NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة كفايه شغل الشراميط ده بقى قرفت

مين اللي مزعلك ؟
ايه اللي حصل ؟
انا دخلت عمليات ٩ الصبح طلعت ٩ بالليل المنتدى مقلوب على
@حنان اسماعيل

ايه يعني طلعت راجل ما نص اللي هنا كدة
راجل اية بس اية اللى بيتقال دا

• بيضحكني
التفاعلات: dr_nero
راجل اية بس اية اللى بيتقال دا
ما تتهد بقي،وبطل بجاحه
انت لسه بتقاوح
ياعم الغبي انت المشرف بيقولكالip.فاهم دي ولا ما مرتش عليك
ارحمنا بقا وبطل تستفذنا كل شويه

معلش كده ياجماعه انا انسانه بحب الشخص اللى قدامى يبقى دوغرى معايا ولو عايز يقول حاجه عليا يقولها فى وشى احسن لكن اكتشف بالصدفه ان فى ناس هنا ماسكه سيرتى وعمالين يتكلموا ويغغلطوا ده اللى مش هسمح بيه ابدا فلو رجاله وحد عايز يقول حاجه ياريت يبقى راجل بجد ويجى يقولها فى وشى وانا مش همسح بكرامه اللى جابوه الارض ميقلقش انا طيبه وغلبانه مش بعمل كده استرجلوا بقى وبلاش شغل التلقيح ده
ديلو الوش اللى هو عوز يشوف نفسه زى المومس جدعه اوى احب النسوان الجامده برافو

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
  • عجبني
شوفي يا دندوشه
لازم نعترف بشيء
انتي من نجوم المنتدي وليكي محبين ومتابعين والنجوم بيكون فيه عليهم حقد
ومهما كانت تصرفاتك فإنتي تظلي نجمه
النجوم كتير يا نجم ايه من دنوشه شفته واحنا ما شفنهوش

image
upload image

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
1 2
ياريت تقولى رأيك فى دا و مسمعش منك حاجة تانيا
الشات ده الغريبه انه من توقيت قريب جدا وبتثبت انك حمار يا جدوووووو
مش واخد بالك من توقيت الاسكرين يا جدووووو
خد بقا الاصلي

Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome Screenshot-Chrome

• عجبني
كنت عايز اتكلم فكذا نقطه اولا كده يندوشه عايز اقولك ان الي يتكلم يتكلم معلشي كلام الناس لبيقدم ولا بياخر بعدين انتي قولتي دول اشباه رجال وهتلاقيهم كلهم مخنثين وبيخدو فيها اصلا ثانيا بالنسبه للناس الي بتكلم في الضهر زي النسوان وعليا الحرام ان النسوان ارجل منهم كمان بقولك اي متسترجل يخول منك ليه اهيا مش بتعض عايز تتكلم اتكلم فالوش بس معلش هتتكلم في الوش ازاي ونتي متعود علي الضهر والتصدير ونتا بتاخد فيها اصلا عالم وسخه ويوم ما بترزوا بترزوا الي هتحط عليكم واحد واحد يولا الاح*ه

• عجبني
1 2
ياريت تقولى رأيك فى دا و مسمعش منك حاجة تانيا
ياخونا حد يقولنا رايه في الشات ده وناخد بالنا من توقيت كتابته والنبي واضحه جدا في الاسكرين قدامكم ازي هاكون بفشخه هنا وبطلب منه الشات واكلمه ف نفس الوقت خاص
جلت منك دي ياجدووووو.دوووووووودووووو

هيلقحو عليكي هيقولو ايه ده انت منتدي سكس يعني قفلتي ليفل الوحش

• عجبني
هيلقحو عليكي هيقولو ايه ده انت منتدي سكس يعني قفلتي ليفل الوحش
انت لو كنت في المنتدي قديم عمرك ما هتقول كده اكيد

• عجبني
صح مش بعرفك شخصيا، بس كلامك معايا مره يثبتلي انك بنت وكمان لا رأيي فيكي ولا رأيي غيري المفروض يكون مهم عندك . في المنتدى الاف الاعظاء فلو اهتميتي لكلام كل حد منهم هتعاني من السكر والضغط سوه😂

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و دندوشه
يلا عشان تطلعيله الموس من بوقك

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه و 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜
هو توقعي اغلب الناس هنا هربانه من الواقع او قررت تبني واقعه الافتراضي وتعبر او تستمتع بجراه وحريه ويدخل حد في مكان خفي ويتكلم من وراك .. جبان في الحياه واجبن او ندل هنا .. دا يتزعل منه او يتعمله اعتبار اصلا او يضايقك ..دا حتي هنا في ميزه منع تواصل ببساطه ومنع شات مع الاشكال دي وكلامه لن يغير واقعك في الحقيقه ولا هنا ولا مكانتك وسط العاقل او الي مش فارق معاه او متعاون .. شفت كام فئه معاك ومحدش كل البشر بتتفق عليه

في مثل معروف .. من تتبع كلام الناس مات كمدا .. طب وليه تزعلي وتضايق وممكن تحرق دمه او تصقف جبهته بهدوء واهم حرق الدم تجاهله وحذفه للابد

• عجبني
اه
يعنى ابقى قاعده فى حالى والناس ماسكه فى سيرتى
وتعرفيهم انك عرفتي ومتاخديش رد فعل عشان يحسوا أنهم قليلين ونكره وبعدها فكك منهم خالص 😀😀

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%