجها الي بيمشيها في المتعة وطلما بتتمتع من الشتيمة مش مشكلة المهم في المقبول والي يصح. وفي شخصها بعيد عن الأهل ✌️✌️✌️

• عجبني
صدقيني مش دايما لما تكون مع الإنسان الي بتحبه العيون الي حتتكلم و حتبقى العلاقة حلوة اوي بس رومنسية مش عنف
شكلك رومانسي وهتتعبني معاك. 😂😂😂 انا بهزر انا فعلا بحب الرومانسية بس قبل العلاقة مش وقتها لازم احس بالرجولة الكاملة للشريك معايا. 💓

• عجبني
شكلك رومانسي وهتتعبني معاك. 😂😂😂 انا بهزر انا فعلا بحب الرومانسية بس قبل العلاقة مش وقتها لازم احس بالرجولة الكاملة للشريك معايا. 💓
هههههه اوك بس مش دايما عنف و كدا أنا بحب كدا برضو لكن بحب التنويع مرة رومنسي مرة عنيف مره تكون خاضعه ليه مره اربطها فالسرير مره اخدها فحضني بكل حب و حنية . التشكيل حلو برضو و مطلوب 😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى و مجنونة مطرقعة 😁😁
هههههه اوك بس مش دايما عنف و كدا أنا بحب كدا برضو لكن بحب التنويع مرة رومنسي مرة عنيف مره تكون خاضعه ليه مره اربطها فالسرير مره اخدها فحضني بكل حب و حنية . التشكيل حلو برضو و مطلوب 😅
شكلني شكرا. عجينة احنا يعني 😂😂😂😂😂😂

• عجبني
الكلام و الافعال لو مش طالعة من القلب بناقصها
الكلام حلو و مفيش حد مبيحبش المدح و الشكر في مواصفاته سواء الجسدية او الأداء

ده رأي اكره التزييف و الاصطناع
و بيبان بصراحة
🙏🙏
أحترمك .

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Life selector و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: فكرى و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و فكرى
الكلام المثير أثناء العلاقة أو ما يطلق عليه أحيانًا الكلام الفياجرا إحدى طرق التواصل بين الزوجين على الفراش.✌️
وفي غياب هذا الكلام الجريء بين الرجل والمرأة قد يحدث ما يعرف بالصمت أثناء العلاقة الحميمة.
فيغيب التواصل بين الزوجين في أشد اللحظات حميمية، وتصبح العلاقة الجنسية مجرد أفعال جسدية تخلو من العاطفة.😩
موضوعي:. انا من عاشقي الكلام الكثير أثناء العلاقة ويكون جنسي بحت. وفي بعض الأوقات بوصل الي الصريخ إن لزم الأمر. عشان احفز الشريك وجعلة في اعتي قوتة معي. وبكامل رجولتة في العطاء لي 🥰🥰
لاكن في نقطة مفقودة وهي اني بعض الأوقات بحس أن الشريك لما بتصنع الالم لي منة. بيحب كدة جدا. ويكون عنيف اكتر وان كان رومانسي الطبع 🌹🌹
النقاش : انتوا شايفين أن الكلام مهم في العلاقة وهل فعلا بيوصل الشريكين الي ما يسمي بجنون لحظة الحميمية ولا دة مجرد أوهام بيخلقها عقلنا الباطن الاحساس بالنشوة في لحظة ✌️✌️

ملحوظة عزيزي المشارك معي بارجوا من الجميع الكلام والمناقشة في ضوء الموضوع المقترح وبس 🙏🙏 انجوي اصدقائي 🥰🥰🥰🥰
لو نتج عن الممارسة ألم . يؤثر بالسلب على أدائى . متعة - نعم . ألم - لا

• عجبني
  • عجبني
لو نتج عن الممارسة ألم . يؤثر بالسلب على أدائى . متعة - نعم . ألم - لا
الم ليا متعمد مرفوض الم مني مستطنع عشان احفز الشريك اوكي. ويرجع للمود معايا

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني