NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة كفايه شغل الشراميط ده بقى قرفت

صح مش بعرفك شخصيا، بس كلامك معايا مره يثبتلي انك بنت وكمان لا رأيي فيكي ولا رأيي غيري المفروض يكون مهم عندك . في المنتدى الاف الاعظاء فلو اهتميتي لكلام كل حد منهم هتعاني من السكر والضغط سوه😂
والمراره كمان وحياتك 😂

انا مش فاهم حجا خالص وا كل يومين مشكلة كدا المنتدي اتحسد ولا ايه

معلش كده ياجماعه انا انسانه بحب الشخص اللى قدامى يبقى دوغرى معايا ولو عايز يقول حاجه عليا يقولها فى وشى احسن لكن اكتشف بالصدفه ان فى ناس هنا ماسكه سيرتى وعمالين يتكلموا ويغغلطوا ده اللى مش هسمح بيه ابدا فلو رجاله وحد عايز يقول حاجه ياريت يبقى راجل بجد ويجى يقولها فى وشى وانا مش همسح بكرامه اللى جابوه الارض ميقلقش انا طيبه وغلبانه مش بعمل كده استرجلوا بقى وبلاش شغل التلقيح ده
كبرى مخك متشغليش تفكيرك بيهم
اللى غيران مننا يعمل زينا 😀

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو احنا كده فالمنتدى مطمع ياختي
بالشبشب و على بوزو عدل
اه ياختي على طول و لو مالكيش نفس اندهيلي و اناعمل معاهم الواجب المستكوفي الي على اصلو

نفضي وكبري دماغك وفكك من حرق الاعصاب

دا اسمه شغل نسوان ومفيش اكتر من الناس الى بتعمل كدا للاسف

صراحة بصورتك اللي تخلي الحديد يلين صعب حد يجيب ف سيرتك

معلش كده ياجماعه انا انسانه بحب الشخص اللى قدامى يبقى دوغرى معايا ولو عايز يقول حاجه عليا يقولها فى وشى احسن لكن اكتشف بالصدفه ان فى ناس هنا ماسكه سيرتى وعمالين يتكلموا ويغغلطوا ده اللى مش هسمح بيه ابدا فلو رجاله وحد عايز يقول حاجه ياريت يبقى راجل بجد ويجى يقولها فى وشى وانا مش همسح بكرامه اللى جابوه الارض ميقلقش انا طيبه وغلبانه مش بعمل كده استرجلوا بقى وبلاش شغل التلقيح ده
انا مش فاهم كلنا هنا منعرفش بعض فا ليه بقا حد يقول حاجه عن حد من ظهرها هتفرق يعني هو انتي تعرفه اصلا

مين الاشخاص دي يا دندوشه

انا هكون دوغري معاكي
ممكن ابوس شفايفك ؟؟

معلش كده ياجماعه انا انسانه بحب الشخص اللى قدامى يبقى دوغرى معايا ولو عايز يقول حاجه عليا يقولها فى وشى احسن لكن اكتشف بالصدفه ان فى ناس هنا ماسكه سيرتى وعمالين يتكلموا ويغغلطوا ده اللى مش هسمح بيه ابدا فلو رجاله وحد عايز يقول حاجه ياريت يبقى راجل بجد ويجى يقولها فى وشى وانا مش همسح بكرامه اللى جابوه الارض ميقلقش انا طيبه وغلبانه مش بعمل كده استرجلوا بقى وبلاش شغل التلقيح ده اللسان مقسوم نقصين ونقص عقل مش مسأله رجوله او شغل نسوان دول بياذوا نفسهم قبل ما ياذوا حد بلسانهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%