NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كلام مصتنع وقت الجنس. تعالي فضفض معنا ✌️✌️

• حبيته
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
انتي كارثة في ام المكان صوتي علي من الضحك 🤣🤣🤣🤣
ياختي اضحكي فام العيشة الهباب الي احنا عايشينها دي ما حدش واخد منها حاجة غير ظحكة حلوة و شوية رقص و نغنشة و شوية ردح عالصبح

• بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: Moheb sex و مجنونة مطرقعة 😁😁
لا انا مدخلش اى صديق ليا فى البيت و مبحبش الكورة و بحب احترم اهتمامات الزوجة و لو ليا حماتى احب اخليها تحبنى اوى من زوقى و تفهمى لحد متقول انى احسن من ولادها نفسهم
كان غيرك اشطر

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
لا انا مدخلش اى صديق ليا فى البيت و مبحبش الكورة و بحب احترم اهتمامات الزوجة و لو ليا حماتى احب اخليها تحبنى اوى من زوقى و تفهمى لحد متقول انى احسن من ولادها نفسهم
وربنا جدع يا شريف لو دي حياتك. بجد مبسوطة اني بسمع الكلام دة وهنا 🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا
عشان كده عملتلك فولو… بجرا تتجوز بواحدة تنكد عليك تعدلك النافوخ عالصبح و ابقى افتكرنا 🤣
مقدرش اتجوز واحدة و احنا مش متفاهمين امال فترة الخطوبة دى لية احاول ادرسها و اقولها طباعى و اشوف طباعها لدرجة حتى لو وصلت اشوف برجها اية و برجى اية و اقيم العلاقة لقدام مش انا اللى ادخل جوازة كدا لا انا انسان عقلانى اوى و الحمد للة

• عجبني
  • عجبني
ياختي اضحكي فام العيشة الهباب الي احنا عايشينها دي ما حدش واخد منها حاجة غير ظحكة حلوة و شوية رقص و نغنشة و شوية ردح عالصبح
فتحتي جرحي بصراحة

• عجبني
كان غيرك اشطر
صدقينى من صغرى مبقابلش اى صديق فى بيتى مع انى عندى اوضة كبيرة كمان فيها انترية كبيرة و شاشة و بلايستيشن مكنتش ادخل اى اصدقاء ليا عشان اختى فى البيت و اقابلهم برا و مكنتش احب اروح لحد البيت كنا كلنا بنتقابل برا حتى دلوقتى مبقابلش حد فى بيتة ولا بيتى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مقدرش اتجوز واحدة و احنا مش متفاهمين امال فترة الخطوبة دى لية احاول ادرسها و اقولها طباعى و اشوف طباعها لدرجة حتى لو وصلت اشوف برجها اية و برجى اية و اقيم العلاقة لقدام مش انا اللى ادخل جوازة كدا لا انا انسان عقلانى اوى و الحمد للة
يا عيني شوفو الواد بيذاكرلها قبل الجواز … خسارة بنتي متنيلة كنت خدتك ليها، اهو عالاقل الواحدة تصطبح بكلام حلو. يكملك بعقلك و بشبابك يا اوحي… بكره تتجوز و تعمل ديون متلتلة و يجيلك العيل و الاتنين و تعمل سبوع و مستشفى و مدارس و ابقى افتكرني لحظة حلوة عشنا فيها سوى على قولك ام كلثوم
اه يا ليت الشباب يعود يوما

• بيضحكني
  • عجبني
حبيبتى تسلمى ولكن السؤال مثلتى كم مرة انك بتصوتى
ولا مرة عشان بصوت كل مرة 🤭🤭 دي حقيقة طبيعة فيا الصوت العالي

• عجبني
  • جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘، Moheb sex و أم قويق
  • محزن
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
  • أتفق
اسيبلكو الصالون و اروح انا عااسطوح ازغط الوز بكرا عندي ظيوف هاجمين عليا🤣 ليلتكم بامبي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
انا بعيط دلوقتي
لا يا اوحي ما تعيطش هلاص تاهت و القيناها! احنا نعمل جمعية و نروح نعيط كل اسبوع عند حد

• بيضحكني
  • عجبني
اسيبلكو الصالون و اروح انا عااسطوح ازغط الوز بكرا عندي ظيوف هاجمين عليا🤣 ليلتكم بامبي
وانت من اهل الخير يا وزة

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: شريف باشا
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%