NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة كفايه شغل الشراميط ده بقى قرفت

دندوشه

Daemon mode is active
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
معلش كده ياجماعه انا انسانه بحب الشخص اللى قدامى يبقى دوغرى معايا ولو عايز يقول حاجه عليا يقولها فى وشى احسن لكن اكتشف بالصدفه ان فى ناس هنا ماسكه سيرتى وعمالين يتكلموا ويغغلطوا ده اللى مش هسمح بيه ابدا فلو رجاله وحد عايز يقول حاجه ياريت يبقى راجل بجد ويجى يقولها فى وشى وانا مش همسح بكرامه اللى جابوه الارض ميقلقش انا طيبه وغلبانه مش بعمل كده استرجلوا بقى وبلاش شغل التلقيح ده

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Pin Go, elbasha basha, انا ولد بنوتي و 17 آخرين
بتعرفي غنية جورج وسوف كلام الناس لا بيقدم ولا يأخر 😂😂

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: هيبة رجل
وهو هنا في حاجه تستاهل حد يتكلم على حد من ضهره

• عجبني
وهو هنا في حاجه تستاهل حد يتكلم على حد من ضهره
ده بالنسبه للناس العاقله اللى دماغها كبيره لكن اقول ايه بقى فى شويه اشباه الرجال اللى بيجيبوا سيرتى

مين اللي مزعلك ؟
ايه اللي حصل ؟
انا دخلت عمليات ٩ الصبح طلعت ٩ بالليل المنتدى مقلوب على
@حنان اسماعيل

ايه يعني طلعت راجل ما نص اللي هنا كدة

فرصة يا ناس اللي عاوز يقول حاجة للدندوشة يقولها في وشها انتي عسل يا دندوشة و محدش يزعل منك ومفيش حد يقدر يقول عليكي حاجة

• حبيته
ما تفكك منهم ولا يشغلك وكيري دماغك

اللى يقول كلمة وحشة على دودو يستاهل قطع خلفه علشان العالم ميتصابش بجيل منه :D

• عجبني
معلش كده ياجماعه انا انسانه بحب الشخص اللى قدامى يبقى دوغرى معايا ولو عايز يقول حاجه عليا يقولها فى وشى احسن لكن اكتشف بالصدفه ان فى ناس هنا ماسكه سيرتى وعمالين يتكلموا ويغغلطوا ده اللى مش هسمح بيه ابدا فلو رجاله وحد عايز يقول حاجه ياريت يبقى راجل بجد ويجى يقولها فى وشى وانا مش همسح بكرامه اللى جابوه الارض ميقلقش انا طيبه وغلبانه مش بعمل كده استرجلوا بقى وبلاش شغل التلقيح ده
مالك يا مرا داخلة شمال في الناس كده ليه
حددى الشخص بعينه وطلعي ....

مالك مش تهدي كدة وتروق ياسطي في ايه ايه مضايقك وبعدين انت لو عرفت حد قال كدة واجهه وعرفه

• عجبني
مين اللي مزعلك ؟
ايه اللي حصل ؟
انا دخلت عمليات ٩ الصبح طلعت ٩ بالليل المنتدى مقلوب على
@حنان اسماعيل

ايه يعني طلعت راجل ما نص اللي هنا كدة
مش بتكلم على حنان بس بالعكس اكتشفت ناس كتير بتتكلم فى ضهرى

• عجبني
التفاعلات: أم قويق و dr_nero
مالك مش تهدي كدة وتروق ياسطي في ايه ايه مضايقك وبعدين انت لو عرفت حد قال كدة واجهه وعرفه
منا عملت كده فعلا

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
مالك يا مرا داخلة شمال في الناس كده ليه
حددى الشخص بعينه وطلعي ....
انت بتكلمنى بالاسلوب ده كده ازاى اصلا ؟

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
  • عجبني
ايه ياجماعه الحوار الغريب ده منتدى سكس يعنى ايه فى ايه مالكو مكبرين الموضوع اوى كدا ليه😂😂

• عجبني
التفاعلات: دندوشه و dr_nero
كبرى دماغك شويه اشكال بنت قحبه وخلاص😂

مش بتكلم على حنان بس بالعكس اكتشفت ناس كتير بتتكلم فى ضهرى
كبري دماغك هنا شوية مذنبين مايسووش حاجة
دخلي من اليمين و طلعي من الشمال
صباح الجمال

• عجبني
يعني هنا اليي كلنا الناس ماتعرفش بعض ومش هاتعرف بعض اصلا وبيتكلموا عليكي، ده مرض متفشي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%